abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:36:19 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69643252
Zolang je nog bloed verliest, zou ik nog rustig aan doen Greys .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 19:36:23 #152
163650 Greys
pi_69643256
Sigme, wat zeg je toch een hoop wijze dingen op een rijtje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69643329
Hallo Allemaal!

Ook even met lijstjes strooien:

O: yoghurt met muesli
T: boterham halvarine iets vruchtenhagel
T: rijstwafel
L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat, 1 boterham sandwichspread
T: appel, beker optimel
D: spagetti met veel groente en rundergehakt, geraspte kaas, ijsbergsla met slasaus (veel!)
T: split ijsje

Mijn weekend was 1 groot vreet en zuip festijn
pi_69643493
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat zeg je toch een hoop wijze dingen op een rijtje
Van enige afstand open deuren inschoppen is mij wel toevertrouwd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:44:34 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69643529
Hooi!

Lijstje! Een heel vol lijstje!

O: Special k met melk
T: snee brood met kipfilet
T: vanillekwark met aarbeienmeuk (van Danone, lekkerrrr!)
L: snee brood met kipfilet, snee brood met pindakaas
T: vanillekwark met aardbeienmeuk
T: snee brood met pindakaas
T: rood fruit salade
D: kipfilet, sla met o.a. gekookt ei, wat gefrituurde aardappelschijfjes met mayo-ketchup mengsel

Da was een waslijst van een eetlijst

Wie moet er smooches, huggles en aaien? PF zie ik? En Daph? MWAAAH
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:45:03 #156
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69643547
tijd voor een lijstje!

planning: resultaat:

O: havermout met banaan en pindakaas
T: knackebrod vegapate
L: dubbele volkorenboterham met veel rauwkost (tom, kom, sla, lenteui) en gekookt ei
dubbele volkorenboterham met vegapate en sla
T: fruit: galiameloen, golden kiwi, rode druiven
D: iets met heeel veel groente? pangasiusfilet met VEEL groenten (ui, paprika, tom, courgette), samen gestoomd in de oven
T: bakje yoghurt met paar lepels muesli

= ongeveer 1500 kcal.. als ik na de yoghurt straks nog honger heb neem ik nog wel wat denk ik (even kijken wat, heb nergens echt zin in eigenlijk )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69643639
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.

Ik merkte wel dat toen ik vanmiddag een boodschappentasje (met o.a. twee flessen cola) had getild het daarna direct weer meer begon te bloeden. Maar ik dacht echt dat ik toch wel weer eens wat meer zou kunnen gaan doen na een week rust. En Heer G werkt al lange dagen heel hard, die kan ik moeilijk 's avonds het huis nog eens laten schoonmaken. Anders doe ik de mutserige klusjes wel (was opvouwen enzo) en hij de door-de-knieën klusjes. Wel sneu
Laiverd, als jij een open buikwond zou hebben, zachtjes bloedend, en je zeult een tas met twee flessen cola en prompt gaat het harder bloeden, zou je dan denken dat je langzamerhand wel weer kan doen alsof er niks aan de hand is? Hmm?

Koest! Rust! Totdat het *niet* meer bloedt, en dan nóg een tijd rust, zodat het ook niet weer gaat bloeden. Genezen kost tijd, je moet het die tijd gunnen, anders duurt het alleen maar langer, wat behalve langer duurt ook nog extra kans op ontstekingen en andere ellende oplevert.
Ben ik zo dudelik ?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69643873
Hoop dat m'n lijstje zo wel wat kan?

O: 2 boterhammen pindakaas
T: -
L: grote kom groentensoep met ballen
T: boterham met knoflooksmeersel
D: anderhalf bord couscoussalade met in tomaat, feta en bosui en erbij gegrilde groenten (aubergine, courgette, rode paprika en champignon) en wat rucola

Ja doei.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:57:40 #159
331 Merel
Be here now.
pi_69643946
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef Syrena het volgende:

En morgen komt de eerste vriendin eten Ze zijn echt zo lief voor me allemaal, en dat terwijl ik een sociale nono ben en ze al best lang niet meer had gezien.
Wat lief! Ik heb juist vandaag vriendinnensteun afgewezen omdat ik geen zin heb om te praten. Heb eindelijk m'n emoties onder controle en dat weet dat ik weer in huilen uitbarst zodra iemand vraagt hoe het gaat, dus dat ga ik maar even uit de weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Greys moet rustig aan doen en PF moet gewoon een telefoonwinkel binnelopen om te vragen wat de mogelijkheden zijn.

En ik was gisteren nog vergeten om aan AKnynke uit te leggen dat één van de dingen die The West Wing óók zo leuk maakt is dat het verhaal draait om mensen die aan het werk zijn en niet om allerlei liefdesgebeurens eromheen. Vind ik wel eens verfrissend, en fijn om me af te leiden En ik kan me ook zo voorstellen dat je geen zin hebt om allemaal liefdesgeklef te zien als je zonder je Duitser in Zimbabwe zit dus dan is de serie echt perfect
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69643959
Oh ja, lijstjes.

O: cruesli met melk
T: halve tros witte druiven, thee, water
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet, 2 beschuitjes met boter en hagelslag en een beker optimel
T: water, thee, blikje fanta zero
T: limonade en 4 dunne blokjes chocolade
D: tjap tjoi met mix vlees, een beetje bami en een beetje witte rijst. Toe bakje perzikyoghurt
T: limonade en zometeen nog twee dunne blokjes chocolade

Nette lijstjes komen van de week wel weer, morgen ga ik weer een poging doen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:59:41 #161
331 Merel
Be here now.
pi_69644020
Ohja, en Daph, die vergeet ik nog! Ik vind het heel knap dat je zo doorzet met je afstuderen. Nog even doorbikkelen en dan lukt het vast wel
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 20:06:24 #162
163650 Greys
pi_69644264
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:47 schreef sigme het volgende:

Ben ik zo dudelik ?
Ja mammop
Dank je. Je hebt gelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69644383
Dan ook maar mijn lijstje...

O: Brinta met sojamelk
T: snee brood met een soort ham en curry
L: 2 sneetjes met pindakaas
T: weer brood met ham en curry
T: nep-Knorr Vie
D: ciabatta met tomaat, saus en Greenfields-beefburger met jalapenos
T: nog wat fruit en misschien een wijntje

Maar dadelijk eerst eens een bakje koffie. Oh, daar ben ik aan toe zeg.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:12:13 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69644484
Greys, misschien goed om te weten: na een bevalling blijf je gemiddeld zo'n 6 weken bloeden. Ik vermoed dat jouw wond niet veel kleiner is. Rustig aan dus

@Daph_: goed dat je doorzet! Niet zeuren maar werken, dan komt alles goed weet ik uit ervaring. Als jij beslist dat je over een maand bent afgestudeerd, dan bén je over een maand afgestudeerd. Ga ervoor!

@sigme/co/en alle anderen met goed advies: jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar: komt tijd, komt raad. Ik ben al te vaak weggevlucht uit een vervelende situatie en nu ben ik natuurlijk niet alleen: heb nog 3 mensen waarmee ik rekening moet houden. De oplossing komt vanzelf.

@PF: balen zeg! Kan me goed voorstellen dat je wat in de war bent. Wel aangifte doen!

Mijn daglijst
(dwarse kinderen die niet mee willen werken)
o. yoghurt met frambozen + actimel + banaan
(gezeik van de chef)
t. -
(telefoontje dat mijn zoon uit een klimrek was gevallen en nu last van zijn rug heeft - crossen naar de kindergarten)
l. sundae + kipburger
t. boterham pindakaas + zoute sticks +grote bak brinta
(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
d. 25 cl witte wijn + reusachtige vette pizza + nog reusachtigere ijscoupe
t. nog wat alcohol vermoed ik

Kutdag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69644506
Ik post geen lijstje
Oh ben net aan het MSN-en met m'n vriendinnetje, moet ze offline omdat ze kinderen van een kennis moet opvangen, die had de politie aan de deur (lover met, naar nu blijkt, losse handjes). Tjeez
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_69644541
Oja, nog even een knuffel voor Merel en Syrena. Heb jullie verhalen wel gelezen en niet meer gereageerd omdat het al een paar topics geleden was, maar ik leef toch met jullie mee.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:14:01 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69644557
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
Ik post geen lijstje
Oh ben net aan het MSN-en met m'n vriendinnetje, moet ze offline omdat ze kinderen van een kennis moet opvangen, die had de politie aan de deur (lover met, naar nu blijkt, losse handjes). Tjeez
*ook nog een smakje voor joe*

En jemig, da's niet tof... Bah
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69644580
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja mammop
Dank je. Je hebt gelijk.
Hmpf. Denk d'r om.

Over je moeder gesproken, hoe is zij onder de onzekerheden en vakantieplannen en dochterzorgen?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:15:06 #169
331 Merel
Be here now.
pi_69644600
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:

(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
Wie wat waar??
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:17:26 #170
331 Merel
Be here now.
pi_69644704
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, nog even een knuffel voor Merel en Syrena. Heb jullie verhalen wel gelezen en niet meer gereageerd omdat het al een paar topics geleden was, maar ik leef toch met jullie mee.
Is lief Ik voel me soms zo'n zeur, dat ik het er in elke post weer bijsleep Het punt is dat het hier wel lukt om het erover te hebben terwijl ik IRL helemaal dichtgeklapt ben over het onderwerp. Maar als het irritant wordt moeten jullie het zeggen!!

Mijn lijstje van vandaag is trouwens weer beschamend weinig, net als gisteren. Eetlust verdwenen!
pi_69644709

Thanks all Doet me goed! Vind het echt heel lief

» En Greys, jij gaat inderdaad niet boenen of wat dan ook Luister naar Sigme!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:19:00 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69644771
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef Merel het volgende:

[..]

Wie wat waar??
Het woord wolfsgat (oid, weet het niet eens meer 100% zeker) staat maar ten dele op een bordje. En nu ben ik al mijn vertalingen aan het doorspitten of het een fout van mij is of dat deze tekst door iemand anders is vertaald. Het gaat over de grote stenen blokken bij de ingang van de thermen. Ik kan de tekst nergens vinden en hoop nu dat het niet mijn tekst was. Al heb ik volgens mij wel de eindcorrectuur gedaan
pi_69644797
Wat een hoop gedoe ineens zeg Tink, hopelijk blijft het bij 1 zo'n dag.

Merel: als iemand het irritant vindt lezen ze er maar overheen, daar is het internet voor.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:20:56 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69644852
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een hoop gedoe ineens zeg Tink, hopelijk blijft het bij 1 zo'n dag.

Merel: als iemand het irritant vindt lezen ze er maar overheen, daar is het internet voor.
Ach, de duivel schijt nu eenmaal op een grote hoop. Komt wel weer goed. Eens.
pi_69644853
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:

@sigme/co/en alle anderen met goed advies: jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar: komt tijd, komt raad. Ik ben al te vaak weggevlucht uit een vervelende situatie en nu ben ik natuurlijk niet alleen: heb nog 3 mensen waarmee ik rekening moet houden. De oplossing komt vanzelf.

@PF: balen zeg! Kan me goed voorstellen dat je wat in de war bent. Wel aangifte doen!

Mijn daglijst
(dwarse kinderen die niet mee willen werken)
o. yoghurt met frambozen + actimel + banaan
(gezeik van de chef)
t. -
(telefoontje dat mijn zoon uit een klimrek was gevallen en nu last van zijn rug heeft - crossen naar de kindergarten)
l. sundae + kipburger
t. boterham pindakaas + zoute sticks +grote bak brinta
d. 25 cl witte wijn + reusachtige vette pizza + nog reusachtigere ijscoupe
t. nog wat alcohol vermoed ik

Kutdag.

Is het je wel eens opgevallen dat het al een hele tijd niet denderend met je gaat? Ging jij niet in retraite? En zou je dat niet nodig eens gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')