Dat hielp hier voor geen meterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
BV moeders.. even een vraagje. Elin slaapt dus no way door en is erg hongerig dus.. ze komt wel tot 3 keer in de nacht en tegen de nacht wil ze vaak een slok.. zou het helpen als ik een flesje afkolf en daar wat rijstebloem in doe..zodat ze misschien wat minder vaak wakker word? niet zozeer voor mijzelf maar ik merk dat ze er zelf wat onrustig van wordt.
Dat komt vast wel goed. Ik maakte me daar bij Noah ook druk om maar het ging beter dan ik had gedacht. Je kunt wel beter echt afbouwen en niet in één keer zonder zoals je ouders hebben gedaan. Je kunt proberen slaapje voor slaapje de bakerzak weglaten. En dan beginnend met het slaapje waar je het zelf het beste ziet zitten. Dat is waarschijnlijk overdag denk ik. Als dat goed gaat laat je het bij nóg een slaapje weg (ik weet niet hoe vaak hij nog slaapt overdag?). Als dat goed gaat overdag kun je het 's nachts ook proberen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Ooh ja.. die zuigt op alles in r slaap, bedspijl, handjes, knuffelsquote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef Noli. het volgende:
Oi wel lastig dat je ouders nu niet meer op willen passen Ingrid..
Ik las nu net dat je dus de oorzaak ook al hebt gevonden. Jammer zeg.
(ik wou namelijk nog iets mompelen dat je je niet gek moest laten maken. Ik vond het ook al wat vreemd omdat hij hier laatst wel heeft geslapen. En dat terwijl hij hier dus nog nooit geweest is!)
Ik hoop dat het helpt kleurdoos.
Enne slapend aanleggen? Happen en drinken die van jullie als ze slapen?Tessel écht niet!
Ik zag er bij Mila ook heel erg tegenop om haar uit de puckababy te halen. Eigenlijk is dat heel geleidelijk vanzelf gegaan. Af en toe eens een middagslaapje in de slaapzak gedaan en niet in de puckababy, dan eens 's avonds proberen enzovoort.. Nu slaapt ze al weer best een poos niet in de puckababy, meestal in de slaapzak maar soms ook gewoon helemaal "los". Gaat prima, al gaat het de ene keer beter dan de andere keer!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Meestal doet ze dat zelf dus al.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef DolleMina het volgende:
Noli, als je merkt dat ze er moeite mee heeft kun je haar ook zelf even afkoppelen en de tsr even laten weglopen en opvangen in een doekje.Straks kan ze het vast beter behappen, Annicka heeft er tegenwoordig ook geen moeite meer mee.
Behalve dan dat ze dat laatste voor een (groot?) deel aan zichzelf te danken hadden.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
Liefquote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef DolleMina het volgende:
Hier ook twee streepjes. Of eigenlijk één hele lange...![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde nog vragen of ik de foto niet in het verkeerde topic plaatste...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Liefen je hoeft er niet eens voor te peacen!
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
aah gelukkig maarquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.
Dus je kunt gelukkig wel gaan? Dat is fijn. Nou, dan zal het vast beter gaan joh. Een hongerig kind wil inderdaad gewoon niet slapen, ja, als ie uitgeput is van het huilen...quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.
Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
*zoekt*quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
hihi, zoiets heeft selene nu ook, maar die probeert de hele tijd achteruit te lopen ermee en knalt dan dus recht achterover steedsquote:
Wehehehe dies tof.quote:
ja! Dankjewel! en het geintje is ook geluktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lotte, goed aan het doorslapen
Annicka tandjes![]()
Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??
Leander, wat kan hij al snel lopen...
Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.
DJMO hoe bevalt de stoel?
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een fotoquote:
o ja 24..foutjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
Okay, bedankt voor je info!! Ik heb de foto gezien, ziet er erg schattig uit zo'n ventje in zo'n grote stoel. Ik denk dat ik de stoel en de buggy over een maand maar eens ga bestellen. Lennon krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus een stoel is nog niet nodig. Al zou hij het wel leuk vinden, denk ik, om met ons "aan tafel" te zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Kan best een keer een dagjequote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef Estrys het volgende:
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
Dat hou ik niet eens vol trouwens, lopen is niet zo mijn ding. Last van mijn knie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan best een keer een dagje
En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
euh..mja ik heb elin voor me op de grond liggen op het kleed.. met veel speeltjes, ze vermaakt zichzelf prima met haar voet of ze rolt wat.. maar ze huilt eigenlijk ook nooit ... en als ze dat doet is ze makkelijk af te leiden of ze wil drinken. en nu gaat ze mee in de draagdoek.. bolletjes wol scoren.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
elke er dag ff naar buiten. al is het maar om onzinboodschappenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
Ik heb dat met Mikael wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
TV doen we hier echt niet. Ik ga hem niet al voor zijn eerste jaar leren dat je prima je tijd kan verlummelen door naar de tv te kijken
tussen 22 en 1?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef DolleMina het volgende:
Ik doe mijn huishouden op het moment dat Annicka slaapt, en tussen 22 en 1 uur ofzo. Dan heb ik het rijk voor mijzelf alleen, en gaat alles een stuk beter.
gefeliciteerdquote:
Jah, 's avonds.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
tussen 22 en 1?'s avonds?
Hallooo Tess en Vickywat een dropje
ja ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Jah, 's avonds.![]()
Heb vannacht tussen middernacht en 1 de pitten van het gasfornuis zitten boenen.![]()
* DolleMina is een nachtuil
Jammer dat je niet wat dichter bij mij woont...quote:
Daar is ook radio voor uitgevondenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb de tv wel aanstaan, maar we kijken geen van beiden echt (hoezo geldverspilling) ik heb hem meer voor het geluid aan staan. jantje vermaakt zich ook wel zonder, daar niet van, maar ik kan niet zonder geluid overdag
net op het cb geweest; 6935 gram en 67 centimeter(als hij zijn poepluier een uurtje of wat had uitgesteld, dan was hij over de zeven kilo geweest
)
en ik maar denken dat dat kaboutertjes warenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen.Maar midden in de nacht ben ik wat dat betreft op mijn best, dus dan doe ik het dan maar.
* DolleMina is lid van de nachtelijke poetsbrigade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |