Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Ik heb wel mijn simkaart geblokkeerd (net pas). Pff ik was zo naïef om te denken dat hij wel gevonden zou zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?
Of naar GeenStijl, zoals die dude wiens gestolen telefoon foto's automatisch op z'n Flickr-account zette.
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Paracetamol tegen de hoofdpijn: check
Chocoladereep tegen de chagrijnigheid: check
Laptop voor wat nawerktijd scriptiegedoe: check
Avondeten om mijn eetlijst om zeep te helpen: check
Mijn vader werd trouwens boos toen ik vertelde dat ik misschien/waarschijnlijk niet op tijd zou afstuderen voor de diplomauitreikingZelfs mijn moeder werd chagrijnig
They DO care!
Over een uurtje wordt het eten bezorgd, mijn ouders hebben Chinees besteld. Ik heb geen idee wat het 'beste' is wat ik kan nemen maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Ik ga nu nog een uurtje aan mijn scriptie werken en geniet ondertussen van een blokje chocolade.
Ik zal straks even teruglezen en reageren![]()
Mja, als hij/zij niet weet wat het is, is het niet zo stom idd. Wat frustrerend als je weet waar je gsm een tijdje terug was!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Aah was het zo erg?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptieOmdat ik er zo onder leed en ze niks konden doen, qua helpen
![]()
Geniet van je chocolade en ga lekker Chinees eten zometeen![]()
Ja dat was gewoon een voorbeeldje!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
PF, ik ben niet echt hip ende happening, want ik ken dat Latitude niet...
Maar is die Thomas dan nu degene die jouw telefoon heeft?Of was dat een voorbeeldje?
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Hey. Nynke: groepswerk, herkenbaar. Ik ben ook altijd de bitch, waar iedereen graag mee meelift. PF: kut van je telefoon, wel aangifte doen he. Hij duidelijk niet uit je zak gevallen oid, anders zou ik niet gezien zijn met lattitude. Daph, komt wel goed
. Of het nou nu meteen goed gaat zoals je wil, of iets later: je krijgt je diploma echt wel. Ik ben nu heel veel mensen vergeten, maar er waren nog veel meer
's die ik wil uitdelen.
En ik ga niet trainen, wel kijken, want mn knie doet nog steeds pijn van dat duwtje vrijdag. Moest vandaag iets oprapen op de grond, en dat deed gewoon echt pijn. Bah. Kan wel janken van frustratie (maar dat doe ik niet, want ik moet nog een verslag maken vanavond en dat kan niet als ik boos ben).
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Hihi!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Ga ik ook doen, morgen heb ik een afspraak staan voor werk (6,5 uur ongeveer) en donderdag ga ik vrij nemen om aan mijn scriptie te werken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
Daph, waarom kan je je werk niet (deels) schrappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |