abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69816410
Tandjes

Arme Selene, hoe is t met dr bult?

Aahw Leander, je kijkt wel heel zielig hoor...en Seb kan er ook wat van

Lotte doorslapen, wat goed

Dana heeft vanacht bij oma geslapen omdat wij met vrienden gingen uit eten. Op maandag is ze zowiezo bij oma omdat ik dan moet werken. Dus mn moeder zei dat t mischien handiger was om dr daar te laten slapen. En vanavond kan ik dr pas om half 8 ofzo ophalen omdat we na t werk eerst een afspraak hebben voor het bekijken van een trouwlocatie... Ik vind t toch wel een beetje lang zo. Want als ik dr dan ga halen moet ze alweer bijna naar bed naja gelukkig heb ik dinsdag altijd vrij
pi_69817212
sangdrax is de foto aan het uploaden
sangdrax leent het kabeltje van zn werk om vanavond te uploaden want die is vergeten de camera mee te nemen.....

maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.

oh, en een nieuwe baby!!! gefeli memmel!! en welkom
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69817352
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.
aah gelukkig maar
  maandag 8 juni 2009 @ 09:10:08 #229
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_69817421
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.

Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
Dus je kunt gelukkig wel gaan? Dat is fijn. Nou, dan zal het vast beter gaan joh. Een hongerig kind wil inderdaad gewoon niet slapen, ja, als ie uitgeput is van het huilen...
Niet mieten! Door gieten!
pi_69819320
hier is niets te zien gelukkig (tandjes)
Wel zit mevrouwtje al 2 dagen te nukken.. beetje chag
pi_69819350
nuknuk
Hier blij jongetje maar steeds beetje snel moe. Nuja, hij leert ook veel
pi_69819492
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
pi_69819564
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
*zoekt*
jjep
Donderwolk bij 26 en de twee weken daar omheen zijn zwart
pi_69819626
oi! Dat donkerwolkerigevermoedenhadikal!

GIL
pi_69819650
En toen keek ik de hele dag HIER naar
pi_69819726
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
hihi, zoiets heeft selene nu ook, maar die probeert de hele tijd achteruit te lopen ermee en knalt dan dus recht achterover steeds
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69819727
omg leander in sneltreinvaart
zo'n klein humpie nog
pi_69819866
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef freecell het volgende:
Wehehehe dies tof.
Koen heeft ook een loopding maar die duwt en blijft vervolgens zelf staan, gevolg: heel hard op je giegeltje pleuren = brullen

Van vallen en opstaan worden ze groot
  maandag 8 juni 2009 @ 11:19:53 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69820537

Lotte, goed aan het doorslapen

Annicka tandjes

Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??

Leander, wat kan hij al snel lopen...

Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.

DJMO hoe bevalt de stoel?

[ Bericht 3% gewijzigd door Diaan73 op 08-06-2009 11:27:31 ]
Make love, not war ☮
pi_69821917
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:

Lotte, goed aan het doorslapen

Annicka tandjes

Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??

Leander, wat kan hij al snel lopen...

Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.

ja! Dankjewel! en het geintje is ook gelukt mijn vriend: rechtbank whut?!!!

*gniffel*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 12:15:26 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69822195
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 juni 2009 @ 12:17:31 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69822250
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:

bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69822325
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
o ja 24..foutje

een dag na jou
  maandag 8 juni 2009 @ 12:46:37 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69822964
quote:
Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Okay, bedankt voor je info!! Ik heb de foto gezien, ziet er erg schattig uit zo'n ventje in zo'n grote stoel. Ik denk dat ik de stoel en de buggy over een maand maar eens ga bestellen. Lennon krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus een stoel is nog niet nodig. Al zou hij het wel leuk vinden, denk ik, om met ons "aan tafel" te zitten.
Make love, not war ☮
pi_69823355
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69823458
Mja ik doe maar wat Soms lijkt het net moedertje spelen.
Maar mijn kind huilt bijna nooit, en als hij huilt is er ook echt wat aan de hand. En als ik 't even niet meer weet of geen zin meer heb om een entertainmentprogramma af te draaien stop ik hem in de doek of kinderwagen en gaan we even lekker wandelen cq winkelen. Dan ben je er allebei even uit. Daarbij moet ik wel weer aantekenen dat Lieuwe helemaal nooit huilt in de kinderwagen, ik weet niet hoe dat met Seb gaat?
pi_69823527
Estrys Lastig he. Heb verder geen tips, sorry.
pi_69823546
Gewoon doen
Met 2 andere baby's erbij om me af te leiden

Maar serieus: het is ook wel vermoeiend af en toe, ik merk vaak pas hoe zwaar het is als ik een dag zonder hem weg ben (tot nu toe 2 keer) maar het wordt steeds makkelijker! Eerst de eerste drie maanden door, die zijn het zwaarst en vanaf 6 maanden is het relaxed te doen
En als je gek wordt: even Seb in de wagen en een flink stuk gaan wandelen!
pi_69823597
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69823650
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef Estrys het volgende:
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
Kan best een keer een dagje

En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')