Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Zit je ook te 1 tegen 100en met Caroline Tensen
quote:
quote:
Whehequote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kamperen is best tofZelfs als je maar 20 minuten rijden van je woonplaats afzit
En de hamvraag : Heb je het ook drooggehoudenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kamperen is best tofZelfs als je maar 20 minuten rijden van je woonplaats afzit
Ik heb er nog 2. En 39 personen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9, geen escapes meer want ik ging even weg bij de pc
Niet zozeer het einde als wel het verhaal op zich als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe
Zeg, wat vond je eigenlijk raar aan het einde van De Delta Deceptie?
Hm, jammer dat je je weer moet registreren, anders had ik ook een potje gespeeld.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9, geen escapes meer want ik ging even weg bij de pc
Ahzo, vond hem eigenlijk helemaal niet tegenvallenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zozeer het einde als wel het verhaal op zich als ik het me goed herinner
Heb Bernini Mysterie bijna weer uit
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, jammer dat je je weer moet registreren, anders had ik ook een potje gespeeld.
Ow, waar moet je dan klikken? Nog eens kijken dan.quote:
Is die er danquote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahzo, vond hem eigenlijk helemaal niet tegenvallenJa, Bernini blijft goed
Ik wil de Engelstalige illustrated edition.
Voeg op msn toe, en zeg 'speel'quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, waar moet je dan klikken? Nog eens kijken dan.
Ja, ik heb ook de Engelstalige illustrated edition van The Da Vinci Code, erg boeiend met al die foto's van locaties en kunstwerken. Al heb je natuurlijk nu ook de films die juist die elementen ook nog eens extra belichten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is die er dan(nou ja duh... blijkbaar wel ja
)
Ik ben erg benieuwd naar z'n volgende boek, moet ergens in september uitkomen geloof ik
Ohw, is het zo'n MSN spelletje? Ik zat op 1tegen100.nl te kijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Voeg op msn toe, en zeg 'speel', dan loopt het vanzelf.
Precies ja, ik heb ook beide talen hier compleet liggen. Maar lees de Engelse met meer plezier.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef al genoeg geld uit momenteel, heb gewoon de paperback editiesEn ik denk idd dat ik ook maar de engelse versie koop
Heb ik uiteindelijk met HP ook gedaan
Ik kijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef Susi het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig speelt op Pinkpop, begint het daar toch een portie te regenen
Ik ga niks kijken met Patty Brardquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Tabloid het volgende:
Mag ik jullie wijzen op een shownieuws filmpje?
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=69430
Patty Brard is al erg, dat er fans zijn van haar is niet in woorden uit te drukken zo ergquote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar die fan in dat filmpje is wel heel erg.
Maar zij zet wel een tattoo van Patty Brard.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Patty Brard is al erg, dat er fans zijn van haar is niet in woorden uit te drukken zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love the smell of.. uh.. goedemorgenquote:
Geen idee, wij gebruiken dat systeem volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand hoe timeslots werken op universiteiten? Heb je dan gewoon al die uren les, of krijg je ongeveer binnen die uren les?
Over het algemeen is het eerste kwartier en het laatste kwartier geen les, dat noemen ze dan een academisch kwartiertje. Dat was in elk geval in Groningen wel zo. Soms zijn er ook lessen die om kwart over beginnen en dan een kleine pauze houden halverwege, om te eindigen op het volle uur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand hoe timeslots werken op universiteiten? Heb je dan gewoon al die uren les, of krijg je ongeveer binnen die uren les?
Waarom zo moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Over het algemeen is het eerste kwartier en het laatste kwartier geen les, dat noemen ze dan een academisch kwartiertje. Dat was in elk geval in Groningen wel zo. Soms zijn er ook lessen die om kwart over beginnen en dan een kleine pauze houden halverwege, om te eindigen op het volle uur.
In Finland was het zo dat als er stond dat een les van 10-12 was, de les om 10.15 begon. Stond er 10.00-12.00, begon de les stipt om 10 uur.
Klopt, dat is het van originequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Academisch kwartiertje in de stad was toch altijd dat je op papier om bv 9u begon maar om kwart over 9 echt begon? En dat je dan wel gewoon tot het einde les had.
Ik heb dat altijd een mooie term gevondenAcademisch kwartiertje
Is de Harmonie wegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Van Academiegebouw naar Harmoniecomplex![]()
Dat naar riool meurende gebouw is afgebroken toch?
quote:
Nee Harmonie niet, dat lelijke muffe gebouw wat er in de buurt zatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Is de Harmonie weg? Nee toch
? Ik ga het half juni weer bekijken
Ook weltrusten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Susi het volgende:
In elk geval weltrusten voor vanavond.
En eenvoor Piles. Ben benieuwd of ie het leest
![]()
Check.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Susi het volgende:
In elk geval weltrusten voor vanavond.
En eenvoor Piles. Ben benieuwd of ie het leest
![]()
Niet meer, heb er 2 jaar Nederlands gestudeerd maar dat was niet zo'n succesquote:
Oeh, vandaar dat je er de weg weetquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet meer, heb er 2 jaar Nederlands gestudeerd maar dat was niet zo'n succes
quote:Ze (de politie red.) volgen het al een tijdje en zo'n beetje heel het korps weet er van. Ze zeiden dat "dit de dag is" waarop ook voor de GGZ duidelijk genoeg moet zijn dat hij behandeld moet worden. De vorige keer was daar kennelijk nog twijfel over, dus kon hij weer de straat op. Er zijn sindsdien wel gesprekken geweest tussen hem en hulpverleners. Volgens een van de agentes zal naar aanleiding van dit voorval ook de burgermeester op de hoogte gebracht worden van de situatie.
Ik heb zelfs bij een test de SGP voorbij zien komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat gaat iedereen hier stemmen trouwens?
Ik vlieg heen en weer tussen PVV, Klokkenluiders, VVD, Libertas, CDA, alles is al eens langs gekomen
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bij een test de SGP voorbij zien komenIk stem SP
Trouwens LOL @ PVDDquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat ik blanco moet stemmen?
-edit- Oh, we hebben resultaat
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel tussen SP en NewropeansEerste ingeving was overigens die Zweedse Piratenpartij, maar ja dat mag ja niet
En aangezien Newropeans zich daar wel bij wilden aansluiten is het een kanshebber
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Die zitten wel enooooooorm uit elkaar
Weinig PVV stemmers hierquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Wordt waarschijnlijk toch SP hoor
Het is cult. Eigenlijk moet ik nog eens met mijn oma gaan meedoen, hebben we jaren terug afgesproken maar het is er nooit van gekomen. En ík ga er niks over zeggenquote:
GROEN!! GROEOEOEN!quote:
Whahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Sjowhan het volgende:
Middag ja.
Het hele Max Geheugentrainer is bedrog, wisten jullie dat al?.
Max Geheugentrainer - BEDROG ONTMASKERD!
http://foknieuws.nl/112086
http://www.geenstijl.nl/m(...)versum_fake_kan.html
Whehe, ik las het net op TT316 (of 318)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Sjowhan het volgende:
Middag ja.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Sjowhan het volgende:
Middag ja.
Pinkpopoptreden bekeken ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben sinds vanavond fan van Kyteman!
ik was het al een hele tijdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben sinds vanavond fan van Kyteman!
Nope, gister op zien treden op het TU Zomerfestivalquote:
Bij mij precies andersom, ik ben al een tijd fan van MDquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was het al een hele tijdik ben sinds maandag fan van MD
Sorryquote:
Ik ben echt totaal niet thuis in de horror, maar Shaun of the Dead?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi! Ik kom even binnenvallen met een vraag;
We willen een superslechte horror kijken vanavond, met veel ketchup en nepbeesten. Iemand een goeie tip?
nja, ik was wel verkikkerd op Dance with somebody (al sinds begindraai op 3fm topplaat) Maar na optreden van PP heb ik een paar cd's binnengehaaldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, ik ben al een tijd fan van MD
Heb ik al gezien, eerst vond ik m wel leuk maar het einde was klotequote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet thuis in de horror, maar Shaun of the Dead?Het is wel 'komische horror', ik weet niet of dat erg is?
Mja, dat is een beetje de 'nieuwe'MD, ik ben meer van de MD van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, ik was wel verkikkerd op Dance with somebody (al sinds begindraai op 3fm topplaat) Maar na optreden van PP heb ik een paar cd's binnengehaaldwat ik nou normaal niet vaak doe
die heb ik dus in mn PC liggen (die van een paar jaar terugquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje de 'nieuwe'MD, ik ben meer van de MD van een paar jaar terug
Tøfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die heb ik dus in mn PC liggen (die van een paar jaar terug)
tjaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TøfIk ken weinig mensen die überhaupt van MD gehoord hebben
Op jouw leeftijd al, wat een voorrecht!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tjadat krijg je heh
als je een goede smaak hebt
mijn ouders zijn het daar over eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd al, wat een voorrecht!
Ok, nou wordt het engquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn het daar over eenshet is nu twee richtingenverkeer tussen vader en zoon
Heb hem MD laten horen en sigur ros heb ik dan weer van hem
![]()
En op mn 4e zong ik u2 al mee
quote:
Hello!quote:
En wat hebben de dames gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Goedemiddag ! Zojuist een weekendje met de nichten gehad, was echt ontzettend leuk. Ondanks dat we helemaal niet op elkaar lijken, gaat het samen gewoon supergoed.
En nu is Roger bezig
High Tea en verder gewoon een hele avond gezopen en geluldquote:
Ja.quote:Of bedoel je dat Kutznetsova heeft gewonnen gisteren![]()
Gezellig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef Susi het volgende:
[..]
High Tea en verder gewoon een hele avond gezopen en geluldMaar we spreken elkaar niet zo veel, met dat we ook nog compleet zijn, dus het was supertof. Het plan was om uit te gaan, maar we zaten eigenlijk superlekker gewoon.
Hoezo?quote:
*wond opengerukt wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
doordat zn tegenstander nadal druitgetyft heeft
?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
doordat zn tegenstander nadal druitgetyft heeft
Vandaar het woord 'tegenstander'quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Susi het volgende:
[..]
?
Nee hoor, in dit toernooi heeft hij niet tegen Nadal gespeeld.
Ik zal het je vergeven omdat je pas 15 bent, maar een huis (en zeker sanitair en keuken) wordt nogal vies als je het 2 weken niet schoonmaaktquote:
Vooral sanitair is inderdaad wel ernstig na 2 weken..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven omdat je pas 15 bent, maar een huis (en zeker sanitair en keuken) wordt nogal vies als je het 2 weken niet schoonmaakt
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral sanitair is inderdaad wel ernstig na 2 weken..
Bij mij valt de keuken nog wel mee, en kan ik weinig aan doen aangezien deze nog niet onder handen is genomen om op te knappen.. Sanitair probeer ik eigenlijk wel elke week te doen, omdat het anders gewoon vies wordt/is..
hoe kan datquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Windows en Bart zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ikDing loopt prima, ik ff rebooten voor een update, start Windows niet meer door
Nope.quote:
gossie, dat heb ik ook eens gehad bij comp op schoolquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope.
Dat vind ik zo gekHij geeft dat Windows bootscherm, met dat balkje en na een keer of 3 *zoefzoef* piept hij 1 keer hij en reboot hij
Ga ik morgen doen jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt proberen om een repair uit te voeren met je Windows-cd?
XPquote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Niet dat ik weetWat draai je eigenlijk XP of Vista of 7?
Athlon X2 4200+, 1 GB RAM en een 6600GT ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor pc heb jeDat is wel het nadeel van Vista trouwens, je moet echt een stevige bak hebben.
Denk ik ook jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je geheugen bottleneck is danMaar heb er niet zo heel veel verstand van hoor
Ben meer van de software dan van de hardware
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, en XP is op zich ook niks mis mee. maar ik vind Vista er wel heel erg gelikt eruit zien![]()
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vistaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, en XP is op zich ook niks mis mee. maar ik vind Vista er wel heel erg gelikt eruit zien![]()
En nóg trager?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vista.
Kan daar niet op wachten
Relaxtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
LOL Heb nog 7 vakantiedagen over, dus donderdag vrijkomt goed uit want zaterdag en zondag ga ik ook al ergens anders werken
niet trager dacht ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, helemaal vroeg opgestaan voor college, is er maar 1 iemand (en ik dan) en gaat het college niet doorKan ik weer een uur naar huis reizen
[..]
En nóg trager? [ afbeelding ]
Ik dacht dat het wel zo'n beetje hetzelfde eruit zagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vista.
Kan daar niet op wachten
Oh in dat geval...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
we praten nu trouwens over computers in TV SC
Hè, wat zonde...quote:Ex-lama's stoppen met Budget TV
Uitgegeven: 8 juni 2009 17:38
Laatst gewijzigd: 8 juni 2009 17:54
HILVERSUM - De vroegere makers van het BNN-programma De Lama's stoppen met het concept Budget TV, dat ze bij de AVRO en in theaters uitvoerden.
Dat heeft het drietal, Ruben Nicolai, Tijl Beckand en Ruben van der Meer, laten weten. Maandagavond spelen ze de allerlaatste theatervoorstelling in het Beatrix Theater in Utrecht.
Na het succesvolle concept van De Lama's, dat naast televisie ook in theaters op de planken werd gebracht, ging het drietal op zoek naar iets nieuws.
Ze kwamen met Budget TV op de proppen, maar op televisie werd dat geen succes.
In theaters liep Budget TV wel goed, maar omdat de improvisatiespelers niet telkens geassocieerd willen worden met een tv-flop, kiezen ze nu in schouwburgen voor een andere titel van hun show. Op televisie is de laatste uitzending van Budget TV al uitgezonden.
Alsof het in de AKQSC alleen over de AKQ gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
we praten nu trouwens over computers in TV SC
Eindelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh in dat geval...
[..]
Hè, wat zonde...
het gaat erom dat je in TV SC, SC hebt maar voornamelijk over TVquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alsof het in de AKQSC alleen over de AKQ gaat
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat erom dat je in TV SC, SC hebt maar voornamelijk over TVen computer is heel iets anders dan TV
gefelicitaartquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
90.000
sum of the cubes of the first 24 positive integers
![]()
![]()
Je blijft toch wel hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
90.000
sum of the cubes of the first 24 positive integers
![]()
![]()
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenquote:
Goedzo, niet stoppen met deze.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenMaar ik ga wel minderen/stoppen met SC's
Die kans zit er inquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenMaar ik ga wel minderen/stoppen met SC's
Second that..quote:
Third that.quote:
Gatverrrrr!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, mn halve broccoli was aan het schimmelenBleef weinig over nu
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik fix mn computer door een LOI TV-cursus 'omgaan met de pc' [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kut C1000quote:
Ja, dan had ik dus geen groentequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
Broccoli met een broccolisausje![]()
Als zo'n ding schimmelt, gooi ik 'm altijd gelijk helemaal weg hoor
Mja, maar ik was aan het koken, dan ga je niet 'ff' een kwartier wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Pleur ik 'm meestal helemaal weg of ik ga wat anders halen snel nog even![]()
ik blijf hier wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Susi het volgende:
We moeten gaan flyeren om mensen hier te behouden
Je hebt het gewoon te lang in de koelkast laten liggen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kut C1000Mogen ze wel maar 77 cent kosten, maar toch
Ik had hem een uur daarvoor gekochtquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon te lang in de koelkast laten liggen!
Nja, voor 77 cent ga je dan ook niet terug hequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had hem een uur daarvoor gekocht
Mja, ik check het normaal ook altijd, maar ik had nu een beetje haast, dus ik had alleen de roosjes bekeken en niet de stronkjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, voor 77 cent ga je dan ook niet terug he
Vandaar dat mijn moeder de groente in de supermarkt altijd tig keer omdraait
Die zijn wel lekkerderquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik check het normaal ook altijd, maar ik had nu een beetje haast, dus ik had alleen de roosjes bekeken en niet de stronkjes
Ik had het al eeuwen geleden moet doen eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
Da's heel goed hoor, zeker als je de punten al binnen hebt en ze enkel maar verwerkt moeten worden
De stronkjes lekkerder?quote:
De roosjes idd, kon je idd dubbel opvatten. Ik let wat dat aangaat ook meer op die bosjes hoorquote:
Als ze er uiteindelijk maar op staan tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het al eeuwen geleden moet doen eigenlijkNou ja beter laat dan nooit he
Ik standaardquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Susi het volgende:
[..]
De roosjes idd, kon je idd dubbel opvatten. Ik let wat dat aangaat ook meer op die bosjes hoorDie harde stukken gooi ik ook wel eens weg als ik alleen eet
Volgens m'n vader ben ik ook niets gewend. Hij vindt het ook wel een voordeel van de crisis, dat als ik minder geld krijg, ik ook minder uit kan geven. Maar ik doe nu eigenlijk altijd al boodschappen bij de Aldi en Lidl, haal echt alleen specifieke dingen bij de AH.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik standaardAnders moet je ze weer gaan schillen enzo, en ik vind ze vaak melig en niet lekker. Ja ik ben verwend
Ja de presentatie daarvan, het moest natuurlijk per sé iets nieuws zijn. Zeer vervelend want ik heb de belangrijkste dingen in het verslag gezetquote:
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
't Is vrij logisch dat je de belangrijkste punten in je verslag hebt gezet tochDan zou het in principe onmogelijk moeten zijn iets nieuws te bedenken, of denk ik nou fout.
Klinkt goed en uitgebreid![]()
Alleen waarvoor twee kaartjes meegeven ?![]()
Ah, zo. Nuja, klinkt goed. Niet nerveus worden hequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook
Dan kan die ander jouw kaartje ook nog doorgeven aan iemand die zij kennen![]()
(hoorde ik vandaag ook voor het eerst, vond het een goede)
Ik krijg nog een brief (ze lopen achter met het inplannen van de externe lezers) wanneer: 19 juni t/m 26 juni zijn er presentaties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, zo. Nuja, klinkt goed. Niet nerveus worden heMoet je al bijna ?
Oeh das heel bijna. Ik heb de 18e mijn toelatingstoets voor International Business & Languagesquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg nog een brief (ze lopen achter met het inplannen van de externe lezers) wanneer: 19 juni t/m 26 juni zijn er presentaties.
Ja, heb ook al een mailtje gestuurd naar mijn begeleidster maar ze reageert niet (voor het eerstquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh das heel bijna. Ik heb de 18e mijn toelatingstoets voor International Business & Languages![]()
Ik schijt ook al zeven kleuren
Ja, duurt lang!quote:
Regenpak aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dusen daar moet ik doorheen fietsen
Care, de plu ownt de regen big timequote:
Jippiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef Susi het volgende:
Goedemiddag ! Ik ga maar weer eens leren, vanmiddag laat nog even kaarten voor Muse bestellen
Die houdt een break van SC'squote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar waar is Piles eigenlijk
Nee, een overall break. Iets met afstuderen enzo wat niet opschietquote:
Ik ga er van uit dat het hem te veel afleidde van wat ie echt moest doenquote:
Helemaal zelfsquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, een overall break. Iets met afstuderen enzo wat niet opschiet
For the time beingquote:
Precies. Ik wil ook niet weten hoe lang ik hier nog zal rondhangenquote:
Er heeft wel eens een topic gelopen met als onderwerp hoe lang je nog op Fok zou rondhangen. Nou dat gaf wel aan dat dat wel ff zal zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Ik wil ook niet weten hoe lang ik hier nog zal rondhangenDenk wel lang, vooral als ik op kantoor kom te werken ofzo
Jouw stage zal niet op kantoor zijn ? Je doet toch iets met luchtvaart/ruimtetechniekquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een topic gelopen met als onderwerp hoe lang je nog op Fok zou rondhangen. Nou dat gaf wel aan dat dat wel ff zal zijnMaar als ik eenmaal stage heb, denk ik dat ik wel zal kunnen/gaan kappen
Uuuh?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Jouw stage zal niet op kantoor zijn ? Je doet toch iets met luchtvaart/ruimtetechniek?
Nee, over je vader heb je nooit verteldquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh?Dat was mn vader (
) Ik doe iets met biologie enzo
Ik wilde dat gisternacht proberen, maar niet echt gelukt; alsnog om 11uur de oogjes toe.. Vanavond maar weer proberen om eerder het bed in te komen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Reminder: komende nacht eens goed slapen
Nee, daarom vond ik het zo apart dat je dat wist.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, over je vader heb je nooit verteld![]()
Bij biologie moet ik aan dat stukje van Jochem Myjer denken, heel slecht
Juh, ik al bijna 4 dagen op rij half 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde dat gisternacht proberen, maar niet echt gelukt; alsnog om 11uur de oogjes toe.. Vanavond maar weer proberen om eerder het bed in te komen..
Mijn geheugen is niet zo best. M'n voelsprieten des te beterquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik het zo apart dat je dat wist.
Ja uuuh, zoiets doe ik ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |