Regenpak aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dusen daar moet ik doorheen fietsen
Care, de plu ownt de regen big timequote:
Jippiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef Susi het volgende:
Goedemiddag ! Ik ga maar weer eens leren, vanmiddag laat nog even kaarten voor Muse bestellen
Die houdt een break van SC'squote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar waar is Piles eigenlijk
Nee, een overall break. Iets met afstuderen enzo wat niet opschietquote:
Ik ga er van uit dat het hem te veel afleidde van wat ie echt moest doenquote:
Helemaal zelfsquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, een overall break. Iets met afstuderen enzo wat niet opschiet
For the time beingquote:
Precies. Ik wil ook niet weten hoe lang ik hier nog zal rondhangenquote:
Er heeft wel eens een topic gelopen met als onderwerp hoe lang je nog op Fok zou rondhangen. Nou dat gaf wel aan dat dat wel ff zal zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Ik wil ook niet weten hoe lang ik hier nog zal rondhangenDenk wel lang, vooral als ik op kantoor kom te werken ofzo
Jouw stage zal niet op kantoor zijn ? Je doet toch iets met luchtvaart/ruimtetechniekquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er heeft wel eens een topic gelopen met als onderwerp hoe lang je nog op Fok zou rondhangen. Nou dat gaf wel aan dat dat wel ff zal zijnMaar als ik eenmaal stage heb, denk ik dat ik wel zal kunnen/gaan kappen
Uuuh?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Jouw stage zal niet op kantoor zijn ? Je doet toch iets met luchtvaart/ruimtetechniek?
Nee, over je vader heb je nooit verteldquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh?Dat was mn vader (
) Ik doe iets met biologie enzo
Ik wilde dat gisternacht proberen, maar niet echt gelukt; alsnog om 11uur de oogjes toe.. Vanavond maar weer proberen om eerder het bed in te komen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef Bravebart het volgende:
Reminder: komende nacht eens goed slapen
Nee, daarom vond ik het zo apart dat je dat wist.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, over je vader heb je nooit verteld![]()
Bij biologie moet ik aan dat stukje van Jochem Myjer denken, heel slecht
Juh, ik al bijna 4 dagen op rij half 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde dat gisternacht proberen, maar niet echt gelukt; alsnog om 11uur de oogjes toe.. Vanavond maar weer proberen om eerder het bed in te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |