Dat hou ik niet eens vol trouwens, lopen is niet zo mijn ding. Last van mijn knie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan best een keer een dagje
En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
euh..mja ik heb elin voor me op de grond liggen op het kleed.. met veel speeltjes, ze vermaakt zichzelf prima met haar voet of ze rolt wat.. maar ze huilt eigenlijk ook nooit ... en als ze dat doet is ze makkelijk af te leiden of ze wil drinken. en nu gaat ze mee in de draagdoek.. bolletjes wol scoren.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
elke er dag ff naar buiten. al is het maar om onzinboodschappenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
Ik heb dat met Mikael wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
TV doen we hier echt niet. Ik ga hem niet al voor zijn eerste jaar leren dat je prima je tijd kan verlummelen door naar de tv te kijken
tussen 22 en 1?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef DolleMina het volgende:
Ik doe mijn huishouden op het moment dat Annicka slaapt, en tussen 22 en 1 uur ofzo. Dan heb ik het rijk voor mijzelf alleen, en gaat alles een stuk beter.
gefeliciteerdquote:
Jah, 's avonds.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
tussen 22 en 1?'s avonds?
Hallooo Tess en Vickywat een dropje
ja ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Jah, 's avonds.![]()
Heb vannacht tussen middernacht en 1 de pitten van het gasfornuis zitten boenen.![]()
* DolleMina is een nachtuil
Jammer dat je niet wat dichter bij mij woont...quote:
Daar is ook radio voor uitgevondenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb de tv wel aanstaan, maar we kijken geen van beiden echt (hoezo geldverspilling) ik heb hem meer voor het geluid aan staan. jantje vermaakt zich ook wel zonder, daar niet van, maar ik kan niet zonder geluid overdag
net op het cb geweest; 6935 gram en 67 centimeter(als hij zijn poepluier een uurtje of wat had uitgesteld, dan was hij over de zeven kilo geweest
)
en ik maar denken dat dat kaboutertjes warenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen.Maar midden in de nacht ben ik wat dat betreft op mijn best, dus dan doe ik het dan maar.
* DolleMina is lid van de nachtelijke poetsbrigade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |