Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef Susi het volgende:
[..]
Zit je ook te 1 tegen 100en met Caroline Tensen
quote:
quote:
Whehequote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kamperen is best tofZelfs als je maar 20 minuten rijden van je woonplaats afzit
En de hamvraag : Heb je het ook drooggehoudenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kamperen is best tofZelfs als je maar 20 minuten rijden van je woonplaats afzit
Ik heb er nog 2. En 39 personen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9, geen escapes meer want ik ging even weg bij de pc
Niet zozeer het einde als wel het verhaal op zich als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe
Zeg, wat vond je eigenlijk raar aan het einde van De Delta Deceptie?
Hm, jammer dat je je weer moet registreren, anders had ik ook een potje gespeeld.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9, geen escapes meer want ik ging even weg bij de pc
Ahzo, vond hem eigenlijk helemaal niet tegenvallenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet zozeer het einde als wel het verhaal op zich als ik het me goed herinner
Heb Bernini Mysterie bijna weer uit
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hm, jammer dat je je weer moet registreren, anders had ik ook een potje gespeeld.
Ow, waar moet je dan klikken? Nog eens kijken dan.quote:
Is die er danquote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahzo, vond hem eigenlijk helemaal niet tegenvallenJa, Bernini blijft goed
Ik wil de Engelstalige illustrated edition.
Voeg op msn toe, en zeg 'speel'quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow, waar moet je dan klikken? Nog eens kijken dan.
Ja, ik heb ook de Engelstalige illustrated edition van The Da Vinci Code, erg boeiend met al die foto's van locaties en kunstwerken. Al heb je natuurlijk nu ook de films die juist die elementen ook nog eens extra belichten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is die er dan(nou ja duh... blijkbaar wel ja
)
Ik ben erg benieuwd naar z'n volgende boek, moet ergens in september uitkomen geloof ik
Ohw, is het zo'n MSN spelletje? Ik zat op 1tegen100.nl te kijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Voeg op msn toe, en zeg 'speel', dan loopt het vanzelf.
Precies ja, ik heb ook beide talen hier compleet liggen. Maar lees de Engelse met meer plezier.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik geef al genoeg geld uit momenteel, heb gewoon de paperback editiesEn ik denk idd dat ik ook maar de engelse versie koop
Heb ik uiteindelijk met HP ook gedaan
Ik kijk ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef Susi het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig speelt op Pinkpop, begint het daar toch een portie te regenen
Ik ga niks kijken met Patty Brardquote:Op maandag 1 juni 2009 22:10 schreef Tabloid het volgende:
Mag ik jullie wijzen op een shownieuws filmpje?
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=69430
Patty Brard is al erg, dat er fans zijn van haar is niet in woorden uit te drukken zo ergquote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar die fan in dat filmpje is wel heel erg.
Maar zij zet wel een tattoo van Patty Brard.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Patty Brard is al erg, dat er fans zijn van haar is niet in woorden uit te drukken zo erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love the smell of.. uh.. goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |