abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69634788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb geen hond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Ik ben echt een kattenliefhebber dus hij hoeft echt niet onder een spoiler Arm dier!!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:03:38 #52
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_69634791
Wil je een foto van de biertent van de feestende duitsers naast ons? Compleet met vlaggenstok en duitse vlag?

Nee ik zal wel wat plaatsen maar mocht je foto's met personen willen wordt het pm, dat weet je denk ik wel

Je tuin is mooi Jeetje wat opgeknapt en leuk zo zeg!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 15:03:54 #53
163650 Greys
pi_69634799
Ahhhhhh, VMW, de waakpoes! Blij dat hij weer terug is! En wat kijkt hij... erhm.... lieftallig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69634801
Ziet er leuk uit Greys!
Zeker die 'Stepping Stones'
pi_69634805
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Eerst zei ze dat er geen enkele mogelijkheid was dat ik die 9 juli diploma-ophalen ging halen, later werd het al minder maar nog denkt ze dat ik het niet ga redden gezien de hoeveelheid aanpassingen die ik moet maken
Sjips.

En nu?
Red je het wel als je een plan opstelt?
pi_69634816
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:

Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Wat kut
Maar vond je hem eerst wel goed? En heb je geen tussentijdse check gehad of was dit die tussentijdse check. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:05:32 #57
244125 laziness
pi_69634836
Daph_ wat balen zeg! Maar lukt aanpassen echt niet meer in die maand tijd?

VWM wat kijkt ie vrolijk Fijn dat ie weer terug is!
pi_69634848
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, VMW, de waakpoes! Blij dat hij weer terug is! En wat kijkt hij... erhm.... lieftallig!
Ja, hij laat niet met zich sollen.
Poes heeft een half jaartje geleden besloten dat wij zijn nieuwe baasje werden en ging gewoon niet meer weg.
Hij probeert de baas te spelen over de andere drie katten, maar die spannen samen en kunnen hem zo nog nét onder de duim houden.
Ben blij dat 'ie terug is.
pi_69634855
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Sjips.

En nu?
Red je het wel als je een plan opstelt?
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.

Mijn begeleider vanuit stage zei dat er alleen tekstuele aanpassingen waren maar volgens mij heeft hij het gewoon niet gelezen dus
pi_69634891
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.

Mijn begeleider vanuit stage zei dat er alleen tekstuele aanpassingen waren maar volgens mij heeft hij het gewoon niet gelezen dus
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregen
Even huilen en dan er keihard tegenaan en het toch redden
Ik hoor volgens mij alleen maar goede dingen van jou en je opleiding eigenlijk dus dat moet toch wel lukken?
pi_69634903
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:05 schreef laziness het volgende:
Daph_ wat balen zeg! Maar lukt aanpassen echt niet meer in die maand tijd?

Eigenlijk is het:
5 juni defintieve inleverdatum
week van 22 juni verdediging
29 juni inleveren cijfers
9 juli diplomatuitreiking

Die 5 juni haal ik sowieso niet, want ik moet ook werken in de tussentijd en dat kan ik dus niet afzeggen . Ik moet donderdag een stuk inleveren (gecorrigeerd), volgende week maandag en waarschijnlijk woensdag weer. Maandag zitten we weer samen en de rest gaat op basis van belafspraken. Maar dat is ook omdat ik daar helemaal dramatisch bijna zat te smeken om een kans het op tijd af te ronden .
pi_69634934
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregen
Even huilen en dan er keihard tegenaan en het toch redden
Ik hoor volgens mij alleen maar goede dingen van jou en je opleiding eigenlijk dus dat moet toch wel lukken?
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..

Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten .
pi_69634973
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..

Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten .
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelaten moet er toch uit
En daarna logisch nadenken dat je het natuurlijk wel kan en er aan gaan werken.
Wanneer moet je het nu af hebben?
pi_69634996
Wat rot Daph... toch raar hoe je soms zo met zo'n tekst bezig kunt zijn dat je hem zelf niet meer goed kunt beoordelen. Maar goed, nu nog even keihard ertegenaan en hopen op een wonder dan maar.

DML: was je nou naar Italië, waar je vriendje zo weg van is? Hoe was het?
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 15:15:20 #65
163650 Greys
pi_69635090
Daph, sterkte
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:15:25 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69635093
Awww wat rot, Daphne! . Idd toch nog even hard ertegenaan en laten zien dat je het wél op tijd af krijgt!
Niet meer actief op Fok!
pi_69635104
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben nog een beetje labielo van dat pilletje van zondag geloof ik. Gisteren bij Billy Elliot ook een half uur hartverscheurend zitten meebrullen en nu zit ik door Muis en jou weer met de tranen hoog En ik heb zo nog wel een vergadering waar ik keihard percentages moet onderhandelen. in het kwadraat.

Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:16:11 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69635112
quote:

[..]

Aaww Daph, gewoon even aan toegeven vanavond. En er dan voor de volle 100 procent voor gaan . Als je nog een neutrale partij nodig hebt om iets door te lezen, moet je maar een gil geven hoor. Heb vaker mensen geholpen met scripties enzo .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 2 juni 2009 @ 15:18:06 #69
70532 loveli
N
pi_69635166
quote:

[..]

He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd had).

Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.

Succes meid!
crap in = crap out
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:18:47 #70
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69635183
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
@Cootje: wat dacht jij dan? Serieus? Een máánd, terwijl we normaal zo ongeveer elke dag wel contact hebben, dat gaat niet goed komen hoor!

Kijk, ons tuintje is klaar! Nu met planten in de plantenbakken! (Mocht er iemand denken 'die foto heb ik toch al eens gezien'... nee, dat was zonder planten )
[ afbeelding ]
Cootje is een beetje in de bonen

Maar kijk, ze kan kiezen: of ze komt gewoon regelmatig op internet, óf we komen elk weekend de koelkast leegeten en de drankkast leegzuipen

Mooi toentje wijffie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69635193
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelaten moet er toch uit
En daarna logisch nadenken dat je het natuurlijk wel kan en er aan gaan werken.
Wanneer moet je het nu af hebben?
I know maar ik wil liever niet op kantoor gaan zitten huilen..

Ik weet wel dat ik het kan, daarom heb ik ook om zo'n kans om het te corrigeren gesméékt.

Ik moet donderdag < 1500 het eerste gedeelte weer inleveren. Dan kijkt ze het na, corrigeert ze het en dan bespreken we het maandag. Dan lever ik gelijk weer een tweede stuk in, ze kijkt het na, we hebben een belafspraak enz. Ze zei dat ze ging kijken of ze mij op de laatste dag van de verdedigingsweek kon plannen, zo had ik nog wat extra dagen.

Gosh, ik had nooit gedacht dat ik op het laatste moment zoveel moest doen voor m'n afstuderen .
pi_69635288
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
Dat dus!
Kans grijpen en hard werken, maar geen man overboord als het niet lukt.
Het valt je nogal koud op je dak en meer dan je best kun je niet doen.
pi_69635309
quote:

[..]

He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).

Succes meid!
QFT! En rot maar waar: afstuderen is gewoon heel stressvol voor de meeste mensen. Je maakt je nog even een paar weken goed druk, daarna is het over
pi_69635320
quote:

[..]

He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).

Succes meid!
Dat denk ik inderdaad ook, heb ook aangegeven dat het bij het werk niet goed gaat en toen vroeg ze me waarom ik dat niet eerder aangegeven heb. Nja ik ga niet gelijk zeggen dat het ruk gaat op kantoor en of ze daar rekening mee wil houden ofzo, zo ben ik niet. Ik probeer het liever gewoon zelf..

Mja ik wil wel alles op alles zetten om het op tijd te halen..
  dinsdag 2 juni 2009 @ 15:29:27 #75
244125 laziness
pi_69635477
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
DML: was je nou naar Italië, waar je vriendje zo weg van is? Hoe was het?
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonen Maar hij blijft eigenlijk een Italiaan roept hij nog steeds

Fotospam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')