aah gelukkig maarquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.
Dus je kunt gelukkig wel gaan? Dat is fijn. Nou, dan zal het vast beter gaan joh. Een hongerig kind wil inderdaad gewoon niet slapen, ja, als ie uitgeput is van het huilen...quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.
Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
*zoekt*quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
hihi, zoiets heeft selene nu ook, maar die probeert de hele tijd achteruit te lopen ermee en knalt dan dus recht achterover steedsquote:
Wehehehe dies tof.quote:
ja! Dankjewel! en het geintje is ook geluktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lotte, goed aan het doorslapen
Annicka tandjes![]()
Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??
Leander, wat kan hij al snel lopen...
Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.
DJMO hoe bevalt de stoel?
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een fotoquote:
o ja 24..foutjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
Okay, bedankt voor je info!! Ik heb de foto gezien, ziet er erg schattig uit zo'n ventje in zo'n grote stoel. Ik denk dat ik de stoel en de buggy over een maand maar eens ga bestellen. Lennon krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus een stoel is nog niet nodig. Al zou hij het wel leuk vinden, denk ik, om met ons "aan tafel" te zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Kan best een keer een dagjequote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef Estrys het volgende:
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |