Denk ik ook jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat je geheugen bottleneck is danMaar heb er niet zo heel veel verstand van hoor
Ben meer van de software dan van de hardware
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, en XP is op zich ook niks mis mee. maar ik vind Vista er wel heel erg gelikt eruit zien![]()
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vistaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen, en XP is op zich ook niks mis mee. maar ik vind Vista er wel heel erg gelikt eruit zien![]()
En nóg trager?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vista.
Kan daar niet op wachten
Relaxtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
LOL Heb nog 7 vakantiedagen over, dus donderdag vrijkomt goed uit want zaterdag en zondag ga ik ook al ergens anders werken
niet trager dacht ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, helemaal vroeg opgestaan voor college, is er maar 1 iemand (en ik dan) en gaat het college niet doorKan ik weer een uur naar huis reizen
[..]
En nóg trager? [ afbeelding ]
Ik dacht dat het wel zo'n beetje hetzelfde eruit zagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je Windows 7 nog niet gezien, nog beter dan Vista.
Kan daar niet op wachten
Oh in dat geval...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
we praten nu trouwens over computers in TV SC
Hè, wat zonde...quote:Ex-lama's stoppen met Budget TV
Uitgegeven: 8 juni 2009 17:38
Laatst gewijzigd: 8 juni 2009 17:54
HILVERSUM - De vroegere makers van het BNN-programma De Lama's stoppen met het concept Budget TV, dat ze bij de AVRO en in theaters uitvoerden.
Dat heeft het drietal, Ruben Nicolai, Tijl Beckand en Ruben van der Meer, laten weten. Maandagavond spelen ze de allerlaatste theatervoorstelling in het Beatrix Theater in Utrecht.
Na het succesvolle concept van De Lama's, dat naast televisie ook in theaters op de planken werd gebracht, ging het drietal op zoek naar iets nieuws.
Ze kwamen met Budget TV op de proppen, maar op televisie werd dat geen succes.
In theaters liep Budget TV wel goed, maar omdat de improvisatiespelers niet telkens geassocieerd willen worden met een tv-flop, kiezen ze nu in schouwburgen voor een andere titel van hun show. Op televisie is de laatste uitzending van Budget TV al uitgezonden.
Alsof het in de AKQSC alleen over de AKQ gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
we praten nu trouwens over computers in TV SC
Eindelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh in dat geval...
[..]
Hè, wat zonde...
het gaat erom dat je in TV SC, SC hebt maar voornamelijk over TVquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alsof het in de AKQSC alleen over de AKQ gaat
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat erom dat je in TV SC, SC hebt maar voornamelijk over TVen computer is heel iets anders dan TV
gefelicitaartquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
90.000
sum of the cubes of the first 24 positive integers
![]()
![]()
Je blijft toch wel hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
90.000
sum of the cubes of the first 24 positive integers
![]()
![]()
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenquote:
Goedzo, niet stoppen met deze.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenMaar ik ga wel minderen/stoppen met SC's
Die kans zit er inquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik heb een aantal reeksen die ik toch wil blijven volgenMaar ik ga wel minderen/stoppen met SC's
Second that..quote:
Third that.quote:
Gatverrrrr!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:14 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, mn halve broccoli was aan het schimmelenBleef weinig over nu
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik fix mn computer door een LOI TV-cursus 'omgaan met de pc' [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kut C1000quote:
Ja, dan had ik dus geen groentequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
Broccoli met een broccolisausje![]()
Als zo'n ding schimmelt, gooi ik 'm altijd gelijk helemaal weg hoor
Mja, maar ik was aan het koken, dan ga je niet 'ff' een kwartier wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Pleur ik 'm meestal helemaal weg of ik ga wat anders halen snel nog even![]()
ik blijf hier wel hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Susi het volgende:
We moeten gaan flyeren om mensen hier te behouden
Je hebt het gewoon te lang in de koelkast laten liggen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kut C1000Mogen ze wel maar 77 cent kosten, maar toch
Ik had hem een uur daarvoor gekochtquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon te lang in de koelkast laten liggen!
Nja, voor 77 cent ga je dan ook niet terug hequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had hem een uur daarvoor gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |