Johquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik krijg honger van jouw boterhammen-tips
ik weet 'tquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
Je D is echtMoBlootje, maar de rest is weinig
Ik raak zo van streek van mijn eigen bleekselderijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooie TT trouwens, zelfs emt typo.
Ja, dus?? Je lijf werkt gewoon door, hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
Ja uiteraard, maar hij stond waarschijnlijk sowieso al uit omdat de batterij bijna leeg was..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
L: 400 gr fruitsalade + flinke bak biologische magere kwark
T: 1 boterham met kipfilet (de appel doe ik morgen wel, genoeg fruit gehad nu)
D: magere nasi
Balansen is prima, maar dit is wel erg weinig. Als je 500kcal onder je verbruik gaat zitten compenseer je al genoeg, daaronder ben je gewoon ongezond bezig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet 'tmaar zit de rest van de dag ook op m'n reet en moet de spare-ribs van gisteravond compenseren
ben al lang blij dat ik weer onder de 69kg zit! Dankzij de tip van Co(groente en vlees, meer niet, gegeten op de BBQ zondag)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, herzien lijstje, volgens mij is 'ie zo een stuk beter, toch?
O: 1/2 glas optimel, handje rozijnen
T: 2 plakken ontbijtkoek
Op het vlees na zit er ook echt alleen water in groentesoep.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
een grote kop groentensoep met ballen en vlees is toch niet zo heel weinig?![]()
zal ik er zo nog een boterham tegenaan gooien en vanavond een blokje kaas met wat biermosterd?
neen, maar het is wel superlekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
BIERmosterd?! Smaakt dat echt naar bier?
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Je was toch naar de huisarts geweest, hoe is dat gegaan? Je hebt het vast al verteld maar ik heb geen tijd gehad om bij te lezen.
Dat lijkt me inderdaad wel een moeilijke keuze, wie je dan moet nemen. Het moet natuurlijk wel klikken. Maar wel goed dat je er werk van maakt, succes ermee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb doorverwijzing naar diëtist in mn agenda zitten. Maar moet nog diëtistes afbellen welke me normaal en geschikt lijkt.
Thnx voor de feedback ladies
Hondje ziet er lief uit
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Muis, wat lieffffffffff, zo met die geknepen oogjes voor de zon!![]()
@Co, doe maar wel hoor, dat internet aldaar. Anders ga ik je ook veel te veel missen!
Ze is oud, grijs, kreupel, baldadig, lui, een knoeipot en Oost-Indisch doof maar ze is mijn schatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Mijn begeleidster.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Is er niks meer aan te doen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef P.F het volgende:
Ik heb echt niet mijn dag vandaag. Ik glee net uit en toen moest ik bijna huilen![]()
Maar jaa ik ga nog wel eventjes vrolijk aan mijn opdrachten werken. Post maar vooral leuke lieve hondjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Ik las m'n nick en bierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
neen, maar het is wel superlekker.
Komt uit de stadsbrouwerij hier, de Hemel.
Ze hadden wel eens wat mislukt bier, en daar hebben ze op een gegeven moment azijn van gemaakt. Dat bleek niet heel smakelijk, en toen hebben ze er mosterdzaad doorheen gepleurd en de mosterd geprobeerd, en dát bleek wel een succes.
Het smaakt wel naar mosterrd, maar is vrij zacht van smaak. Ben verder geen fan van mosterd, maar deze vind ik wel écht heel lekker
Mini, CF: boterham met knoflookkaas dan nog maar?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen hond.Ik ben echt een kattenliefhebber dus hij hoeft echt niet onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoiler voor de niet-katten-liefhebbers.
Arm dier!!
Sjips.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Eerst zei ze dat er geen enkele mogelijkheid was dat ik die 9 juli diploma-ophalen ging halen, later werd het al minder maar nog denkt ze dat ik het niet ga redden gezien de hoeveelheid aanpassingen die ik moet maken
Wat kutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
huilpost:
Ik kan waarschijnlijk niet op tijd afstuderen en op 9 juli mijn diploma ophalen met de rest van mijn klasgenoten
Ja, hij laat niet met zich sollen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh, VMW, de waakpoes! Blij dat hij weer terug is! En wat kijkt hij... erhm.... lieftallig!![]()
![]()
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Sjips.![]()
En nu?
Red je het wel als je een plan opstelt?
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou na aandringen en 23756123 keer huilend (:@ ) gevraagd te hebben wat ika llemaal moest doen om het alsnog voor elkaar te krijgen om erbij te zijn heeft ze gekeken in haar agenda en gaatjes gemaakt om stukken van me na te kijken. Ik heb dus in wezen eigenlijk uitstel voor het inleveren voor mijn definitieve versie (moest eigenlijk aankomende vrijdag) en ik moet knetterhard werken om het af te krijgen. Volgens mij gelooft ze niet dat ik het ga redden. Ik wil laten zien dat ik het wel kan redden.
Mijn begeleider vanuit stage zei dat er alleen tekstuele aanpassingen waren maar volgens mij heeft hij het gewoon niet gelezen dus
Eigenlijk is het:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:05 schreef laziness het volgende:
Daph_ wat balen zeg! Maar lukt aanpassen echt niet meer in die maand tijd?
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je toch een soort van uitstel hebt gekregen
Even huilen en dan er keihard tegenaan en het toch redden![]()
Ik hoor volgens mij alleen maar goede dingen van jou en je opleiding eigenlijk dus dat moet toch wel lukken?
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een beetje labielo van dat pilletje van zondag geloof ik. Gisteren bij Billy Elliot ook een half uur hartverscheurend zitten meebrullen en nu zit ik door Muis en jou weer met de tranen hoog
En ik heb zo nog wel een vergadering waar ik keihard percentages moet onderhandelen.
in het kwadraat.
Muis, wat een lief beestje lijkt me dat.
Aaww Daph, gewoon even aan toegeven vanavond. En er dan voor de volle 100 procent voor gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen haar, dat ik het afgelopen jaar alles in 1 keer heb gehaald en mijn theoretische gedeelte allemaal afgerond heb en dat ik er dus keihard voor wil knokken om dit op tijd af te ronden..
Maar ik zit er wel helemaal doorheen nu. Ik zit weer op kantoor maar ik heb het idee dat ik ieder moment in huilen kan uitbarsten.
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd had).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Cootje is een beetje in de bonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
@Cootje: wat dacht jij dan? Serieus? Een máánd, terwijl we normaal zo ongeveer elke dag wel contact hebben, dat gaat niet goed komen hoor!![]()
Kijk, ons tuintje is klaar!Nu met planten in de plantenbakken! (Mocht er iemand denken 'die foto heb ik toch al eens gezien'... nee, dat was zonder planten
)
[ afbeelding ]
I know maar ik wil liever niet op kantoor gaan zitten huilen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon even een middagje of avond dat huilen toelatenmoet er toch uit
En daarna logisch nadenken dat je het natuurlijk wel kanen er aan gaan werken.
Wanneer moet je het nu af hebben?
Dat dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
QFT! En rot maar waar: afstuderen is gewoon heel stressvol voor de meeste mensen. Je maakt je nog even een paar weken goed druk, daarna is het overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Je hebt een kans om het in orde te maken. Lukt dat, dan feest. Maar ook als het niet lukt, de doodstraf staat er niet op, de wereld blijft draaien en je vrienden blijven gewoon van je houden.
Succes meid!
Dat denk ik inderdaad ook, heb ook aangegeven dat het bij het werk niet goed gaat en toen vroeg ze me waarom ik dat niet eerder aangegeven heb. Nja ik ga niet gelijk zeggen dat het ruk gaat op kantoor en of ze daar rekening mee wil houden ofzo, zo ben ik niet. Ik probeer het liever gewoon zelf..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
He, kop op! Je miste de helikopter-view waarschijnlijk, omdat je er middenin zat (en nog het een en ander op je werk aan je hoofd fad).
Succes meid!
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
DML: was je nou naar Italië, waar je vriendje zo weg van is? Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenMaar hij blijft eigenlijk een Italiaan roept hij nog steeds
![]()
Fotospam:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Veel en gezond eten! Banaantjes en broccoli! Maar het was wel leuk?
Ik heb het inderdaad helemaal gehad nu. Ik heb hoofdpijn en wil het liefste gelijk naar huis, maar heb mezelf gedwongen mijn begeleidster een mailtje te sturen met de gemaakte afspraken, gewoon om het vast te leggen (heb ik net gedaan) en alle afspraken in mijn agenda te zetten. Dat heb ik nu ook gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Phaidra het volgende:
Daph, wat ontzettend balen! Ik ken het idd, je zit er zo doorheen, wil alleen maar dat het af is en dan krijg je te horen dat er nog wel het één en ander aangepast moet worden. Nog even volhouden, het einde komt écht in zicht! Je kan veel meer dan je denkt als je je er een paar dagen toe kan zetten.
Wel fijn dat je begeleidster nu wel een beetje meedenkt. Dat is toch een klein positief puntje aan het geheel.
![]()
@Greys: wat is de tuin leuk geworden!
thanks, dat is liefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef laziness het volgende:
Daph_ als ik je met iets kan helpen wat betreft je scriptie, roep dan even. Zelfde vakgebied en zulks...
Ja en nu weet ik niet of ik aangifte moet doen, nog meer mailtjes moet sturen. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef conleche het volgende:
[..]
zéér!!
Behoorlijk k.u.t. van je telefoon zeg!!
Ik wel heur, alleen ik ga zo naar huis.. Weet niet of het haast heeft?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef P.F het volgende:
Wil iemand een brief van mij lezen op taalfouten (1 a4)
Klopt, maar je schijnt daar veel meer te verdienen en er aan over te houden. Mijn lief heeft er gewoond dus ik ga er vanuit dat deze info klopt. De benzine is er wel veel goedkoper trouwens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef AKnynke het volgende:
wat mooi is het daar zeg! Maar, Zwitserland is wel duur! Mijn Zwitserse klasgenoot vind het leven hier maar goedkoop, en dat zegt genoeg denk ik!
Ja een beetje welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel heur, alleen ik ga zo naar huis.. Weet niet of het haast heeft?
Tuuluk wel. Als er niet of niet op de juiste manier over bier gesproken wordt merk jij dat meteen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef neen het volgende:
Ik wil hem ook wel lezen alleen is mijn Nederlands belabberddus zal ik wel geen fouten vinden
Ok, dat red ik niet nee, dan zit ik in de trein. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja een beetje welIk moet hem om 5 uur inleveren, ik heb er al twee mensen naar laten kijken maar ik dacht dat er nog wel fouten in zullen zitten. Maar beetje stomme vraag er is natuurlijk veel te kort tijd nu. Sorry!
Heel erg bedankt iig!
Ik heb vanochtend een biertje afgeslagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuuluk wel. Als er niet of niet op de juiste manier over bier gesproken wordt merk jij dat meteen!
Dat wizzik al want die dingen zien er eng uit! Ik durfde ze nooit te gebruiken maar van anderen hoorde ik dat dat een goede keus bleek. Mag ik de Venus breeze aanraden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Nou, mag ik iedereen hierbij even afraden scheermesjes van Bic te gebruiken? Ze waren zo lekker goedkoop, maar m'n benen zijn nog nooit zo'n slagveld geweest. Ben er halverwege maar mee opgehouden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |