Oftewel, echt ALLE megatons van Sony zijn al geleaked voor de press-conferencequote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
FFVII naar de PSN US Store.
ESRB-rating
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
Oftewel, echt ALLE megatons van Sony zijn al geleaked voor de press-conference
hoe dramatisch
Zo waar,.........!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hem al tig keer heb uitgespeeld.
Moet ik hem toch weer kopen en spelen
3d gaming eigenlijk ook al een beetje. Ik blijf hopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Hoop brengt alleen teleurstelling met zich mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef robbolo het volgende:
[..]
3d gaming eigenlijk ook al een beetje. Ik blijf hopen
Of een verlengd geluksgevoel.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoop brengt alleen teleurstelling met zich mee.
Ik mag hopen van niet...echte megatons heb ik namelijk nog niet gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Ja dit is de eerste keer dat die gebruikt gaat wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Waar de fuck komt die naam Megaton toch weg? En waar slaat het op? Fallout3?
http://www.joystiq.com/20(...)ory-behind-the-meme/quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Komt uit V-Jump, Japan. 2002 of 2003 ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ho ho, wacht eens even. De aankondiging van Lair 2 is aanstaande. Exclusief voor de PS3 ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:53 schreef merino het volgende:
[..]
hoe dramatisch
Factor 5 is falliet enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ho ho, wacht eens even. De aankondiging van Lair 2 is aanstaande. Exclusief voor de PS3 ja.
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sony het team onder een nieuwe naam heeft aangetrokken. Meer daarover dinsdag dus.quote:
waarom geen Rogue Squadron PS3 danquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sony het team onder een nieuwe naam heeft aangetrokken. Meer daarover dinsdag dus.
Hoop van wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Sowieso een nieuwe Syphon Filter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |