Zet je PS3 dan maar vast aan, voordat je Snake mag besturen ben je 10 uur verderquote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef lkb9000 het volgende:
ik denk dat ik er vanmiddag ook weer eens aan begin
Theatraal + melodramatisch!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet je PS3 dan maar vast aan, voordat je Snake mag besturen ben je 10 uur verder
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:59 schreef Kn0x het volgende:
TreyVoorPife....of zoiets.
De laatste tijd geen nieuwe spellen meer gekocht (voor door geldgebrek). Misschien dat ik MGS4 binnenkort maar eens moet gaan proberen. Moet je MGS1/2/3 gespeeld hebben om 4 te snappen? Ik heb 1 helemaal uitgespeeld en 2 ook, maar 3 heb ik nooit gespeeld.
Heb zelf MGS3 Subsistence,.... beste game/versie uit de serie! Wel gekocht uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2009 12:12 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
MGS3 is de beste uit de serie en die moet je echt bespeelt hebben om MGS4 helemaal te snappen
Of je kan de cutscenes gewoon downloaden.
Klopt. Big bossquote:Op zondag 31 mei 2009 12:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelf MGS3 Subsistence,.... beste game/versie uit de serie! Wel gekocht uiteraard
Zo waarquote:Op zondag 31 mei 2009 12:28 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Klopt. Big boss![]()
MGS3 heeft echt een van de beste endings ooit gezien in een video game
Ik heb het ook 2 keer een paar uur geprobeerd. Maar een jaartje geleden heb ik hem eindelijk helemaal uitgespeeld. En het was geweldigquote:Op zondag 31 mei 2009 12:31 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben ooit begonnen aan MGS3, maar ben er na een paar uur al mee gekapt...Het
is eigenlijk de enige MGS die ik nooit uitgepeeld heb.
Raidenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het ook 2 keer een paar uur geprobeerd. Maar een jaartje geleden heb ik hem eindelijk helemaal uitgespeeld. En het was geweldig
Toch vind ik nr2 de vetste
Dat was echt de meest gare en zenuwslopende battle ooitquote:Op zondag 31 mei 2009 12:49 schreef KoosyNL het volgende:
MGS3 is echt een briljante gameHet verhaal is geweldig, waaronder het zeer indrukwekkende einde, en vergeet ook niet de beste baas ooit: The End
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |