Hello!quote:
En wat hebben de dames gedaan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Susi het volgende:
Goedemiddag ! Zojuist een weekendje met de nichten gehad, was echt ontzettend leuk. Ondanks dat we helemaal niet op elkaar lijken, gaat het samen gewoon supergoed.
En nu is Roger bezig
High Tea en verder gewoon een hele avond gezopen en geluldquote:
Ja.quote:Of bedoel je dat Kutznetsova heeft gewonnen gisteren![]()
Gezellig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef Susi het volgende:
[..]
High Tea en verder gewoon een hele avond gezopen en geluldMaar we spreken elkaar niet zo veel, met dat we ook nog compleet zijn, dus het was supertof. Het plan was om uit te gaan, maar we zaten eigenlijk superlekker gewoon.
Hoezo?quote:
*wond opengerukt wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
doordat zn tegenstander nadal druitgetyft heeft
?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
doordat zn tegenstander nadal druitgetyft heeft
Vandaar het woord 'tegenstander'quote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Susi het volgende:
[..]
?
Nee hoor, in dit toernooi heeft hij niet tegen Nadal gespeeld.
Ik zal het je vergeven omdat je pas 15 bent, maar een huis (en zeker sanitair en keuken) wordt nogal vies als je het 2 weken niet schoonmaaktquote:
Vooral sanitair is inderdaad wel ernstig na 2 weken..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven omdat je pas 15 bent, maar een huis (en zeker sanitair en keuken) wordt nogal vies als je het 2 weken niet schoonmaakt
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vooral sanitair is inderdaad wel ernstig na 2 weken..
Bij mij valt de keuken nog wel mee, en kan ik weinig aan doen aangezien deze nog niet onder handen is genomen om op te knappen.. Sanitair probeer ik eigenlijk wel elke week te doen, omdat het anders gewoon vies wordt/is..
hoe kan datquote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Windows en Bart zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ikDing loopt prima, ik ff rebooten voor een update, start Windows niet meer door
Nope.quote:
gossie, dat heb ik ook eens gehad bij comp op schoolquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope.
Dat vind ik zo gekHij geeft dat Windows bootscherm, met dat balkje en na een keer of 3 *zoefzoef* piept hij 1 keer hij en reboot hij
Ga ik morgen doen jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt proberen om een repair uit te voeren met je Windows-cd?
XPquote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Niet dat ik weetWat draai je eigenlijk XP of Vista of 7?
Athlon X2 4200+, 1 GB RAM en een 6600GT ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor pc heb jeDat is wel het nadeel van Vista trouwens, je moet echt een stevige bak hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |