Doe maar, dat eten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tender Love & Care
*smoochies* voor een ieder die het nodig heeft
Sport was heerlijk! Zit te dubben of ik nog wat zal eten of niet.
Hippe pappen zijn tha best!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
Mijn vader is hipZo sluit hij z'n emailtje af
:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nooit goed geweest in html-len met die haakjes enzo![]()
Ik ga richting bed, nog een beetje in m'n boek lezen.
Mijne ookquote:
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Prijsvraag] piem0l shirts!
Kijk nou. Dé ultieme afknapper. Wat een treurnis.
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het piem0ls heeft, of over piem0ls gaat, dan haak jij af. Is het niet!
Nou niks mis, maar ik dacht dat de vader van PF Laurens zou heten of zo'n soort naam. Weet ik veel. Net als een boekverfilming. Dat klopt voor mijn gevoel ook vaak niet.quote:
You go girlquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn inleiding voor een deel al herschreven, die moet ik namelijk donderdag al inleveren. Vriendlief gaat even controleren of hij de zijne in tegenwoordige tijd of verleden tijd heeft geschreven. Vanavond/morgenochtend ga ik nog even nadenken over een deelvraag waarbij ik mijn rapport in mijn scriptie kan betrekken, want die hangt er een beetje buiten. Ik heb in ieder geval wel het gedaan dat ik na werktijd nog iets gedaan heb!
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trusten! Maar je moet eerst naakt voor de spiegel dansen terwijl Soul Bossa Nova op staat! Word je vrolijk van
Ach ja... Het is maar een gebbetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik ben gewoon beetje anders opgevoed denk ik. Ik heb geleerd dat dat soort dingen privé zijn en niet met het hele www gedeeld hoeven te worden.
Nou vooruit, ik vergeef je!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb net het winterdekbed van het zomerdekbed afgehaald zonder dat het hele dekbed uit de hoes hoefdeIk was wel niet naakt
![]()
Morgen weer een kans!
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Ow, even verslag van mijn test:
1) ElisaB vraagt de beeb om Brinta te kopen
2) ElisaB doet Brinta in een beker
3) ElisaB doet er melk bij en roert even
4) ElisaB doet de dop op de beker en schudt
5) ElisaB draait de dop eraf
6) ElisaB neemt een slok
BrrrrGetver! Nou, dat krijg ik dus écht niet weg
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:21 schreef Chicolate het volgende:
Je moet er kaneel en zoetstof bij gooien! Dat is lekker. Anders mot ik het ook niet.
Ze geven ook altijd 'toevallig' tussendoor wel het juiste antwoord maar kiezen dan toch weer het verkeerde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb jij ook niet het idee, dat het gespeeld moet zijn?? Zo dom kan toch helemaal niet???
Nee, je moet het zo doen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je ook een idee van de verhoudingen? Eén deel Brinta, vijf delen melk (zo op het oog in de beker)?
Ow ja, en moet je het een poosje laten staan om in te dikken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |