Ik gok zelf Gametrailers, ik vertrouw die website het meest en het is ook de snelste van de 3.quote:
Ah leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Ik nietquote:
Ah de jeugd van tegenwoordig nu, leukquote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/vpro/vpro_pinkpop.asx
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 warenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Nog even wachten op de PS3 presentatie enzo, dan zal je zien dat hij ook wel naar de PS3 komt
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aan het begin zeiden ze heel duidelijk dat de volgende 10 games allemaal 100% exclusief voor de 360 waren
Kojima announcde hetquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Zou Kojima er nog wel bij betrokken zijn of niet? Ik weet namelijk niet meer wat hij heeft aangegeven...
Zo niet, dan haalt het het niet bij de vorige mgs games denk ik. Vooral niet met het brein van Kojima qua verhaal e.d.
Zo wel, dan is dat wel erg jammer![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[E3 \'09] Metal Gear Solid Rising naar de Xbox 360
MGS: Rising SE @ 10 discsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Dat word dus, als ze het vergelijkbaar met MGS4 willen maken, op minimaal 5 discs
Een nieuwe MGS game?quote:
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?quote:
Dat ging alleen over 2 mapsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Agiath het volgende:
Microsoft moet echt niet teveel dingen exclusief gaan maken hoor
Als MW2 echt exclu komt voor 360 zou dat echt kkgenaaid zijn
Ja ook kut, ik wil die maps ook.quote:
Maar het is geen echte MGS. Er stond duidelijk "lightning bolt action". Dus geen tactisch spionagespel, maar meer actieachtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
MGS staat voor Metal Gear Solid. Een van de beste spellenreeks dat op de playstation uitkwam. Echt niet verwacht dat het naar de xbox zou gaan. Straks heeft de ps3 geen exclusives meer over. Tekken, Final fantasy, Metal Gear Solid. What's next? God of War?
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ook kut, ik wil die maps ook.
Waarom zo gaar met die rechten, moet ik soms twee consoles kopen?
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuwsquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar tijdelijk exclusief, wij krijgen ze later.
Ga anders zelf even bij lezen:
[E3 \'09] Live verslag E3, persconferentie Microsoft
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:37 schreef Blackninjadude het volgende:
Kojima zei alleen dat de game in ontwikkeling was voor de 360, Ik heb hem nergens exclusief horen zeggen.
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goedquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef Agiath het volgende:
Ach ja bij 'exclusief' kan je tegenwoordig overal aanhalingtekens zetten.
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb op het moment zelf geen ps3 meer dus ik volg weinig nieuws
Piep piep hallo, piep piep hallo, Calliiiiiiiiiimeero.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij MW2 werd bij gezegt dat het om 2 mappacks ging, bij MGS niet, ach ja boeiend, dit word waarschijnlijk een slechtere versie dan op de PS3, aangezien de 360 dat simpelweg niet aan kan. Vervolgens word morgen een super vette nieuwe MGS voor de PS3 aangekondigd, en is alles weer goed
op kamers gegaanquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk, ookal een yellow light?
Das kutquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor alles begon werd verteld dat alle 10 komende games 100% 360 exclusief werden.
quote:Today’s show will feature 10 world premieres of games that have never before been seen
quote:10 new games will be shown for the first time ever! "New Experiences for Everyone
Exclusief me reet! Ik geloof het niet ! [/fanboy mode]quote:John Schappert - "You are going to see 10 world premiers of games that have never been seen
Die is al vrijwel bevestigd, aangezien hij op fotos opdook bij de nieuwe PSP fotos.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:46 schreef Agiath het volgende:
Trouwens er gaan geruchten over een nieuwe versie van de ps3
[ afbeelding ]
PsThree
Natuurlijk wordt het niet zoiets als hier (hoop ik)
Maar dat lijkt me wel wat, dan koop ik die wel icm MW2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |