Ahjoh dat was ik waarschijnlijk toch wel geblevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:01 schreef Remake het volgende:
[..]
maar je was wel mooi wakker gebleven tot half 3 om nieuws over spelletjes te weten te komen
PROJECT TRICOquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef lkb9000 het volgende:
VUL HIER TITEL VAN GAME IN
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Das nie erg, want fruit had 188 over geslagenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das nie erg, want fruit had 188 over geslagen
Want anders had je de TT ge edit?quote:
Om 8 uurquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wanneer was die Sony Conference nou?
Dinsdag toch? en hoelaat?
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1297722
Mag dit #191 worden?
Laat maar, blijkt dat er een nummer was overgeslagen, dus 190 is goed
ahzeuww, dacht al, ga je je secret mod rechten uitproberenquote:
Als ik opeens gebeten werd door een mod en allemaal gekke krachten had gekregen, dan had ik daar allang flink misbruik van gemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ahzeuww, dacht al, ga je je secret mod rechten uitproberen
Laat me het in dat geval even weten, mag je mij ook even bijtenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als ik opeens gebeten werd door een mod en allemaal gekke krachten had gekregen, dan had ik daar allang flink misbruik van gemaakt
Zou heel goed een placeholder kunnen zijn. Aangezien er Project voor staat, en ze met Trico gewoon 'derde game van team ico' bedoelen. Denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik vind "trico" zo'n stomme kut naamHopelijk is dat een placeholder...
En de Multiplayer beta van Unchartered 2?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
I...MUST...SHOW...PROUDNESS...
[ afbeelding ]
Die ligt rechtsboven, beter kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de Multiplayer beta van Unchartered 2?
Kon ik dat ook maar zonder dat ik steeds overnieuw moetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous
Vandaag binen gekregen, wilden even gaan spelen maar was zo 3 uur verderHeel veel side-missies die allemaal vrij kort zijn zodat je snel weer verder kan. Ook het vinden van de dead drops en shards is echt verslavend
Tot nu toe vermaak ik me er heel goed mee
is het wat sacred? ik lees overal matige reviews?quote:
Dead drops lukt me aardig, maar is er ook een aanwijzing om shards te vinden op je map? ja dus, blauwe puntjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous
Vandaag binen gekregen, wilden even gaan spelen maar was zo 3 uur verderHeel veel side-missies die allemaal vrij kort zijn zodat je snel weer verder kan. Ook het vinden van de dead drops en shards is echt verslavend
Tot nu toe vermaak ik me er heel goed mee
Nog steeds hetzelfde probleem dus?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar zonder dat ik steeds overnieuw moet
......quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
aw geez...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:39 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ging net naar de Mediamarkt om Infamous te halen maar die bleek 65 euro te zijn voor de Special edition. De normale hadden ze niet dus heb ik maar MGS4 gekocht voor 30 euro. Wat is de manual leuk gedaan
Hij staat voor de 360 nu gewoon te downloaden bij de normale demo's sinds eergister, bij de ps3 niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?
Iemand heeft het wachtwoord veranderd van de account waar de demo op stondquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?
Geen idee eerlijk gezegd.... Zo direct maar ff checken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij staat voor de 360 nu gewoon te downloaden bij de normale demo's sinds eergister, bij de ps3 niet?
okquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Iemand heeft het wachtwoord veranderd van de account waar de demo op stond
WTF heb jij t over, ik denk dat je de platinum trophys & het "gold" worden van een game door elkaar haaltquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef kevin33 het volgende:
Is het bekend welke games de komende maand platinum worden?
Damn, hier wordt ik trouwens niet vrolijk van, geen fuck om naar vooruit te kijken totaan november (modern warfare 2)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef delano.888 het volgende:
Oja, het antwoord(komende releases)
http://games.fok.nl/overzicht.php?action=release
Holy fuck, ik haal tot november al een stuk of 18 spellen nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Damn, hier wordt ik trouwens niet vrolijk van, geen fuck om naar vooruit te kijken totaan november (modern warfare 2)
nee hij bedoelt gewoon die games die vast 25/30 euro wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF heb jij t over, ik denk dat je de platinum trophys & het "gold" worden van een game door elkaar haalt
Zeg dan gewoon welke games komen er volgende maand uit
zei je nou EURO?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Mindstate het volgende:
[..]
nee hij bedoelt gewoon die games die vast 25/30 euro worden
Ooooooooooowwwwjaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Mindstate het volgende:
[..]
nee hij bedoelt gewoon die games die vast 25/30 euro worden
Pas op hoor, anders ga ik Gigawatt blade codes verkopenquote:
Click it.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30-06-2009 White Knight Chronicles
Toch geen US release zeker ?![]()
quote:UK releasedatum: 30-06-2009
US releasedatum: 30-06-2009
Nope ik bedoel dit wil COD 4 weleens spelen maar vindt 50 euro nogal veel voor een game van 2 jaar oudquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF heb jij t over, ik denk dat je de platinum trophys & het "gold" worden van een game door elkaar haalt
Zeg dan gewoon welke games komen er volgende maand uit
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Had t door ja, excuus, verwacht het van COD4 maar niet, nooit. Aangezien hij toch wel geweldig verkoopt ook full price.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:45 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nope ik bedoel dit wil COD 4 weleens spelen maar vindt 50 euro nogal veel voor een game van 2 jaar oud
Startbod:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef delano.888 het volgende:
Serieus:
Iemand Uncharted 2 Beta code kopen? Heb er 2
http://www.play.com/Games/DS/3-/340561/2-/Promo.html?ob=rating&cpage=1quote:Het lijkt wel prijzenoorlog in de UK. Bij play.com hebben ze een actie van 2 games voor 32.49. Het zijn aardig wat titels met onder andere:
Tomb Raider: Underworld
Sid Meier's Civilization Revolution
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots (Platinum)
Guitar Hero: On Tour (with Guitar Grip)
Fallout 3
BioShock
Half-Life 2: The Orange Box
Soul Calibur IV.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef delano.888 het volgende:
Serieus:
Iemand Uncharted 2 Beta code kopen? Heb er 2
cool! die gaat NU de pre-order inquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
cool! die gaat NU de pre-order in
hmm videogamesplus heeft deze nog niet staan
http://ps3.ign.com/index/release.htmlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen er echt geen fuck van deze releases
Kut spel. Ik heb de japanse versiequote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
TBA 2009 White Knight Chronicles Sony Computer Entertainment RPG
Hey broerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:36 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Kut spel. Ik heb de japanse versie
=ik= vind het leukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
is het wat sacred? ik lees overal matige reviews?
Kent iemand een website met een pre-order voor WKC?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen er echt geen fuck van deze releases
Is dit een spel die je ooit zat bent? Zoja ruil ik hem tegen die tijd met je voor inFamousquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:11 schreef merino het volgende:
Demon's Souls![]()
![]()
zoooo blij dat ik voor deze heb gekozen ipv infamous (geld gebrek for the win)
Nee dat denk ik niet. Sowieso heb je als je het uitgespeeld hebt New Game+ (en daarna New Game++) waar het steeds moeilijker wordt. Je kan ook nog een behoorlijk end verder levelen na je eerste game.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dit een spel die je ooit zat bent? Zoja ruil ik hem tegen die tijd met je voor inFamous
Het hele spel is wel 1000x beter als de demo.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb Infamous demo weer een kans gegeven ,maar ik vind er nog steeds geen fuck aan
Dat zeggen veel mensen maar Ik vind 60 euro alleen een beetje veel voor een spel dat maar 40 uur duurt (als je 1x good en 1x evil speelt) en geen online mode heeft. Ik wacht liever totdat de prijs 30 euro is (Greatest Hits)quote:Op zondag 31 mei 2009 00:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het hele spel is wel 1000x beter als de demo.
Ahh here we go again.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen maar Ik vind 60 euro alleen een beetje veel voor een spel dat maar 40 uur duurt (als je 1x good en 1x evil speelt) en geen online mode heeft. Ik wacht liever totdat de prijs 30 euro is (Greatest Hits)
In Den Haag wonen en dan voor Ajax zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ahh here we go again.
Mix zijn reactie's hier met die in het 360 topic en hij is een geniale baas
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen maar Ik vind 60 euro alleen een beetje veel voor een spel dat maar 40 uur duurt (als je 1x good en 1x evil speelt) en geen online mode heeft. Ik wacht liever totdat de prijs 30 euro is (Greatest Hits)
Dan kan je best Infamous kopen. Heel veel mensen vonden de demo niks maar de full game wel wat.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om 60 euro neer te leggen als het maar 5 uur kost om uit te spelen
Maar dan moeten het wel 5 ubervette uren zijn
pics van de PSP-Go box bevestigen ook de PS3-Slim rumours.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat de megaton van de E3 wel bekend is:
http://www.gametrailers.com/user-movie/psp-go-revealed/319266
Nog steeds maar 1 stick
Welke pics? Ik kan ze niet vinden.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:36 schreef merino het volgende:
[..]
pics van de PSP-Go box bevestigen ook de PS3-Slim rumours.
Vind die Go ook maar niks. Haal liever alsnog de PSP-3000
Ah well.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:08 schreef robbolo het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/20(...)-to-rumored-slim-ps/
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om 60 euro neer te leggen als het maar 5 uur kost om uit te spelen
Maar dan moeten het wel 5 ubervette uren zijn
ik hoop op een prijs verlaging met de e3 , en dan een WKC bundelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wel strak ding, maar ja,... ze moeten wel met software komen. Vind het stil qua grote releases. Tevens zou het echt hard zijn als dit hun megaton is! Jammer van de analoge stick plaatsing.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat de megaton van de E3 wel bekend is:
http://www.gametrailers.com/user-movie/psp-go-revealed/319266
Nog steeds maar 1 stick
Zet je PS3 dan maar vast aan, voordat je Snake mag besturen ben je 10 uur verderquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef lkb9000 het volgende:
ik denk dat ik er vanmiddag ook weer eens aan begin
Theatraal + melodramatisch!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet je PS3 dan maar vast aan, voordat je Snake mag besturen ben je 10 uur verder
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef Kn0x het volgende:
TreyVoorPife....of zoiets.
De laatste tijd geen nieuwe spellen meer gekocht (voor door geldgebrek). Misschien dat ik MGS4 binnenkort maar eens moet gaan proberen. Moet je MGS1/2/3 gespeeld hebben om 4 te snappen? Ik heb 1 helemaal uitgespeeld en 2 ook, maar 3 heb ik nooit gespeeld.
Heb zelf MGS3 Subsistence,.... beste game/versie uit de serie! Wel gekocht uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2009 12:12 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
MGS3 is de beste uit de serie en die moet je echt bespeelt hebben om MGS4 helemaal te snappen
Of je kan de cutscenes gewoon downloaden.
Klopt. Big bossquote:Op zondag 31 mei 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelf MGS3 Subsistence,.... beste game/versie uit de serie! Wel gekocht uiteraard
Zo waarquote:Op zondag 31 mei 2009 12:28 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Klopt. Big boss![]()
MGS3 heeft echt een van de beste endings ooit gezien in een video game
Ik heb het ook 2 keer een paar uur geprobeerd. Maar een jaartje geleden heb ik hem eindelijk helemaal uitgespeeld. En het was geweldigquote:Op zondag 31 mei 2009 12:31 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben ooit begonnen aan MGS3, maar ben er na een paar uur al mee gekapt...Het
is eigenlijk de enige MGS die ik nooit uitgepeeld heb.
Raidenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het ook 2 keer een paar uur geprobeerd. Maar een jaartje geleden heb ik hem eindelijk helemaal uitgespeeld. En het was geweldig
Toch vind ik nr2 de vetste
Dat was echt de meest gare en zenuwslopende battle ooitquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef KoosyNL het volgende:
MGS3 is echt een briljante gameHet verhaal is geweldig, waaronder het zeer indrukwekkende einde, en vergeet ook niet de beste baas ooit: The End
Echt! Fuuuucking briljante battlequote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat was echt de meest gare en zenuwslopende battle ooit
MGS4quote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ok, stel ik haal een PS3, welk spel is echt een must have? Ik gok, dat als Sony komende week niet met een briljante actie komt ik de infmaous set ga halen, maar welk spel zou je daar nog bij doen?
Unchartedquote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ok, stel ik haal een PS3, welk spel is echt een must have? Ik gok, dat als Sony komende week niet met een briljante actie komt ik de infmaous set ga halen, maar welk spel zou je daar nog bij doen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
quote:
Dat wou ik dus net allebei zeggenquote:
Ik denk dat Hideo het zelf ook niet meer snapte. Hij probeert op de meest gekke manieren een einde te maken aan het verhaal, je zal nog wel veel meer gekkere dingen tegenkomen. Act 1 was super, zelfde geld voor act 4 en het eindgevechtquote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Nebo het volgende:
Ik zit overigens in Act 3 nu, ik moet zeggen dat ik lang niet alles snap, maar damn wat een game!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar voor de rest heb ik me meer zitten ergeren aan MGS4. Ga van punt A naar punt B en daar krijg je telkens voorgeschoteld hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Maar goed het is niet voor de eerste keer dat het zo gaat.
MGS1 subliem, MGS2 tanker part subliem, Bigg Shell gedeelte met Raiden kaal een leeg en ongeinspireerd, MGS3 subliem, zeker het gevecht met the End, MGS4 act 1 en 4 en eindgevecht goed, de rest matig. Als deze trent zich doorzet MGS 5 weer subliem.
[ Bericht 2% gewijzigd door DooD op 31-05-2009 19:58:42 ]De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Sniperbaas,..... ook een geweldige ervaringquote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik denk dat Hideo het zelf ook niet meer snapte. Hij probeert op de meest gekke manieren een einde te maken aan het verhaal, je zal nog wel veel meer gekkere dingen tegenkomen. Act 1 was super, zelfde geld voor act 4 enMischien ff spoileren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor de rest heb ik me meer zitten ergeren aan MGS4. Ga van punt A naar punt B en daar krijg je telkens voorgeschoteld hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Maar goed het is niet voor de eerste keer dat het zo gaat.
MGS1 subliem, MGS2 tanker part subliem, Bigg Shell gedeelte met Raiden kaal een leeg en ongeinspireerd, MGS3 subliem, zeker het gevecht met the End, MGS4 act 1 en 4 en eindgevecht goed, de rest matig. Als deze trent zich doorzet MGS 5 weer subliem.
Mah je weet na deel twee dat het daar op uitloopt. Het is een eind gevecht en je weet bij Hideo dat dit nooit het einde is, maar zal het aanpassen.quote:
Het is beter dan een dikke rolschaatsende gozert in een bomb suit achterna zitten.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die vond ik anders ook heel tofquote:Op zondag 31 mei 2009 20:15 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Het is beter dan een dikke rolschaatsende gozert in een bomb suit achterna zitten.
Little Big Planetquote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel hartkloppingen per minuut gehad bij een game als op het moment dat ik erachter kwam dat die kerel zo'n 5 meter voor me in de bosjes lag en op mij af kwam om mij terug te brengen naar die gevangenis een heel takke eind terug! Precies het moment dat ik de genadeklap toebracht met een shotgun... Ik heb gewoon weer de kriebels nuquote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sniperbaas,..... ook een geweldige ervaringDat lange wachten,.... geweldig!!
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFVII voor de PSN store komt dit jaar nog. (US)
Er wordt zoveel poep gepraat tegenwoordig dat echt nieuws niet eens meer opvaltquote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
FFVII naar de PSN US Store.
ESRB-rating
[ afbeelding ]
MGS 1quote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel hartkloppingen per minuut gehad bij een game als op het moment dat ik erachter kwam dat die kerel zo'n 5 meter voor me in de bosjes lag en op mij af kwam om mij terug te brengen naar die gevangenis een heel takke eind terug! Precies het moment dat ik de genadeklap toebracht met een shotgun... Ik heb gewoon weer de kriebels nu
Prologue op die boot was nog wel tof.quote:
Vooruit dan maar: Final Fantasy VII ook naar Amerikaanse Playstation Storequote:Op zondag 31 mei 2009 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Er wordt zoveel poep gepraat tegenwoordig dat echt nieuws niet eens meer opvalt
Killzone 2,quote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
Ondanks dat ik hem al tig keer heb uitgespeeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vooruit dan maar: Final Fantasy VII ook naar Amerikaanse Playstation Store
Ik ga hem kopenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
ESRB-rating
[ afbeelding ]
Oftewel, echt ALLE megatons van Sony zijn al geleaked voor de press-conferencequote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
ESRB-rating
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
Oftewel, echt ALLE megatons van Sony zijn al geleaked voor de press-conference
hoe dramatisch
Zo waar,.........!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hem al tig keer heb uitgespeeld.
Moet ik hem toch weer kopen en spelen
3d gaming eigenlijk ook al een beetje. Ik blijf hopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Hoop brengt alleen teleurstelling met zich mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef robbolo het volgende:
[..]
3d gaming eigenlijk ook al een beetje. Ik blijf hopen
Of een verlengd geluksgevoel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoop brengt alleen teleurstelling met zich mee.
Ik mag hopen van niet...echte megatons heb ik namelijk nog niet gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Ja dit is de eerste keer dat die gebruikt gaat wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Waar de fuck komt die naam Megaton toch weg? En waar slaat het op? Fallout3?
http://www.joystiq.com/20(...)ory-behind-the-meme/quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Komt uit V-Jump, Japan. 2002 of 2003 ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ho ho, wacht eens even. De aankondiging van Lair 2 is aanstaande. Exclusief voor de PS3 ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Factor 5 is falliet enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho, wacht eens even. De aankondiging van Lair 2 is aanstaande. Exclusief voor de PS3 ja.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sony het team onder een nieuwe naam heeft aangetrokken. Meer daarover dinsdag dus.quote:
waarom geen Rogue Squadron PS3 danquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sony het team onder een nieuwe naam heeft aangetrokken. Meer daarover dinsdag dus.
Hoop van wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso een nieuwe Syphon Filter.
Awesome.quote:New God of War 3 Combat and Boss Details
PTOM cover story reveals a few choice nuggets about Kratos' PS3 adventure.
The July issue of PlayStation: The Official Magazine (PTOM) features God of War 3 on its cover, and inside includes the first new info. on the game since Sony unveiled it back in February.
Kicking things off, lead combat designer Adam Puhl goes into detail on the game's Spider-Man-style grappling ability, which essentially takes the grapple points from God of War 2 and places them on the game's enemies. "At any point, if there's an enemy on the ground, in the air, wherever, Kratos can throw his blades at them, pull himself into that enemy [or pull the enemy over, or toss the enemy left or right], and perform a shoulder ram," he says. "When it hits, the game slows down, so you get this impactful attack, and you can continue to combo after that...the combat grapple is a linker for the entire combat system."
While the article doesn't reveal any new weapons, it confirms there will be four "main" ones in the finished game, so that leaves two (in addition to the blades and the Cestus) that have yet to be revealed. Apparently each weapon will be tied to its own magic attacks, and one of the Cestus' magics sees Kratos "pound the ground to send a massive wave of destruction in front of him," according to PTOM 's Teresa Dun. Puhl notes that magic attacks "will have more gameplay [than magics in previous God of War games]" and that "there'll be more interesting things that you can do" with them."
Another change to the game's mechanics is the addition -- or perhaps I should say rebranding -- of what the game calls "items." Puhl explains that players hesitated to use the Wind Bow in God of War 2 because it shared the same power bar as other, stronger magic attacks, so the developers created the "items" distinction to encourage players to use them more often. Items (such as the previously revealed Fire Bow and Helios' Head) will have their own power bar, which will automatically refill, so there's limited punishment for using them.
PTOM also had a chance to see a few new scenarios from the game for their story, the most newsworthy being the boss fight with Hades. As Dun describes it, the fight takes place in a "circular space" surrounded by souls that Hades can pick up and throw at Kratos, and at one point in the battle Hades tries to steal Kratos' soul from his body in a button-mashing tug of war.
That's it for now, but we'll have much more God of War 3 coverage on Tuesday, when Sony will bring the game by 1UP's E3 setup for an in-booth video demo and we'll get our first hands-on time with the game. Check out our E3 hub page for more details on what to expect from the show.
http://twitter.com/jakesplace0quote:Pre-E3 annoucements or not! There's still lots of shockers planned for you guys @ E3, stay tuned...
MEGATON.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/jakesplace0
![]()
![]()
::D
:D::::D11111
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:50 schreef Nebo het volgende:
Even een vraag aan de MGS4-gamers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:50 schreef Nebo het volgende:
Even een vraag aan de MGS4-gamers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:From Eurogamer Italy:
Questa sera abbiamo sostanzialmente saputo ciò che sarà e onestamente non pensavo neppure io di restarci così. Sorprese "fantasiose" all'orizzonte, da strapparsi i capelli e andare dal "tricologo"...
Let me translate...
This evening we've sufficiently learned what will be shown at the event, and, honestly, I didn't even think I would be this impressed. "Fantastical" surprises on the horizon, things that will make you go crazy and seek help from the "tricologist."
Hmm...
Het goede ww invoeren?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:14 schreef this-is-life het volgende:
Ik heb sinds kort een ps3 nu wil ik hem aan mijn draadloos netwerk koppelen echter geeft hij elke keer de volgende fout: key exchange timed out
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ?
dat weet ik niet wat is mac filtering en zou het kunnen dat als ik dat af zet het wel gewoon werkt ?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Remake het volgende:
mac filtering e andere poepspas in je modem uitgezet?
Als het aanstaat kan je het beter even uitzetten ja. Een mac-filter bepaalt welke apparaten verbinding mogen maken met je netwerk.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef this-is-life het volgende:
[..]
dat weet ik niet wat is mac filtering en zou het kunnen dat als ik dat af zet het wel gewoon werkt ?
Ik gok zelf Gametrailers, ik vertrouw die website het meest en het is ook de snelste van de 3.quote:
Ah leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Ik nietquote:
Ah de jeugd van tegenwoordig nu, leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 warenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nog even wachten op de PS3 presentatie enzo, dan zal je zien dat hij ook wel naar de PS3 komt
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 waren
Kojima announcde hetquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...
Zo niet, dan haalt het het niet bij de vorige mgs games denk ik. Vooral niet met het brein van Kojima qua verhaal e.d.
Zo wel, dan is dat wel erg jammer![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[E3 \'09] Metal Gear Solid Rising naar de Xbox 360
MGS: Rising SE @ 10 discsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Dat word dus, als ze het vergelijkbaar met MGS4 willen maken, op minimaal 5 discs
Een nieuwe MGS game?quote:
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?quote:
Dat ging alleen over 2 mapsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Agiath het volgende:
Microsoft moet echt niet teveel dingen exclusief gaan maken hoor
Als MW2 echt exclu komt voor 360 zou dat echt kkgenaaid zijn
Ja ook kut, ik wil die maps ook.quote:
Maar het is geen echte MGS. Er stond duidelijk "lightning bolt action". Dus geen tactisch spionagespel, maar meer actieachtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ook kut, ik wil die maps ook.
Waarom zo gaar met die rechten, moet ik soms twee consoles kopen?
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuwsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.
Ga anders zelf even bij lezen:
[E3 \'09] Live verslag E3, persconferentie Microsoft
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima zei alleen dat de game in ontwikkeling was voor de 360, Ik heb hem nergens exclusief horen zeggen.
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goedquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Agiath het volgende:
Ach ja bij 'exclusief' kan je tegenwoordig overal aanhalingtekens zetten.
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuws
Piep piep hallo, piep piep hallo, Calliiiiiiiiiimeero.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goed
op kamers gegaanquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?
Das kutquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.
quote:Today’s show will feature 10 world premieres of games that have never before been seen
quote:10 new games will be shown for the first time ever! "New Experiences for Everyone
Exclusief me reet! Ik geloof het niet ! [/fanboy mode]quote:John Schappert - "You are going to see 10 world premiers of games that have never been seen
Die is al vrijwel bevestigd, aangezien hij op fotos opdook bij de nieuwe PSP fotos.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Agiath het volgende:
Trouwens er gaan geruchten over een nieuwe versie van de ps3
[ afbeelding ]
PsThree
Natuurlijk wordt het niet zoiets als hier (hoop ik)
Maar dat lijkt me wel wat, dan koop ik die wel icm MW2
Ben benieuwdquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
Hier de foto's van de nieuwe PSP en nieuwe PS3, die allebei morgen aangekondigd worden waarschijnlijk.
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusivesquote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[E3 \'09] [Update] Metal Gear Solid Rising naar de Xbox 360
Maarja, het enige respect dat ze er mee verliezen is van de ps3 gamers, en dat boeit ze niks...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusives
En wat ze niet kunnen kopen maken ze na...quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Microsoft begint een beetje zielig te worden met hun gekochte exclusives
Dat zal wel weer een timed exclusive zijn. Die komt echt op de PS3.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien toch maar ook een 360 kopen want die Splinter Cell ziet er ook wel heeeeeel vet uit!
Die is echt exclusive, aardig wat centen voor betaald toen. Maarja alles kan...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een timed exclusive zijn. Die komt echt op de PS3.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die is echt exclusive, aardig wat centen voor betaald toen. Maarja alles kan...
Die nog steeds exclusive is toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:56 schreef Remake het volgende:
[..]
Net als die Exclusive 50 Miljoen Xbox Only GTA DLC zeker
deel 2 was toch echt stukken slechter dan deel 1quote:
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 02:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
deel 2 was toch echt stukken slechter dan deel 1
dus verwacht er niet teveel van
Als je verder op die site kijkt dan is er nog genoeg plaats voor misschien nog twee aankondigingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar horen we morgen tijdens de press conference van Sony vast en zeker meer over.
De grootste klacht is dat er veel bugs in zaten en dat modes zoals mentor en master ninja gewoon niet meer leuk waren omdat alle enemies gewoon projectiles spamde (En dan bedoel ik 5-10 ninjas met allemaal een rocket launcher)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.
O.a. de camera zal verbeterd worden, wat de grootste ergernis was bij de 360 versie.
Uhm... http://games.fok.nl/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik mis al het e3 geweldKan iemand even een headline show geven?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb serieus juist 10 euro ontvangen via marktplaats voor de Uncharted 2 code
Fruit, wat vind je daar nou vanquote:
Kom je jezelf weer kansloos profileren. Ga toch heen.quote:
En ik heb een code...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen gaat de Uncharted 2 MP beta van start!
Alle info:
http://blog.us.playstatio(...)-beta-starts-june-3/
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 03:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij heb meegekregen van Sigma 2 maar naar de feedback van de community is nu in ieder geval goed geluisterd.
O.a. de camera zal verbeterd worden, wat de grootste ergernis was bij de 360 versie.
Share it!quote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voornamelijk het ongeinspireerde level design
Cybje wat staat er vandaag nog op het programma?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Het leveldesign in deel 1 was schitterend. Stuk voor stuk prachtig ontworpen.
18.00 uur persconferentie van Nintendo (ik voorspel weer een blowout aan lachwekkende gifjes op Gafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cybje wat staat er vandaag nog op het programma?
Nintendo red ik niet, ik kijk de gifjes later welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
18.00 uur persconferentie van Nintendo (ik voorspel weer een blowout aan lachwekkende gifjes op Gaf)
20.00 uur persconferentie van Sony.
En om 03.00 uur nog een persco van Konami geloof ik.
Moet je op marktplaats verkopen! Heb ik net gedaan voor 10 euroquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:55 schreef magge het volgende:
Wil iemand de Uncharted 2 beta code? Ik heb momenteel toch geen internet thuis, pm me maar.
Ach, dat ding is draagbaar, dus een stuk fijner in de trein dan een wii of xbox.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vlam12 het volgende:
psp go is gewoon te duur.
¤250,- kom op zeg, daarvan kan ik een xbox/wii van kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |