Zijn er echt nog banken waar dat kan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Je kan wel de bank binnenlopen en aan het loket je geld vragen.
quote:Wat is het maximum bedrag dat ik bij een geldautomaat kan opnemen?
Het maximum bedrag dat u kunt opnemen bij een geldautomaat per dag per Giropas (basis) is: bij Giromaten ¤ 1.000; bij ING automaten ¤ 1.000; bij geldautomaten van overige banken ¤ 250 (geldt niet voor Giropasbasis) De limiet staat los van transacties met geldautomaten of geldopnames bij een postkantoor.
Aantal opnames per dag:
bij Giromaten: geen maximum;
bij geldautomaten van andere banken: maximaal één keer per dag.
Het maximum bedrag dat u bij een groot postkantoor kunt opnemen is ¤ 12.000 per dag per pas. Bij een klein postkantoor is dit ¤ 1.500 per dag. Wilt u een hoger bedrag opnemen, dan dient u dat 1 werkdag van tevoren aan te geven. Het maximum bedrag dat u kunt betalen met de Giropas (basis) is ¤ 2.500 per Giropas per dag. Deze limiet staat los van opnames bij geldautomaten of geldopnames op het postkantoor. Aan de balie in het postkantoor heeft u bij geldopnames van ¤ 1.000 of meer, naast uw Giropas en PINcode ook uw legitimatiebewijs nodig.
Huidige saldo: 2413 euro en 34 centquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Huidige saldo: 2413 euro en 34 cent
spaarrekeningen niet meegeteld![]()
Zo verkapt was het dus niet....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Huidige saldo: 2413 euro en 34 cent
spaarrekeningen niet meegeteld![]()
wast probleem?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb op het postkantoor gewerkt.
"Ik wil graag 12.000 opnemen."
"Okay, dat kan."
"Heeft u het ook in vijftigjes?"
1000 per dag dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:01 schreef Metro2005 het volgende:
Hoeveel geld kun je opnemenbij de postbank Giromaten?
Ik moet 900 euro opnemen van mijn rekening maar ik weet niet wat de limiet per dag is.
Kan dit gewoon in 1 keer?
Wat moet je met 15K cash denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:49 schreef Slarioux het volgende:
En het stomme is, dat die stomme balie trutjes dat bedrag doodleuk voor je gaan staan tellen, aan die gammele klotebalie's van een meter breed. Wist gelijk de hele bank dat ik 15.000 euro cash in mn broekzak deed. Stomme hoer.
Zorg dus dat dat ergens anders gebeurd, mocht je ooit veel geld cash bij de bank ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |