Zal ik doenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
Doe Suus de groeten
Hoi vanuit Venlo trouwens
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:02 schreef LastRequest het volgende:
tvp dan maar.. anders heeft f5'en van myat ook zo weinig zin..
Echt, restcep voor je inzet!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:04 schreef LastRequest het volgende:
Jep, en ben nu alweer een paar uurtjes aan het werk!
quote:Op maandag 1 juni 2009 12:12 schreef SLP_ het volgende:
kan iemand me ff helpen![]()
er is zo n vraag in mn wiskunde boek en ik weet niet wat de laatste stap is en ik ben mn antwoordenboek kwijt dus ik kan het ook niet ff opzoeken
[ link | afbeelding ]
moet ik nu
x = 6/2
x = 2/6
x = 6 wortel 2
x = 2 wortel 6
en ja dit kreeg ik ook al in de brugklas maar ik weet echt niet meer hoe het moet
Is ook een foto. Gemaakt met een nokia n95!quote:
Foto eigenschappen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:17 schreef SLP_ het volgende:
is idd foto. en gemaakt met nokia n95 maar hoe wist je dat hahahet staat niet in de url
Jawel hoor! Daar heb ik het dan ook vandaanquote:
Sla hem dan eens op! Dan met de rechtermuisknop erop -> Eigenschappen -> en dan naar de tab details!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:31 schreef SLP_ het volgende:
huh ok dan ben ik echt blind![]()
ik kan het niet vinden
waar haal jij duikspullen, aangezien de buddy weg is ?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
Hmm, de Perry heeft zo goed als niets meer. Arnhem dan maar een keer, dat zal dan volgend weekend pas zijn.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar haal jij duikspullen, aangezien de buddy weg is ?
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPAC sport heeft de inboedel van Roy overgenomen. Daar laat ik mijn spullen nu nakijken.
Roy is na wat omzwervingen zo'n vijf winkels verder die bagelshop begonnen.
ah dank je, die had ik gemistquote:
Hoe lang duik je al eigenlijk?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zie net een winkel in arnhem op de markt, scuba world, binnenkort maar eens gaan kijken, mooie aanbieding, computer, 1e +2e + octopus voor 600 euro
http://www.scubaworld.nl/webwinkel/voordeelpakket-3-p-2971.html
Ik heb het juist liever aan de pols. Tegenwoordig kun je toch wireless info van de flesinhoud richting computer gooien, als je het zou willen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:30 schreef swarmahoer het volgende:
ow toch maar niet, ik wil mn computer wel in de console hebben, heb m nu om mn pols vind ik maar niks
in de 3e begonnen dus ongeveer 7 jaar afgelopen zomerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |