abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69792843
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
BV moeders.. even een vraagje. Elin slaapt dus no way door en is erg hongerig dus.. ze komt wel tot 3 keer in de nacht en tegen de nacht wil ze vaak een slok.. zou het helpen als ik een flesje afkolf en daar wat rijstebloem in doe..zodat ze misschien wat minder vaak wakker word? niet zozeer voor mijzelf maar ik merk dat ze er zelf wat onrustig van wordt.
Dat hielp hier voor geen meter Niets hielp.
Maar van de 1 op de andere dag sliep ze ineens zomaar door.
En toen ook direct 12 uur, wel pas met 8 maanden maar ik was allang erg blij.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:57:51 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69792958
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Dat komt vast wel goed. Ik maakte me daar bij Noah ook druk om maar het ging beter dan ik had gedacht. Je kunt wel beter echt afbouwen en niet in één keer zonder zoals je ouders hebben gedaan. Je kunt proberen slaapje voor slaapje de bakerzak weglaten. En dan beginnend met het slaapje waar je het zelf het beste ziet zitten. Dat is waarschijnlijk overdag denk ik. Als dat goed gaat laat je het bij nóg een slaapje weg (ik weet niet hoe vaak hij nog slaapt overdag?). Als dat goed gaat overdag kun je het 's nachts ook proberen.

Je kan ook proberen om eerst met één armpje ingebakerd en één armpje los. Als dat goed gaat, het andere armpje los.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 7 juni 2009 @ 13:58:04 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69792964
pap kon en kan ik echt in mn haren smeren, jen hoeft het echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_69794110
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef Noli. het volgende:
Oi wel lastig dat je ouders nu niet meer op willen passen Ingrid..
Ik las nu net dat je dus de oorzaak ook al hebt gevonden. Jammer zeg.
(ik wou namelijk nog iets mompelen dat je je niet gek moest laten maken. Ik vond het ook al wat vreemd omdat hij hier laatst wel heeft geslapen. En dat terwijl hij hier dus nog nooit geweest is!)

Ik hoop dat het helpt kleurdoos.
Enne slapend aanleggen? Happen en drinken die van jullie als ze slapen? Tessel écht niet!
Ooh ja.. die zuigt op alles in r slaap, bedspijl, handjes, knuffels
pi_69794204
Elin draait gelukkig nooit in bed.. alleen als ze wakker is dus..maar niet in haar slaap.
Doen die van jullie dat trouwens ook? laten merken dat ze gepoept hebben.. want steeds als ze dat heeft gedaan doet ze zelf ook PFFRRRT met haar mond Misschien zit het tussen mijn oren..maar anders doet ze dat namelijk nooit
  zondag 7 juni 2009 @ 16:03:02 #206
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_69796881
Ja gaat erg lekker hier!
Tessel had erg last van rode billetjes (had Ingrid ook gezien geloof ik?) maar de HA vond dat we het eerst nog maar even goed met zinkhoudende zalf (Sudo of gewone zinkzalf) moesten proberen. (wij gebruikten Bepanthen)
Maar van zinkzalf ging ze gillen als ze moest plassen of poepen dus snel eraf gehaald en de Sudocreme geprobeerd die we hier nog hadden staan. Daar gilde ze niet van dus die maar even aangezien maar ik vond dat het juist weer erger werd.
Nogmaals HA en een tweekeerperdagsmerenhormoonzalfje mee terug. Na twee keer smeren zagen we al verschil.

Verder doet ze alles perfect. Ze eet, poept en slaapt prima. De ene keer haalt ze een hele nacht door, de andere nacht komt ze om de twee uur.
Ze heeft alleen soms wat moeite om mijn bv weg te krijgen, schijnbaar heb ik een sterke tsr en/of veel melk waardoor ze vaak even haar mond leeg laat lopen, helemaal loskoppelt of zich soms verslikt. Nah jah, ze groeit er ook goed op dus laten we dit dan maar een luxeprobleem noemen? Liever zo dan de zorgen of ze wel genoeg binnen krijgt toch?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 7 juni 2009 @ 16:13:26 #207
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69797243
Noli, als je merkt dat ze er moeite mee heeft kun je haar ook zelf even afkoppelen en de tsr even laten weglopen en opvangen in een doekje. Straks kan ze het vast beter behappen, Annicka heeft er tegenwoordig ook geen moeite meer mee.
pi_69800000
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Ik zag er bij Mila ook heel erg tegenop om haar uit de puckababy te halen. Eigenlijk is dat heel geleidelijk vanzelf gegaan. Af en toe eens een middagslaapje in de slaapzak gedaan en niet in de puckababy, dan eens 's avonds proberen enzovoort.. Nu slaapt ze al weer best een poos niet in de puckababy, meestal in de slaapzak maar soms ook gewoon helemaal "los". Gaat prima, al gaat het de ene keer beter dan de andere keer!
  zondag 7 juni 2009 @ 18:03:55 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_69800787
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef DolleMina het volgende:
Noli, als je merkt dat ze er moeite mee heeft kun je haar ook zelf even afkoppelen en de tsr even laten weglopen en opvangen in een doekje. Straks kan ze het vast beter behappen, Annicka heeft er tegenwoordig ook geen moeite meer mee.
Meestal doet ze dat zelf dus al. Dan laat ze haar mondje gewoon leeglopen in het doekje wat ik standaard onderhaar kin door heb liggen.
Alleen als ze echt heel erg moe is dan wil het wel eens gebeuren dat ze zich er nog in verslikt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_69801798
ik heb een fietsstoeltje gekocht op MP Duurt nog even maar dan hebben we het alvast Lijkt me zoooo leuk, fietsen met de kleine man. Morgenavond even ophalen, het is hier vlakbij.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69802389
Misschien dat we dan binnenkort gaan beginnen met afbouwen. Even kijken hoe het vanavond/vannacht gaat. Of hij weer de "oude" is.

Met mij ouders gepraat en ws heeft papa het niet goed begrepen. Kan ook door hersenbloedingen in het verleden, in het geheugengebied komen. Daar houden we het maar op.
Dit vergeten ze iig neit meer. Volgende keer zal ik het nog duidelijk op papier erbij zetten.
Ze willen in principe wel oppassen met de tt-nacht. Zou leuk zijn als dat doorgaat. Gaan we met een groepje. We gaan verder nooit uit ofzo, dus is het extra leuk. En de tt-nacht is maar 1x per jaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 19:10:45 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69802785
mooi zo ingrid!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 7 juni 2009 @ 19:57:11 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69804474
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 juni 2009 @ 20:12:46 #214
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69805092
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
Behalve dan dat ze dat laatste voor een (groot?) deel aan zichzelf te danken hadden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 20:19:28 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69805320
jan gaat steeds meer op zijn handjes steunen ipv op zijn onderarmen/ellebogen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69805761
Zo ff bijgelezen, ik was namelijk een dag en nachtje in Den Haag.

JJ een tandje? Vlotte kerel!! (ennuh die spuitluiers KUNNEN nog wel komen, maar het hoeft niet) Koen heeft ook nog geen spuitluiers gehad met tandjes.

Arme Selene tegen de stoelpoot gevallen...

Ingrid jammer dat het logeerpartijtje niet zo goed is gegaan met Tyler.

Freecell leuke foto's van Leander ! En wat kijkt ie overdreven zielig zeg.

Memmel van harte gefeliciteerd en welkom hier met je kleine frummel

Nog een foto van Seb met pruillip. sielug

Kleurdoos ook paar uurtjes overleeft zonder Elin

Even een voor mrien omdat Lotte al 4 nachtjes doorslaapt

Hier weinig nieuws. Koen kwijlt de afgelopen dagen weer wat meer, is nog steeds een beetje hangerig en jengelig. Nu ook snotterig en alles gaat het mondje in. Handjes, duploblokken maar vooral rubberen lepeltjes uit de koelkast is echt het lekkerste
Dus wie weet komt er weer wat aan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 21:17:33 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69807426
ben benieuwd ll! rubberlepetjes uit de koelkast, goed idee! zijn gekoelde bijtring is een beetje te groot nog, krijgt hij zijn kaken niet goed omheen, en een lepeltje wel, dat propt hij zonder pardon in zijn mond!

of het goed te zien is, ik vind van wel, maar zondre de camera zie ik dus echt duielijk twee witte puntjes

zondag 7 juni 2009 @ 21:25:08 #218
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69807681
Hier ook twee streepjes. Of eigenlijk één hele lange...
pi_69808194
tandjes
die van jj zie ik niet zo goed, maar de foto is ook niet zo duidelijk
pi_69808385
hier eigenlijk cold turkey gestopt met inabakeren ( na 3,5 maand niet met zo'n zak maar ouderwets met een lakentje inbakeren) verwachte redelijke drama;s, dus eerste nacht maar op een luchtbed ernaast gaan slapen. Heb haar welgeteld 3 keer t speentje gegeven, verder sliep ze gewoon door!!
En nu slaapt (3 nachten verder) mevrouw gewoon door, ze heeft nu overigens wel een slaapzakje aan...
pi_69808556
kzie bij JJ wel bobbels iig

DolleMina! Dat zijn heul wel tandjes
  zondag 7 juni 2009 @ 21:54:03 #222
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69808854
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef DolleMina het volgende:
Hier ook twee streepjes. Of eigenlijk één hele lange...
[ afbeelding ]
Lief en je hoeft er niet eens voor te peacen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 juni 2009 @ 22:14:12 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69809700
ik krijg op de eoa manier mijn camera niet zo ingesteld dat ik scherpe close ups kan nemen ..

die van jou is veel duidelijker te zien al dollemina ik zal morgen ofzo bij daglicht nog eens een poging wagen

zondag 7 juni 2009 @ 22:43:28 #224
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69810890
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Lief en je hoeft er niet eens voor te peacen!
Ik wilde nog vragen of ik de foto niet in het verkeerde topic plaatste...

Hier voelde ik het eerste puntje vorig weekend, DMJO, dus misschien zie je bij JJ ook al snel wat meer.
pi_69812038
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.

Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
pi_69816410
Tandjes

Arme Selene, hoe is t met dr bult?

Aahw Leander, je kijkt wel heel zielig hoor...en Seb kan er ook wat van

Lotte doorslapen, wat goed

Dana heeft vanacht bij oma geslapen omdat wij met vrienden gingen uit eten. Op maandag is ze zowiezo bij oma omdat ik dan moet werken. Dus mn moeder zei dat t mischien handiger was om dr daar te laten slapen. En vanavond kan ik dr pas om half 8 ofzo ophalen omdat we na t werk eerst een afspraak hebben voor het bekijken van een trouwlocatie... Ik vind t toch wel een beetje lang zo. Want als ik dr dan ga halen moet ze alweer bijna naar bed naja gelukkig heb ik dinsdag altijd vrij
pi_69817212
sangdrax is de foto aan het uploaden
sangdrax leent het kabeltje van zn werk om vanavond te uploaden want die is vergeten de camera mee te nemen.....

maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.

oh, en een nieuwe baby!!! gefeli memmel!! en welkom
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69817352
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.
aah gelukkig maar
  maandag 8 juni 2009 @ 09:10:08 #229
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69817421
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.

Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
Dus je kunt gelukkig wel gaan? Dat is fijn. Nou, dan zal het vast beter gaan joh. Een hongerig kind wil inderdaad gewoon niet slapen, ja, als ie uitgeput is van het huilen...
Niet mieten! Door gieten!
pi_69819320
hier is niets te zien gelukkig (tandjes)
Wel zit mevrouwtje al 2 dagen te nukken.. beetje chag
pi_69819350
nuknuk
Hier blij jongetje maar steeds beetje snel moe. Nuja, hij leert ook veel
pi_69819492
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
pi_69819564
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
*zoekt*
jjep
Donderwolk bij 26 en de twee weken daar omheen zijn zwart
pi_69819626
oi! Dat donkerwolkerigevermoedenhadikal!

GIL
pi_69819650
En toen keek ik de hele dag HIER naar
pi_69819726
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
hihi, zoiets heeft selene nu ook, maar die probeert de hele tijd achteruit te lopen ermee en knalt dan dus recht achterover steeds
pi_69819727
omg leander in sneltreinvaart
zo'n klein humpie nog
pi_69819866
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wehehehe dies tof.
Koen heeft ook een loopding maar die duwt en blijft vervolgens zelf staan, gevolg: heel hard op je giegeltje pleuren = brullen

Van vallen en opstaan worden ze groot
  maandag 8 juni 2009 @ 11:19:53 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69820537

Lotte, goed aan het doorslapen

Annicka tandjes

Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??

Leander, wat kan hij al snel lopen...

Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.

DJMO hoe bevalt de stoel?

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 08-06-2009 11:27:31 ]
Make love, not war ☮
pi_69821917
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:

Lotte, goed aan het doorslapen

Annicka tandjes

Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??

Leander, wat kan hij al snel lopen...

Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.

ja! Dankjewel! en het geintje is ook gelukt mijn vriend: rechtbank whut?!!!

*gniffel*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 12:15:26 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69822195
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 12:17:31 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69822250
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:

bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto

pi_69822325
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
o ja 24..foutje

een dag na jou
  maandag 8 juni 2009 @ 12:46:37 #244
114177 Diaan73
pi_69822964
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Okay, bedankt voor je info!! Ik heb de foto gezien, ziet er erg schattig uit zo'n ventje in zo'n grote stoel. Ik denk dat ik de stoel en de buggy over een maand maar eens ga bestellen. Lennon krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus een stoel is nog niet nodig. Al zou hij het wel leuk vinden, denk ik, om met ons "aan tafel" te zitten.
Make love, not war ☮
pi_69823355
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
pi_69823458
Mja ik doe maar wat Soms lijkt het net moedertje spelen.
Maar mijn kind huilt bijna nooit, en als hij huilt is er ook echt wat aan de hand. En als ik 't even niet meer weet of geen zin meer heb om een entertainmentprogramma af te draaien stop ik hem in de doek of kinderwagen en gaan we even lekker wandelen cq winkelen. Dan ben je er allebei even uit. Daarbij moet ik wel weer aantekenen dat Lieuwe helemaal nooit huilt in de kinderwagen, ik weet niet hoe dat met Seb gaat?
pi_69823527
Estrys Lastig he. Heb verder geen tips, sorry.
pi_69823546
Gewoon doen
Met 2 andere baby's erbij om me af te leiden

Maar serieus: het is ook wel vermoeiend af en toe, ik merk vaak pas hoe zwaar het is als ik een dag zonder hem weg ben (tot nu toe 2 keer) maar het wordt steeds makkelijker! Eerst de eerste drie maanden door, die zijn het zwaarst en vanaf 6 maanden is het relaxed te doen
En als je gek wordt: even Seb in de wagen en een flink stuk gaan wandelen!
pi_69823597
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
pi_69823650
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef Estrys het volgende:
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
Kan best een keer een dagje

En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
pi_69823738
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Kan best een keer een dagje

En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
Dat hou ik niet eens vol trouwens, lopen is niet zo mijn ding. Last van mijn knie.

Ik laat hem ook wel liggen op zijn buik even maar hij spuugt alles onder en gaar er vervolgens zelf in liggen met zijn gezicht Ik heb geloof ik al 10 spuugdoekjes zeik en zeiknat vandaag.
pi_69823739
Bij mij helpt er even tussenuit al een heleboel, je bent zomaar twee uurtjes de hort op. Dat scheelt toch weer twee uur verzinnen wat je moet gaan doen.
pi_69823879
Ja misschien zo direct maar even op pad of zo. En het ergste is nog wel dat ik bij manlief op zijn Twitter lees dat hij een meeting heeft gehad en nu een afspraak heeft voor werkplekMASSAGE op zijn werk dus. grrrrr
pi_69824192
heej, dat zal je altijd zien, wil je net even op pad... de rust is wedergekeerd Kopje thee zeg ik
  maandag 8 juni 2009 @ 13:47:40 #255
114177 Diaan73
pi_69824553

Ik vind het ook lastig Estrys, Lennon huilt ook niet zoveel maar hij heeft af en toe zo'n mindere dag. Ik ga hem dan even in bad doen of inderdaad even weg. In de auto met de maxicosi en dan naar de winkel ofzo of in de kinderwagen en dan naar winkelcentrum, maar ik ben ook niet zo dol op lopen, zelfs niet met kinderwagen. en ik heb helemaal niets aan mn knie Hij wordt dan altijd wel wat rustiger, hij vindt het leuk in de auto.

Geniet van je kopje thee!!

Ow op het pak rijstebloem staat dat je 200ml melk moet mengen met een aantal scheppen rijstebloem, is dat dan gewoon 180 cc water met 6 scheppen? Of kan ik beter 210 cc met 7 scheppen doen, dat is wat hij normaal krijgt. Het is zo lang geleden voor mij...
Make love, not war ☮
pi_69824609
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
euh..mja ik heb elin voor me op de grond liggen op het kleed.. met veel speeltjes, ze vermaakt zichzelf prima met haar voet of ze rolt wat.. maar ze huilt eigenlijk ook nooit ... en als ze dat doet is ze makkelijk af te leiden of ze wil drinken. en nu gaat ze mee in de draagdoek.. bolletjes wol scoren.

en ik kwam er net achter dat ik weer 3 kilo af ben gevallen.. dat is niet zo best Ik trok een broek aan die ik voor de bevalling redelijk vaak aan had en die zakt zo mn kont af
pi_69824703
180 met 6 scheppen Diaan en dan een paar eetlepels rijstebloem. Tenminste dat doen wij altijd.

Seb is nog niet zo van het zichzelf vermaken. Gek eigenlijk, zou hij op het KDV ook steeds bezig gehouden worden of zo? Geloof het niet. Hij heeft wel heel graag mensen om zich heen. Dat merk ik wel. Vooral kinderen is geweldig. Ach ja. Hij lijkt wel een beetje op mij denk ik wat dat betreft. Hij vertikt het ook gewoon om terug te rollen, terwijl hij het dus wel kan. De TV dat is het ook helemaal, dan is hij altijd meteen stil maar dan voel ik me zo'n ontaarde moeder of zo.

Zal toch wel de borstvoeding zijn Doos. Ach ja over een klein maandje mag ze een fruithapje en zo, dan wordt alles anders.. of krijgen baby's dan net zoveel borstvoeding? geen verstand van

[ Bericht 46% gewijzigd door Estrys op 08-06-2009 14:00:28 ]
pi_69824923
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
elke er dag ff naar buiten. al is het maar om onzinboodschappen
erger nog: als ik het niet doe blert selene de hele boel bij elkaar (de oogst van vandaag: een fles tullamoore dew en een zak boordjes)

en ze is ook al wat pieperig vandaag. ik denk tand nr 2. gister luieruitslag (nooit echt op heur billetjes trouwens, hebben andere meisjes dat nou ook?) dan zit ze vredig te spelen en begint ze echt opeens te huilen.
pi_69825004
diaan, wij doen altijd 2 nutrilonschepjes rijstebloem op een 200 cc fles. als het van het bordje moet dan weet ik het niet, dat moet mijn mutsje niet
pi_69825246
het gaat alweer, ik ben een beetje bijgekomen. Seb is vanmorgen al even mee naar mijn werk geweest. Hij gaat zo dadelijk mee naar het tuincentrum heb ik besloten.

Lekker onderweg is inderdaad het beste op zo'n dag.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:38:20 #261
114177 Diaan73
pi_69825931
Estrys, als Seb er rustig van wordt, zou ik hem gewoon af en toe voor de tv zetten hoor, ook best handig als je moet koken enz. Ik deed het ook altijd met Twan en dan kon ik even doen wat ik moest doen en hij is er echt niet slechter door geworden hoor. Lennon kan zichzelf iets beter vermaken en heeft het bijna niet nodig, maar vindt het wel leuk om te kijken. Op kdv gebeurt natuurlijk veel meer en kan hij lekker rondkijken. Op kdv van Lennon hebben ze ook zo'n babyswing, geweldig vindt hij dat.... dus toch ook weer anders als thuis.

Doos, je wordt zo wel erg licht.. even in de gaten houden hoor.

Bedankt voor de adviezen!!
Make love, not war ☮
pi_69826059
TV doen we hier echt niet. Ik ga hem niet al voor zijn eerste jaar leren dat je prima je tijd kan verlummelen door naar de tv te kijken
  maandag 8 juni 2009 @ 14:45:53 #263
114177 Diaan73
pi_69826141
Tijd verlummelen door naar de tv kijken dat vind ik zelf ook heerlijk..... afgelopen weekend 14!! afleveringen van Oz op DVD gekeken...

[ Bericht 24% gewijzigd door Diaan73 op 08-06-2009 14:54:18 ]
Make love, not war ☮
pi_69826159
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
TV doen we hier echt niet. Ik ga hem niet al voor zijn eerste jaar leren dat je prima je tijd kan verlummelen door naar de tv te kijken
Ik heb dat met Mikael wel gedaan Vodn het af en toe heel erg makkelijk. En hoe ouder ie werd (en word) hoe minder leuk ie de tv vind. Nu kan ie zich wel vermaken met het speelgoed enzo.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69826191
wij kijken zelf nauwelijks tv
ik laat selene wel youtube kijken af en toe, hippo & bully doen het goed hier
pi_69828565
Seb is enorme fan van Oprah

Maar ja het kan net zo goed de wasmachine zijn hoor, als het maar beweegt. Maar die staat op zolder en dat is ook zo ongezellig

Ik werk drie dagen in de week en in die andere dagen moet ik en voor Seb zorgen en ook nog mijn huishouden doen. En ik vond het al lastig om mijn huishouden bij te houden toen Seb er nog niet was en ik vier dagen werkte. Dus als ik even wat kan doen omdat Seb TV kijkt so be it. Als hij in de box ligt kan ik gewoon niks doen omdat meneer alles onder spuugt op zijn buik. In de wipstoel dus. Met zijn piephondje en Oprah.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:10:08 #267
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69828724
Ik doe mijn huishouden op het moment dat Annicka slaapt, en tussen 22 en 1 uur ofzo. Dan heb ik het rijk voor mijzelf alleen, en gaat alles een stuk beter.
pi_69828804
Tess en ik melden ons!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:14:29 #269
114177 Diaan73
pi_69828864
Stofzuigen, kan ik vaak doen als Lennon in de box ligt, hij volgt mij dan helemaal... de rest doe ik tussen de bedrijven door. Maar huishouden is niet leuk

Hee Vicky en Tess Welkom en hier ook van harte gefeliciteerd Wat een prachtig meisje
Make love, not war ☮
pi_69828869
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef DolleMina het volgende:
Ik doe mijn huishouden op het moment dat Annicka slaapt, en tussen 22 en 1 uur ofzo. Dan heb ik het rijk voor mijzelf alleen, en gaat alles een stuk beter.
tussen 22 en 1? 's avonds?

Hallooo Tess en Vicky wat een dropje
  maandag 8 juni 2009 @ 16:14:49 #271
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69828877
Hoi Tess! Welkom op deze aardkloot.
pi_69828917
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef Vicky het volgende:
Tess en ik melden ons!

[ afbeelding ]
gefeliciteerd
en welkom in de babybabbelhoek
  maandag 8 juni 2009 @ 16:17:33 #273
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69828971
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

tussen 22 en 1? 's avonds?

Hallooo Tess en Vicky wat een dropje
Jah, 's avonds.
Heb vannacht tussen middernacht en 1 de pitten van het gasfornuis zitten boenen.

* DolleMina is een nachtuil
  maandag 8 juni 2009 @ 16:18:06 #274
114177 Diaan73
pi_69828986
Rammelderammel... ik wil ook wel weer..... en dan ook zo'n mooi klein meisje

Zo laat nog van alles doen? Ik lig vaak al rond half 11 te slapen...

[ Bericht 18% gewijzigd door Diaan73 op 08-06-2009 16:23:47 ]
Make love, not war ☮
pi_69829095
Ik ben geen nachtmens, en savonds vaak te weinig energie om nog wat te doen. Dus denk dat ik moeders weer in ga schakelen deze week. Vorige week manlief bevolen om over te werken terwijl ik naar de cursus was. " mam kan je oppassen?" Ow jaa die mand met was, ben ik nog niet aan toe gekomen.

Seb slaapt weer. Hij is daarnet in het grote bad geweest. Gezellig dobberen en spetteren. Vond hij heel leuk volgens mij

Nou ik wil voorlopig nog niet hoor maar inderdaad een meisje
pi_69829260
Haha Dollemina ik ben er ook zo 1.
Ik ruim ook 's avonds laat op
  maandag 8 juni 2009 @ 16:28:27 #277
114177 Diaan73
pi_69829312
Strijken, doe ik meestal smorgens, ben ik het fitst en vind ik het minst erge van het huishouden, thnx 2 mijn strijkijzer

Tja, gevoel zegt ja maar verstand zegt nee. En schommel ik van het een naar het ander. En zoiezo wachten totdat Lennon 1 jaar is geweest.
Make love, not war ☮
pi_69829378
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Jah, 's avonds.
Heb vannacht tussen middernacht en 1 de pitten van het gasfornuis zitten boenen.

* DolleMina is een nachtuil
ja ik ook
en ik ben dol op poetsen

welkom Tess
pi_69829476
en hier komt wel een tweede, maar nu nog niet
pi_69829499
Hoi Tess, wat ben je lief
pi_69829512
Estrys, mijn zoontje leek qua gedrag wel op Seb. Kon zich moeilijk alleen vermaken en was soms dagen ook ontevreden. Het ging een stuk beter toen hij kon zitten, de wereld ziet er dan voor hen een stuk leuker uit! Zoals Freecell al zegt, na 3 maanden gaat het beter en na 6 maanden had ik echt een ander mannetje. (Eerlijk gezegd werd hij al meer tevreden toen ik stopte met bv..) Hij verveelt zich gewoon snel en wil alles zien en actie in de tent..
En nu (bijna 11mnd) hij een beetje kan bilschuiven en zich kan optrekken enzo is hij supergezellig en vrolijk. Kortom: er is hoop!! Wij hebben toen ook zo'n schommelding gekocht. Vond ie heerlijk. En ik parkeerde hem af en toe ook voor de tv, Bumba vind hij super.
Sterkte er mee en nogmaals: het komt echt allemaal goed!
pi_69829528
Oh en ik rammel me ook suf...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 16:36:19 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69829567
ik heb de tv wel aanstaan, maar we kijken geen van beiden echt (hoezo geldverspilling) ik heb hem meer voor het geluid aan staan. jantje vermaakt zich ook wel zonder, daar niet van, maar ik kan niet zonder geluid overdag

net op het cb geweest; 6935 gram en 67 centimeter (als hij zijn poepluier een uurtje of wat had uitgesteld, dan was hij over de zeven kilo geweest )

maandag 8 juni 2009 @ 16:37:02 #284
114177 Diaan73
pi_69829586
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en ik ben dol op poetsen
Jammer dat je niet wat dichter bij mij woont... Had ik nog wel wat leuks voor je te doen gehad, Elin had dan zonder problemen mee mogen komen.
Make love, not war ☮
  maandag 8 juni 2009 @ 16:38:33 #285
114177 Diaan73
pi_69829636
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb de tv wel aanstaan, maar we kijken geen van beiden echt (hoezo geldverspilling) ik heb hem meer voor het geluid aan staan. jantje vermaakt zich ook wel zonder, daar niet van, maar ik kan niet zonder geluid overdag

net op het cb geweest; 6935 gram en 67 centimeter (als hij zijn poepluier een uurtje of wat had uitgesteld, dan was hij over de zeven kilo geweest )
Daar is ook radio voor uitgevonden Ik heb de hele dag thuis de radio of i-tunes aan staan. Zelfs als ik even weg ben...

Gaat goed met JJ!!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 16:39:56 #286
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69829695
welkom vicky en tess!!!

pi_69829755
Ik moet bekennen dat ik poetsen ook best leuk vind/vond maar niet met een huilende baby.

Jaaa een schommelding . Zijn er schommeldingen waar ze nu al in kunnen met 5 maanden? Behalve een wipstoel. Seb is op het KDV ook gek op een ligstoeltje die in een net aan een veer aan het plafond hangt. Als hij dan slaapt en je laat dat ding een beetje springen moet hij altijd glimlachen in zijn slaap.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:50:33 #288
114177 Diaan73
pi_69830056
Er zijn speciale babyswings waar ze vanaf de geboorte in kunnen, maar die zijn nieuw erg duur en 2e hands erg moeilijk te vinden... De goedkoopsten van Fisher Price nieuw zijn vanaf 175 euro ofzo. Ik heb tijdje geleden er nog naar gekeken, maar vond het toch te duur en we hebben ook niet echt veel plaats daarvoor in de kamer. Ze nemen best veel ruimte in. Mn ex heeft er ook 1 in de kamer staan.
Make love, not war ☮
pi_69830211
Bedoel je dan van die fancy wipstoelen die uit zichzelf schommelen? Want die vind hij dus niks op het kdv.

Je hebt ook van die bouncers, die je in de deurpost moet hangen, met een veer. Wat hij helemaal geweldig zou vinden dat weet ik zeker maar ik vraag me af of het goed is voor de heupjes of zo. Want dat is een beetje vergelijkbaar met de babybjorn hoe ze er in zitten. Maar ja hij zit er ook niet uren in natuurlijk. Die zijn niet zo duur.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:56:58 #290
114177 Diaan73
pi_69830290
Ja die bedoel ik denk ik.... Lennon vindt ze geweldig.

Ow okay, die ken ik niet..
Make love, not war ☮
pi_69830337
Het is een veer aan het plafond en daaraan een touw en daaraan dus een zitje. op het kdv hebben ze er een net aanhangen met een oude maxicosi er in. Heel erg leuk.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:59:28 #292
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69830389
Ik heb een hekel aan poetsen. Maar midden in de nacht ben ik wat dat betreft op mijn best, dus dan doe ik het dan maar.
* DolleMina is lid van de nachtelijke poetsbrigade.
pi_69830455
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen. Maar midden in de nacht ben ik wat dat betreft op mijn best, dus dan doe ik het dan maar.
* DolleMina is lid van de nachtelijke poetsbrigade.
en ik maar denken dat dat kaboutertjes waren
pi_69831050
Welkom Tess

T poetsen doen we hier het voornamelijk samen op vrijdag of zaterdag. Kleine dingetjes zoals wc bijhouden en vegen enzo prop ik savonds tussen het thuiskomen en eten.
pi_69831519
Tess
pi_69832557

Onze schat Simone, 9 dagen oud
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_69834326
Ohja, hij heeft vandaag voor het eerst peer gehad. Vond hij wel lekker. Maar half uur later kotste hij het weer uit. (op zichzelf, mij en de bank )
Hij snapt nog niet veel van de lepel, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
pi_69835652
Verse baaaaaby's!
pi_69837043
Ik zie de foto niet JD
pi_69838380
Ik heb even een poosje niet kunnen reageren daarom: Alle mooie nieuwe kindjes, welkom!

Mila heeft al een paar keer dingen overgepakt van de ene naar de andere hand, ze is ook echt druk bezig (al een poosje) met knuffels, die even groot zijn als zijzelf, naar zich toetrekken en dan aanvallen (met dr mond, zoals E. bij de rode draak deed )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')