Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
Gaat lekker johquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef Belana het volgende:
innepin, we hadden hem bij intratuin vandaan, hij was 59 euro244 doorsnede maar ik zie nu ik dit plaatje zocht dat de wehkamp hem heeft voor 49
[ afbeelding ]
rewimo
One month, two weeks, three days, 2 hours, 28 minutes and 50 seconds. 565 cigarettes not smoked, saving ¤ 113,05. Life saved: 1 day, 23 hours, 5 minutes and counting
jaaaaaa die moet je halen!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ahhh ja zoiets zoek ik idd! Maar ik zie net dat ze bij de Multimate 39 euro kosten, en die zit hier heel dichtbij!is alleen niet open vandaag
![]()
Mooie score trouwens, je zit bijna twee extra dagen gered!
Ik ben nu zes maanden, een week en een dag gestopt![]()
Niets vdn politie gehoord, maar de tam tam heeft zijn werk gedaan...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:48 schreef Popples het volgende:
kp hoe was het nu verder gegaan met de zoekende politie?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef Belana het volgende:
onze tuin is er helaas niet groot genoeg voor, er zal iets kleiners moeten komen
gaat lekker idd rewimoover het algemeen taal ik er ook niet meer naar, soms zomaar een momentje, maar dat is makkelijk te weerstaan
ik ben er ook heel blij mee!
thanks!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef huuphuup het volgende:
staat in het vorige bankje voorlaatste pagina![]()
Ik heb nog aan je gedacht vandaag, terwijl ik op het strandje zat! Zag ineens weer voor me hoe onze mannekes vorig jaar samen stonden de kliederen aan de waterrand!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:50 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook zo'n groot zwembad, kost 300 euro om warm te houden. Ik heb m maar 1 jaar op gehad.
Ja, ons abonnement loopt nog steeds! Maar het was er héét! En ik dacht dat ik goed ingesmeerd was, kennelijk ben ik toch iets minder lenig. Op mijn rug zie ik een rode vlek met allemaal vingervormen eromheen!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Moonah het volgende:
Volgende keer PM!Leuk! Was je waar we vorig jaar waren geweest?
O balen zeg, met dit weer! Hield je mannetje het vol met de warmte?quote:Ik zat met mijn zoon in Z-Limburg.
Zaterdag 3,5 uur over gedaan, file.
Vandaag gvd wéér 3,5 uur. Geen file maar autopech.
ging hij zo snel stuk?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat lekker joh![]()
Wij hadden ook zo'n zwembad, maar dat is lek geraakt. Nu hebben we er eentje met een frame, dat werkt beter. Maar hij moet nog schoongemaakt en gevuld worden
hoe maak je dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:50 schreef Stout het volgende:
[..]
Petje af hoor !! Om me heen hoor ik voornamelijk dat het moeilijk is dus echt petje af !
![]()
Ik ga caramelpopcornmakenVoor bij de Film straks
Los invriezen, en als ze diepgevroren zijn kunnen ze gezellig met z`n allen in 1 zakquote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe maak je dat?
en kan iemand me vertellen hoe je cupcakes kan invriezen? moet je die per stuk verpakken of met zijn allen in een zak en hoe hou je ze netjes dan?
Nee, hij ging niet snel stukquote:Op maandag 1 juni 2009 20:23 schreef lady-wrb het volgende:
ging hij zo snel stuk?
hoe is het gebeurd?
dat wil ik wel weten voor ik zo'n waterverspiller neer ga zetten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat is`t?
Lekker gekampeerd?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef freecell het volgende:
Hip zwembadje
Het was leukEn nu zijn we moe
Jupquote:
Eh, jaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef freecell het volgende:
Jup
Erg leuk! Foto's volgen. Nu moe, haha.
Wel lekker rustig aangedaan en nu ben ik een beetje gloeierig
by the way, volgens mij krijg ik nog iets van jou
Hee, wij waren gisteren en vandaag in Maastricht met de kinderen!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Moonah het volgende:
Volgende keer PM!Leuk! Was je waar we vorig jaar waren geweest?
Ik zat met mijn zoon in Z-Limburg.
Zaterdag 3,5 uur over gedaan, file.
Vandaag gvd wéér 3,5 uur. Geen file maar autopech.
Ik ben 5 pillen vergeten en nu moet ik ongesteld worden en ik heb zin om alles wat in de kast staat op te vreten (terwijl ik op dieet ben enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Waarom zegt kim Boohhh en waarom is Rocka blij?
(niet dat ik hier enig causaal verband wil aantonen, ik ben gewoon nieuwsgierig!)
Rotdag dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben 5 pillen vergeten en nu moet ik ongesteld worden en ik heb zin om alles wat in de kast staat op te vreten (terwijl ik op dieet ben enzo. ) en heb daar ook al een aardig begin mee gemaakt en verder heb ik al 2 keer gejankt vandaag en komt er niks uit mijn handen en ga ik zo een sigaret roken ondanks dat ik 1 januari gestopt ben
.
Planquote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Rotdag dus!![]()
Moeten we nog een poging doen je te weerhouden van het roken?
Ik zie op een of andere manier altijd die vent die zijn ribben gebroken heeft en kliekt in een zakdoek waarop vervolgens ingezoomd wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
Ja PM, dat kijkt mijn man ook altijd. En ik vind het ook wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |