Van enige afstand open deuren inschoppen is mij wel toevertrouwd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat zeg je toch een hoop wijze dingen op een rijtje
Laiverd, als jij een open buikwond zou hebben, zachtjes bloedend, en je zeult een tas met twee flessen cola en prompt gaat het harder bloeden, zou je dan denken dat je langzamerhand wel weer kan doen alsof er niks aan de hand is? Hmm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Na een week nog steeds niet denk je? Ik weet het steeds niet wat ik nou wel en niet kan en moet/mag doen.
Ik merkte wel dat toen ik vanmiddag een boodschappentasje (met o.a. twee flessen cola) had getild het daarna direct weer meer begon te bloeden. Maar ik dacht echt dat ik toch wel weer eens wat meer zou kunnen gaan doen na een week rust. En Heer G werkt al lange dagen heel hard, die kan ik moeilijk 's avonds het huis nog eens laten schoonmaken. Anders doe ik de mutserige klusjes wel (was opvouwen enzo) en hij de door-de-knieën klusjes. Wel sneu![]()
Wat lief!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef Syrena het volgende:
En morgen komt de eerste vriendin etenZe zijn echt zo lief voor me allemaal, en dat terwijl ik een sociale nono ben en ze al best lang niet meer had gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Greys moet rustig aan doen en PF moet gewoon een telefoonwinkel binnelopen om te vragen wat de mogelijkheden zijn.
En ik was gisteren nog vergeten om aan AKnynke uit te leggen dat één van de dingen die The West Wing óók zo leuk maakt is dat het verhaal draait om mensen die aan het werk zijn en niet om allerlei liefdesgebeurens eromheen. Vind ik wel eens verfrissend, en fijn om me af te leidenEn ik kan me ook zo voorstellen dat je geen zin hebt om allemaal liefdesgeklef te zien als je zonder je Duitser in Zimbabwe zit dus dan is de serie echt perfect
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
*ook nog een smakje voor joe*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Syrena het volgende:
Ik post geen lijstje![]()
Oh ben net aan het MSN-en met m'n vriendinnetje, moet ze offline omdat ze kinderen van een kennis moet opvangen, die had de politie aan de deur(lover met, naar nu blijkt, losse handjes). Tjeez
Hmpf. Denk d'r om.quote:
Wie wat waar??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
Is liefquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, nog even een knuffel voor Merel en Syrena. Heb jullie verhalen wel gelezen en niet meer gereageerd omdat het al een paar topics geleden was, maar ik leef toch met jullie mee.
Het woord wolfsgat (oid, weet het niet eens meer 100% zeker) staat maar ten dele op een bordje. En nu ben ik al mijn vertalingen aan het doorspitten of het een fout van mij is of dat deze tekst door iemand anders is vertaald. Het gaat over de grote stenen blokken bij de ingang van de thermen. Ik kan de tekst nergens vinden en hoop nu dat het niet mijn tekst was. Al heb ik volgens mij wel de eindcorrectuur gedaanquote:
Ach, de duivel schijt nu eenmaal op een grote hoop. Komt wel weer goed. Eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een hoop gedoe ineens zeg Tink, hopelijk blijft het bij 1 zo'n dag.
Merel: als iemand het irritant vindt lezen ze er maar overheen, daar is het internet voor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
@sigme/co/en alle anderen met goed advies: jullie hebben natuurlijk gelijk. Maar: komt tijd, komt raad. Ik ben al te vaak weggevlucht uit een vervelende situatie en nu ben ik natuurlijk niet alleen: heb nog 3 mensen waarmee ik rekening moet houden. De oplossing komt vanzelf.
@PF: balen zeg! Kan me goed voorstellen dat je wat in de war bent. Wel aangifte doen!
Mijn daglijst![]()
(dwarse kinderen die niet mee willen werken)
o. yoghurt met frambozen + actimel + banaan
(gezeik van de chef)
t. -
(telefoontje dat mijn zoon uit een klimrek was gevallen en nu last van zijn rug heeft - crossen naar de kindergarten)
l. sundae + kipburger
t. boterham pindakaas + zoute sticks +grote bak brinta
(ontdekken dat er een grote fout zit in door mij vertaalde bordjes in een museum)
d. 25 cl witte wijn + reusachtige vette pizza + nog reusachtigere ijscoupe
t. nog wat alcohol vermoed ik
Kutdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |