minder baby-achtig welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
Check! Hier ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef DolleMina het volgende:
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
en hier *de tand* ookquote:
wat freecell al zegt. en je niet zelf rot gaan voelen omdat anderen naar doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
Dus jij hebt geen moeilijk kind, jij hebt gewoon moeilijke ouders...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
tip: fotograferen bij sipheidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef DJMO het volgende:
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..
over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto
Ja wel raar, heb het ook gezegd telefonisch. Ik ging de spullen uitpakken en vond het raar dat het blik er nog inzat. Leeg blik gooi je thuis toch gewoon weg? Vond het raar aanvoelen voor een leeg blik. Zat de helft er nog in. Dus ik belde en ze dachten dat is toch veel te veel, we doen de helft erin. Maar ze vonden het wel dun en deden extra nutriton in de flessen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
Ingrid, wat stom
Heb je het ook tegen ze gezegd?
Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |