abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69639998
Paracetamol tegen de hoofdpijn: check
Chocoladereep tegen de chagrijnigheid: check
Laptop voor wat nawerktijd scriptiegedoe: check
Avondeten om mijn eetlijst om zeep te helpen: check

Mijn vader werd trouwens boos toen ik vertelde dat ik misschien/waarschijnlijk niet op tijd zou afstuderen voor de diplomauitreiking Zelfs mijn moeder werd chagrijnig They DO care!

Over een uurtje wordt het eten bezorgd, mijn ouders hebben Chinees besteld. Ik heb geen idee wat het 'beste' is wat ik kan nemen maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Ik ga nu nog een uurtje aan mijn scriptie werken en geniet ondertussen van een blokje chocolade .

Ik zal straks even teruglezen en reageren
pi_69640038
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?
Of naar GeenStijl, zoals die dude wiens gestolen telefoon foto's automatisch op z'n Flickr-account zette.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69640129
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kun je daar niet mee naar de politie? Of heb je nog geen aangifte gedaan?
Of naar GeenStijl, zoals die dude wiens gestolen telefoon foto's automatisch op z'n Flickr-account zette.
Ik heb wel mijn simkaart geblokkeerd (net pas). Pff ik was zo naïef om te denken dat hij wel gevonden zou zijn.
pi_69640142
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Paracetamol tegen de hoofdpijn: check
Chocoladereep tegen de chagrijnigheid: check
Laptop voor wat nawerktijd scriptiegedoe: check
Avondeten om mijn eetlijst om zeep te helpen: check

Mijn vader werd trouwens boos toen ik vertelde dat ik misschien/waarschijnlijk niet op tijd zou afstuderen voor de diplomauitreiking Zelfs mijn moeder werd chagrijnig They DO care!

Over een uurtje wordt het eten bezorgd, mijn ouders hebben Chinees besteld. Ik heb geen idee wat het 'beste' is wat ik kan nemen maar het kan me weinig schelen eerlijk gezegd. Ik ga nu nog een uurtje aan mijn scriptie werken en geniet ondertussen van een blokje chocolade .

Ik zal straks even teruglezen en reageren
De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptie Omdat ik er zo onder leed en ze niks konden doen, qua helpen

Geniet van je chocolade en ga lekker Chinees eten zometeen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69640168
Maar goed ik wil er heel even niet over denken en praten maar gewoon een oplossing. Dus ik ga even eten koken of zo. Pff.
pi_69640220
Is het bij jullie ook zo warm? Ik zweet me kapot hier. Maar dat kan ook door de hormonen komen en omdat ik zit te typen aan m'n huiswerk. Ik raak altijd oververhit als ik hard moet nadenken
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:10:06 #132
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69640228
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik denk per ongeluk om alles uit te testen?
Mja, als hij/zij niet weet wat het is, is het niet zo stom idd. Wat frustrerend als je weet waar je gsm een tijdje terug was!

Lijstje:
O: 3 knäckebröd pindakaas(1) en jam(2)
T: banaan
L: 3 mueslibollen enige broodjes in de winkel vanmorgen.
T: banaan
D: Gestoofde kipkluifjes met tomatensaus,erwtjes, worteltjes en krieltjes uit de oven
T: bakje vla

Ik ga vanavond flink inkopen bij de Lidl, zodat ik morgen weer lekker brinta kan eten en relatief gezonde lunch en tussendoortjes heb.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:15:30 #133
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69640386
mmmmm....chinees, daar heb ik ook zin in!

Maar eens lobbyen om dat op tafel te krijgen als ik in Nederland ben.

Men, wat heb ik een hekel aan samenwerken. Kwom om 11 uur op de uni vanmorgen, dat was de afgesproken tijd. om 10 over 11 waren de eerste 2 mensen er. Wij opzoek naar eenruimte, om kwart over 11 smsje van iemand 'ik kom niet, ik ben ziek'...en om 20 over 11 komt de volgende binnen. Om kwart voor 12 kwam de laatste binnen sjouwen, 3 kwartier te laat. De helft had z'n werk nog niet gedaan, en ik moest de bitch spelen om te zorgen dat we in ieder geval iets af kregen. M'n god, en dat is een masters programma...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 18:36:24 #134
163650 Greys
pi_69641065
PF, ik ben niet echt hip ende happening, want ik ken dat Latitude niet...
Maar is die Thomas dan nu degene die jouw telefoon heeft? Of was dat een voorbeeldje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69641068
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

De mijne waren blij toen ik na 10 jaar jankend thuiskwam dat ik maar ging stoppen omdat het écht niet ging met de scriptie Omdat ik er zo onder leed en ze niks konden doen, qua helpen

Geniet van je chocolade en ga lekker Chinees eten zometeen
Aah was het zo erg?

Ik heb genoten van mijn stukjes chocolade. Ik heb net een aangepaste planning gemaakt en werd nog eens met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik écht heel hard moet werken. Hopelijk komt het goed. Ik ga nu in ieder geval de eerste punten aanpassen
pi_69641107
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
PF, ik ben niet echt hip ende happening, want ik ken dat Latitude niet...
Maar is die Thomas dan nu degene die jouw telefoon heeft? Of was dat een voorbeeldje?
Ja dat was gewoon een voorbeeldje!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:38:08 #137
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69641144
Jeezus! Krijg net een automatisch telefoontje van Interim Justitia over een vordering op mijn exman...die is hier pas 6 jaar geleden wegverhuisd. Belachelijk.
Prrrrr
pi_69641221
Heeft hij jouw adres dan opgegeven !
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:43:24 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69641332
Nee, is gewoon van zes jaar geleden. Stom zeg. Maar geeft niet, is niet op mijn naam dus zal allemaal wel.
Prrrrr
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:47:30 #140
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69641483
Hey . Nynke: groepswerk, herkenbaar. Ik ben ook altijd de bitch, waar iedereen graag mee meelift. PF: kut van je telefoon, wel aangifte doen he. Hij duidelijk niet uit je zak gevallen oid, anders zou ie niet gezien zijn met lattitude. Daph, komt wel goed . Of het nou nu meteen goed gaat zoals je wil, of iets later: je krijgt je diploma echt wel. Ik ben nu heel veel mensen vergeten, maar er waren nog veel meer 's die ik wil uitdelen.

En ik ga niet trainen, wel kijken, want mn knie doet nog steeds pijn van dat duwtje vrijdag . Moest vandaag iets oprapen op de grond, en dat deed gewoon echt pijn. Bah. Kan wel janken van frustratie (maar dat doe ik niet, want ik moet nog een verslag maken vanavond en dat kan niet als ik boos ben).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:49:28 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69641555
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
Hey . Nynke: groepswerk, herkenbaar. Ik ben ook altijd de bitch, waar iedereen graag mee meelift. PF: kut van je telefoon, wel aangifte doen he. Hij duidelijk niet uit je zak gevallen oid, anders zou ik niet gezien zijn met lattitude. Daph, komt wel goed . Of het nou nu meteen goed gaat zoals je wil, of iets later: je krijgt je diploma echt wel. Ik ben nu heel veel mensen vergeten, maar er waren nog veel meer 's die ik wil uitdelen.

En ik ga niet trainen, wel kijken, want mn knie doet nog steeds pijn van dat duwtje vrijdag . Moest vandaag iets oprapen op de grond, en dat deed gewoon echt pijn. Bah. Kan wel janken van frustratie (maar dat doe ik niet, want ik moet nog een verslag maken vanavond en dat kan niet als ik boos ben).
Ik geloof dat duidelijk is waar je telefoon is, PF!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:51:11 #142
236335 neen
schone schijn
pi_69641645
Whehehe
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 18:51:29 #143
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69641667
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik = ie
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 18:53:50 #144
163650 Greys
pi_69641742
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hihi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69641908
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69642023
Oh en Tink, laat die taarten in hun sop gaarkoken. Wat dééd je daar, behalve je tijd verspillen?
Zet eens de belangrijke dingen waar je tijd in wil steken op een rijtje, ik vermoed dat bbq'en met zweefteven in broekrokken zo ontzettend onderaan bungelt dat 5 minuten per jaar de maximale aandachtspanne mag wezen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69642082
Daph, waarom kan je je werk niet (deels) schrappen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:14:33 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69642570
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Greys, darrrrrrrrrling, jij gaat niet, ik herhaal: niet; op je knieën liggen schrobben in de badkamer, hoor je? Je moet jezelf ontzien. Niet tillen, niet schrobben, niet strijken.
Ja, dat dus.

Vroeg gegeten, dus ik ga gewoon lekker wéér RPMen, ookal ben ik gister nog geweest .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 19:35:36 #149
163650 Greys
pi_69643225
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:58 schreef sigme het volgende:
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.

Ik merkte wel dat toen ik vanmiddag een boodschappentasje (met o.a. twee flessen cola) had getild het daarna direct weer meer begon te bloeden. Maar ik dacht echt dat ik toch wel weer eens wat meer zou kunnen gaan doen na een week rust. En Heer G werkt al lange dagen heel hard, die kan ik moeilijk 's avonds het huis nog eens laten schoonmaken. Anders doe ik de mutserige klusjes wel (was opvouwen enzo) en hij de door-de-knieën klusjes. Wel sneu
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69643242
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef sigme het volgende:
Daph, waarom kan je je werk niet (deels) schrappen?
Ga ik ook doen, morgen heb ik een afspraak staan voor werk (6,5 uur ongeveer) en donderdag ga ik vrij nemen om aan mijn scriptie te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')