Johquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik krijg honger van jouw boterhammen-tips
ik weet 'tquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Je D is echtMoBlootje, maar de rest is weinig
Ik raak zo van streek van mijn eigen bleekselderijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooie TT trouwens, zelfs emt typo.
Ja, dus?? Je lijf werkt gewoon door, hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
Ja uiteraard, maar hij stond waarschijnlijk sowieso al uit omdat de batterij bijna leeg was..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: 400 gr fruitsalade + flinke bak biologische magere kwark
T: 1 boterham met kipfilet (de appel doe ik morgen wel, genoeg fruit gehad nu)
D: magere nasi
Balansen is prima, maar dit is wel erg weinig. Als je 500kcal onder je verbruik gaat zitten compenseer je al genoeg, daaronder ben je gewoon ongezond bezig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
Op het vlees na zit er ook echt alleen water in groentesoep.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
neen, maar het is wel superlekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Je was toch naar de huisarts geweest, hoe is dat gegaan? Je hebt het vast al verteld maar ik heb geen tijd gehad om bij te lezen.
Dat lijkt me inderdaad wel een moeilijke keuze, wie je dan moet nemen. Het moet natuurlijk wel klikken. Maar wel goed dat je er werk van maakt, succes ermee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijkt.
Thnx voor de feedback ladies
Hondje ziet er lief uit
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Muis, wat lieffffffffff, zo met die geknepen oogjes voor de zon!![]()
@Co, doe maar wel hoor, dat internet aldaar. Anders ga ik je ook veel te veel missen!
Ze is oud, grijs, kreupel, baldadig, lui, een knoeipot en Oost-Indisch doof maar ze is mijn schatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Mijn begeleidster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb echt niet mijn dag vandaag. Ik glee net uit en toen moest ik bijna huilen![]()
Maar jaa ik ga nog wel eventjes vrolijk aan mijn opdrachten werken. Post maar vooral leuke lieve hondjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Ik las m'n nick en bierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen, maar het is wel superlekker.
Komt uit de stadsbrouwerij hier, de Hemel.
Ze hadden wel eens wat mislukt bier, en daar hebben ze op een gegeven moment azijn van gemaakt. Dat bleek niet heel smakelijk, en toen hebben ze er mosterdzaad doorheen gepleurd en de mosterd geprobeerd, en dát bleek wel een succes.
Het smaakt wel naar mosterrd, maar is vrij zacht van smaak. Ben verder geen fan van mosterd, maar deze vind ik wel écht heel lekker
Mini, CF: boterham met knoflookkaas dan nog maar?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen hond.Ik ben echt een kattenliefhebber dus hij hoeft echt niet onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Arm dier!!
Sjips.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Eerst zei ze dat er geen enkele mogelijkheid was dat ik die 9 juli diploma-ophalen ging halen, later werd het al minder maar nog denkt ze dat ik het niet ga redden gezien de hoeveelheid aanpassingen die ik moet maken
Wat kutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Ja, hij laat niet met zich sollen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, VMW, de waakpoes! Blij dat hij weer terug is! En wat kijkt hij... erhm.... lieftallig!![]()
![]()
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sjips.![]()
En nu?
Red je het wel als je een plan opstelt?
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.
Mijn begeleider vanuit stage zei dat er alleen tekstuele aanpassingen waren maar volgens mij heeft hij het gewoon niet gelezen dus
Eigenlijk is het:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:05 schreef laziness het volgende:
Daph_ wat balen zeg! Maar lukt aanpassen echt niet meer in die maand tijd?
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregen
Even huilen en dan er keihard tegenaan en het toch redden![]()
Ik hoor volgens mij alleen maar goede dingen van jou en je opleiding eigenlijk dus dat moet toch wel lukken?
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een beetje labielo van dat pilletje van zondag geloof ik. Gisteren bij Billy Elliot ook een half uur hartverscheurend zitten meebrullen en nu zit ik door Muis en jou weer met de tranen hoog
En ik heb zo nog wel een vergadering waar ik keihard percentages moet onderhandelen.
in het kwadraat.
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Aaww Daph, gewoon even aan toegeven vanavond. En er dan voor de volle 100 procent voor gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd had).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cootje is een beetje in de bonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
@Cootje: wat dacht jij dan? Serieus? Een máánd, terwijl we normaal zo ongeveer elke dag wel contact hebben, dat gaat niet goed komen hoor!![]()
Kijk, ons tuintje is klaar!Nu met planten in de plantenbakken! (Mocht er iemand denken 'die foto heb ik toch al eens gezien'... nee, dat was zonder planten
)
[ afbeelding ]
I know maar ik wil liever niet op kantoor gaan zitten huilen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenmoet er toch uit
En daarna logisch nadenken dat je het natuurlijk wel kanen er aan gaan werken.
Wanneer moet je het nu af hebben?
Dat dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
QFT! En rot maar waar: afstuderen is gewoon heel stressvol voor de meeste mensen. Je maakt je nog even een paar weken goed druk, daarna is het overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
Succes meid!
Dat denk ik inderdaad ook, heb ook aangegeven dat het bij het werk niet goed gaat en toen vroeg ze me waarom ik dat niet eerder aangegeven heb. Nja ik ga niet gelijk zeggen dat het ruk gaat op kantoor en of ze daar rekening mee wil houden ofzo, zo ben ik niet. Ik probeer het liever gewoon zelf..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Succes meid!
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
DML: was je nou naar Italië, waar je vriendje zo weg van is? Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenMaar hij blijft eigenlijk een Italiaan roept hij nog steeds
![]()
Fotospam:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?
Ik heb het inderdaad helemaal gehad nu. Ik heb hoofdpijn en wil het liefste gelijk naar huis, maar heb mezelf gedwongen mijn begeleidster een mailtje te sturen met de gemaakte afspraken, gewoon om het vast te leggen (heb ik net gedaan) en alle afspraken in mijn agenda te zetten. Dat heb ik nu ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Phaidra het volgende:
Daph, wat ontzettend balen! Ik ken het idd, je zit er zo doorheen, wil alleen maar dat het af is en dan krijg je te horen dat er nog wel het één en ander aangepast moet worden. Nog even volhouden, het einde komt écht in zicht! Je kan veel meer dan je denkt als je je er een paar dagen toe kan zetten.
Wel fijn dat je begeleidster nu wel een beetje meedenkt. Dat is toch een klein positief puntje aan het geheel.
![]()
@Greys: wat is de tuin leuk geworden!
thanks, dat is liefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef laziness het volgende:
Daph_ als ik je met iets kan helpen wat betreft je scriptie, roep dan even. Zelfde vakgebied en zulks...
Ja en nu weet ik niet of ik aangifte moet doen, nog meer mailtjes moet sturen. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef conleche het volgende:
[..]
zéér!!
Behoorlijk k.u.t. van je telefoon zeg!!
Ik wel heur, alleen ik ga zo naar huis.. Weet niet of het haast heeft?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
Wil iemand een brief van mij lezen op taalfouten (1 a4)
Klopt, maar je schijnt daar veel meer te verdienen en er aan over te houden. Mijn lief heeft er gewoond dus ik ga er vanuit dat deze info klopt. De benzine is er wel veel goedkoper trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat mooi is het daar zeg! Maar, Zwitserland is wel duur! Mijn Zwitserse klasgenoot vind het leven hier maar goedkoop, en dat zegt genoeg denk ik!
Ja een beetje welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel heur, alleen ik ga zo naar huis.. Weet niet of het haast heeft?
Tuuluk wel. Als er niet of niet op de juiste manier over bier gesproken wordt merk jij dat meteen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef neen het volgende:
Ik wil hem ook wel lezen alleen is mijn Nederlands belabberddus zal ik wel geen fouten vinden
Ok, dat red ik niet nee, dan zit ik in de trein. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja een beetje welIk moet hem om 5 uur inleveren, ik heb er al twee mensen naar laten kijken maar ik dacht dat er nog wel fouten in zullen zitten. Maar beetje stomme vraag er is natuurlijk veel te kort tijd nu. Sorry!
Heel erg bedankt iig!
Ik heb vanochtend een biertje afgeslagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuuluk wel. Als er niet of niet op de juiste manier over bier gesproken wordt merk jij dat meteen!
Dat wizzik al want die dingen zien er eng uit! Ik durfde ze nooit te gebruiken maar van anderen hoorde ik dat dat een goede keus bleek. Mag ik de Venus breeze aanraden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Nou, mag ik iedereen hierbij even afraden scheermesjes van Bic te gebruiken? Ze waren zo lekker goedkoop, maar m'n benen zijn nog nooit zo'n slagveld geweest. Ben er halverwege maar mee opgehouden
.
Ja, ik wilde ze zelf ook nooit gebruiken, om precies dezelfde reden, majah, 15 stuks voor 4 euro, dus ik wilde het toch even proberen. Faal! Onder m'n oksels gaat nog wel, maar echt, m'n linkerbeen ligt helemaal openquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat wizzik al want die dingen zien er eng uit! Ik durfde ze nooit te gebruiken maar van anderen hoorde ik dat dat een goede keus bleek. Mag ik de Venus breeze aanraden?
Die vond ik ook niet zo'n succes inderdaad en ik had geen idee meer waar ik gebleven was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Au!
Ik gebruik altijd Venusmesjes (nou ja, altijd: ik epileer meestal). Die met ingebouwde zeepstrips is trouwens wel echt goor, die wordt superslijmerig
Oh ik zie dat meestal welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet zo'n succes inderdaad en ik had geen idee meer waar ik gebleven was.
Verder normale Venusmesjes niets mis mee
Ahhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat meestal welwat glimt van de gel heb ik al gehad, wat niet glimt nog niet.
Muis d'r superieure gezichtsvermogen moet compenseren voor haar gehoor, die ziet zelfs het subtielste glim-verschil nog!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahhtja misschien glimmen mijn benen sowieso al teveel ik kon het echt niet meer zien op een gegeven moment
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Muis d'r superieure gezichtsvermogen moet compenseren voor haar gehoor, die ziet zelfs het subtielste glim-verschil nog!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenMaar hij blijft eigenlijk een Italiaan roept hij nog steeds
![]()
Fotospam:Oh, dat ziet er prachtig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne hotelkamer, met die whirlpool... De omgeving van Luzern is inderdaad prachtig, ben ik vroeger vaak op vakantie geweest en ik ben nog steeds verliefd op het Vierwoudstedenmeer.Dat is echt zo blauw als je normaal alleen op gesoepte ansichtkaarten ziet.
Wat een mooi compromis tussen Nederland en Italië.
Are you pondering what I'm pondering?
Da's toch niet zo slecht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar een lijstje ookal gaat het niet echt lekker hier
O: 2 boterhammen met magere smeerkaas
T: peer en kiwi
L: broodje kip met pesto
D: Kip siam
T: ??? maar zin in iets vets
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.quote:
Och, maar op zich is kip één van de gezondste dingen die je op brood kunt doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.
Maar inderdaad niet helemaal een ramp.
Het gaat alleen lichamelijk al een paar weken niet lekker en dat wil mijn humeur nogal aantasten dus krijg ik zin in slechte dingen.
Zoete slechte dingen tasten je humeur helaas ook vaak aan. Dan is iets slechts uit de vette hoek een 'betere' keus'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.
Maar inderdaad niet helemaal een ramp.
Het gaat alleen lichamelijk al een paar weken niet lekker en dat wil mijn humeur nogal aantasten dus krijg ik zin in slechte dingen.
Thanksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoete slechte dingen tasten je humeur helaas ook vaak aan. Dan is iets slechts uit de vette hoek een 'betere' keus'Probeer maat te houden, stop snel iets eiwitrijks naar binnen om de ergste trek te stillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik ook stress van krijgen jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
Lijstje:
O: Optimel drink
L: zo'n fout paas/pinkster/whatever stolletje met krenten en spijs
T: een aantal Cafe Noir koekjes
D: fricandeau, geb. pesto krieltjes en rabarber
T: vast en zeker wat nootjes
FAIL.
Morgen weer beter.
Ik raak helemaal in de stress, ik moet in een paar dagen tijd buiten het werk om mijn huis schoonouders-proof zien te maken. Kortom, opgeruimd, niets laten slingeren, netjes. En de koffer inpakken.
Ben er ook nog niet uit of ik ze in het logeerbed (ook gewoon 2-persoons) of ons bed laat slapen. Ze slapen hier een hele week, dus dan toch maar ons bed denk ik, wij zijn er toch niet. Ik kan nu de badkamer wel gaan poetsen, maar tegen de tijd dat het weekend is, is dat weer een bende en kan ik weer opnieuw beginnen. Maar ik kan ook moeilijk alles zaterdag pas doen.
Nou ja, met een beetje mazzel focust mijn schoonmoeder zich toch alleen maar op de voortuin
Ruim je de dingetjes van ElisaB ook even goed op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
Lijstje:
O: Optimel drink
L: zo'n fout paas/pinkster/whatever stolletje met krenten en spijs
T: een aantal Cafe Noir koekjes
D: fricandeau, geb. pesto krieltjes en rabarber
T: vast en zeker wat nootjes
FAIL.
Morgen weer beter.
Ik raak helemaal in de stress, ik moet in een paar dagen tijd buiten het werk om mijn huis schoonouders-proof zien te maken. Kortom, opgeruimd, niets laten slingeren, netjes. En de koffer inpakken.
Ben er ook nog niet uit of ik ze in het logeerbed (ook gewoon 2-persoons) of ons bed laat slapen. Ze slapen hier een hele week, dus dan toch maar ons bed denk ik, wij zijn er toch niet. Ik kan nu de badkamer wel gaan poetsen, maar tegen de tijd dat het weekend is, is dat weer een bende en kan ik weer opnieuw beginnen. Maar ik kan ook moeilijk alles zaterdag pas doen.
Nou ja, met een beetje mazzel focust mijn schoonmoeder zich toch alleen maar op de voortuin
Door wie werd je daarover gebeld dan? Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef P.F het volgende:
Sorry Nynke, ik raakte helemaal gestrest en daarna werd er ook nog gebeld dat mijn telefoon verschenen was op de ceintuurbaan (te zien op internet)
KUT!
Oh ja die zijn al opgeruimd. Daar kan ik voorlopig toch niets meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ruim je de dingetjes van ElisaB ook even goed op?.
Ik zou doodsbenauwd zijn dat mijn ouders zoiets van mij zouden vinden.
als t vijftien juli afloopt ben je nu al abbonementsvrij (kan vanaf 3 maanden voor die datum al een neiwue afsluiten, loopt dan naadloss over)... je kunt nu je abbo verlengen bij dezelfde provider of wijzigen en een nieuwe telefoon krijgen bij je aboonnement, of een neiuwe sim aanvragen/nieuw abbo met nieuwe sim en nummerbehoud doen: hoe dan ook - als t goed is hoef je dan geen neiwue foon te betalen en geen dubbele abbonnementskosten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Mijn abo loopt 15-07-2009 af. Ik moet nog sowieso 35 euro betalen voor die twee maanden..
En ik moet denk ik dan betalen voor een nieuwe simkaart maar dan kan ik waarschijnlijk wel nummerbehoud doen..
Pfff. Ik weet het allemaal even niet meer
Nee het is software matig!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie werd je daarover gebeld dan? Ik snap het niet?
[..]
Oh ja die zijn al opgeruimd. Daar kan ik voorlopig toch niets mee
Heb je al met je provider gebeld? Ik denk dat je met een nieuwe simkaart wel klaar bent... Heb je geen oude telefoon die je kunt gebruiken totdat je abo afloopt? Wel rotquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Mijn abo loopt 15-07-2009 af. Ik moet nog sowieso 35 euro betalen voor die twee maanden..
En ik moet denk ik dan betalen voor een nieuwe simkaart maar dan kan ik waarschijnlijk wel nummerbehoud doen..
Pfff. Ik weet het allemaal even niet meer
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef SiTu het volgende:
[..]
Heb je al met je provider gebeld? Ik denk dat je met een nieuwe simkaart wel klaar bent... Heb je geen oude telefoon die je kunt gebruiken totdat je abo afloopt? Wel rot
En wat een idioot als ie zich aangemeld heeft op latitudeOf werkt dat anders?
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Ik heb wel mijn simkaart geblokkeerd (net pas). Pff ik was zo naïef om te denken dat hij wel gevonden zou zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?
Of naar GeenStijl, zoals die dude wiens gestolen telefoon foto's automatisch op z'n Flickr-account zette.
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Paracetamol tegen de hoofdpijn: check
Chocoladereep tegen de chagrijnigheid: check
Laptop voor wat nawerktijd scriptiegedoe: check
Avondeten om mijn eetlijst om zeep te helpen: check
Mijn vader werd trouwens boos toen ik vertelde dat ik misschien/waarschijnlijk niet op tijd zou afstuderen voor de diplomauitreikingZelfs mijn moeder werd chagrijnig
They DO care!
Over een uurtje wordt het eten bezorgd, mijn ouders hebben Chinees besteld. Ik heb geen idee wat het 'beste' is wat ik kan nemen maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Ik ga nu nog een uurtje aan mijn scriptie werken en geniet ondertussen van een blokje chocolade.
Ik zal straks even teruglezen en reageren![]()
Mja, als hij/zij niet weet wat het is, is het niet zo stom idd. Wat frustrerend als je weet waar je gsm een tijdje terug was!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Aah was het zo erg?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptieOmdat ik er zo onder leed en ze niks konden doen, qua helpen
![]()
Geniet van je chocolade en ga lekker Chinees eten zometeen![]()
Ja dat was gewoon een voorbeeldje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
PF, ik ben niet echt hip ende happening, want ik ken dat Latitude niet...
Maar is die Thomas dan nu degene die jouw telefoon heeft?Of was dat een voorbeeldje?
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Hey. Nynke: groepswerk, herkenbaar. Ik ben ook altijd de bitch, waar iedereen graag mee meelift. PF: kut van je telefoon, wel aangifte doen he. Hij duidelijk niet uit je zak gevallen oid, anders zou ik niet gezien zijn met lattitude. Daph, komt wel goed
. Of het nou nu meteen goed gaat zoals je wil, of iets later: je krijgt je diploma echt wel. Ik ben nu heel veel mensen vergeten, maar er waren nog veel meer
's die ik wil uitdelen.
En ik ga niet trainen, wel kijken, want mn knie doet nog steeds pijn van dat duwtje vrijdag. Moest vandaag iets oprapen op de grond, en dat deed gewoon echt pijn. Bah. Kan wel janken van frustratie (maar dat doe ik niet, want ik moet nog een verslag maken vanavond en dat kan niet als ik boos ben).
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Hihi!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Ga ik ook doen, morgen heb ik een afspraak staan voor werk (6,5 uur ongeveer) en donderdag ga ik vrij nemen om aan mijn scriptie te werken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
Daph, waarom kan je je werk niet (deels) schrappen?
Van enige afstand open deuren inschoppen is mij wel toevertrouwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat zeg je toch een hoop wijze dingen op een rijtje
Laiverd, als jij een open buikwond zou hebben, zachtjes bloedend, en je zeult een tas met twee flessen cola en prompt gaat het harder bloeden, zou je dan denken dat je langzamerhand wel weer kan doen alsof er niks aan de hand is? Hmm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.
Ik merkte wel dat toen ik vanmiddag een boodschappentasje (met o.a. twee flessen cola) had getild het daarna direct weer meer begon te bloeden. Maar ik dacht echt dat ik toch wel weer eens wat meer zou kunnen gaan doen na een week rust. En Heer G werkt al lange dagen heel hard, die kan ik moeilijk 's avonds het huis nog eens laten schoonmaken. Anders doe ik de mutserige klusjes wel (was opvouwen enzo) en hij de door-de-knieën klusjes. Wel sneu![]()
Wat lief!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef Syrena het volgende:
En morgen komt de eerste vriendin etenZe zijn echt zo lief voor me allemaal, en dat terwijl ik een sociale nono ben en ze al best lang niet meer had gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greys moet rustig aan doen en PF moet gewoon een telefoonwinkel binnelopen om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
En ik was gisteren nog vergeten om aan AKnynke uit te leggen dat één van de dingen die The West Wing óók zo leuk maakt is dat het verhaal draait om mensen die aan het werk zijn en niet om allerlei liefdesgebeurens eromheen. Vind ik wel eens verfrissend, en fijn om me af te leidenEn ik kan me ook zo voorstellen dat je geen zin hebt om allemaal liefdesgeklef te zien als je zonder je Duitser in Zimbabwe zit dus dan is de serie echt perfect
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
*ook nog een smakje voor joe*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
Ik post geen lijstje![]()
Oh ben net aan het MSN-en met m'n vriendinnetje, moet ze offline omdat ze kinderen van een kennis moet opvangen, die had de politie aan de deur(lover met, naar nu blijkt, losse handjes). Tjeez
Hmpf. Denk d'r om.quote:
Wie wat waar??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
Is liefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, nog even een knuffel voor Merel en Syrena. Heb jullie verhalen wel gelezen en niet meer gereageerd omdat het al een paar topics geleden was, maar ik leef toch met jullie mee.
Het woord wolfsgat (oid, weet het niet eens meer 100% zeker) staat maar ten dele op een bordje. En nu ben ik al mijn vertalingen aan het doorspitten of het een fout van mij is of dat deze tekst door iemand anders is vertaald. Het gaat over de grote stenen blokken bij de ingang van de thermen. Ik kan de tekst nergens vinden en hoop nu dat het niet mijn tekst was. Al heb ik volgens mij wel de eindcorrectuur gedaanquote:
Ach, de duivel schijt nu eenmaal op een grote hoop. Komt wel weer goed. Eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een hoop gedoe ineens zeg Tink, hopelijk blijft het bij 1 zo'n dag.
Merel: als iemand het irritant vindt lezen ze er maar overheen, daar is het internet voor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
@sigme/co/en alle anderen met goed advies: jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar: komt tijd, komt raad. Ik ben al te vaak weggevlucht uit een vervelende situatie en nu ben ik natuurlijk niet alleen: heb nog 3 mensen waarmee ik rekening moet houden. De oplossing komt vanzelf.
@PF: balen zeg! Kan me goed voorstellen dat je wat in de war bent. Wel aangifte doen!
Mijn daglijst![]()
(dwarse kinderen die niet mee willen werken)
o. yoghurt met frambozen + actimel + banaan
(gezeik van de chef)
t. -
(telefoontje dat mijn zoon uit een klimrek was gevallen en nu last van zijn rug heeft - crossen naar de kindergarten)
l. sundae + kipburger
t. boterham pindakaas + zoute sticks +grote bak brinta
(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
d. 25 cl witte wijn + reusachtige vette pizza + nog reusachtigere ijscoupe
t. nog wat alcohol vermoed ik
Kutdag.
Maar van 't APX dus? Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik die term voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Het woord wolfsgat (oid, weet het niet eens meer 100% zeker) staat maar ten dele op een bordje. En nu ben ik al mijn vertalingen aan het doorspitten of het een fout van mij is of dat deze tekst door iemand anders is vertaald. Het gaat over de grote stenen blokken bij de ingang van de thermen. Ik kan de tekst nergens vinden en hoop nu dat het niet mijn tekst was. Al heb ik volgens mij wel de eindcorrectuur gedaan
Ja. Maar de vertaling was van december, de kinderen heb ik nu eenmaal en de chef heb ik inderdaad gezegd dat hij de pot op kan. Het klinkt stom, maar ik kan/wil nú niet stoppen met alles. Zou niet weten wat ik met mezelf aan zou moeten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het je wel eens opgevallen dat het al een hele tijd niet denderend met je gaat? Ging jij niet in retraite? En zou je dat niet nodig eens gaan doen?
Ga naar een klooster/abdij. Of in je eentje kamperen. Als je serieus bent heb ik nog wel een paar adresjes voor je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef Merel het volgende:
Ik wil ook in retraiteMaar dan zonder yoghachakrazweefgedoe!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat lief!Ik heb juist vandaag vriendinnensteun afgewezen omdat ik geen zin heb om te praten. Heb eindelijk m'n emoties onder controle en dat weet dat ik weer in huilen uitbarst zodra iemand vraagt hoe het gaat, dus dat ga ik maar even uit de weg.
ik ga het denk ik maar gewoon bestellen op amazon...2 seizoenen voor onder de 20 euro is best te doen, dacht ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greys moet rustig aan doen en PF moet gewoon een telefoonwinkel binnelopen om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
En ik was gisteren nog vergeten om aan AKnynke uit te leggen dat één van de dingen die The West Wing óók zo leuk maakt is dat het verhaal draait om mensen die aan het werk zijn en niet om allerlei liefdesgebeurens eromheen. Vind ik wel eens verfrissend, en fijn om me af te leidenEn ik kan me ook zo voorstellen dat je geen zin hebt om allemaal liefdesgeklef te zien als je zonder je Duitser in Zimbabwe zit dus dan is de serie echt perfect
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Het lijkt me heerlijk om even helemaal rust om me heen te hebben, tijd voor mezelf en om over alles na te denken. Aan de andere kant weet ik eigenlijk niet of het nu wel goed is om te veel vrije tijd te hebben en te veel na te denken, ik weet niet of ik de dingen die dan bovenkomen wel zo leuk vind. Even over nadenken dus nog. Ik ben sowieso aan het nadenken wat ik qua vakantie moet doen, ben er nog niet uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ga naar een klooster/abdij. Of in je eentje kamperen. Als je serieus bent heb ik nog wel een paar adresjes voor je.
Ik was er gister even twee uurtjes en we hebben afgesproken dat zij smst naar ons op vakantie als ze haar mail met de uitslag verzonden heeft. Ze wil namelijk niet hoeven liegen als ik dinsdag zou bellen wat de uitslag is, maar ze wil het niet telefonisch zeggen als het tegenvalt. Dan schrijft ze een email, dat vindt ze prettiger, en Heer G heeft internet op zijn telefoon. Dan lezen we het samen. Dus zo gaan we het doen. En dat ze eerst smst is alleen omdat wij anders heel de dag constant de mail gaan lopen checken en dat wil ze niet als we op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmpf. Denk d'r om.
Over je moeder gesproken, hoe is zij onder de onzekerheden en vakantieplannen en dochterzorgen?
Aan de ene kant lijkt me dat ook wel eens heerlijk, ontsnappen aan alles.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pa is gaat ook wel eens naar een klooster. Stapel boeken en mp3 met klassieke muziek mee, hij vermaakt zich wel. Lijkt me aan de ene kant heel leuk: eens écht tijd voor dingen die niet met internet te maken hebben. Maar aan de andere kant ook niet, ik weet niet wat er dan allemaal naar boven komt, weet niet of ik wel gelukkig van zou worden als ik teveel over mezelf en mijn instelling ga nadenken.
Zo, terug van kijken naar de training en loop beetje te balen. Moet nog veel doen vanavond, maar de motivatie is ergens beneden 0 gedaald.
Greys, na 1 week alweer alles doen is erg kort na een operatie. Wonden hebben meer tijd nodig om te genezen. Voorbeeld: mijn littekens (mini-sneetjes) waren pas na 5 weken een beetje dicht. Voorzichtig doen he
.
Ach mens doe normaal, ik heb de laatste paar dagen bijvoorbeeld al veel meer over mezelf gezeurd, en anderen ook, dus jij mag ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Einde de Grote Greys Show
(Zo voelt het wel eens)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retraitequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef Miss_S het volgende:
Wat is in retraite?
Misschien moet ik het anders ook proberen, ben zo labiel als de pest op het moment.
TLC, wasda? Ik ken Thin Layer Chromatography, maar íets zegt me dat het dat niet isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Ik kom ook weer binnenvallen!
Kusjes en knuffels voor iedereen, ik zag al dat er heel wat dames wel wat TLC kunnen gebruiken..
.
Ik heb een heel mooi afscheidscadeau gekregen op m'n stage:
[ afbeelding ]
't Zegt jullie vast niets, maar het is een heel mooie editie van Sinne- en minnebeelden van Cats. Als je zoiets wilt kopen ben je echt veel geld kwijt..
Tender, Love, Care.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
TLC, wasda? Ik ken Thin Layer Chromatography, maar íets zegt me dat het dat niet is.
Wat leuk dat ze je een leuk kado meegeven. Was dit de stage in Den Haag of is dit een andere?
Ik dacht tough love en cookiesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
TLC, wasda? Ik ken Thin Layer Chromatography, maar íets zegt me dat het dat niet is.
Wat leuk dat ze je een leuk kado meegeven. Was dit de stage in Den Haag of is dit een andere?
Ja, dat! Ziet er prachtig uitquote:
Bij twijfel áltijd wel doen. Je hebt altijd meer spijt van dingen die je niet doet, dan van dingen die je wel hebt gedaan!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tender Love & Care
*smoochies* voor een ieder die het nodig heeft
Sport was heerlijk! Zit te dubben of ik nog wat zal eten of niet.
Done. Iets not approved by de meesten hier, maar het moest op en 't was lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij twijfel áltijd wel doen. Je hebt altijd meer spijt van dingen die je niet doet, dan van dingen die je wel hebt gedaan!!
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNETquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Prijsvraag] piem0l shirts!
Kijk nou. Dé ultieme afknapper. Wat een treurnis.
Ja, genetisch gemanipuleerde levensgrote kippen die denken dat het een wormpje is misschien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNET
Ik moet altijd zo lachen om jouw uitsprakenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef Syrena het volgende:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef neen het volgende:[/b]
[..]
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNET
quote:Ik had heus wel gezien dat je het 4x gequote had!![]()
Wat is daar mis mee?quote:
[..]quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw uitspraken(nu ga ik die shirts ff tjekken
)
Ja die stomme quickquoteknop bljft wel us hangenquote:
Een van mijn ooms ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader heet geen Henk maar mijn oom wel! Telt dat ook?
Doe maar, dat eten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tender Love & Care
*smoochies* voor een ieder die het nodig heeft
Sport was heerlijk! Zit te dubben of ik nog wat zal eten of niet.
Hippe pappen zijn tha best!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Mijn vader is hipZo sluit hij z'n emailtje af
:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nooit goed geweest in html-len met die haakjes enzo![]()
Ik ga richting bed, nog een beetje in m'n boek lezen.
Mijne ookquote:
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Prijsvraag] piem0l shirts!
Kijk nou. Dé ultieme afknapper. Wat een treurnis.
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het niet!
Nou niks mis, maar ik dacht dat de vader van PF Laurens zou heten of zo'n soort naam. Weet ik veel. Net als een boekverfilming. Dat klopt voor mijn gevoel ook vaak niet.quote:
You go girlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn inleiding voor een deel al herschreven, die moet ik namelijk donderdag al inleveren. Vriendlief gaat even controleren of hij de zijne in tegenwoordige tijd of verleden tijd heeft geschreven. Vanavond/morgenochtend ga ik nog even nadenken over een deelvraag waarbij ik mijn rapport in mijn scriptie kan betrekken, want die hangt er een beetje buiten. Ik heb in ieder geval wel het gedaan dat ik na werktijd nog iets gedaan heb!
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk van
Ach ja... Het is maar een gebbetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te worden.
Nou vooruit, ik vergeef je!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdeIk was wel niet naakt
![]()
Morgen weer een kans!
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, even verslag van mijn test:
1) ElisaB vraagt de beeb om Brinta te kopen
2) ElisaB doet Brinta in een beker
3) ElisaB doet er melk bij en roert even
4) ElisaB doet de dop op de beker en schudt
5) ElisaB draait de dop eraf
6) ElisaB neemt een slok
BrrrrGetver! Nou, dat krijg ik dus écht niet weg
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekker. Anders mot ik het ook niet.
Ze geven ook altijd 'toevallig' tussendoor wel het juiste antwoord maar kiezen dan toch weer het verkeerde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het idee, dat het gespeeld moet zijn?? Zo dom kan toch helemaal niet???
Nee, je moet het zo doen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?
Ow ja, en moet je het een poosje laten staan om in te dikken of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo weer thuis, met een dkke allergische reaktie op de kat van t meisje waar de vergadering wasalles jeukt en brandt en steekt
verder: brintaen een dikke
voor daph en syrena en greysie en voor tink en voor merel.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Mind the PIquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niks mis, maar ik dacht dat de vader van PF Laurens zou heten of zo'n soort naam. Weet ik veel. Net als een boekverfilming. Dat klopt voor mijn gevoel ook vaak niet.
Kom je ze langsbrengen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
En ik denk dat ik nu even chocoladecakejes ga bakken. Voor alle dames die het nodig hebben
Haha, je bent welkom! Als ze dan nog lekker zijn tenminstequote:
Ja en mijn moeder heet José.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef conleche het volgende:
PF, heet jouw vader Henk??![]()
En DaD: echt een heel mooi cadeau!![]()
En Greys: doe eens stilzitten!!
Ik heb weleens gehoord dat ze heel veel vragen opnemen en alleen de ergste kiezen om uit te zenden. Maar goed, dan nog hebben ze wel erg veel van die domme momenten. Ik kan er ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het idee, dat het gespeeld moet zijn?? Zo dom kan toch helemaal niet???
Chips zijn toch niet zwaar? Ik zou gaan voor potten groente en pastasaus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga even heel veel bestellen bij de albertWat voor (zware) langhoudbare buiten de koelkast dingen zijn er nog meer behalve drinken? Chipjes? chocolade?
Nee, sommige zijn ook nog heel lelijk en extra dom. Ik snap niet waar ze ze vandaan halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Done.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
Ground Control to Botervlootje! Inbox quotum has been reached. Please purge.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef AKnynke het volgende:
he bah, ik hoor net dat m'n zusje de ziekte van lyme heeft, ergens tussen het 2e en 3e stadium in! Ze dachten eerst dat het pfeiffer was, maar dat was het niet...doordat de klachten aan bleven houden kwamen ze er uiteindelijk achter dat het dit was...ze kan er haar leven lang last van blijven houden...bah!
Ja, lachen was het welquote:
Ik heb de Brinta door de goot gedrukt en ben daarna voor de bak havermout met yoghurt gegaan. Oók niet lekker, maar tenminste niet misselijkmakend smerigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Nee, je moet het zo doen:
- Laat de beeb Brinta kopen
- Doe 4 eetlepels Brinta in de beker
- Vul de rest van de beker met melk
- Doe er daarna wat kaneel, zoetstof bij
- Goed schudden
- Wegflikkeren en 2 boterhammen met pindakaas smeren![]()
Brinta
waarschijnlijk wel, maar ze heeft de teek nooit opgemerkt, en de rode kringen ook niet. En zoals m'n kleine zusje al opmerkte: "ze heeft niet iemand die haar rug kan controleren, en dat kan Johannes wel voor jou doen"... En ik heb geen idee of er andere manieren zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Merel het volgende:
He gatver AKnynke, wat rot! Via een teek opgelopen? (Zijn er eigenlijk andere manieren?)
ik heb geen idee...ik weet er ook niets van, alleen dat je het door teken kunt krijgen, en dat je je ervoor kunt laten inenten. Dat ga ik dan ook maar snel doen, want ik ren altijd door het bos hier en ik zit blijkbaar in een besmet gebied...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]Vertel eens, ik weet daar zo weinig van! Het klinkt ernstig, wat kan ze er aan overhouden dan?
Wat erg!
Ja, of in haar haar; het is maar zo gebeurd heb ik begrepen. Ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
waarschijnlijk wel, maar ze heeft de teek nooit opgemerkt, en de rode kringen ook niet. En zoals m'n kleine zusje al opmerkte: "ze heeft niet iemand die haar rug kan controleren, en dat kan Johannes wel voor jou doen"... En ik heb geen idee of er andere manieren zijn...
Ow brr ja, 20 van die gillende bijna-pubers controleren na het douchenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef Merel het volgende:
Wij moesten als kampleiding de kinderen altijd controleren op teken, voor in de liezen en achter de oren enzo, die beesten houden van warme sneaky verstopplekjes!
PF, je hebt toch niet echt voor vijf boodschappen de boel laten bezorgen?quote:
En zoiets wat McAbba deed laatst en wat Co gaat doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 700 verschillende reizen/vakanties zitten bekijken en het lijkt me allemaal niksBij van die groepsreizen laat ik me afschrikken door lelijk oude mensen op de foto's die erbij staan
En ik heb bedacht dat ik niet alleen durf want ik durf niet in een onbekende stad in m'n eentje over straat 's avonds. 't Is echt hopeloos
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 700 verschillende reizen/vakanties zitten bekijken en het lijkt me allemaal niksBij van die groepsreizen laat ik me afschrikken door lelijk oude mensen op de foto's die erbij staan
En ik heb bedacht dat ik niet alleen durf want ik durf niet in een onbekende stad in m'n eentje over straat 's avonds. 't Is echt hopeloos
Ik heb expres geen singlereis geboekt, want dan stel ik me van die types voor, die helemaal niet voor de reis gaan, maar alleen maar op zoek zijn naar een partner. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoiets wat McAbba deed laatst en wat Co gaat doen?
Je hebt toch ook groepsreizen waarbij lelijke oude mensen verboden zijn, geloof ik?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!
Ik had het ook niet over een singles reis hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb expres geen singlereis geboekt, want dan stel ik me van die types voor, die helemaal niet voor de reis gaan, maar alleen maar op zoek zijn naar een partner. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis.
Dat is nog zo ver weg!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:12 schreef conleche het volgende:
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!
Nee die van hem ook niet, maar omdat jij het had over een reis zonder lelijke oude mensen, dacht ik dat je dat bedoelde!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een singles reis hoor!
Dat van McAbba was ook geen singlesreis toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Neuh!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die van hem ook niet, maar omdat jij het had over een reis zonder lelijke oude mensen, dacht ik dat je dat bedoelde!!
O nou, voor mijn reis hebben zich tot nog toe alleen een homostel ingeschreven, dus ik heb er graag een internettroela bij!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is nog zo ver weg!Ik zoek eerst ontspanning op de korte termijn
Ik denk dat ik m'n vakantie in tweeën hak, ik moet er echt deze of komende maand even tussenuit want anders val ik om. Desnoods een week bij moeders in de achtertuin ofzo. En dan eind van de zomer of begin herfst nog een vakantie. Egypte ofzo
Maar je wilt toch niet zo'n vreemde internettroela zoals mij mee op je reis..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |