Mja, ik check het normaal ook altijd, maar ik had nu een beetje haast, dus ik had alleen de roosjes bekeken en niet de stronkjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, voor 77 cent ga je dan ook niet terug he
Vandaar dat mijn moeder de groente in de supermarkt altijd tig keer omdraait
Die zijn wel lekkerderquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik check het normaal ook altijd, maar ik had nu een beetje haast, dus ik had alleen de roosjes bekeken en niet de stronkjes
Ik had het al eeuwen geleden moet doen eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Susi het volgende:
Da's heel goed hoor, zeker als je de punten al binnen hebt en ze enkel maar verwerkt moeten worden
De stronkjes lekkerder?quote:
De roosjes idd, kon je idd dubbel opvatten. Ik let wat dat aangaat ook meer op die bosjes hoorquote:
Als ze er uiteindelijk maar op staan tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het al eeuwen geleden moet doen eigenlijkNou ja beter laat dan nooit he
Ik standaardquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Susi het volgende:
[..]
De roosjes idd, kon je idd dubbel opvatten. Ik let wat dat aangaat ook meer op die bosjes hoorDie harde stukken gooi ik ook wel eens weg als ik alleen eet
Volgens m'n vader ben ik ook niets gewend. Hij vindt het ook wel een voordeel van de crisis, dat als ik minder geld krijg, ik ook minder uit kan geven. Maar ik doe nu eigenlijk altijd al boodschappen bij de Aldi en Lidl, haal echt alleen specifieke dingen bij de AH.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik standaardAnders moet je ze weer gaan schillen enzo, en ik vind ze vaak melig en niet lekker. Ja ik ben verwend
Ja de presentatie daarvan, het moest natuurlijk per sé iets nieuws zijn. Zeer vervelend want ik heb de belangrijkste dingen in het verslag gezetquote:
Ja dat vond ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
't Is vrij logisch dat je de belangrijkste punten in je verslag hebt gezet tochDan zou het in principe onmogelijk moeten zijn iets nieuws te bedenken, of denk ik nou fout.
Klinkt goed en uitgebreid![]()
Alleen waarvoor twee kaartjes meegeven ?![]()
Ah, zo. Nuja, klinkt goed. Niet nerveus worden hequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook
Dan kan die ander jouw kaartje ook nog doorgeven aan iemand die zij kennen![]()
(hoorde ik vandaag ook voor het eerst, vond het een goede)
Ik krijg nog een brief (ze lopen achter met het inplannen van de externe lezers) wanneer: 19 juni t/m 26 juni zijn er presentaties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, zo. Nuja, klinkt goed. Niet nerveus worden heMoet je al bijna ?
Oeh das heel bijna. Ik heb de 18e mijn toelatingstoets voor International Business & Languagesquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik krijg nog een brief (ze lopen achter met het inplannen van de externe lezers) wanneer: 19 juni t/m 26 juni zijn er presentaties.
Ja, heb ook al een mailtje gestuurd naar mijn begeleidster maar ze reageert niet (voor het eerstquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh das heel bijna. Ik heb de 18e mijn toelatingstoets voor International Business & Languages![]()
Ik schijt ook al zeven kleuren
Ja, duurt lang!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |