Kon ik dat ook maar zonder dat ik steeds overnieuw moetquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous
Vandaag binen gekregen, wilden even gaan spelen maar was zo 3 uur verderHeel veel side-missies die allemaal vrij kort zijn zodat je snel weer verder kan. Ook het vinden van de dead drops en shards is echt verslavend
Tot nu toe vermaak ik me er heel goed mee
is het wat sacred? ik lees overal matige reviews?quote:
Dead drops lukt me aardig, maar is er ook een aanwijzing om shards te vinden op je map? ja dus, blauwe puntjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef KoosyNL het volgende:
Infamous
Vandaag binen gekregen, wilden even gaan spelen maar was zo 3 uur verderHeel veel side-missies die allemaal vrij kort zijn zodat je snel weer verder kan. Ook het vinden van de dead drops en shards is echt verslavend
Tot nu toe vermaak ik me er heel goed mee
Nog steeds hetzelfde probleem dus?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kon ik dat ook maar zonder dat ik steeds overnieuw moet
......quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
aw geez...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:39 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ging net naar de Mediamarkt om Infamous te halen maar die bleek 65 euro te zijn voor de Special edition. De normale hadden ze niet dus heb ik maar MGS4 gekocht voor 30 euro. Wat is de manual leuk gedaan
Hij staat voor de 360 nu gewoon te downloaden bij de normale demo's sinds eergister, bij de ps3 niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?
Iemand heeft het wachtwoord veranderd van de account waar de demo op stondquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hey Bredewout, heb nog niks van je gehoord over je Fight Night round 4 demo. Heb je die, zo ja, wil je die nog delen?
Geen idee eerlijk gezegd.... Zo direct maar ff checken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij staat voor de 360 nu gewoon te downloaden bij de normale demo's sinds eergister, bij de ps3 niet?
okquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:49 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Iemand heeft het wachtwoord veranderd van de account waar de demo op stond
WTF heb jij t over, ik denk dat je de platinum trophys & het "gold" worden van een game door elkaar haaltquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:07 schreef kevin33 het volgende:
Is het bekend welke games de komende maand platinum worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |