Ja, ik wilde ze zelf ook nooit gebruiken, om precies dezelfde reden, majah, 15 stuks voor 4 euro, dus ik wilde het toch even proberen. Faal! Onder m'n oksels gaat nog wel, maar echt, m'n linkerbeen ligt helemaal openquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat wizzik al want die dingen zien er eng uit! Ik durfde ze nooit te gebruiken maar van anderen hoorde ik dat dat een goede keus bleek. Mag ik de Venus breeze aanraden?
Die vond ik ook niet zo'n succes inderdaad en ik had geen idee meer waar ik gebleven was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Au!
Ik gebruik altijd Venusmesjes (nou ja, altijd: ik epileer meestal). Die met ingebouwde zeepstrips is trouwens wel echt goor, die wordt superslijmerig
Oh ik zie dat meestal welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet zo'n succes inderdaad en ik had geen idee meer waar ik gebleven was.
Verder normale Venusmesjes niets mis mee
Ahhquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik zie dat meestal welwat glimt van de gel heb ik al gehad, wat niet glimt nog niet.
Muis d'r superieure gezichtsvermogen moet compenseren voor haar gehoor, die ziet zelfs het subtielste glim-verschil nog!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahhtja misschien glimmen mijn benen sowieso al teveel ik kon het echt niet meer zien op een gegeven moment
Dat zal het inderdaad zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Muis d'r superieure gezichtsvermogen moet compenseren voor haar gehoor, die ziet zelfs het subtielste glim-verschil nog!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij nader inzien hebben we besloten dat we in Zwitserland gaan wonenMaar hij blijft eigenlijk een Italiaan roept hij nog steeds
![]()
Fotospam:Oh, dat ziet er prachtig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne hotelkamer, met die whirlpool... De omgeving van Luzern is inderdaad prachtig, ben ik vroeger vaak op vakantie geweest en ik ben nog steeds verliefd op het Vierwoudstedenmeer.Dat is echt zo blauw als je normaal alleen op gesoepte ansichtkaarten ziet.
Wat een mooi compromis tussen Nederland en Italië.
Are you pondering what I'm pondering?
Da's toch niet zo slecht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar een lijstje ookal gaat het niet echt lekker hier
O: 2 boterhammen met magere smeerkaas
T: peer en kiwi
L: broodje kip met pesto
D: Kip siam
T: ??? maar zin in iets vets
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.quote:
Och, maar op zich is kip één van de gezondste dingen die je op brood kunt doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.
Maar inderdaad niet helemaal een ramp.
Het gaat alleen lichamelijk al een paar weken niet lekker en dat wil mijn humeur nogal aantasten dus krijg ik zin in slechte dingen.
Zoete slechte dingen tasten je humeur helaas ook vaak aan. Dan is iets slechts uit de vette hoek een 'betere' keus'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De lunch was zo'n kant en klaar broodje dus vast veelste veel nutteloze kcal.
Maar inderdaad niet helemaal een ramp.
Het gaat alleen lichamelijk al een paar weken niet lekker en dat wil mijn humeur nogal aantasten dus krijg ik zin in slechte dingen.
Thanksquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoete slechte dingen tasten je humeur helaas ook vaak aan. Dan is iets slechts uit de vette hoek een 'betere' keus'Probeer maat te houden, stop snel iets eiwitrijks naar binnen om de ergste trek te stillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik ook stress van krijgen jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
Lijstje:
O: Optimel drink
L: zo'n fout paas/pinkster/whatever stolletje met krenten en spijs
T: een aantal Cafe Noir koekjes
D: fricandeau, geb. pesto krieltjes en rabarber
T: vast en zeker wat nootjes
FAIL.
Morgen weer beter.
Ik raak helemaal in de stress, ik moet in een paar dagen tijd buiten het werk om mijn huis schoonouders-proof zien te maken. Kortom, opgeruimd, niets laten slingeren, netjes. En de koffer inpakken.
Ben er ook nog niet uit of ik ze in het logeerbed (ook gewoon 2-persoons) of ons bed laat slapen. Ze slapen hier een hele week, dus dan toch maar ons bed denk ik, wij zijn er toch niet. Ik kan nu de badkamer wel gaan poetsen, maar tegen de tijd dat het weekend is, is dat weer een bende en kan ik weer opnieuw beginnen. Maar ik kan ook moeilijk alles zaterdag pas doen.
Nou ja, met een beetje mazzel focust mijn schoonmoeder zich toch alleen maar op de voortuin
Ruim je de dingetjes van ElisaB ook even goed op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
Lijstje:
O: Optimel drink
L: zo'n fout paas/pinkster/whatever stolletje met krenten en spijs
T: een aantal Cafe Noir koekjes
D: fricandeau, geb. pesto krieltjes en rabarber
T: vast en zeker wat nootjes
FAIL.
Morgen weer beter.
Ik raak helemaal in de stress, ik moet in een paar dagen tijd buiten het werk om mijn huis schoonouders-proof zien te maken. Kortom, opgeruimd, niets laten slingeren, netjes. En de koffer inpakken.
Ben er ook nog niet uit of ik ze in het logeerbed (ook gewoon 2-persoons) of ons bed laat slapen. Ze slapen hier een hele week, dus dan toch maar ons bed denk ik, wij zijn er toch niet. Ik kan nu de badkamer wel gaan poetsen, maar tegen de tijd dat het weekend is, is dat weer een bende en kan ik weer opnieuw beginnen. Maar ik kan ook moeilijk alles zaterdag pas doen.
Nou ja, met een beetje mazzel focust mijn schoonmoeder zich toch alleen maar op de voortuin
Door wie werd je daarover gebeld dan? Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef P.F het volgende:
Sorry Nynke, ik raakte helemaal gestrest en daarna werd er ook nog gebeld dat mijn telefoon verschenen was op de ceintuurbaan (te zien op internet)
KUT!
Oh ja die zijn al opgeruimd. Daar kan ik voorlopig toch niets meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ruim je de dingetjes van ElisaB ook even goed op?.
Ik zou doodsbenauwd zijn dat mijn ouders zoiets van mij zouden vinden.
als t vijftien juli afloopt ben je nu al abbonementsvrij (kan vanaf 3 maanden voor die datum al een neiwue afsluiten, loopt dan naadloss over)... je kunt nu je abbo verlengen bij dezelfde provider of wijzigen en een nieuwe telefoon krijgen bij je aboonnement, of een neiuwe sim aanvragen/nieuw abbo met nieuwe sim en nummerbehoud doen: hoe dan ook - als t goed is hoef je dan geen neiwue foon te betalen en geen dubbele abbonnementskosten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Mijn abo loopt 15-07-2009 af. Ik moet nog sowieso 35 euro betalen voor die twee maanden..
En ik moet denk ik dan betalen voor een nieuwe simkaart maar dan kan ik waarschijnlijk wel nummerbehoud doen..
Pfff. Ik weet het allemaal even niet meer
Nee het is software matig!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie werd je daarover gebeld dan? Ik snap het niet?
[..]
Oh ja die zijn al opgeruimd. Daar kan ik voorlopig toch niets mee
Heb je al met je provider gebeld? Ik denk dat je met een nieuwe simkaart wel klaar bent... Heb je geen oude telefoon die je kunt gebruiken totdat je abo afloopt? Wel rotquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
Mijn abo loopt 15-07-2009 af. Ik moet nog sowieso 35 euro betalen voor die twee maanden..
En ik moet denk ik dan betalen voor een nieuwe simkaart maar dan kan ik waarschijnlijk wel nummerbehoud doen..
Pfff. Ik weet het allemaal even niet meer
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef SiTu het volgende:
[..]
Heb je al met je provider gebeld? Ik denk dat je met een nieuwe simkaart wel klaar bent... Heb je geen oude telefoon die je kunt gebruiken totdat je abo afloopt? Wel rot
En wat een idioot als ie zich aangemeld heeft op latitudeOf werkt dat anders?
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Ik heb wel mijn simkaart geblokkeerd (net pas). Pff ik was zo naïef om te denken dat hij wel gevonden zou zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?
Of naar GeenStijl, zoals die dude wiens gestolen telefoon foto's automatisch op z'n Flickr-account zette.
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Paracetamol tegen de hoofdpijn: check
Chocoladereep tegen de chagrijnigheid: check
Laptop voor wat nawerktijd scriptiegedoe: check
Avondeten om mijn eetlijst om zeep te helpen: check
Mijn vader werd trouwens boos toen ik vertelde dat ik misschien/waarschijnlijk niet op tijd zou afstuderen voor de diplomauitreikingZelfs mijn moeder werd chagrijnig
They DO care!
Over een uurtje wordt het eten bezorgd, mijn ouders hebben Chinees besteld. Ik heb geen idee wat het 'beste' is wat ik kan nemen maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Ik ga nu nog een uurtje aan mijn scriptie werken en geniet ondertussen van een blokje chocolade.
Ik zal straks even teruglezen en reageren![]()
Mja, als hij/zij niet weet wat het is, is het niet zo stom idd. Wat frustrerend als je weet waar je gsm een tijdje terug was!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Aah was het zo erg?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptieOmdat ik er zo onder leed en ze niks konden doen, qua helpen
![]()
Geniet van je chocolade en ga lekker Chinees eten zometeen![]()
Ja dat was gewoon een voorbeeldje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
PF, ik ben niet echt hip ende happening, want ik ken dat Latitude niet...
Maar is die Thomas dan nu degene die jouw telefoon heeft?Of was dat een voorbeeldje?
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Hey. Nynke: groepswerk, herkenbaar. Ik ben ook altijd de bitch, waar iedereen graag mee meelift. PF: kut van je telefoon, wel aangifte doen he. Hij duidelijk niet uit je zak gevallen oid, anders zou ik niet gezien zijn met lattitude. Daph, komt wel goed
. Of het nou nu meteen goed gaat zoals je wil, of iets later: je krijgt je diploma echt wel. Ik ben nu heel veel mensen vergeten, maar er waren nog veel meer
's die ik wil uitdelen.
En ik ga niet trainen, wel kijken, want mn knie doet nog steeds pijn van dat duwtje vrijdag. Moest vandaag iets oprapen op de grond, en dat deed gewoon echt pijn. Bah. Kan wel janken van frustratie (maar dat doe ik niet, want ik moet nog een verslag maken vanavond en dat kan niet als ik boos ben).
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Hihi!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Ga ik ook doen, morgen heb ik een afspraak staan voor werk (6,5 uur ongeveer) en donderdag ga ik vrij nemen om aan mijn scriptie te werken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
Daph, waarom kan je je werk niet (deels) schrappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |