Tender, Love, Care.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
TLC, wasda? Ik ken Thin Layer Chromatography, maar íets zegt me dat het dat niet is.
Wat leuk dat ze je een leuk kado meegeven. Was dit de stage in Den Haag of is dit een andere?
Ik dacht tough love en cookiesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
TLC, wasda? Ik ken Thin Layer Chromatography, maar íets zegt me dat het dat niet is.
Wat leuk dat ze je een leuk kado meegeven. Was dit de stage in Den Haag of is dit een andere?
Ja, dat! Ziet er prachtig uitquote:
Bij twijfel áltijd wel doen. Je hebt altijd meer spijt van dingen die je niet doet, dan van dingen die je wel hebt gedaan!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tender Love & Care
*smoochies* voor een ieder die het nodig heeft
Sport was heerlijk! Zit te dubben of ik nog wat zal eten of niet.
Done. Iets not approved by de meesten hier, maar het moest op en 't was lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij twijfel áltijd wel doen. Je hebt altijd meer spijt van dingen die je niet doet, dan van dingen die je wel hebt gedaan!!
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNETquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Prijsvraag] piem0l shirts!
Kijk nou. Dé ultieme afknapper. Wat een treurnis.
Ja, genetisch gemanipuleerde levensgrote kippen die denken dat het een wormpje is misschien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNET
Ik moet altijd zo lachen om jouw uitsprakenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef Syrena het volgende:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef neen het volgende:[/b]
[..]
Ik heb meegedaan, nu moet ik nog winnen. HOOHOOOO CHICK MAGNET
quote:Ik had heus wel gezien dat je het 4x gequote had!![]()
Wat is daar mis mee?quote:
[..]quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om jouw uitspraken(nu ga ik die shirts ff tjekken
)
Ja die stomme quickquoteknop bljft wel us hangenquote:
Een van mijn ooms ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vader heet geen Henk maar mijn oom wel! Telt dat ook?
Doe maar, dat eten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tender Love & Care
*smoochies* voor een ieder die het nodig heeft
Sport was heerlijk! Zit te dubben of ik nog wat zal eten of niet.
Hippe pappen zijn tha best!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Mijn vader is hipZo sluit hij z'n emailtje af
:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nooit goed geweest in html-len met die haakjes enzo![]()
Ik ga richting bed, nog een beetje in m'n boek lezen.
Mijne ookquote:
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Prijsvraag] piem0l shirts!
Kijk nou. Dé ultieme afknapper. Wat een treurnis.
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het niet!
Nou niks mis, maar ik dacht dat de vader van PF Laurens zou heten of zo'n soort naam. Weet ik veel. Net als een boekverfilming. Dat klopt voor mijn gevoel ook vaak niet.quote:
You go girlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn inleiding voor een deel al herschreven, die moet ik namelijk donderdag al inleveren. Vriendlief gaat even controleren of hij de zijne in tegenwoordige tijd of verleden tijd heeft geschreven. Vanavond/morgenochtend ga ik nog even nadenken over een deelvraag waarbij ik mijn rapport in mijn scriptie kan betrekken, want die hangt er een beetje buiten. Ik heb in ieder geval wel het gedaan dat ik na werktijd nog iets gedaan heb!
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk van
Ach ja... Het is maar een gebbetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te worden.
Nou vooruit, ik vergeef je!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdeIk was wel niet naakt
![]()
Morgen weer een kans!
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, even verslag van mijn test:
1) ElisaB vraagt de beeb om Brinta te kopen
2) ElisaB doet Brinta in een beker
3) ElisaB doet er melk bij en roert even
4) ElisaB doet de dop op de beker en schudt
5) ElisaB draait de dop eraf
6) ElisaB neemt een slok
BrrrrGetver! Nou, dat krijg ik dus écht niet weg
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekker. Anders mot ik het ook niet.
Ze geven ook altijd 'toevallig' tussendoor wel het juiste antwoord maar kiezen dan toch weer het verkeerde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het idee, dat het gespeeld moet zijn?? Zo dom kan toch helemaal niet???
Nee, je moet het zo doen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?
Ow ja, en moet je het een poosje laten staan om in te dikken of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo weer thuis, met een dkke allergische reaktie op de kat van t meisje waar de vergadering wasalles jeukt en brandt en steekt
verder: brintaen een dikke
voor daph en syrena en greysie en voor tink en voor merel.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Mind the PIquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niks mis, maar ik dacht dat de vader van PF Laurens zou heten of zo'n soort naam. Weet ik veel. Net als een boekverfilming. Dat klopt voor mijn gevoel ook vaak niet.
Kom je ze langsbrengen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
En ik denk dat ik nu even chocoladecakejes ga bakken. Voor alle dames die het nodig hebben
Haha, je bent welkom! Als ze dan nog lekker zijn tenminstequote:
Ja en mijn moeder heet José.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef conleche het volgende:
PF, heet jouw vader Henk??![]()
En DaD: echt een heel mooi cadeau!![]()
En Greys: doe eens stilzitten!!
Ik heb weleens gehoord dat ze heel veel vragen opnemen en alleen de ergste kiezen om uit te zenden. Maar goed, dan nog hebben ze wel erg veel van die domme momenten. Ik kan er ook niet naar kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het idee, dat het gespeeld moet zijn?? Zo dom kan toch helemaal niet???
Chips zijn toch niet zwaar? Ik zou gaan voor potten groente en pastasaus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga even heel veel bestellen bij de albertWat voor (zware) langhoudbare buiten de koelkast dingen zijn er nog meer behalve drinken? Chipjes? chocolade?
Nee, sommige zijn ook nog heel lelijk en extra dom. Ik snap niet waar ze ze vandaan halenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Done.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Muis006 het volgende:
Ground Control to Botervlootje! Inbox quotum has been reached. Please purge.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef AKnynke het volgende:
he bah, ik hoor net dat m'n zusje de ziekte van lyme heeft, ergens tussen het 2e en 3e stadium in! Ze dachten eerst dat het pfeiffer was, maar dat was het niet...doordat de klachten aan bleven houden kwamen ze er uiteindelijk achter dat het dit was...ze kan er haar leven lang last van blijven houden...bah!
Ja, lachen was het welquote:
Ik heb de Brinta door de goot gedrukt en ben daarna voor de bak havermout met yoghurt gegaan. Oók niet lekker, maar tenminste niet misselijkmakend smerigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Nee, je moet het zo doen:
- Laat de beeb Brinta kopen
- Doe 4 eetlepels Brinta in de beker
- Vul de rest van de beker met melk
- Doe er daarna wat kaneel, zoetstof bij
- Goed schudden
- Wegflikkeren en 2 boterhammen met pindakaas smeren![]()
Brinta
waarschijnlijk wel, maar ze heeft de teek nooit opgemerkt, en de rode kringen ook niet. En zoals m'n kleine zusje al opmerkte: "ze heeft niet iemand die haar rug kan controleren, en dat kan Johannes wel voor jou doen"... En ik heb geen idee of er andere manieren zijn...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Merel het volgende:
He gatver AKnynke, wat rot! Via een teek opgelopen? (Zijn er eigenlijk andere manieren?)
ik heb geen idee...ik weet er ook niets van, alleen dat je het door teken kunt krijgen, en dat je je ervoor kunt laten inenten. Dat ga ik dan ook maar snel doen, want ik ren altijd door het bos hier en ik zit blijkbaar in een besmet gebied...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]Vertel eens, ik weet daar zo weinig van! Het klinkt ernstig, wat kan ze er aan overhouden dan?
Wat erg!
Ja, of in haar haar; het is maar zo gebeurd heb ik begrepen. Ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:13 schreef AKnynke het volgende:
waarschijnlijk wel, maar ze heeft de teek nooit opgemerkt, en de rode kringen ook niet. En zoals m'n kleine zusje al opmerkte: "ze heeft niet iemand die haar rug kan controleren, en dat kan Johannes wel voor jou doen"... En ik heb geen idee of er andere manieren zijn...
Ow brr ja, 20 van die gillende bijna-pubers controleren na het douchenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:36 schreef Merel het volgende:
Wij moesten als kampleiding de kinderen altijd controleren op teken, voor in de liezen en achter de oren enzo, die beesten houden van warme sneaky verstopplekjes!
PF, je hebt toch niet echt voor vijf boodschappen de boel laten bezorgen?quote:
En zoiets wat McAbba deed laatst en wat Co gaat doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 700 verschillende reizen/vakanties zitten bekijken en het lijkt me allemaal niksBij van die groepsreizen laat ik me afschrikken door lelijk oude mensen op de foto's die erbij staan
En ik heb bedacht dat ik niet alleen durf want ik durf niet in een onbekende stad in m'n eentje over straat 's avonds. 't Is echt hopeloos
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Merel het volgende:
Ik heb net 700 verschillende reizen/vakanties zitten bekijken en het lijkt me allemaal niksBij van die groepsreizen laat ik me afschrikken door lelijk oude mensen op de foto's die erbij staan
En ik heb bedacht dat ik niet alleen durf want ik durf niet in een onbekende stad in m'n eentje over straat 's avonds. 't Is echt hopeloos
Ik heb expres geen singlereis geboekt, want dan stel ik me van die types voor, die helemaal niet voor de reis gaan, maar alleen maar op zoek zijn naar een partner. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoiets wat McAbba deed laatst en wat Co gaat doen?
Je hebt toch ook groepsreizen waarbij lelijke oude mensen verboden zijn, geloof ik?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!
Ik had het ook niet over een singles reis hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb expres geen singlereis geboekt, want dan stel ik me van die types voor, die helemaal niet voor de reis gaan, maar alleen maar op zoek zijn naar een partner. Maar misschien heb ik dat wel helemaal mis.
Dat is nog zo ver weg!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:12 schreef conleche het volgende:
Merel!! Is 9 dagen Egypte niks voor jou?? In oktober?!
Nee die van hem ook niet, maar omdat jij het had over een reis zonder lelijke oude mensen, dacht ik dat je dat bedoelde!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over een singles reis hoor!
Dat van McAbba was ook geen singlesreis toch? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Neuh!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die van hem ook niet, maar omdat jij het had over een reis zonder lelijke oude mensen, dacht ik dat je dat bedoelde!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |