abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:18:13 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69774717
foto maken heeft idd weinig zin, er valt nog heel weinig te zien, maar het is goed scherp, en met een lepeltje hoor je het tikken.. maar hey, hij krijgt ze al wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69775272
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:48:45 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69775552
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
minder baby-achtig wel
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 18:49:53 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69775581
zou me trouwens verbazen kleurdoos, want zelfs toen hij ziek was, heeft hij nog geen spuitluier gehad, wel 1 hele dunne luier, maar meer niet ...

pi_69777672
zo weer terug van een drukke dag. Verjaardag en zo. Een vol bierflesje in de luiertas gevallen Dankzij ons terror achterneefje van 1,5. Wat stinkt dat zeg. Seb was best lief en ligt nu heerlijk te slapen in zijn bedje.

een tandje voor JJ
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69778146
maandag doen we de foto oploaden. selene heeft een joekel van een bult & blauwe plek op haar voorhoofd ze trok zich op aan de stoel wat op zich kan maar toen gleden haar handjes uit en knalde ze alsnog met haar voorhoofd tegen de stoelpoot. ah well: ze lijkt er geen last van te hebben. na een schrikhuiltje was het vlot over en stormt ze gewoon door
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69778164
JJ een tandje
kijk uit voor je vingers nu dan he DJMO!
pi_69778179
Tandje nu al? Geinig
HIer een hele moe-e baby in zijn bed aan het pitten. Verjaardag van zijn overgrootmoeder gehad en er waren héél veel mensen Bek-af baby it is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 20:37:24 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69778388
t zal nog wel even duren voor hij helemaal zichtbaar is toch he??

estrys .. heb je geen vier bierflesjes over je neefje leeggegoten?

voor selene en simmu, het is een scherp randje, maar, en dat valt me op, hij bijt mij niet, wel op alles wat hij verder in zijn handen krijgt (hydrofiel bij het afdrogen enzo) ik mag ook rustig voelen van hem, en bijten op een lepeltje, zodat je tik hoort, doet ie breed lachend, het enige wat ik niet mag, is zijn lip omlaag 'trekken' om goed te kunnen kijken

slaap lekker leander

zaterdag 6 juni 2009 @ 20:53:30 #160
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69778798
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
pi_69778990
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef DolleMina het volgende:
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
Check! Hier ook!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:07:50 #162
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69779299
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

minder baby-achtig wel
Dat vind ik ook zo zonde. Ze zijn nog veel te klein om niet meer baby-achtig te zijn...
pi_69779420
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef freecell het volgende:

[..]

Check! Hier ook!
en hier *de tand* ook
pi_69779690
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.

En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
pi_69779880

Ingrid, wat stom

Heb je het ook tegen ze gezegd?

Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
pi_69779954
? En begreep ik nou goed dat jullie thuis wel bakeren, maar je moeder dat vertikt?

Goh, gek dat het hongerige kind niet wil slapen in een niet vertrouwde omgeving en zonder het veilige holletje van de bakerzak waar hij normaal in slaapt

ik zou er nog wel even met ze over praten als ik jou was
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 21:40:35 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69780310
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..

over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto

pi_69780394
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.

En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
wat freecell al zegt. en je niet zelf rot gaan voelen omdat anderen naar doen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:45:03 #169
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69780441
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:

Dus jij hebt geen moeilijk kind, jij hebt gewoon moeilijke ouders...
pi_69780445
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef DJMO het volgende:
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..

over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto
tip: fotograferen bij sipheid

zaterdag 6 juni 2009 @ 21:53:17 #171
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69780653
Dat probeerde ik ook wel eens, foto's bij sipheid, want Annicka trok dan een prachtige pruillip. Helaas verdween die pruillip meteen als de camera verscheen...

Foto's van de tandjes zijn nog niet gelukt, daar zijn ze net nog ietsje te klein voor.
pi_69780702
hier ook geen tandfoto. zodra ze de camera ziet gaat ze heul serieus naar de camera kijken
wel een bultfoto dus, maar ons fotogeheugenleesdingetje is nog steeds kwijt dus sangdrax moet steeds op zn werk online zetten.
pi_69780720
Ow de echte toffe pruillip is inderdaad niet te fotograferen
Jammer!

Maar blij was hij hier ook niet
pi_69781075
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef freecell het volgende:

Ingrid, wat stom

Heb je het ook tegen ze gezegd?

Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
Ja wel raar, heb het ook gezegd telefonisch. Ik ging de spullen uitpakken en vond het raar dat het blik er nog inzat. Leeg blik gooi je thuis toch gewoon weg? Vond het raar aanvoelen voor een leeg blik. Zat de helft er nog in. Dus ik belde en ze dachten dat is toch veel te veel, we doen de helft erin. Maar ze vonden het wel dun en deden extra nutriton in de flessen.
Ik vind het wel raar, maar het is gebeurd en zal niet weer gebeuren.
Iig is het dus niet vreemd dat hij veel moest huilen.

Mijn moeder vind het niks om kinderen in bed vast te leggen. Helemaal niet in een dwangbuis.
Moet ze zelf weten, maar als hij dan amper slaapt, weet je waar het door komt.

Wel jammer voorlopig geen oppas. Had meegewild naar de tt-nacht binnenkort. Helaas pindakaas.

Ohja, calciumophoping zei de ha laatst ook.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 juni 2009 @ 22:21:32 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69781378
dat wordt ook nog een probleem freecell .. mijn mannetje is nooit sip.. met naar bed brengen net ook, gewoon schaterlachen van de lol. het enige waarin ik kon merken dat hij een tandje krijgt, was het slechte eten (potje groente dan) en dan ook maar een week lang ofzo.. want sinds gisteren eet hij weer normaal, vanavond een potje mais/aardappel leeg + een danoontje eerste stap. helemaal op. en twee uur later zijn papfles van 200 cc ook leeg...

zaterdag 6 juni 2009 @ 22:54:32 #176
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69782386
Waarom kan ik op internet niets vinden over 'calciumophoping'? Je zou zeggen dat als het vaker voorkwam, je er wat over zou moeten kunnen vinden?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:13:44 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69782939
Hallo
Ik kom me ook melden hier met een vers gebakken beebje!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69782983
Memmel!
Welkom!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69783723
Ik vermoed dat mijn lieve jochie z'n eerste tandje krijgt.
Hij had een luier vandaag, tot in zijn nek!
Z'n wangetjes zijn vuurrood, hij kwijlt veel. Hij was echt overstuur vanavond, zo zielig .

Na hem in de draagdoek te hebben gedaan, en rondgelopen terwijl ik zachtjes aan het zingen was, is hij gelukkig toch in slaap gevallen.

Ik kan nog geen echt randje ontdekken, wel heb ik het idee dat het tandvlees linksvoor boven dikker is.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69784761
Memmel welkom en gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')