Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
Gaat lekker johquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
jaaaaaa die moet je halen!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!is alleen niet open vandaag
![]()
Mooie score trouwens, je zit bijna twee extra dagen gered!
Ik ben nu zes maanden, een week en een dag gestopt![]()
Niets vdn politie gehoord, maar de tam tam heeft zijn werk gedaan...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Popples het volgende:
kp hoe was het nu verder gegaan met de zoekende politie?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef Belana het volgende:
onze tuin is er helaas niet groot genoeg voor, er zal iets kleiners moeten komen
gaat lekker idd rewimoover het algemeen taal ik er ook niet meer naar, soms zomaar een momentje, maar dat is makkelijk te weerstaan
ik ben er ook heel blij mee!
thanks!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
staat in het vorige bankje voorlaatste pagina![]()
Ik heb nog aan je gedacht vandaag, terwijl ik op het strandje zat! Zag ineens weer voor me hoe onze mannekes vorig jaar samen stonden de kliederen aan de waterrand!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook zo'n groot zwembad, kost 300 euro om warm te houden. Ik heb m maar 1 jaar op gehad.
Ja, ons abonnement loopt nog steeds! Maar het was er héét! En ik dacht dat ik goed ingesmeerd was, kennelijk ben ik toch iets minder lenig. Op mijn rug zie ik een rode vlek met allemaal vingervormen eromheen!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Moonah het volgende:
Volgende keer PM!Leuk! Was je waar we vorig jaar waren geweest?
O balen zeg, met dit weer! Hield je mannetje het vol met de warmte?quote:Ik zat met mijn zoon in Z-Limburg.
Zaterdag 3,5 uur over gedaan, file.
Vandaag gvd wéér 3,5 uur. Geen file maar autopech.
ging hij zo snel stuk?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat lekker joh![]()
Wij hadden ook zo'n zwembad, maar dat is lek geraakt. Nu hebben we er eentje met een frame, dat werkt beter. Maar hij moet nog schoongemaakt en gevuld worden
hoe maak je dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:50 schreef Stout het volgende:
[..]
Petje af hoor !! Om me heen hoor ik voornamelijk dat het moeilijk is dus echt petje af !
![]()
Ik ga caramelpopcornmakenVoor bij de Film straks
Los invriezen, en als ze diepgevroren zijn kunnen ze gezellig met z`n allen in 1 zakquote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe maak je dat?
en kan iemand me vertellen hoe je cupcakes kan invriezen? moet je die per stuk verpakken of met zijn allen in een zak en hoe hou je ze netjes dan?
Nee, hij ging niet snel stukquote:Op maandag 1 juni 2009 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
ging hij zo snel stuk?
hoe is het gebeurd?
dat wil ik wel weten voor ik zo'n waterverspiller neer ga zetten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat is`t?
Lekker gekampeerd?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef freecell het volgende:
Hip zwembadje
Het was leukEn nu zijn we moe
Jupquote:
Eh, jaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef freecell het volgende:
Jup
Erg leuk! Foto's volgen. Nu moe, haha.
Wel lekker rustig aangedaan en nu ben ik een beetje gloeierig
by the way, volgens mij krijg ik nog iets van jou
Hee, wij waren gisteren en vandaag in Maastricht met de kinderen!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Moonah het volgende:
Volgende keer PM!Leuk! Was je waar we vorig jaar waren geweest?
Ik zat met mijn zoon in Z-Limburg.
Zaterdag 3,5 uur over gedaan, file.
Vandaag gvd wéér 3,5 uur. Geen file maar autopech.
Ik ben 5 pillen vergeten en nu moet ik ongesteld worden en ik heb zin om alles wat in de kast staat op te vreten (terwijl ik op dieet ben enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Waarom zegt kim Boohhh en waarom is Rocka blij?
(niet dat ik hier enig causaal verband wil aantonen, ik ben gewoon nieuwsgierig!)
Rotdag dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben 5 pillen vergeten en nu moet ik ongesteld worden en ik heb zin om alles wat in de kast staat op te vreten (terwijl ik op dieet ben enzo. ) en heb daar ook al een aardig begin mee gemaakt en verder heb ik al 2 keer gejankt vandaag en komt er niks uit mijn handen en ga ik zo een sigaret roken ondanks dat ik 1 januari gestopt ben
.
Planquote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Rotdag dus!![]()
Moeten we nog een poging doen je te weerhouden van het roken?
Ik zie op een of andere manier altijd die vent die zijn ribben gebroken heeft en kliekt in een zakdoek waarop vervolgens ingezoomd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
Ja PM, dat kijkt mijn man ook altijd. En ik vind het ook wel interessant
Dat vroeg ik me ook al af!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef bixister het volgende:
k_i_m 5 pillen!dan ben ik benieuwd of je wel ongesteld wordt...
(of bedoel je niet die anticonceptie-dingen?)
Neehoor, de laatste keer dat ik er één uit nijd opstak heb ik hem na twee trekjes wegens vies uitgemaakt. Ik gok erop dat het nu niet anders gaat en dan is het maar uit mijn systeemquote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Rotdag dus!![]()
Moeten we nog een poging doen je te weerhouden van het roken?
Nouja, ik was er twee vergeten en omdat het de laatste week was heb ik de rest maar laten zitten. Vandaag heb ik er 5 gemist totaal, dus ik zal morgen wel ongesteld wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef bixister het volgende:
k_i_m 5 pillen!dan ben ik benieuwd of je wel ongesteld wordt...
(of bedoel je niet die anticonceptie-dingen?)
Hé Snoop, dat strandgedoetje ziet er leuk uit! Ga ik onthouden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee, wij waren gisteren en vandaag in Maastricht met de kinderen!
Gisteren in deze speeltuin en vandaag hier.
Was erg leuk en relaxed![]()
Balen van de pech zegEr stonden trouwens heel veel mensen met pech vandaag.
Tis een mutsyquote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef PM-girl het volgende:
Ah! Ik vind de kinderwagen ook leuk! Het is geen Stokke, of toch wel? Hij heeft een hippe uitstraling!
O, kijken jullie mannen ook altijd dat programma op Discovery over die krabboot, met al die mannen die bikkels zijn?
Ik heb vanochtend de hele slaapkamer verbouwd (met gooi en smijtwerk) omdat de babyfoon weg was. Hij bleek uiteindelijk iets verder onder het bed te liggen dan waar ik gevoeld hadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef Ticootje het volgende:
ach, ik ben ook alweer 2 jaar gestopt en toch heb ik afgelopen maand er 1 opgestoken. Shit happens. En ik moet ook ongesteld worden, dat voel ik al vanaf vrijdag. Zo'n kutgevoel in je buik, waar je stront sago van wordt. Maar goed ben het nog steeds niet, dus dat wordt echt feest van de week.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tis een mutsy
ps. Kim, ik zal morgen mijn nieuwe bankkaart activeren!!
quote:
Dat je zolang zonder kan!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Was met de post gekomen maar ik was werken dus het lag op de stapel en ik zag em net pas
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat je zolang zonder kan!. ik was het alweer vergeten ook trouwens
Niet weer gaan roken hoor! Zou zo jammer zijn (ik weet er alles vanquote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben 5 pillen vergeten en nu moet ik ongesteld worden en ik heb zin om alles wat in de kast staat op te vreten (terwijl ik op dieet ben enzo. ) en heb daar ook al een aardig begin mee gemaakt en verder heb ik al 2 keer gejankt vandaag en komt er niks uit mijn handen en ga ik zo een sigaret roken ondanks dat ik 1 januari gestopt ben
.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:14 schreef Memmel het volgende:
Ga mijn benen maar scheren zodat ik echt bevallingsklaar ben!
ik scheer mijn benen dus amper, misschien 2x per jaar of zo... geloof dat ik het vreemde wezen ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:16 schreef Belana het volgende:
[..]![]()
![]()
sorry, ik moest echt even zo lachen hierom![]()
ook omdat het zo herkenbaar iswat zijn wij vrouwen toch vreemde wezens
nou tenen heb ik helemaal zo iets bij vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:24 schreef Memmel het volgende:
Ja, ze waren bevallingsklaar, maar toen dacht ik nog op tijd te gaan bevallen.
Bij mannen vindt ik het ook niet echt nodig hoor, moet ik zeggen. Zoals de geschoren tenen in teenslippers...dat snap ik dan ook weer niet.
Wat ben je aan het maken?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:45 schreef Ticootje het volgende:
ik hou ook van borsthaar. Kan je lekker aan vastgrijpen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
ik ben nu al pissedDe verbinding werd gewoon verbroken!
Nerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
haar *ril*
Ik pluk me altijd suf, [b]zie er met dank aan mijn donkere en snelgroeiende haar iets te snel uit als chewbacca[/b]
Mannen mogen van mij best getrimd, maar hoeven niet helemaal glad. Da`s zo..slick:P
Miniquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:32 schreef p_iglet het volgende:
De nieuwe 3kwart broeken van pepijn in maat 74 zijn te groot![]()
Ze vallen nog als lange broek![]()
Hij wordt over precies een maand 2
dat heb ik nu met whirlpoolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:36 schreef Vicky het volgende:
Over het algemeen ben ik wel tevreden over Neckermann.. maar nu ben ik boos
Pff wachttijd meer dan 10 minuten..
Om de mensen niet volledig woest aan de lijn te krijgen denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
Whirlpool heb ik nog niet hoeven bellen
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje
dan heb je geluk. ik had een zo een stomme rotstem en een of ander wazig muziekje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:58 schreef Vicky het volgende:
Whirlpool heb ik nog niet hoeven bellen
ben benieuwd wanneer ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg.. nou ja, gelukkig heb ik Robbie W. als wachtmuziekje![]()
klinkt ideaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:
taartjesfee, bedoel je dat je al je ongewenste haren eruittrekt?
mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
Wahquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef Vicky het volgende:
Ziggo bellen is idd ook geen pretje..
En nog steeds hang ik in de wacht
Kan je ze ook mailen oid?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!
Ben ik aan de beurt, ruim 20 minuten later, weer de verbinding verbroken!!
mailen gaat misschien wel, maa rik wil iemand persoonlijk spreken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je ze ook mailen oid?
Wel heeeel stom
whaha zeurquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:27 schreef Ca.ra het volgende:
*note to self: volgende keer geen snoepgoed in TT*
'hij' heeft net een extra boterham met kaas gekregen, dus nou moet ie maar eens ophouden met zeuren
En Yay Vicky! Goegedaan meis!
Ik trek alles uit wat ik tegenkom dat niet op m`n schedel groeitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:34 schreef bixister het volgende:
taartjesfee, bedoel je dat je al je ongewenste haren eruittrekt?
mijn nicht heeft benen, oksels & snor laten laseren. nergens meer last van! klinkt handig vind ik, maar 't is wel duuuur. en bovendien vind ik 't ook een beetje griezelig.
en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef Vicky het volgende:
je hebt dalijk 2 kinderen in huis
blech.. ik moet eigenlijk stofzuign maar ik heb geen zin
whaha das waar.. en dat ding zuigt... maar ik ben te lui om 'm te pakkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
en je hebt nog wel een nieuwe stofzuiger!
Ik moet ook een nieuwe, die van ons heeft meer herrie dan zuigkracht.
Nou, samen met een buikwandcorrectie bij mij dan. Wat ik dan ook wel weer zonde van mijn geld vind aan de andere kant.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
buuf*handje schudt*
Er is zoveel wat ik best zou willen laten straktrekken, opspuiten, vullen en afvlakken..maar laseren staat toch wel bovenaan die lijst
Maar die kan je toch weer aan laten tekenen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook een buikwandcorrectie..maar dan worden m`n plakplaatjes gehalveerd en da`s ook geen porum
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar die kan je toch weer aan laten tekenen?Of zou dat echt heeeeeeeeeeeel lelijk worden?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
er valt niet veel meer te maken van 2 oren op pootjes denk ik
Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef Vicky het volgende:
oeh buikwandcorrectie wil ik ook wel, en een lipo...
Een tattoo van mijn zoon is anders best leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
haha jaja oke, eerst bevallen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eers ff bevallen ofzo![]()
wat een heeeeeeeeerlijk weekend hadden wij in Drenthe
En over 2 weken gaan we gewoon weer
Nou, ik krijg net een linkje van een muurschildering in de smederij van mijn broertje. Zat me net de verbazen over hoe mooi de lijnen lopen en er iets heel anders ontstaat weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfartyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Een tattoo van mijn zoon is anders best leuk
oeh dat kan ik wel dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja, zetten we zijn naam er in het sjienees onder dan is het zeker artyfarty
anything goesquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:31 schreef innepin het volgende:
Over scheren gesproken hè, ik mompelde woensdag in het ziekenhuis iets dat ik me niet had geschoren ze ging "even toucheren voor de zekerheid"en toen de verpleegster dat het juist handig is voor het hechten als je níet geschoren bent...
idd maskertjes, voetenbaddingetejs, lekkere badschuim/douchegelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
anything goes![]()
haha![]()
Ik ben in Leiden nu. Ben echt enorm gaar, paar dagen slecht geslapen en verplicht vroeg op enzo. Dus die maskertjes vind ik wel een goed plan ja
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja snap ik, hoeft ze dr eigen draad niet mee te nemen
Tot je tenen, minimaal toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik neem aan dat je niet uitscheurt tot aan je benen, dus je benen kun je wel scheren.
[..]![]()
Klein acrobaatjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:22 schreef _Bar_ het volgende:
nog 3 weekjes en dan gaan we er ook even tussenuit en daar ben ik aan toe, niet normaal meer![]()
![]()
kijk er ook echt naar uit een heel weekend eens keertje niks aan m'n koppie en gewoon lekker genieten en tot rust komen![]()
Kreeg net weer foto's in de mail van ons poesje Tweezer
[ afbeelding ] ze hangt aan de stoelpoot te bungelen
[..]![]()
Die van jullie mag er anders ook best wezen hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:44 schreef innepin het volgende:
Awww Bar wat een schatje, die poes!![]()
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...
Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:
[ afbeelding ]
Joep
Peesschedeontsteking onder bij mijn duimquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:28 schreef Ca.ra het volgende:
Wat heb je aan je pols dan Rewimo. Carpaaltunnel ofzo?
Wat een QT!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:44 schreef innepin het volgende:
Awww Bar wat een schatje, die poes!![]()
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...
Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:
[ afbeelding ]
Joep
Klinkt bekend, mijn buuf kwam vragen waar t klipje wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn kipinstoomzak vast gekruid en in de koelkast gelegd, ik heb me alleen het lazerus gezocht naar dé clip, ik had dat witte gevalletje wel op mn aanrecht zien liggen, maar om dat nou dé clip te noemen!! Gewoon een bindertje.. terwijl ik een mooi nice and shiny bling bling clipje verwacht hadtegenvaller nmr 1
Dat schoot ook door mijn hoofd, niet zozeer de allergie maar het werk wat een jong dier met zich meebrengt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt maar zou je het niet verstandiger vinden een poesje aan te schaffen na de geboorte van je/jullie kinder/eren.
Jullie zijn nu beide nog zwanger dalijk kan jullie kind er niet tegen?
Ja hèquote:
In de kraamtij een kitten aanschaffen is ook niet erg handig, je moet er even tijd en aandacht voor hebben. En ook een al geboren kind kan allergisch blijken te zijn, dus die gok blijft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt maar zou je het niet verstandiger vinden een poesje aan te schaffen na de geboorte van je/jullie kinder/eren.
Jullie zijn nu beide nog zwanger dalijk kan jullie kind er niet tegen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef moussy het volgende:
Leuk die kittennageltjes in je wiebelende baby
de baby's?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
die van ons klommen toendertijd ook zo de gordijnen in
Wij hebben net weer een kittenfase achter de rug, op een gegeven moment zaten we allemaal (incl hond!!) onder de krassen.. of we dat nou leuk vonden of niet...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier nog steeds, met 6kg aan Jodokus eraan vastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, of dat ze op tafel willen springen, maar omdat ze dat nog helemaal niet kunnen, klimmen ze via je benen omhoog
Wordt toch verder niks van gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef innepin het volgende:
Mensen, mensen, ik snap de bezorgdheid wel hoor, maar wij hebben allebei ons hele leven al ervaringen met katten en kittens, ik denk dat we er wel uit komenOok met een baby.
Ja ik ook en wij hebben geen katten meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef innepin het volgende:
Mensen, mensen, ik snap de bezorgdheid wel hoor, maar wij hebben allebei ons hele leven al ervaringen met katten en kittens, ik denk dat we er wel uit komenOok met een baby.
Nouja dat is dan in ieder geval positief nieuws he. Hebben ze je al gespalkt om te proberen de ontsteking te laten slinken, of haalt dat niks uit vanwege de verkleving?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Peesschedeontsteking onder bij mijn duimOp de echo was te zien dat de peesschede meebeweegt met de pees, dat zorgt waarschijnlijk voor de pijn. Maar er waren geen grote verklevingen te zien
wat de kans op een operatie hopelijk groter maakt. Arts was namelijk bang dat alles zo verkleefd zou zitten dat hij niet meer zou kunnen opereren.
Ja, en wij hebben er heel veel over nagedacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ja ik ook en wij hebben geen katten meer.
Het is ook niet als aanval bedoelt maar meer van goh denk er eens over.
Ik dacht al dat ik m kendequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja hèMoet je es in het F&F topic kijken ("Kittens: Joep en Teuntje").
![]()
Rottdog... sja.. dan hebben we sowieso een probleem, als dat zo is, want er lopen hier al drie poezen rond
Ja echt he?!?! Het had echt zo weinig gescheeld dat ik eigenlijk al een beetje afscheid had genomen. Hij had geen uur later binnen moeten komen bij de DA.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, en wij hebben er heel veel over nagedacht.
Och tico, arme poes
ahw arm dingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt over mn kat.. verhaal weg..
Komt erop neer dat het echt weinig heeft gescheeld voor m.
Ik vind het maar verdacht hoor HW. Heb je toch iemand bezwangerd ofzo, dat je hier zo rondhangt?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht hoor HW. Heb je toch iemand bezwangerd ofzo, dat je hier zo rondhangt?
Nee hoor, ik pest je maarquote:
Of je huis proberen te openen met de afstandbediening van je auto.. Dat lukt ook niet... (Volgens mij was dat Faja)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef Vicky het volgende:
Zwangere vrouwen en auto's gaan niet goed samenHet alarm van de auto ging net af, ik kijken, reageerde ie al niet meer op de ontgrendeling. Auto geprobeerd te starten maar er gebeurde weinig... Heb ik de verlichting aan laten staan
of proberen warm water uit de koude kraan te krijgen.... en je maar afvragen of de ketel kapot is....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of je huis proberen te openen met de afstandbediening van je auto.. Dat lukt ook niet... (Volgens mij was dat Faja)
ja die heb ik wel eens gehad die is inderdaad fijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef p_iglet het volgende:
ingrid en huup, P20 werkt hier erg goed...
bevat maar 4 of 5 ingredienten dus weinig mogelijkheden om allergisch voor te zijn
Gevonden! In haar, profiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef Oxymoron het volgende:
Is er hier, iemand die mij het emailadres van TearSong kan/wil PM'en?
Ik probeer haar te bereiken, maar ze reageert niet (op Pm's).![]()
Gips of een brace helpt primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja dat is dan in ieder geval positief nieuws he. Hebben ze je al gespalkt om te proberen de ontsteking te laten slinken, of haalt dat niks uit vanwege de verkleving?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:de auto rijdt weer!
ANWB was er binnen een kwartier... Moest daarna alleen 45 minuten doelloos rondjes rijden
Ja ja is ook alweer veilig in de buurman zijn tuinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Bar, wat een schattig katjeHeb je de kikker al te pakken?
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]accu opladen, met je licht aan hoeft het maar een kwartiertje
Ik weet het, daarom zei de ANWB meneer tegen mij, na de zoveelste keer, een kwartiertje met je licht aan is ook al genoegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterin
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:
weet ik dat voor de volgende keer..
nou ja, die komt er hopelijk niet
Als ik aan de bestuurderskant uitstap en het licht brandt nog gaat de auto piepen, maar ik had nu zo strak tegen de bosjes geparkeerd dat ik er nuiet uitkon aan de bestuurderskant, dus moest overschuiven naar de passagierskant en daar piept de auto niet als het licht aan is blijven staan...
j aidd.. schuiven met bolle buikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
met je bolle buik!
![]()
Ik heb al zo veel stunts met de auto gehad.. 2x een kind opgesloten bijvop mn werk staan met sluiting in de startonderbreker
hilarisch want, startonderbreker moest er tussenuit en laten de jongetjes en meisjes op mn werk daar nou eens héél goed in zijn
![]()
Wij hebben vorige week de verscheurde vitrage vervangen door paneelgordijnen. Keek onze kleine Borre even mooi op z'n kattenneusje toen hij naar boven wilde roetsjenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jeej!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
We hebben een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weleda heeft een fijne creme,werkt ook meteen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand een goede zonnebrandcreme voor gevoelige huid?
Zwitsal en nivea kan ik niet tegen blijkbaar.
zonder iets te lezen, gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
Met zolder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
Yeah!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
zonnebrandcreme bedoel je?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef Jelief het volgende:
[..]
weleda heeft een fijne creme,werkt ook meteen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
echt heerlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En jij bent ook weer terug!![]()
Hoe was het uitwaaien? En ben je inmiddels een beetje opgeknapt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |