Geen idee, wij gebruiken dat systeem volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand hoe timeslots werken op universiteiten? Heb je dan gewoon al die uren les, of krijg je ongeveer binnen die uren les?
Over het algemeen is het eerste kwartier en het laatste kwartier geen les, dat noemen ze dan een academisch kwartiertje. Dat was in elk geval in Groningen wel zo. Soms zijn er ook lessen die om kwart over beginnen en dan een kleine pauze houden halverwege, om te eindigen op het volle uur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:45 schreef Yesse het volgende:
Weet iemand hoe timeslots werken op universiteiten? Heb je dan gewoon al die uren les, of krijg je ongeveer binnen die uren les?
Waarom zo moeilijk allemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Over het algemeen is het eerste kwartier en het laatste kwartier geen les, dat noemen ze dan een academisch kwartiertje. Dat was in elk geval in Groningen wel zo. Soms zijn er ook lessen die om kwart over beginnen en dan een kleine pauze houden halverwege, om te eindigen op het volle uur.
In Finland was het zo dat als er stond dat een les van 10-12 was, de les om 10.15 begon. Stond er 10.00-12.00, begon de les stipt om 10 uur.
Klopt, dat is het van originequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Academisch kwartiertje in de stad was toch altijd dat je op papier om bv 9u begon maar om kwart over 9 echt begon? En dat je dan wel gewoon tot het einde les had.
Ik heb dat altijd een mooie term gevondenAcademisch kwartiertje
Is de Harmonie wegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Van Academiegebouw naar Harmoniecomplex![]()
Dat naar riool meurende gebouw is afgebroken toch?
quote:
Nee Harmonie niet, dat lelijke muffe gebouw wat er in de buurt zatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Is de Harmonie weg? Nee toch
? Ik ga het half juni weer bekijken
Ook weltrusten!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Susi het volgende:
In elk geval weltrusten voor vanavond.
En eenvoor Piles. Ben benieuwd of ie het leest
![]()
Check.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:50 schreef Susi het volgende:
In elk geval weltrusten voor vanavond.
En eenvoor Piles. Ben benieuwd of ie het leest
![]()
Niet meer, heb er 2 jaar Nederlands gestudeerd maar dat was niet zo'n succesquote:
Oeh, vandaar dat je er de weg weetquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet meer, heb er 2 jaar Nederlands gestudeerd maar dat was niet zo'n succes
quote:Ze (de politie red.) volgen het al een tijdje en zo'n beetje heel het korps weet er van. Ze zeiden dat "dit de dag is" waarop ook voor de GGZ duidelijk genoeg moet zijn dat hij behandeld moet worden. De vorige keer was daar kennelijk nog twijfel over, dus kon hij weer de straat op. Er zijn sindsdien wel gesprekken geweest tussen hem en hulpverleners. Volgens een van de agentes zal naar aanleiding van dit voorval ook de burgermeester op de hoogte gebracht worden van de situatie.
Ik heb zelfs bij een test de SGP voorbij zien komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat gaat iedereen hier stemmen trouwens?
Ik vlieg heen en weer tussen PVV, Klokkenluiders, VVD, Libertas, CDA, alles is al eens langs gekomen
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs bij een test de SGP voorbij zien komenIk stem SP
Trouwens LOL @ PVDDquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dat ik blanco moet stemmen?
-edit- Oh, we hebben resultaat
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel tussen SP en NewropeansEerste ingeving was overigens die Zweedse Piratenpartij, maar ja dat mag ja niet
En aangezien Newropeans zich daar wel bij wilden aansluiten is het een kanshebber
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Die zitten wel enooooooorm uit elkaar
Weinig PVV stemmers hierquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Wordt waarschijnlijk toch SP hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |