Zal ik doenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Doe Suus de groeten
Hoi vanuit Venlo trouwens
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef LastRequest het volgende:
tvp dan maar.. anders heeft f5'en van myat ook zo weinig zin..
Echt, restcep voor je inzet!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Jep, en ben nu alweer een paar uurtjes aan het werk!
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef SLP_ het volgende:
kan iemand me ff helpen![]()
er is zo n vraag in mn wiskunde boek en ik weet niet wat de laatste stap is en ik ben mn antwoordenboek kwijt dus ik kan het ook niet ff opzoeken
[ link | afbeelding ]
moet ik nu
x = 6/2
x = 2/6
x = 6 wortel 2
x = 2 wortel 6
en ja dit kreeg ik ook al in de brugklas maar ik weet echt niet meer hoe het moet
Is ook een foto. Gemaakt met een nokia n95!quote:
Foto eigenschappen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef SLP_ het volgende:
is idd foto. en gemaakt met nokia n95 maar hoe wist je dat hahahet staat niet in de url
Jawel hoor! Daar heb ik het dan ook vandaanquote:
Sla hem dan eens op! Dan met de rechtermuisknop erop -> Eigenschappen -> en dan naar de tab details!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef SLP_ het volgende:
huh ok dan ben ik echt blind![]()
ik kan het niet vinden
waar haal jij duikspullen, aangezien de buddy weg is ?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Hmm, de Perry heeft zo goed als niets meer. Arnhem dan maar een keer, dat zal dan volgend weekend pas zijn.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar haal jij duikspullen, aangezien de buddy weg is ?
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPAC sport heeft de inboedel van Roy overgenomen. Daar laat ik mijn spullen nu nakijken.
Roy is na wat omzwervingen zo'n vijf winkels verder die bagelshop begonnen.
ah dank je, die had ik gemistquote:
Hoe lang duik je al eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zie net een winkel in arnhem op de markt, scuba world, binnenkort maar eens gaan kijken, mooie aanbieding, computer, 1e +2e + octopus voor 600 euro
http://www.scubaworld.nl/webwinkel/voordeelpakket-3-p-2971.html
Ik heb het juist liever aan de pols. Tegenwoordig kun je toch wireless info van de flesinhoud richting computer gooien, als je het zou willen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
ow toch maar niet, ik wil mn computer wel in de console hebben, heb m nu om mn pols vind ik maar niks
in de 3e begonnen dus ongeveer 7 jaar afgelopen zomerquote:
ja, d66 kwam er meerdere malen uitquote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef SLP_ het volgende:
gaan er hier trouwens mensen stemmen bij de europese verkiezingen?
Ah, genoeg dus. Anders had ik wel even geholpenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in de 3e begonnen dus ongeveer 7 jaar afgelopen zomer
Tuurlijk, VVD, jijquote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef SLP_ het volgende:
gaan er hier trouwens mensen stemmen bij de europese verkiezingen?
ja dat kan ook natuurlijk maar als mn zusje dan ook met dr vriendinnen hier zit heb ik daar niet zoveel zin inquote:Op maandag 1 juni 2009 18:13 schreef morgane het volgende:
Waarom laat je je vriendin dan niet naar jou toe komen? Het is niet helemaal eerlijk tegenover je ouders, ze vragen je niet voor niks om thuis te blijven.
Ik ken het hoor. Heb ook nog vanalles liggenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:56 schreef Californium het volgende:
ja maar... ja maarik moet het wel een dezer dagen doen... ben dit al weeeeeken aan het uitstellen
en vandaag had ik een opruimbui... en besloot al mijn achterliggende verplichtingen ook maar even te doen
Hé dat kan ik dan ook gaan doenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Californium het volgende:
en hopelijk kan ik me dan inschrijven (eindelijk) en kan ik hier op fok! zeggen dat ik WO doe en kan ik alle HBO'ers bashen![]()
quote:
quote:
(Pre)Master Communicatiewetenschappen, in Nimmaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Californium het volgende:
Wat (en waar) ga je volgend jaar doorstuderen dan?
Nimmaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
(Pre)Master Communicatiewetenschappen, in Nimma
Niiiiiiiiice! Eindelijk mogen wij ook stoer doen en koffieafspraken maken in het Cultuurcafé enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Californium het volgende:
[..]
NimmaNice zeg! Ik heb dus net mijn cijferlijst doorgestuurd en afwachten of ik word aangenomen en dan mag ik ook lekker een pre-master doen
In Nimma uiteraard
Wellusquote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef LastRequest het volgende:
En Piet... spelling?
Los van het feit dat ik al hartstikke goed kan spellen, is dat ook niet bepaald wat je bij communicatiewetenschappen leert hoop ik
Je bent snel van begrip, dat dan weer wel. Dat is een pre natuurlijk voor zo'n opleiding, en dat je goed kan spellen ookquote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef LastRequest het volgende:
Shit.. dan kan ik beter ook zoiets stoers in economische/bedrijfskundige richting gaan doen of niet?
edit: ja fail in onthouden wat jij ook alweer gedaan hebt :p
Moleculaire levenswetenschappen? Toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat zeker zo'n master doen waarbij we bij 't noemen van de naam al de draad kwijt zijn.
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef LastRequest het volgende:
Nice! Heb je ook al zo'n zin in volgend jaar
Ik wou dat dit jaar eindelijk eens over was
Ha, die doen veel mensen die ik ken!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Moleculaire levenswetenschappen? Toch niet zo moeilijk![]()
De studie der moluculen, als ze maar levend zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Californium het volgende:
Moleculaire levenswetenschappen? Toch niet zo moeilijk![]()
Mijne was makkelijk he? Gewoon spellen voor gevorderdenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je gaat zeker zo'n master doen waarbij we bij 't noemen van de naam al de draad kwijt zijn.
goede studiequote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ha, die doen veel mensen die ik ken!
Die vergeet ik nooit meer
ehm... zoietsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De studie der moluculen, als ze maar levend zijn.
Precies, daar kan iedereen op zeikenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef LastRequest het volgende:
Mijne was makkelijk he? Gewoon spellen voor gevorderden
Zeiken doe je maar op een facility managerquote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daar kan iedereen op zeiken. Of is 't 'over' zeiken?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijne was makkelijk he? Gewoon spellen voor gevorderden
Maar dat word je toch met communicatiewetenschappenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:57 schreef LastRequest het volgende:
Zeiken doe je maar op een facility manager
Kan swarma spellen dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dat word je toch met communicatiewetenschappen?
Ik ben geen ethische en/of maatschappelijke dilemma's tegengekomen bij mijn stage hoorquote:De student maakt afwegingen bij ethische en maatschappelijke dilemma’s.
Even uit (toekomstige) beroepsmatige interesse, was dit een bewuste fout?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
wie is de spelingnazi, en waarom wordt er op FM'ers gezeken
Over het opmaken van die vrije dagen of je dat mocht / kon doen, met een beetje fantasie schaar je dat onder een maatschappelijk dilemmaquote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben geen ethische en/of maatschappelijke dilemma's tegengekomen bij mijn stage hoor
Ik, en jij maakt veel fouten.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
wie is de spelingnazi, en waarom wordt er op FM'ers gezeken
/carequote:
Haha dat is wel geniaalquote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over het opmaken van die vrije dagen of je dat mocht / kon doen, met een beetje fantasie schaar je dat onder een maatschappelijk dilemma.
quote:
De voors en de tegens, objectief en rationeelquote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat is wel geniaal
Een heel verslag over dat ik m'n vrije dagen niet opgemaakt heb, GOED HE?!
Ja want het is normaal om als HBO student het verschil tussen wordt en word niet eens te weten.quote:
Je vergeet 'werdt' trouwens. Dat zie ik ook steeds vakerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om als HBO student het verschil tussen wordt en word niet eens te weten.
Het kan mij gewoon weinig schelen... grote kans dat ik die fout ook welleens heb gemaakt doordat ik gewoon automatisch typ en dan niet nakijk wat ik schrijf... Het boeit me niet dat mensen op fok! een spel of typfout of zelf grammatica fout maakt.... Als ik voor school bezig ben ofzo dan ga ik erover nadenken...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om als HBO student het verschil tussen wordt en word niet eens te weten.
"Ik had vaker een avondje kunnen zuipen, daar was ik zelf veel vrolijker van geworden. Ik heb dit echter bewust niet gedaan. Wie daar vrolijker van geworden is weet ik niet."quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De voors en de tegens, objectief en rationeel
true.... dit is ook een eeuwige discussie die niet ophoud..... Ik ga er wel over ophoudenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom, laten we allemaal happen op sinaasappelsjap.
Het is niet alleen wordt of word hoor, hij maakt uitzonderlijk veel fouten. Hij schreef laatst nog eens 'hardstikke'.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Het kan mij gewoon weinig schelen... grote kans dat ik die fout ook welleens heb gemaakt doordat ik gewoon automatisch typ en dan niet nakijk wat ik schrijf... Het boeit me niet dat mensen op fok! een spel of typfout of zelf grammatica fout maakt.... Als ik voor school bezig ben ofzo dan ga ik erover nadenken...
Oh ja, ik vergat iets, rekening houdend met 't doel van 't verhaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
"Ik had vaker een avondje kunnen zuipen, daar was ik zelf veel vrolijker van geworden. Ik heb dit echter bewust niet gedaan. Wie daar vrolijker van geworden is weet ik niet."
trek het je toch niet zo aan manquote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is niet alleen wordt of word hoor, hij maakt uitzonderlijk veel fouten. Hij schreef laatst nog eens 'hardstikke'.
Ik heb een keer consequent "change" ipv "chance" geschreven in opdrachten over kansberekeningquote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
Oh en mijn stagepartner heeft door al dr verslagen heen consequent "hij/zij wilt" geschreven... ik heb haar er vandaag op gewezen, ben benieuwd of ze het nog gaat aanpassen
dat jij daar op let zegt meer iets over jou dan over hemquote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is niet alleen wordt of word hoor, hij maakt uitzonderlijk veel fouten. Hij schreef laatst nog eens 'hardstikke'.
Alert alert, Pietjefail!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een keer consequent "change" ipv "chance" geschreven in opdrachten over kansberekening.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een keer consequent "change" ipv "chance" geschreven in opdrachten over kansberekening.
Ik denk dat je meer bereikt door mensen die het wél goed doen regelmatig te complimenteren. Mensen die niet goed spellen zullen dan vanzelf hun best gaan doen, wie wil er nou geen gratis compliment?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet om. Als je hem er dan op wijst, zodat hij er iets van zou kunnen leren, haalt hij de reactie weg en geeft meteen een note zodat ik zo snel mogelijk weer eens gebanned kan worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
trek het je toch niet zo aan manrelax....
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
Oh en mijn stagepartner heeft door al dr verslagen heen consequent "hij/zij wilt" geschreven... ik heb haar er vandaag op gewezen, ben benieuwd of ze het nog gaat aanpassen
Hey, dat is er een van tempo teamquote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat je meer bereikt door mensen die het wél goed doen regelmatig te complimenteren. Mensen die niet goed spellen zullen dan vanzelf hun best gaan doen, wie wil er nou geen gratis compliment?
Het is hier geen feedbackquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef appelsjap het volgende:
Daar gaat het totaal niet om. Als je hem er dan op wijst, zodat hij er iets van zou kunnen leren, haalt hij de reactie weg en geeft meteen een note zodat ik zo snel mogelijk weer eens gebanned kan worden.
nu gaat het ineens daarom? net ging het nog om het feit dat hij consequent spelfouten maakt en niet alleen 'ik wordt'quote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Daar gaat het totaal niet om. Als je hem er dan op wijst, zodat hij er iets van zou kunnen leren, haalt hij de reactie weg en geeft meteen een note zodat ik zo snel mogelijk weer eens gebanned kan worden.
Ach ja, bij bepaalde users kan hij er niet tegen. Maar ja ik zal ophouden, zinloze discussie. Hij gaat toch niet veranderen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Californium het volgende:
[..]
nu gaat het ineens daarom? net ging het nog om het feit dat hij consequent spelfouten maakt en niet alleen 'ik wordt'
Maar daar weet ik niets van.... enige wat ik weet is dat hij hier al meerdere keren is uitgelachen om zijn rare en creatieve spelfouten en dat hij het volgens mij echt niet erg vind...
en verder met LR eens
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach ja, bij bepaalde users kan hij er niet tegen. Maar ja ik zal ophouden, zinloze discussie. Hij gaat toch niet veranderen.
Ik weet het, maar zij doet het bij elk werkwoord. A la hypercorrect.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384
Nee, dat heb ik ook, maar ja, een stel grijze duiven heeft het ooit bedacht.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zij doet het bij elk werkwoord. A la hypercorrect.
Ik kwam er wel laatst achter dat "je wil" eigenlijk niet helemaal correct is, dat het "je wilt" moet zijn.. dat is nog steeds een shockIk vind dat echt niet mooi klinken.
U hebt en U heeft kunnen allebei.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef SLP_ het volgende:
dat heb ik met u hebt
u heeft klinkt toch wveel beter
jah... maar 'u hebt' klinkt echt heel kromquote:
Probeer japans dan maar eens. Daar worden hele onderwerpen/woorden weggelaten omdat men vindt dat het logisch is wat ze zeggen.quote:
Ten eerste heet ik geen appelsap.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
ach appelsap moet even zn gram halen, prima hoorik linkte een crewlinkje naar adelante in FB met de mededeling reageer daar ook even
appelsap meent lollig te moeten mededelen dat hij daar ook gereageerd heeft (spellingsfout geen idee of die die meldde in die post)
adelante reageerd ook en deelt me mede dat ik n fout had in de zin
post van die appel verwijderd, en nu is die verdrietig
en hij post nog wel meer offtopic in het feedbacktopic, terwijl er in de OP gewaarschuwd staat dat offtopic verwijderd en genote wordt, en dat users zich niet met anderen verzoeken moeten bemoeien
zo zit het eigelijk
Als we dan toch aan het mierenneuken zijn, deze zin klopt volgens mij niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
mijn KLB topics open ik nu ook altijd in ONZ aangezien ik gewoon weet dat ze daar op slot gaat, mits jij online bent.
Waarom leer jij Japans?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
Probeer japans dan maar eens. Daar worden hele onderwerpen/woorden weggelaten omdat men vindt dat het logisch is wat ze zeggen.
"Ik begrijp het niet" wordt dan "begrijp niet" om maar even een voorbeeld te geven. Best lastig
"Wakarimasen" voor de geinteresseerden trouwens.
tofquote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer japans dan maar eens. Daar worden hele onderwerpen/woorden weggelaten omdat men vindt dat het logisch is wat ze zeggen.
"Ik begrijp het niet" wordt dan "begrijp niet" om maar even een voorbeeld te geven. Best lastig
"Wakarimasen" voor de geinteresseerden trouwens.
gaat ipv gaan, of bedoel je de hele zin?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het mierenneuken zijn, deze zin klopt volgens mij niet.
@Pheno: ik kan dus "Wakarimasen" op het gehele verslag zetten waar ik nu mee bezig ben? Als ik dat logisch vind
de hele zin...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gaat ipv gaan, of bedoel je de hele zin?
De hele zin, idd gaat ipv gaan, maar je verwijst ook naar het verkeerde, daar verwijst nu namelijk naar ONZ, waar swarma voor zover ik weet geen mod is. Overigens klopt 'mits' dan ook in die zin niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
gaat ipv gaan, of bedoel je de hele zin?
heb ik antwoord op gegeven hoor, nog voordat jij mijn pm blokkeerdequote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
Ten tweede reageer ik heel vaak gewoon ontopic, ook met dat gebeuren van Juup waar je later geen antwoord meer over gaf via de PM, die verwijder je + note je.
kuttopics gaan gewoon dichtquote:En dit is echt niet de eerste keer hoor, mijn KLB topics open ik nu ook altijd in ONZ aangezien ik gewoon weet dat ze daar op slot gaat, mits jij online bent.
Als je goed leest zie je toch dat ik daar alleen KLB mee kan bedoelen?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef morgane het volgende:
Idd, 'daar' kan technisch gezien zowel naar KLB als naar ONZ refereren
dan mag mijn spelling niet 100% zijn, dat soort fouten vind ik ergerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
De hele zin, idd gaat ipv gaan, maar je verwijst ook naar het verkeerde, daar verwijst nu namelijk naar ONZ, waar swarma voor zover ik weet geen mod is. Overigens klopt 'mits' dan ook in die zin niet.
En hoi Mikkie
Piet, we're still here, don't worry!
nee..... ik moest 4 keer lezen voordat ik je fout begreep en begreep wat je wilde zeggenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je toch dat ik daar alleen KLB mee kan bedoelen?
Nou volgens mij niet...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je toch dat ik daar alleen KLB mee kan bedoelen?
Ik open A in B, aangezien ik weet dat ze daar op slot gaan. Ik lees dat alsof je verwijst naar B, niet naar A.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef appelsjap het volgende:
mijn KLB topics open ik nu ook altijd in ONZ aangezien ik gewoon weet dat ze daar op slot gaat, mits jij online bent.
Gast ik heb geen zin om hierover te discussiëren. Vorige keer waarschuwde je me omdat ik WHAHA in een topic postte, omdat het topic gewoon te grappig was en ik een ban zou gaan krijgen als ik zo door zou gaan, terwijl je zelf in een ander topic: 'whehehehehehehehehhehehehehehehequote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik antwoord op gegeven hoor, nog voordat jij mijn pm blokkeerdeen die is niet genote, heb ik je ook gepmt
verder maakt het niet uit of het ontopic is of niet, lees de OP nogmaals, bemoei je niet met anderen makkelijker kan het niet
[..]
kuttopics gaan gewoon dichten hoe meer kuttopics je opent, hoe vaker je opvalt (getuige je notes)
Pietquote:Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen, dat van dat happen op sjappie, dat was SARCASTIESCH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Dat.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef appelsjap het volgende:
En kappen nu want het doet het topic niet veel goeds.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Piet![]()
Je maakt een typo![]()
Een typo is iets heel anders dan constant spelfouten maken, maar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Mijn sarcasme.... You killed itquote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Een typo is iets heel anders dan constant spelfouten maken, maar ja.
Je vergiste je, dat was KLBquote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Op EG van de week een megadiscussie over of VWO-ers intelligenter zijn dan VMBO-ers... En iemand was flink aan het trollen. Té irritant hoe iedereen hapte en maar door bleef gaan... toen postte ik een Do not feed the troll plaatje, en toen kreeg ik als reactie "nee maar dit is een leuke discussie"
ik heb zo'n hekel aan zo'n discussie...Ik hou van discussiequote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef LastRequest het volgende:
Op EG van de week een megadiscussie over of VWO-ers intelligenter zijn dan VMBO-ers... En iemand was flink aan het trollen. Té irritant hoe iedereen hapte en maar door bleef gaan... toen postte ik een Do not feed the troll plaatje, en toen kreeg ik als reactie "nee maar dit is een leuke discussie"
quote:
quote:
Succesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
je liegt niet maar verteld wel halve waarheden, dat is jammerquote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast ik heb geen zin om hierover te discussiëren. Vorige keer waarschuwde je me omdat ik WHAHA in een topic postte, omdat het topic gewoon te grappig was en ik een ban zou gaan krijgen als ik zo door zou gaan, terwijl je zelf in een ander topic: 'whehehehehehehehehhehehehehehehe![]()
' postte.
doen wequote:En kappen nu want het doet het topic niet veel goeds.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef appelsjap het volgende:
Succes is echt niet nodig hoor
WiskundeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerock'd met een 7.7 op mijn eindexamen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nog iets in de aanbiedingquote:
ik las gekochtquote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef Californium het volgende:
[..]
WiskundeGerocked met een 7.7 op mijn eindexamen
Haha, ik zou vooral de "Post je laatste foto!" of "Post een foto van jezelf" topics op Whatever bekijken... ze posten natuurlijk altijd hun mooiste foto's, dus je vindt er vast wat leuks tussenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog iets in de aanbieding? die topics die jij af en toe linkt betuigen niet van n heel erg hoog iq, waar moeten we zoeken
?
Tjaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:08 schreef Californium het volgende:
[..]
WiskundeGerock'd met een 7.7 op mijn eindexamen
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben allemaal onze sterke en zwakke punten![]()
whehe klopt.... haha....quote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Tja[quote][ afbeelding ] Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef Californium het volgende:
[..]
hebben allemaal onze sterke en zwakke punten
Nee man, dat zijn alle moderators, die staan onder alle foraquote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
8 moderators op 't school-gedeelte, zo vind ik je account natuurlijk nooit
.
ja dat wel, is nu gefixt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe klopt.... haha....![]()
quotefail
quote:
Dus nu moet ik 8 stijlen gaan bekijken en dan jou ertussen uit zoeken, klinkt als een uitdagingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:11 schreef LastRequest het volgende:
Nee man, dat zijn alle moderators, die staan onder alle fora
We doen ook allemaal alle fora
En ik heb toch niet m'n eigen naam daaro
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef LastRequest het volgende:
Piet don't leave us with Mikkie
Mikkie kan altijd zo groot en boos doen.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
"Ik had vaker een avondje kunnen zuipen, daar was ik zelf veel vrolijker van geworden. Ik heb dit echter bewust niet gedaan. Wie daar vrolijker van geworden is weet ik niet."
Neinquote:
Danku, ik vond al dat ie weinig gewaardeerd werdquote:
die vond ik het leukste klinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nein
Maar ik post ook bijna niet onder m'n modaccount hoor, ik verwijder gewoon en mail dan waarschuwingen
Slaaaap lekkerquote:
You ate the topicquote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik ga nog even bedenken of ik ergens eten ga scoren... berehonger hier, om half vijf voor 't laatst gegeten.
quote:
What yu dun?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
zo, weer in Nijmegen... ik ben gesloopt
Ach, half 9 is toch niet zo'n drama?? aai.gifquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:24 schreef Californium het volgende:
mogguhik ben lekker laat... had de wekker gezet en per ongeluk op de verkeerde knop gedrukt.... ipv snooze op ok... toen ging hij niet meer af en toen werd ik een uur later wakker
![]()
Nu naar werk
Goed bezig LRquote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:09 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik vind het mooi geweest!
Morgenochtend nog een paar laatste dingetjes, dan printen wat ik nog niet geprint heb, inbinden en inleveren... En dan zaufen![]()
Ik heb uiteindelijk een blikje groentesoep gegeten, ook 'n idee voor jou voortaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook honger mik, kom ff wat brengen
wel als je Plugs moet maken en om kwart over negen aan komt kakken en vervolgens om tien uur een meting hebt en ook nog eens ipv 45 minuten induceren, 2 uur moet inducerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, half 9 is toch niet zo'n drama?? aai.gif
oei, hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:32 schreef Sander het volgende:
Fijn, ik heb me vergist tijdens een procedure op mijn werk. Dingen uitleveren terwijl dit (nog) niet mocht, en een administratiefout. Kan ik me zodirect gaan verantwoorden @ werk. Damn!
Hoe was je dag Pinkpop nog geweest? Zijn jullie uiteindelijk de hele dag gegaan? (Sorry geen zin om terug te lezenquote:
Laat ik nou zojuist Chicken Tonight mét kip hebben gegetenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
had nog rijst en chicken tonight in huis... dus ff kip willen halen bij de c1000... is alle kip en kalkoen op
En Cali... aai.gif
heb er ook varkenfilet doorheen geknikkerd, minstens zo lekker...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Laat ik nou zojuist Chicken Tonight mét kip hebben gegetenmaar volgens mij kan je er net zo goed varkensvlees in knikkeren hoor
de schotland highway route lopenquote:
owja, ik wilde meningen horen enzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:56 schreef SLP_ het volgende:
volgens mij heb je die link al eerder geplaatst ja
supervet! respect joh, ik zou het niet volhouden denk ikquote:
en ik denk niet dat ik iets ga kopenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja, ik wilde meningen horen enzogaat iemand er iets aan doen of niet ? ik heb een abo gekocht
heb ik de banners iig weg, de rest interesseert me niet
ik wel gok ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
supervet! respect joh, ik zou het niet volhouden denk ik![]()
[..]
jij had al te weinig geld voor een pizza vorige week, dus dan snap ik t ook welquote:en ik denk niet dat ik iets ga kopen
hehe ja ik kan niet wachten tot mn salaris binnen komt want t is echt kut zonder geldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij had al te weinig geld voor een pizza vorige week, dus dan snap ik t ook wel
sander liep op jonge leeftijd al met veel geld rond, de pimpquote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:49 schreef Sander het volgende:
En het stomme is, dat die stomme balie trutjes dat bedrag doodleuk voor je gaan staan tellen, aan die gammele klotebalie's van een meter breed. Wist gelijk de hele bank dat ik 15.000 euro cash in mn broekzak deed. Stomme hoer.
Zorg dus dat dat ergens anders gebeurd, mocht je ooit veel geld cash bij de bank ophalen.
Huurlening? Heb je 'n kamer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb n huurlening van 6000 euro, bijkomend voordeel dat ik de komende 1,5 jaar dan geen huur hoef te betalen, dat weer wel
dan nog de inrichting, zit ik aardig door mn spaargeld heen denk ik
nog niet, maar wel zo bijna ongeveerquote:
wat een geld. wel chill dat je 1,5 jaar dan niets meer hoeft te betalen. k weet echt nog niet hoe ik dat moet doen. achja desnoods blijf ik wel gewoon thuis in wijchen wonenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb n huurlening van 6000 euro, bijkomend voordeel dat ik de komende 1,5 jaar dan geen huur hoef te betalen, dat weer wel
dan nog de inrichting, zit ik aardig door mn spaargeld heen denk ik
quote:Onze kamers worden verhuurd volgens het huurleningsysteem.
Hierbij betaalt de huurder na ondertekening van de huurovereenkomst de huur voor
maximaal 18 maanden ineens aan de verhuurder met een maximum van ¤ 6000.
De kamerhuur wordt maandelijks van het door jou betaalde bedrag afgeschreven.
Over het resterende bedrag verstrekt de verhuurder rente.
Voorbeeld:
Je huur ( kale huur + servicekosten ) bedraagt ¤ 263,51 per maand.
Je betaalt dan 18 maal ¤ 263,51 = ¤ 4.743,18.
Bij een huur van ¤ 340,00 betaal je dan 17 maal ¤ 340,00 = ¤ 5.780,00
(Bij 18 maanden zou de maximale huurlening van ¤ 6.000,00 overschreden worden).
Met de huurlening (be)spaar je huur terwijl je woont.
De huur van de kamers wordt bepaald aan de hand van het wettelijke puntensysteem.
Jaarlijks vindt per 1 juli een huurverhoging plaats. Het percentage van de huurverhoging
wordt vastgesteld door de overheid.
Door de rente is je feitelijke maandhuur lager dan in het contract overeengekomen.
Dankzij de huurlening (be)spaar je dus huur terwijl je woont!
Zie voor een rekenvoorbeeld deze pagina.
Wat als ik binnen 18 maanden de huur wil opzeggen?
Voor het huren van een kamer geldt een minimumhuurperiode van
12 maanden. Na 12 maanden kun je - met inachtneming van een opzegtermijn van
één kalendermaand - op ieder gewenst moment de huur opzeggen.
Het resterende bedrag van de huurlening wordt dan op je rekening teruggestort.
Bij huuropzegging binnen 12 maanden zal ¤ ¤ 27,50 aan administratiekosten per eerder vertrokken
maand in rekening worden gebracht, huur over de resterende maanden is dan niet meer verschuldigd.
Wat gebeurt er na 18 maanden?
Na de 18 maanden heb je de keuze uit twee mogelijkheden:
1: Je maakt nogmaals gebruik van de huurlening
2: Je betaalt een waarborgsom van 1,5 maal de maandhuur en geeft de verhuurder een
automatische incasso voor het innen van de maandelijkse huur. Het huurbedrag wordt
vervolgens iedere eerste van de maand van je rekening afgeschreven.
Wtf gek, waar haal je die post nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sander liep op jonge leeftijd al met veel geld rond, de pimp
ik zocht de postgeschiedenis van die ted ff na, zag jouw post daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Wtf gek, waar haal je die post nou weer vandaan?
Also, dat is niet mijn verhaal. Maar wel in de ik-vorm neergezet.
veel plezierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga nog even een aflevering PB kijken en dan rukken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |