Johquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik krijg honger van jouw boterhammen-tips
ik weet 'tquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Je D is echtMoBlootje, maar de rest is weinig
Ik raak zo van streek van mijn eigen bleekselderijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooie TT trouwens, zelfs emt typo.
Ja, dus?? Je lijf werkt gewoon door, hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
Ja uiteraard, maar hij stond waarschijnlijk sowieso al uit omdat de batterij bijna leeg was..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: 400 gr fruitsalade + flinke bak biologische magere kwark
T: 1 boterham met kipfilet (de appel doe ik morgen wel, genoeg fruit gehad nu)
D: magere nasi
Balansen is prima, maar dit is wel erg weinig. Als je 500kcal onder je verbruik gaat zitten compenseer je al genoeg, daaronder ben je gewoon ongezond bezig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
Op het vlees na zit er ook echt alleen water in groentesoep.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
neen, maar het is wel superlekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Je was toch naar de huisarts geweest, hoe is dat gegaan? Je hebt het vast al verteld maar ik heb geen tijd gehad om bij te lezen.
Dat lijkt me inderdaad wel een moeilijke keuze, wie je dan moet nemen. Het moet natuurlijk wel klikken. Maar wel goed dat je er werk van maakt, succes ermee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijkt.
Thnx voor de feedback ladies
Hondje ziet er lief uit
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Muis, wat lieffffffffff, zo met die geknepen oogjes voor de zon!![]()
@Co, doe maar wel hoor, dat internet aldaar. Anders ga ik je ook veel te veel missen!
Ze is oud, grijs, kreupel, baldadig, lui, een knoeipot en Oost-Indisch doof maar ze is mijn schatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Mijn begeleidster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb echt niet mijn dag vandaag. Ik glee net uit en toen moest ik bijna huilen![]()
Maar jaa ik ga nog wel eventjes vrolijk aan mijn opdrachten werken. Post maar vooral leuke lieve hondjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Ik las m'n nick en bierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen, maar het is wel superlekker.
Komt uit de stadsbrouwerij hier, de Hemel.
Ze hadden wel eens wat mislukt bier, en daar hebben ze op een gegeven moment azijn van gemaakt. Dat bleek niet heel smakelijk, en toen hebben ze er mosterdzaad doorheen gepleurd en de mosterd geprobeerd, en dát bleek wel een succes.
Het smaakt wel naar mosterrd, maar is vrij zacht van smaak. Ben verder geen fan van mosterd, maar deze vind ik wel écht heel lekker
Mini, CF: boterham met knoflookkaas dan nog maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |