fijn dat het zo goed gaat met Joep! En hij krijgt waarschijnlijk veel meer uit je borst dan jij uit je kolf hoor.. ik kolf na 5 mnd pas 50 ml per borst en toch begint mijn dochter op een sharpei te lijken..dus die komt flink aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn dat Hannah het zo goed heeft gedaan Tex! Dat stelt wel gerust.
Vanmiddag bij de kinderarts geweest, 1 september moeten we weer terug en ik moet een foto van zijn heupen laten maken een week van tevoren. Dat doen ze bij alle kindjes die in een stuit hebben gelegen.
Verder hoorde de kinderarts nog een klein ruisje, maar dat is absoluut niet zijn hart, maar een bloedvat wat over zijn long loopt. De arts zei dat dit vat een scherpe bocht maakt en het bloed ruist er dan door heen en dat hoor je. Dit vat moet groeien en dan hoor je het niet meer (dat hoop ik dan maar).
Ook een recept gehad tegen de spruw, ondanks dat Joep geen last heeft en ik ook niet. Maar het duurt nu iets te lang.
En hij weegt nu 2600Een pond aangekomen in die 2 weken dat hij thuis is
Over het eten zei de arts dat hij zoveel mag hebben als hij wil en dat we waarschijnlijk de komende weken misschien zelfs maanden zo nog wel aan het "aanmodderen" zijn met: ineens 2 voedingen achter elkaar, dan weer ineens 30 cc extra.
Ik heb vanmiddag ook een weegschaal gehaald bij de thuiszorg, dus ik ga vanaf nu weer aanleggen en niet kolven (ja nakolven als hij klaar is). Zo heb ik een goed beeld van wat hij bij mij drinkt. Of hij er meer uit krijgt dan het kolfapparaat.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef DolleMina het volgende:
Seilram, wat goed dat je het nog een kans geeft! En dat het zo goed gaat met Joep.![]()
Heeft Elin een baaldag?![]()
Annicka was pas laat uit bed, maar ja, ze lag er gisteren pas ook om een uur of elf in ofzo. Mijn ouders hebben eindelijk de ballonvaart kunnen doen die we ze voor hun 40-jarig huwelijk cadeau hebben gedaan. Was ook al bijna een jaar terug...Toen was ik net drie maanden ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef mrien het volgende:
Lief is dat he Bla!
Gisteren heb ik de wheelybug vast opgehaald, we hebben hem ook al beneden neer gezet, ze speelt er zo lief mee
Drie maanden zwanger...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een jaar en 3 maanden en nu al postenhoogbevaagde baby jij
Elin is alweer bijgetrokken gelukkig..vanavond is dus voor t eerst zonder Elin
SPANNUNG
wij gaan voor de muisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef mrien het volgende:
Dat ga ik niet doen in ieder geval, dit is gewoon haar kadoManlief vind het onzin om te wachten tot haar verjaardag, laat haar er nu maar lekker mee spelen vind hij..dus zodoende
Wij hebben het lieveheersbeestje genomen (vond de koe ook erg leuk, maar was bang dat ik die sneller over het hoofd zou zien met wat lichte meubels in huis)
Kan me voorstellen dat ie meer huilt, hij heeft ook al veel meegemaakt in z'n korte leventje!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft (niet) bij mijn ouders geslapen. Nu willen ze voorlopig niet meer oppassen.![]()
![]()
Nu krijg ik nog bijna ruzie met Djeez ook nog omdat hij zegt dat Tyler een huilbaby is en een moeilijk kind. Bah, voel me niet bepaald vrolijk nu. Vraag me ook af hoe het zal gaan als hij niet meer ingebakerd mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |