abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69735471
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn man is nogal van wiel op zijn manier uitvinden En zijn zoon is net zo eigenwijs.
idd een 7 hoeken wiel hier

en Tex.. lijkt mij ook vervelend hoor..jij bent de enige die je kindje 'kent' en ik maar denken dat alle baby's hetzelfde waren
pi_69735507
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:

[..]

Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg! Goed bezig die jongen

Tex, wat lijkt me dat mega irritant! Zal vast allemaal wel goed komen, daar niet van, maar gewoon dat je net hebt gezegd dat je niet wil dat ze zomaar haar speen krijgt en mee stoppen ze hem er al in.

HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Mila had daar ook last van.. Even de speen geven om rustig te worden en weglopen ging hier dus ook niet werken. Ze kan sinds kort ongeveer een kwartier/20 minuten zelf de speen in haar mond houden, daarna duwt ze hem eruit en wordt ze de ene keer boos en de andere keer maakt het haar niet uit...
pi_69735706
elin die drukt mijn hand weg als ik haar speen erin wil drukken dan gaat ze kijken naar de speen en dan wil ze m zelf vastpakken..ze stopt m gelukkig meestal zelf in haar mond.. niet met opzet maar meer omdat alles haar mond in moet
pi_69735900
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:

HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.
Tijdens het avondeten, als hij zelf dan steeds ging huilen als de speen eruit vloog, hebben we wel eens een knuffelbeertje ertegen opgezet. Kon ie lekker blijven sabbelen en zuigen en wij rustig eten.
Uiteraard hebben we wel regelmatig gecheckt of het allemaal nog goed zat. Dat ie het niet benauwd kreeg ofzo.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:06:09 #105
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69736189
Hahaha okee, het is dus gewoon iets wat hij moet leren Vanmorgen had hij even zijn eigen handje er tegen aan, dat was heel handig!
Niet mieten! Door gieten!
pi_69736770
Mila pakte van de week zelf dr speen en probeerde m verkeerdom in dr mond te doen (speen naar voren dus)
pi_69738334
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.
Tijdens het avondeten, als hij zelf dan steeds ging huilen als de speen eruit vloog, hebben we wel eens een knuffelbeertje ertegen opgezet. Kon ie lekker blijven sabbelen en zuigen en wij rustig eten.
Uiteraard hebben we wel regelmatig gecheckt of het allemaal nog goed zat. Dat ie het niet benauwd kreeg ofzo.
Een knuffel-je-speen!! Werkt super!

Seb heeft niet zoveel behoefte meer aan zijn speen en ik geef hem dan ook niet zo vaak zijn speen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:14:20 #108
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69738707
Net bij de HEMA geweest, vandaag was alle babykleding met 20% korting, in ieder geval in Almelo....

Lennon haalt ook steeds zn speen eruit en houdt hem dan in zn hand en gaat hem volgen, erg schattig om te zien. Hij valt wel vaak met speen in in slaap, maar daarna heeft hij hem eigenlijk altijd uit. Ik doe hem overdag beneden ook niet meer zo vaak de speen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:19:01 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69738864
Heb Hannah weer opgehaald en ze heeft het heel goed gedaan! Geslapen, naar buiten geweest, geverfd voor vaderdag En een keer 50 en een keer 30ml gedronken! Best netjes vond ik.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69739127
Dat was gisteren ook hier dacht ik Diaan maar vond er niks bij zitten voor jongens.

Net even bij een kinderkledingzaak hier geweest en daar was het magazijn uitverkoop. Leuke shirtjes van mexx en Noppies, een vest en een broek van Mexx gescoord voor 5 euro per stuk.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:32:23 #111
114177 Diaan73
pi_69739300
Ik heb nog wel een leuk/stoer vestje met capuchon gekocht.... verder was er idd niet veel bijzonders.

Heb je goed gescoord!!

Tex, fijn dat het zo goed ging...
Make love, not war ☮
pi_69739388
Ik vond juist dat ze heel veel leuke dingen hadden! Die shirtjes met kikkers en 'haai"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:56:13 #113
114177 Diaan73
pi_69740154
Ow daar hou ik niet zo van dierenprints op shirts ... ik hou meer van stoere teksten of strepen of effen.
Make love, not war ☮
pi_69740552
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef peterfan het volgende:
Ik vond juist dat ze heel veel leuke dingen hadden! Die shirtjes met kikkers en 'haai"
Ja die met haai vond ik wel leuk maar die waren allemaal in maatje 74 of groter. Ik moet 68 hebben en dat viel tegen. En broekjes hadden ze helemaal niks behalve van die joggingbroeken. Wel een of twee leuke, maar ik weet dat die broekjes dus te wijd zijn in de taille en die witte en tuquoise waren zooo dun dan zie je de luier er doorheen (het oog wil ook wat). Ik moet zeggen dat ik wel een enorme Mexx fan ben Maar ik vind het veel te duur, dus ik koop het alleen 2dehands of in de uitverkoop. Er hing ook nog een paarse spencer. I luv paars. en het staat hem ook heel goed. Misschien dat ik die nog ga halen in 74 of groter voor de herfst. Wat zou hij dan hebben? dan is hij 9 maanden.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:13:02 #115
114177 Diaan73
pi_69740739
Ik vind Mexx zo klein uitvallen, maar ik vind het ook veel te duur.... slaag ook sneller/beter bij de Esprit webshop, al vind ik het daar ook tegenvallen de laatste tijd. Zoiezo wat jongenskleding betreft.

74 kan wel volgens mij, het vest heb ik ook gekocht in maat 74. Een spencer kan toch ook in de winter? Ik ben zelf niet zo van de spencers
Make love, not war ☮
pi_69741053
Mexx valt ook klein hoor, hoewel dat ook weer verschilt per ding. De dingen die ik nu heb vallen redelijk echt 68 volgens mij. Is 74 voor de herfst/winter? Wat denk je blijft hij nou voorlopig even in 68? Het is maar een smal manneke. Dat was zijn vader vroeger ook (vroeger! toen de vissen nog op het land liepen, nou heeft ie 10 kilo overgewicht) moeilijk in te schatten. Ach ik koop het gewoon, kan het altijd weer verkopen of iemand anders er blij mee maken.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:25:05 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69741171
Ik zou denk ik 74 doen. Noah had voor zijn 1e verjaardag een overhemdje van Mexx in maat 80. Dus lijkt me voor 9 maanden maat 74. Als het geen heel groot kind is (Noah was heel gemiddeld)

Mexx is leuk maar wel duur, maar af en toe mag het wel vind ik. En uitverkoop is altijd leuk natuurlijk.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69741659
Seb is volgens mij ook heel gemiddeld. Hij gaat precies over het middelste lijntje van de curve met zijn lengte en zit daar iets onder met gewicht. Hoewel iedereen zegt: die is lekker mollig als ze foto's zien met weinig kleren en ooow dat is een kleintje als ze een foto met kleren zien. oke dan ga ik dadelijk nog even snel die 74 halen. Ik ben er verliefd op en krijg het ding niet uit mijn hoofd.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:41:43 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69741791
Klinkt alsof Seb hetzelfde lijntje volgt als Noah

Hannah vond het kdv wel erg vermoeiend geloof ik. Ze ligt alweer 1,5 uur te slapen!
©Dumbo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:30:59 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69745698
Ruim 2,5 uur heeft ze uiteindelijk geslapen! Zo lang slaapt ze overdag nooit! Ik mag blij zijn als alle slaapjes bij elkaar 2,5 uur zijn overdag
©Dumbo
pi_69746789
Tex, fijn dat het goed ging!

Vannacht was hij alleen maar om 5.30 even wakker!
Vanmiddag ruim 1,5 uur bij de open dag van Djeez werk geweest. Hij vond het prachtig, heeft daar nog de fles gehad. Is nu bij mijn ouders, met Kim. Heel schema mee met medicijnen en voeding. En hutkoffer kleertjes

Bij Tyler zijn de broekjes vaak te wijd en lengte goed. Lastig!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:16:39 #122
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69746990
Wat fijn dat Hannah het zo goed heeft gedaan Tex! Dat stelt wel gerust.

Vanmiddag bij de kinderarts geweest, 1 september moeten we weer terug en ik moet een foto van zijn heupen laten maken een week van tevoren. Dat doen ze bij alle kindjes die in een stuit hebben gelegen.

Verder hoorde de kinderarts nog een klein ruisje, maar dat is absoluut niet zijn hart, maar een bloedvat wat over zijn long loopt. De arts zei dat dit vat een scherpe bocht maakt en het bloed ruist er dan door heen en dat hoor je. Dit vat moet groeien en dan hoor je het niet meer (dat hoop ik dan maar).

Ook een recept gehad tegen de spruw, ondanks dat Joep geen last heeft en ik ook niet. Maar het duurt nu iets te lang.

En hij weegt nu 2600 Een pond aangekomen in die 2 weken dat hij thuis is Over het eten zei de arts dat hij zoveel mag hebben als hij wil en dat we waarschijnlijk de komende weken misschien zelfs maanden zo nog wel aan het "aanmodderen" zijn met: ineens 2 voedingen achter elkaar, dan weer ineens 30 cc extra.

Ik heb vanmiddag ook een weegschaal gehaald bij de thuiszorg, dus ik ga vanaf nu weer aanleggen en niet kolven (ja nakolven als hij klaar is). Zo heb ik een goed beeld van wat hij bij mij drinkt. Of hij er meer uit krijgt dan het kolfapparaat.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:45:19 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69747921
Fijn dat Joep zo goed is aangekomen seilram! En knap dat je de borstvoeding nog een kans wil geven Hopelijk is Joep sterk genoeg om te drinken en krijgt hij er meer uit dan de kolf!

Hannah heeft net weer anderhalf uur geslapen. Ik hoop dat ze vannacht nog wel slaapt
©Dumbo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 juni 2009 @ 20:01:37 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69750512
hier heeft een kind een lachstuip in bed

vanmiddag had ik voor zijn fruit een banaan gepureerd met het vocht van één perssinaasappel, en dat in een flesje gegeven (was totaal zo'n 120 tot 130 cc fruitshake zeg maar) het ging schoonleeg toen ik hem na zijn middagfles melk van half drie (165cc) voor zijn middagdutje op bed legde, besloot ik hem gewoon te laten slapen tot hij zelf kwam, en dat was om zes uur pas.. flesje van 100cc gegeven en gelijk erachteraan een portie zelfgemaakt avond eten. ook dat ging goed op. nu gaat hij zo in bad, en dan krijgt hij een fles van 235 cc. die zal ook wel opgaan zoals gewoonlijk. en dan zit hij toaal toch op zo'n 700 cc melk, wat hij normaal ook drinkt, maar in een veel prettiger tempo voor hemzelf qua slaapritme overdag.

en hij heeft in zijn nieuwe stoel gegeten, is nog wel even zoeken naar de makkelijkste stand qua hoogte, en waar in huis ik hem moet voeden, want de stoel past niet zo makkelijk in mijn keuken aan de tafel erbij...

goed van je seilram dat je de bv nog een kans geeft! ik heb het na een maand opgegeven, maar dat had ook andere redenen, ik was gewoon te gestresst door alle controle's en druk van buitenaf die er toen (en nog) op me ligt. voor mij was het wel de goede keuze om te stoppen, hoewel ik het bij een volgende toch weer wil proberen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69755090
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn dat Hannah het zo goed heeft gedaan Tex! Dat stelt wel gerust.

Vanmiddag bij de kinderarts geweest, 1 september moeten we weer terug en ik moet een foto van zijn heupen laten maken een week van tevoren. Dat doen ze bij alle kindjes die in een stuit hebben gelegen.

Verder hoorde de kinderarts nog een klein ruisje, maar dat is absoluut niet zijn hart, maar een bloedvat wat over zijn long loopt. De arts zei dat dit vat een scherpe bocht maakt en het bloed ruist er dan door heen en dat hoor je. Dit vat moet groeien en dan hoor je het niet meer (dat hoop ik dan maar).

Ook een recept gehad tegen de spruw, ondanks dat Joep geen last heeft en ik ook niet. Maar het duurt nu iets te lang.

En hij weegt nu 2600 Een pond aangekomen in die 2 weken dat hij thuis is Over het eten zei de arts dat hij zoveel mag hebben als hij wil en dat we waarschijnlijk de komende weken misschien zelfs maanden zo nog wel aan het "aanmodderen" zijn met: ineens 2 voedingen achter elkaar, dan weer ineens 30 cc extra.

Ik heb vanmiddag ook een weegschaal gehaald bij de thuiszorg, dus ik ga vanaf nu weer aanleggen en niet kolven (ja nakolven als hij klaar is). Zo heb ik een goed beeld van wat hij bij mij drinkt. Of hij er meer uit krijgt dan het kolfapparaat.
fijn dat het zo goed gaat met Joep! En hij krijgt waarschijnlijk veel meer uit je borst dan jij uit je kolf hoor.. ik kolf na 5 mnd pas 50 ml per borst en toch begint mijn dochter op een sharpei te lijken..dus die komt flink aan
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:25:15 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69755794
klopt kleurdoos, een baby leegt een borst effectiever dan een kolf. Als ik had gekolfdkon jen er gewoon nog eenvoeding uithalen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69763203
elin heeft lipjestrek dag

ze is zooo zielig, not volgens mij heeft ze slecht geslapen want ze is lui, wil hangen en piept als we haar niet snel genoeg oppakken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 09:52:58 #128
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69763233
hier is jan gewoon vrolijk, maar vannacht twee keer een langgerekt huiltje in zijn slaap. aan het dromen?? hij slaapt tegenwoordig met zijn arm/hand buitenboord, dus ik stak mijn hand u it, en hield zijn handje vast, toen was het weer stil, en rustig verder slapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69763613
Seb is mee onder de douche geweest met mij. Papa is werken en ik had geen zin om het badje klaar te zetten en weer op te ruimen en er is te weinig plek voor de wipstoel in de badkamer omdat de douche naast de badkuip zit en het daar te smal is voor de stoel. Dus ik heb Seb met aankleedkussen en al in de badkuip gelegd, badlaken om het kussen heen. Hij kon geen kant op want draaien gaat niet in bad Douchen vond hij niet zo grappig hij kreeg een enorme hoestbui. Hij hoest sowieso de longen uit zn lijf. Arm ding.
pi_69763667
Dana heeft eindelijk door dat je beter op je knietjes kan kruipen als plat op je buik...alleen gaat ze nog steed achteruit ipv vooruit

Maar er zit wel vooruitgang in...ze gaat ook steeds vaker op dr knietjes zitten
pi_69764478
Lief is dat he Bla!

Gisteren heb ik de wheelybug vast opgehaald, we hebben hem ook al beneden neer gezet, ze speelt er zo lief mee
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:31:10 #132
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69764675
Seilram, wat goed dat je het nog een kans geeft! En dat het zo goed gaat met Joep.

Heeft Elin een baaldag?

Annicka was pas laat uit bed, maar ja, ze lag er gisteren pas ook om een uur of elf in ofzo. Mijn ouders hebben eindelijk de ballonvaart kunnen doen die we ze voor hun 40-jarig huwelijk cadeau hebben gedaan. Was ook al bijna een jaar terug... Toen was ik net drie maanden ofzo.
pi_69764816
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef DolleMina het volgende:
Seilram, wat goed dat je het nog een kans geeft! En dat het zo goed gaat met Joep.

Heeft Elin een baaldag?

Annicka was pas laat uit bed, maar ja, ze lag er gisteren pas ook om een uur of elf in ofzo. Mijn ouders hebben eindelijk de ballonvaart kunnen doen die we ze voor hun 40-jarig huwelijk cadeau hebben gedaan. Was ook al bijna een jaar terug... Toen was ik net drie maanden ofzo.

een jaar en 3 maanden en nu al posten hoogbevaagde baby jij

Elin is alweer bijgetrokken gelukkig..vanavond is dus voor t eerst zonder Elin

SPANNUNG
pi_69764846
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef mrien het volgende:
Lief is dat he Bla!

Gisteren heb ik de wheelybug vast opgehaald, we hebben hem ook al beneden neer gezet, ze speelt er zo lief mee

hihi dat is precies waarom ik de wheelybug nog niet gekocht heb, ik weet ook dat ik m dan nu al beneden neerzet en uiteindelijk weer iets anders voor dr verjaardag ga kopen
pi_69764992
Dat ga ik niet doen in ieder geval, dit is gewoon haar kado Manlief vind het onzin om te wachten tot haar verjaardag, laat haar er nu maar lekker mee spelen vind hij..dus zodoende
Wij hebben het lieveheersbeestje genomen (vond de koe ook erg leuk, maar was bang dat ik die sneller over het hoofd zou zien met wat lichte meubels in huis)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:07:23 #136
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69765536
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

een jaar en 3 maanden en nu al posten hoogbevaagde baby jij

Elin is alweer bijgetrokken gelukkig..vanavond is dus voor t eerst zonder Elin

SPANNUNG
Drie maanden zwanger...
pi_69766336
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef mrien het volgende:
Dat ga ik niet doen in ieder geval, dit is gewoon haar kado Manlief vind het onzin om te wachten tot haar verjaardag, laat haar er nu maar lekker mee spelen vind hij..dus zodoende
Wij hebben het lieveheersbeestje genomen (vond de koe ook erg leuk, maar was bang dat ik die sneller over het hoofd zou zien met wat lichte meubels in huis)
wij gaan voor de muis vind het leuk dat daar ook echt een gezichtje op getekend is.
pi_69766418
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 12:07 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Drie maanden zwanger...
joh
pi_69767667
Tyler heeft (niet) bij mijn ouders geslapen. Nu willen ze voorlopig niet meer oppassen.
Nu krijg ik nog bijna ruzie met Djeez ook nog omdat hij zegt dat Tyler een huilbaby is en een moeilijk kind. Bah, voel me niet bepaald vrolijk nu. Vraag me ook af hoe het zal gaan als hij niet meer ingebakerd mag worden.
pi_69767714
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft (niet) bij mijn ouders geslapen. Nu willen ze voorlopig niet meer oppassen.
Nu krijg ik nog bijna ruzie met Djeez ook nog omdat hij zegt dat Tyler een huilbaby is en een moeilijk kind. Bah, voel me niet bepaald vrolijk nu. Vraag me ook af hoe het zal gaan als hij niet meer ingebakerd mag worden.
Kan me voorstellen dat ie meer huilt, hij heeft ook al veel meegemaakt in z'n korte leventje!
pi_69767739
lekker tolerant van je ouders. Het blijft een baby. En dat Tyler een moeilijker kind is, is logisch met zo'n moeilijke start toch? Huilt hij echt zo veel?
pi_69768369
Ik vind het best meevallen, alleen deze week, zoals jullie weten erg onrustig. Maar normaal valt het mee.
En hij slaapt onrustig, vandaar de bakerzak. Maar mijn moeder wil dat niet, want dat is net een dwangbuis. Bah, voel me nu zelfs een beetje gekwetst nu. Kim blijft nog een nachtje slapen nu.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:04:43 #143
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69768447
Wat hadden ze dan gedacht? 18 uur het bed in en om 9 uur weer op zonder een kik te geven?
pi_69768555
Het schijnt dat hij de hele nacht heeft lopen spoken. En volgens mijn zusje moest ze de hele tijd boven hem hangen anders ging hij huilen. Nu zijn ze kapot.
Maar ik kan er maar beter over ophouden, ook ivm eventuele meelezers. Maar het kwam op mij over als hier is rotkind weer terug. En dan vooral door opmerkingen van mijn zusje.
Maar ik wil natuurlijk geen ruzie met ze.

[ Bericht 6% gewijzigd door _Ingrid_ op 06-06-2009 14:20:23 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:11:20 #145
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69768632
Ze hadden hem gewoon bij zich in bed moeten nemen, was ie vast stil geweest...
pi_69768916
idd..maak je niet al te druk ingrid.. dan blijft tyler nog maar lekker een tijdje bij jou. Kan me ook voorstellen dat je nu steeds bang zal zijn dat ie van slag is als je hem uit logeren geeft.
En je moeder wilde hem niet inbakeren terwijl hij daaraan gewend is toch?
pi_69769679
Hè wat naar Ingrid. 't Is heus geen rotkind hoor
Misschien wil hij gewoon heel graag bij z'n mama zijn, die heeft 'ie natuurlijk ook een hele tijd moeten missen! Knuffel hem maar lekker veel.

En natuurlijk wil je geen ruzie met je ouders/zusje, maar je hoeft je echt niet alles te laten welgevallen hoor. Sommige opmerkingen zijn gewoon niet leuk en dat mag je m.i. ook gewoon zeggen/laten weten. Het is gewoon een baby en baby's huilen soms en die moet je dan troosten. Een baby die dichtbij je wil zijn en getroost wil worden is geen moeilijke baby maar een hele normale. Dus.
pi_69771063
Tnx meiden. Kleurdoos hij is idd gewend aan inbakeren. Vraag me af hoe gaat zal gaan met afbouwen, maar dat doen we nu nog niet.

Overigens slaapt hij de hele tijd nu, logisch ook, hij is bekaf.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 16:50:23 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69772431
ik breek even in zonder te lezen ...

jr. krijgt tandjes, iig eentje!! zal zo even een foto maken als het mag ben ik blij géén spuitluiers etc gehad e hebben alleen maar niet willen eten soms, ik snap nu waarom

pi_69774313
Is het tandje al door dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:18:13 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69774717
foto maken heeft idd weinig zin, er valt nog heel weinig te zien, maar het is goed scherp, en met een lepeltje hoor je het tikken.. maar hey, hij krijgt ze al wel

pi_69775272
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:48:45 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69775552
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
minder baby-achtig wel

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:49:53 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69775581
zou me trouwens verbazen kleurdoos, want zelfs toen hij ziek was, heeft hij nog geen spuitluier gehad, wel 1 hele dunne luier, maar meer niet ...

pi_69777672
zo weer terug van een drukke dag. Verjaardag en zo. Een vol bierflesje in de luiertas gevallen Dankzij ons terror achterneefje van 1,5. Wat stinkt dat zeg. Seb was best lief en ligt nu heerlijk te slapen in zijn bedje.

een tandje voor JJ
pi_69778146
maandag doen we de foto oploaden. selene heeft een joekel van een bult & blauwe plek op haar voorhoofd ze trok zich op aan de stoel wat op zich kan maar toen gleden haar handjes uit en knalde ze alsnog met haar voorhoofd tegen de stoelpoot. ah well: ze lijkt er geen last van te hebben. na een schrikhuiltje was het vlot over en stormt ze gewoon door
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69778164
JJ een tandje
kijk uit voor je vingers nu dan he DJMO!
pi_69778179
Tandje nu al? Geinig
HIer een hele moe-e baby in zijn bed aan het pitten. Verjaardag van zijn overgrootmoeder gehad en er waren héél veel mensen Bek-af baby it is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 20:37:24 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69778388
t zal nog wel even duren voor hij helemaal zichtbaar is toch he??

estrys .. heb je geen vier bierflesjes over je neefje leeggegoten?

voor selene en simmu, het is een scherp randje, maar, en dat valt me op, hij bijt mij niet, wel op alles wat hij verder in zijn handen krijgt (hydrofiel bij het afdrogen enzo) ik mag ook rustig voelen van hem, en bijten op een lepeltje, zodat je tik hoort, doet ie breed lachend, het enige wat ik niet mag, is zijn lip omlaag 'trekken' om goed te kunnen kijken

slaap lekker leander

zaterdag 6 juni 2009 @ 20:53:30 #160
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69778798
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
pi_69778990
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef DolleMina het volgende:
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
Check! Hier ook!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:07:50 #162
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69779299
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

minder baby-achtig wel
Dat vind ik ook zo zonde. Ze zijn nog veel te klein om niet meer baby-achtig te zijn...
pi_69779420
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Check! Hier ook!
en hier *de tand* ook
pi_69779690
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.

En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
pi_69779880

Ingrid, wat stom

Heb je het ook tegen ze gezegd?

Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
pi_69779954
? En begreep ik nou goed dat jullie thuis wel bakeren, maar je moeder dat vertikt?

Goh, gek dat het hongerige kind niet wil slapen in een niet vertrouwde omgeving en zonder het veilige holletje van de bakerzak waar hij normaal in slaapt

ik zou er nog wel even met ze over praten als ik jou was
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 21:40:35 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69780310
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..

over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto

pi_69780394
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.

En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
wat freecell al zegt. en je niet zelf rot gaan voelen omdat anderen naar doen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:45:03 #169
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69780441
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

Dus jij hebt geen moeilijk kind, jij hebt gewoon moeilijke ouders...
pi_69780445
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef DJMO het volgende:
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..

over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto
tip: fotograferen bij sipheid

zaterdag 6 juni 2009 @ 21:53:17 #171
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69780653
Dat probeerde ik ook wel eens, foto's bij sipheid, want Annicka trok dan een prachtige pruillip. Helaas verdween die pruillip meteen als de camera verscheen...

Foto's van de tandjes zijn nog niet gelukt, daar zijn ze net nog ietsje te klein voor.
pi_69780702
hier ook geen tandfoto. zodra ze de camera ziet gaat ze heul serieus naar de camera kijken
wel een bultfoto dus, maar ons fotogeheugenleesdingetje is nog steeds kwijt dus sangdrax moet steeds op zn werk online zetten.
pi_69780720
Ow de echte toffe pruillip is inderdaad niet te fotograferen
Jammer!

Maar blij was hij hier ook niet
pi_69781075
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef freecell het volgende:

Ingrid, wat stom

Heb je het ook tegen ze gezegd?

Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
Ja wel raar, heb het ook gezegd telefonisch. Ik ging de spullen uitpakken en vond het raar dat het blik er nog inzat. Leeg blik gooi je thuis toch gewoon weg? Vond het raar aanvoelen voor een leeg blik. Zat de helft er nog in. Dus ik belde en ze dachten dat is toch veel te veel, we doen de helft erin. Maar ze vonden het wel dun en deden extra nutriton in de flessen.
Ik vind het wel raar, maar het is gebeurd en zal niet weer gebeuren.
Iig is het dus niet vreemd dat hij veel moest huilen.

Mijn moeder vind het niks om kinderen in bed vast te leggen. Helemaal niet in een dwangbuis.
Moet ze zelf weten, maar als hij dan amper slaapt, weet je waar het door komt.

Wel jammer voorlopig geen oppas. Had meegewild naar de tt-nacht binnenkort. Helaas pindakaas.

Ohja, calciumophoping zei de ha laatst ook.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 22:21:32 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69781378
dat wordt ook nog een probleem freecell .. mijn mannetje is nooit sip.. met naar bed brengen net ook, gewoon schaterlachen van de lol. het enige waarin ik kon merken dat hij een tandje krijgt, was het slechte eten (potje groente dan) en dan ook maar een week lang ofzo.. want sinds gisteren eet hij weer normaal, vanavond een potje mais/aardappel leeg + een danoontje eerste stap. helemaal op. en twee uur later zijn papfles van 200 cc ook leeg...

zaterdag 6 juni 2009 @ 22:54:32 #176
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69782386
Waarom kan ik op internet niets vinden over 'calciumophoping'? Je zou zeggen dat als het vaker voorkwam, je er wat over zou moeten kunnen vinden?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:13:44 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69782939
Hallo
Ik kom me ook melden hier met een vers gebakken beebje!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69782983
Memmel!
Welkom!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69783723
Ik vermoed dat mijn lieve jochie z'n eerste tandje krijgt.
Hij had een luier vandaag, tot in zijn nek!
Z'n wangetjes zijn vuurrood, hij kwijlt veel. Hij was echt overstuur vanavond, zo zielig .

Na hem in de draagdoek te hebben gedaan, en rondgelopen terwijl ik zachtjes aan het zingen was, is hij gelukkig toch in slaap gevallen.

Ik kan nog geen echt randje ontdekken, wel heb ik het idee dat het tandvlees linksvoor boven dikker is.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69784761
Memmel welkom en gefeliciteerd!
pi_69785078
Slaapt lekker hoor, in de bakerzak, met opgetrokken beentjes. (Dekentje aan de kant geschoven voor de foto. Draait hij zich meteen om)
pi_69787483
!Frummeltje!

Als hij echt goed kan draaien mag het niet meer hè? Helaas....

Mijn hummel slaapt op de meest achterlijke manieren. Meestal iets van: hoofd tegen bovenkant bed aan, kont omhoog en op de buik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 09:14:21 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69787660
welkom memmel!!

pi_69787719
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Memmel het volgende:
Hallo
Ik kom me ook melden hier met een vers gebakken beebje!
HEEEEJ
Welkom
pi_69788184
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef freecell het volgende:
Ow de echte toffe pruillip is inderdaad niet te fotograferen
Jammer!

Maar blij was hij hier ook niet
welles

Welkom Memmel
pi_69789027
Memmel gefeliciteerd!! En welkom
pi_69789082
ik Heb ook nog zo'n foto van een pruilende elin op de bank..alleen kan ik m niet vinden. Echt hetzelfde smoeltje als Seb daar trekt
Mijn 5.5 uur van huis zijn we doorgekomen..het werden er 6. Ik maakte me niet zo druk om de baby of om paps de oppas.. maar wel of ze genoeg melk had.. ik had maar 2x 60 ml kunnen kolven en tegen de avond is ze meestal vreselijk zeurderig om een paar slokken. Dus om 7 nog snel even laten drinken en de deur uit gegaan.. mn vriend vertelde dat ze tot half 10 echt een monster is geweest, brullen brullen brullen daarna viel ze in slaap en dat was ze nog steeds toen ik thuis kwam.. en dat is nieuw (normaal wordt ze voor half 12 nog 2 keer wakker.

en die rust van die 6 uur.. ohmy
(maar was wel blij dat ik weer thuis was )
  zondag 7 juni 2009 @ 11:57:17 #188
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69789615
Memmel, daar ben je dan Gefeliciteerd!

Ingrid, wat naar zeg. Heb je een keer een leuke avond uit en dan moet dat zo aflopen! Bah. Wat vreemd ook van je ouders inderdaad, het is een baby! Gister was hier iemand op bezoek en Joep huilde echt even 10 seconden en hij zo: nou daar ben je klaar mee. Ik had echt zoiets van: wat lul je nou? dit is zijn manier van communiceren hoor!

Joep heeft vanacht heerlijk geslapen. Ik heb gisteren een keer met zijn avent fles geexperimenteerd. Wat ik raar vind is dat op de fles van het ziekenhuis 60 ml staat, maar giet ik dat in de avent fles, dan is het daar maar 50 ml. Huh?? Maar ik hou de fles van het ziekenhuis maar aan, heb ik al die weken al gedaan.
pi_69789622
Soms is het idd heerlijk om even buiten de deur te zijn, al is t maar voor werk. Maar het is nog fijner om daarna weer thuis te komen

Dana danst tegenwoordig zoooo super cute.
Ze heeft een speelgoed ding waar 3 knoppen opzitten die allemaal een ander deuntje afspelen..dan duwt zo op een van de knoppen en dan gaan de handjes in de lucht en swingt ze met dr hele bovenlijfje en kontje
en als t deuntje dan is afgelopen duwt ze ook snel weer op t knopje en gaat lekker verder
echt zo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 12:24:17 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69790246
de eerste keer dat ik een halve dag avn huis weg was, heb ik me echt moeten beheersen om mijn schoonvader niet te bellen hoe gaat het?? huilt ie niet? etc.. nou had hij al gewaarschuwd dat als ik dat zou doen, ze de hoorn erop zouden gooien ik moest niet zeuren, kwam best in orde, en dat kwam het ook

pi_69790473
BV moeders.. even een vraagje. Elin slaapt dus no way door en is erg hongerig dus.. ze komt wel tot 3 keer in de nacht en tegen de nacht wil ze vaak een slok.. zou het helpen als ik een flesje afkolf en daar wat rijstebloem in doe..zodat ze misschien wat minder vaak wakker word? niet zozeer voor mijzelf maar ik merk dat ze er zelf wat onrustig van wordt.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:47:34 #192
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69790856
Je kunt het altijd proberen. Je zou ook kunnen proberen haar slapend aan te leggen als ze op regelmatige tijden komt. Een half uurtje voordat ze wakker wordt bijvoorbeeld. Hier gaat Annicka om half negen naar bed, voed ik haar bijvoorbeeld nog om één uur, en daarna gaat ze door tot een uur of vier. Al die tijd slaapt ze gewoon door.
pi_69791149
je kan het proberen, de kans dat het echt zoden aan de dijk zet is heel, heel klein maar wie weet werkt het. En anders heb je het in ieder geval geprobeerd, dan kan je dat ook weer afstrepen Rijstebloem doet niet zo veel, het laat de voeding wat langer in de maag maar geeft geen calorische extra's. Honger naar voedsel is meestal niet het geval bij BV-kinderen die in de nacht wakker worden maar wie weet is dat bij jouw meisje wel het geval.

Dat slapend aanleggen werkte bij de oudste ook wel eens, dan hoefde ze niet helemaal wakker te worden. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat er weinig écht helpt, zeker niet als ze nog zo jong zijn.
pi_69791222
Memmel gefeliciteerd!!!
Dikke knuffel!
pi_69791655
slapend aanleggen deed ik eerder al.. maar ik probeer haar juist minder vaak te laten drinken..dit omdat ze overdag ook nog wel soms om t anderhalf uur komt het wordt al wat minder sinds een week..en de avonden probeer ik al wat te rekken. Maar misschien dat een schepje rijdstebloem net iets meer voldoening geeft.. maar daar begin ik pas aan over 2 weken oid.
pi_69791912
Wij hebben wel een tijdje de laatste voeding met de fles gegeven (afgekolfd dus), zonder rijstebloem overigens. Toen sliep ze wel door apart genoeg Na een tijdje ben ik gewoon weer zelf gaan voeden toen en toen sliep ze nog steeds door

Voorzichtige jompel hierzo, ze slaapt nu alweer 4 nachten achter elkaar door
pi_69791927
quote:
Op zondag 7 juni 2009 08:40 schreef freecell het volgende:
!Frummeltje!

Als hij echt goed kan draaien mag het niet meer hè? Helaas....

Mijn hummel slaapt op de meest achterlijke manieren. Meestal iets van: hoofd tegen bovenkant bed aan, kont omhoog en op de buik.
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
  zondag 7 juni 2009 @ 13:29:19 #198
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_69792095
Oi wel lastig dat je ouders nu niet meer op willen passen Ingrid..
Ik las nu net dat je dus de oorzaak ook al hebt gevonden. Jammer zeg.
(ik wou namelijk nog iets mompelen dat je je niet gek moest laten maken. Ik vond het ook al wat vreemd omdat hij hier laatst wel heeft geslapen. En dat terwijl hij hier dus nog nooit geweest is!)

Ik hoop dat het helpt kleurdoos.
Enne slapend aanleggen? Happen en drinken die van jullie als ze slapen? Tessel écht niet!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_69792338
Ik begreep dat je hoofd bedoelde hoor
Anders hadden we hier l wel een HIJ DRAAAAAAAAIT! gezien denk ik

Ow en Koot? Hier was de truc om ongeveer op die leeftijd te gaan spelen bij 'honger' te gaan wandelen oid. Daardoor hebben wij een ritme van om de 4 uur gekregen Dan was het echt hongerhuilen en dronk hij ook heel veel waardoor hij weer langer zonder kon.
pi_69792651
Noli Hoe gaat het met Tessel?
Ja toen bij jullie had Djeez hem ingebakerd met een handdoek, toen sliep hij binnen 5 minuten.
Stiekem baal ik wel dat ik nu de tt-nacht niet in kan. Maar er zijn ergere dingen.

Het lijkt wel alsof hij een inhaaldagje qua slaap heeft. Net 15 min geleden de fles gehad en nu alweer moe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')