idd een 7 hoeken wiel hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man is nogal van wiel op zijn manier uitvindenEn zijn zoon is net zo eigenwijs.
Mila had daar ook last van.. Even de speen geven om rustig te worden en weglopen ging hier dus ook niet werken. Ze kan sinds kort ongeveer een kwartier/20 minuten zelf de speen in haar mond houden, daarna duwt ze hem eruit en wordt ze de ene keer boos en de andere keer maakt het haar niet uit...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg! Goed bezig die jongen
Tex, wat lijkt me dat mega irritant! Zal vast allemaal wel goed komen, daar niet van, maar gewoon dat je net hebt gezegd dat je niet wil dat ze zomaar haar speen krijgt en mee stoppen ze hem er al in.
HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:
HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Een knuffel-je-speen!! Werkt super!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.
Tijdens het avondeten, als hij zelf dan steeds ging huilen als de speen eruit vloog, hebben we wel eens een knuffelbeertje ertegen opgezet. Kon ie lekker blijven sabbelen en zuigen en wij rustig eten.
Uiteraard hebben we wel regelmatig gecheckt of het allemaal nog goed zat. Dat ie het niet benauwd kreeg ofzo.
Ja die met haai vond ik wel leuk maar die waren allemaal in maatje 74 of groter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef peterfan het volgende:Ik vond juist dat ze heel veel leuke dingen hadden! Die shirtjes met kikkers en 'haai"
fijn dat het zo goed gaat met Joep! En hij krijgt waarschijnlijk veel meer uit je borst dan jij uit je kolf hoor.. ik kolf na 5 mnd pas 50 ml per borst en toch begint mijn dochter op een sharpei te lijken..dus die komt flink aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn dat Hannah het zo goed heeft gedaan Tex! Dat stelt wel gerust.
Vanmiddag bij de kinderarts geweest, 1 september moeten we weer terug en ik moet een foto van zijn heupen laten maken een week van tevoren. Dat doen ze bij alle kindjes die in een stuit hebben gelegen.
Verder hoorde de kinderarts nog een klein ruisje, maar dat is absoluut niet zijn hart, maar een bloedvat wat over zijn long loopt. De arts zei dat dit vat een scherpe bocht maakt en het bloed ruist er dan door heen en dat hoor je. Dit vat moet groeien en dan hoor je het niet meer (dat hoop ik dan maar).
Ook een recept gehad tegen de spruw, ondanks dat Joep geen last heeft en ik ook niet. Maar het duurt nu iets te lang.
En hij weegt nu 2600Een pond aangekomen in die 2 weken dat hij thuis is
Over het eten zei de arts dat hij zoveel mag hebben als hij wil en dat we waarschijnlijk de komende weken misschien zelfs maanden zo nog wel aan het "aanmodderen" zijn met: ineens 2 voedingen achter elkaar, dan weer ineens 30 cc extra.
Ik heb vanmiddag ook een weegschaal gehaald bij de thuiszorg, dus ik ga vanaf nu weer aanleggen en niet kolven (ja nakolven als hij klaar is). Zo heb ik een goed beeld van wat hij bij mij drinkt. Of hij er meer uit krijgt dan het kolfapparaat.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef DolleMina het volgende:
Seilram, wat goed dat je het nog een kans geeft! En dat het zo goed gaat met Joep.![]()
Heeft Elin een baaldag?![]()
Annicka was pas laat uit bed, maar ja, ze lag er gisteren pas ook om een uur of elf in ofzo. Mijn ouders hebben eindelijk de ballonvaart kunnen doen die we ze voor hun 40-jarig huwelijk cadeau hebben gedaan. Was ook al bijna een jaar terug...Toen was ik net drie maanden ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef mrien het volgende:
Lief is dat he Bla!
Gisteren heb ik de wheelybug vast opgehaald, we hebben hem ook al beneden neer gezet, ze speelt er zo lief mee
Drie maanden zwanger...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een jaar en 3 maanden en nu al postenhoogbevaagde baby jij
Elin is alweer bijgetrokken gelukkig..vanavond is dus voor t eerst zonder Elin
SPANNUNG
wij gaan voor de muisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef mrien het volgende:
Dat ga ik niet doen in ieder geval, dit is gewoon haar kadoManlief vind het onzin om te wachten tot haar verjaardag, laat haar er nu maar lekker mee spelen vind hij..dus zodoende
Wij hebben het lieveheersbeestje genomen (vond de koe ook erg leuk, maar was bang dat ik die sneller over het hoofd zou zien met wat lichte meubels in huis)
Kan me voorstellen dat ie meer huilt, hij heeft ook al veel meegemaakt in z'n korte leventje!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft (niet) bij mijn ouders geslapen. Nu willen ze voorlopig niet meer oppassen.![]()
![]()
Nu krijg ik nog bijna ruzie met Djeez ook nog omdat hij zegt dat Tyler een huilbaby is en een moeilijk kind. Bah, voel me niet bepaald vrolijk nu. Vraag me ook af hoe het zal gaan als hij niet meer ingebakerd mag worden.
minder baby-achtig welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
Check! Hier ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef DolleMina het volgende:
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
en hier *de tand* ookquote:
wat freecell al zegt. en je niet zelf rot gaan voelen omdat anderen naar doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
Dus jij hebt geen moeilijk kind, jij hebt gewoon moeilijke ouders...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
tip: fotograferen bij sipheidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef DJMO het volgende:
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..
over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto
Ja wel raar, heb het ook gezegd telefonisch. Ik ging de spullen uitpakken en vond het raar dat het blik er nog inzat. Leeg blik gooi je thuis toch gewoon weg? Vond het raar aanvoelen voor een leeg blik. Zat de helft er nog in. Dus ik belde en ze dachten dat is toch veel te veel, we doen de helft erin. Maar ze vonden het wel dun en deden extra nutriton in de flessen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
Ingrid, wat stom
Heb je het ook tegen ze gezegd?
Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
HEEEEJquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Memmel het volgende:
Hallo![]()
Ik kom me ook melden hier met een vers gebakken beebje!
wellesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef freecell het volgende:
Ow de echte toffe pruillip is inderdaad niet te fotograferen
Jammer!
Maar blij was hij hier ook niet
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:40 schreef freecell het volgende:
!Frummeltje!
Als hij echt goed kan draaien mag het niet meer hè? Helaas....
Mijn hummel slaapt op de meest achterlijke manieren. Meestal iets van: hoofd tegen bovenkant bed aan, kont omhoog en op de buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |