quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen hond.Ik ben echt een kattenliefhebber dus hij hoeft echt niet onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Arm dier!!
Sjips.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Eerst zei ze dat er geen enkele mogelijkheid was dat ik die 9 juli diploma-ophalen ging halen, later werd het al minder maar nog denkt ze dat ik het niet ga redden gezien de hoeveelheid aanpassingen die ik moet maken
Wat kutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Ja, hij laat niet met zich sollen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, VMW, de waakpoes! Blij dat hij weer terug is! En wat kijkt hij... erhm.... lieftallig!![]()
![]()
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sjips.![]()
En nu?
Red je het wel als je een plan opstelt?
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.
Mijn begeleider vanuit stage zei dat er alleen tekstuele aanpassingen waren maar volgens mij heeft hij het gewoon niet gelezen dus
Eigenlijk is het:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:05 schreef laziness het volgende:
Daph_ wat balen zeg! Maar lukt aanpassen echt niet meer in die maand tijd?
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregen
Even huilen en dan er keihard tegenaan en het toch redden![]()
Ik hoor volgens mij alleen maar goede dingen van jou en je opleiding eigenlijk dus dat moet toch wel lukken?
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een beetje labielo van dat pilletje van zondag geloof ik. Gisteren bij Billy Elliot ook een half uur hartverscheurend zitten meebrullen en nu zit ik door Muis en jou weer met de tranen hoog
En ik heb zo nog wel een vergadering waar ik keihard percentages moet onderhandelen.
in het kwadraat.
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Aaww Daph, gewoon even aan toegeven vanavond. En er dan voor de volle 100 procent voor gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd had).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cootje is een beetje in de bonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
@Cootje: wat dacht jij dan? Serieus? Een máánd, terwijl we normaal zo ongeveer elke dag wel contact hebben, dat gaat niet goed komen hoor!![]()
Kijk, ons tuintje is klaar!Nu met planten in de plantenbakken! (Mocht er iemand denken 'die foto heb ik toch al eens gezien'... nee, dat was zonder planten
)
[ afbeelding ]
I know maar ik wil liever niet op kantoor gaan zitten huilen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenmoet er toch uit
En daarna logisch nadenken dat je het natuurlijk wel kanen er aan gaan werken.
Wanneer moet je het nu af hebben?
Dat dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
QFT! En rot maar waar: afstuderen is gewoon heel stressvol voor de meeste mensen. Je maakt je nog even een paar weken goed druk, daarna is het overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
Succes meid!
Dat denk ik inderdaad ook, heb ook aangegeven dat het bij het werk niet goed gaat en toen vroeg ze me waarom ik dat niet eerder aangegeven heb. Nja ik ga niet gelijk zeggen dat het ruk gaat op kantoor en of ze daar rekening mee wil houden ofzo, zo ben ik niet. Ik probeer het liever gewoon zelf..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Succes meid!
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
DML: was je nou naar Italië, waar je vriendje zo weg van is? Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |