Dus anderhalve dag naar Parijs (reistijd e.d. meegerekend vanaf Mallorca) is hetzelfde als een paar uur jetskien? Heb alleen gelezen dat hij hier op gezeten heeft, niet dat hij niets anders doet. Heb ook wel eens geen tijd om anderhalve dag ergens heen te gaan, maar wel een paar uur iets anders te doen. Blijf het allemaal wat vergezocht vinden om Nadal zwart te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is meer OMDAT hij juist geen 24 uur per dag behandelingen hoeft te ondergaan dat hij wel langs zou kunnen komen.
Je moet toch wat op je werk hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het bijzonder dat jullie drie dagen kunnen discussiëren over de vraag of het terecht is dat Nadal is gaan jetskiën terwijl er een tennisgala was waar hij misschien naartoe had moeten gaan.
Absoluut waar.quote:
Ja, Xisca.quote:Maar de vriendin van Nadal is inderdaad een beter onderwerp om het over te hebben als deze onzin
Ik wil hem hier ook niet zwart mee maken. Ik denk alleen dat het netjes was geweest dat als hij verwacht wordt, dat hij dan ook komt. Hij doet misschien veel, maar de tennis sport heeft nog veel meer en doet nog veeeel meer voor hem. Daar mag je dan wel iets voor teruggeven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:09 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dus anderhalve dag naar Parijs (reistijd e.d. meegerekend vanaf Mallorca) is hetzelfde als een paar uur jetskien? Heb alleen gelezen dat hij hier op gezeten heeft, niet dat hij niets anders doet. Heb ook wel eens geen tijd om anderhalve dag ergens heen te gaan, maar wel een paar uur iets anders te doen. Blijf het allemaal wat vergezocht vinden om Nadal zwart te maken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het bijzonder dat jullie drie dagen kunnen discussiëren over de vraag of het terecht is dat Nadal is gaan jetskiën terwijl er een tennisgala was waar hij misschien naartoe had moeten gaan.
Het is zeker mogelijk dat Nadal zijn nr 1 positie kwijt gaat raken, ik denk zelfs dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef Norrage het volgende:
Ooeh,,, gaat Nadal zijn #1 positie weer kwijtraken?
Nee, maar voorlopig moeten ze het nog maar waarmaken want 17 van de laatste 18 GS'en zijn gewonnen door Federer en Nadal en op RG was het niet indrukwekkend (maar goed, ik realiseer me dat dat gravel was). Ben benieuwd hoe het op Wimbledon en de US Open gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef Colplay het volgende:
Zal mij inderdaad niets verbazen als Federer en Nadal komende tijd regelmatig van plek zullen wisselen. Verschillen zijn klein, zowel in niveau als in punten. Hebben nu om en om een GS gewonnen, dus zodra ze de titel van elkaar overnemen scheelt dat flink in punten. Of een van de twee moet natuurlijk de ontbrekende winnen en zijn eigen titel verdedigen, dan kan er weer iemand een gat slaan. Maar ik verwacht niet dat er nu nog iemand is die drie GS op rij kan winnen, zeker niet met Djoko en Murray ook als kanshebbers.
"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wil hem hier ook niet zwart mee maken. Ik denk alleen dat het netjes was geweest dat als hij verwacht wordt, dat hij dan ook komt. Hij doet misschien veel, maar de tennis sport heeft nog veel meer en doet nog veeeel meer voor hem. Daar mag je dan wel iets voor teruggeven.
En ja, hij kan best anderhalve dag even daar heen gaan. Die kan in 3 weken best gemist worden.
quote:feel for rafa... could not have been an easy decision especially as the champ, and also considering what a great competitor he is
Eigen schuld, dikke bult...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:16 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja, Rafa dus niet naar Wimbledon. Laten we hopen dat hij rust kan pakken en in het najaar nog paar toernooi's vol mee kan doen en winnen. Na een mooi begin lijkt het seizoen nu beetje klote te eindigen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef twi het volgende:
Toch weer zoiets waar hij niet echt uitblinkt in handigheid en hoffelijkheid richting een toernooi: zich twee uur na de draw afmelden. Het zijn van dit soort dingen waardoor je gewoon kunt zien dat hij maar weinig om de sport en de toernooi-organistaties geeft.
Waarom niet? Hij dacht dat zijn knie in een paar uur van kut naar goed zou gaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]je meent dit hopelijk niet he
Als telt gelukkig niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef UtrechtSlim het volgende:
Heel jammer, maar hopelijk komt hij er sterker uit. Voor mij is en blijft hij de onbetwiste nummer één. In fitte toestand had hij dit jaar zowel RG als Wimbledon gewonnen, daarvan ben ik overtuigd.
Waarom niet? Hij zit twee weken te janken of hij wel of niet mee kan spelen. Speelt twee oefenpartijen en op het moment dat de loting voor Wimbledon is gedaan, haakt 'ie af. Resultaat: De organisatie van Wimbledon zit met een scheve draw waarbij er met lucky losers gewerkt moet worden en het bovenste deel van de draw speler voor speler minder zwaar is dan het onderste deel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]je meent dit hopelijk niet he
Ik geloof dat Federer de nummer 1 zou worden als hij Wimbledon zou winnen en Nadal de halve finale niet zou bereiken. Ik kan me dus voorstellen dat als Federer de halve finale haalt, hij zo ongeveer wel de nummer 1 zal worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Mr_DG het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor consequenties dit heeft voor zn poistie op de Wereldranglijst??
Stel dat Federer Wimbledon wint, is hij dan de nieuwe nr. 1, of nog steeds Nadal??
Ok, daar wist ik niet vanaf.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Szura het volgende:
Zie het ranking-topic voor de discussie rond de 1e plaats
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef twi het volgende:
Toch weer zoiets waar hij niet echt uitblinkt in handigheid en hoffelijkheid richting een toernooi: zich twee uur na de draw afmelden. Het zijn van dit soort dingen waardoor je gewoon kunt zien dat hij maar weinig om de sport en de toernooi-organistaties geeft.
Ik kan me voorstellen dat je zo'n beslissing tot het allerlaatste moment uitstelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij dacht dat zijn knie in een paar uur van kut naar goed zou gaan?
Een vriend van me vroeg of Nadals ranking beschermd wordt. Ik had daar eigenlijk geen antwoord op. Weet iemand hier hoe dat zit?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof dat Federer de nummer 1 zou worden als hij Wimbledon zou winnen en Nadal de halve finale niet zou bereiken. Ik kan me dus voorstellen dat als Federer de halve finale haalt, hij zo ongeveer wel de nummer 1 zal worden.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een vriend van me vroeg of Nadals ranking beschermd wordt. Ik had daar eigenlijk geen antwoord op. Weet iemand hier hoe dat zit?
Mij lijkt dat ie die 2000 punten gewoon verliest. Waarom zou er nou een uitzondering gemaakt worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een vriend van me vroeg of Nadals ranking beschermd wordt. Ik had daar eigenlijk geen antwoord op. Weet iemand hier hoe dat zit?
Denk je dat hij zich pas maandag afgemeld zou hebben als Murray bij Federer in de speelhelft had gezeten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Nare actie dus van Rafa, helemaal eens met bovenstaande. Afmelden 2 uur na de loting laat precies zien wat zijn intenties waren..
Dat gebeurt toch vaak als een speler geblesseerd is of is dat pas vanaf een half jaar ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Mij lijkt dat ie die 2000 punten gewoon verliest. Waarom zou er nou een uitzondering gemaakt worden?
Ik acht Team Nadal tot alles in staat ja..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat hij zich pas maandag afgemeld zou hebben als Murray bij Federer in de speelhelft had gezeten?
IIRC is dat slechts als een speler lang geblesseerd geweest is en geldt dat alleen maar voor de toegang voor een toernooi, niet voor de seeding. Met andere woorden: Nee, en zolang hij uberhaupt nog de drie graveltoernooitjes op zijn naam heeft heeft hij er ook geen ruk aan, aangezien hij met dat +/-3000 punten graveltennis overal wel binnenkomt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vaak als een speler geblesseerd is of is dat pas vanaf een half jaar ofzo?
Uuh beschermde rankings heb je alleen als je er 6 maanden of meer uit bent ofzo...niet 1 toernooitje, nadal heeft gewoon pech.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Mij lijkt dat ie die 2000 punten gewoon verliest. Waarom zou er nou een uitzondering gemaakt worden?
Ja daarom speelde hij alle (te veel) mastertoernooien waardoor hij geblesseerd was op de grand slamsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa is gewoon een beest dat niet te stoppen is. Dat hij nu een mooi toernooi wint is erg jammer maar wat hij afgelopen jaar heeft laten zien is gewoon erg indrukwekkend. Het record van Fed om x aantal weken op nummer 1 te staan had hij toch nooit ingehaald, dus als hij hem nu verliest zal hem dat weinig uitmaken. Het lijkt mij het best dat hij zich concentreert op de toernooi's die er nog aankomen. Hij hoeft niet 9 maanden per jaar top te zijn om de allerbeste ooit te worden. Gewoon voluit gaan op de belangrijke toernooi's en die kleintjes laten schieten.Wanneer hij niet op z'n 25ste hoeft te stoppen met het tennis haalt hij die 14 GS's (of 15 of 16) van Fed zeker in.
Dat kan ik me ook voorstellen. En dan zijn er 2 momenten om dat te doen:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je zo'n beslissing tot het allerlaatste moment uitstelt.
Naja, Timmers, whats up ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik acht Team Nadal tot alles in staat ja..
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen. En dan zijn er 2 momenten om dat te doen:
1) Voordat de loting plaatsvindt
2) Tijdens de eerste wedstrijd. Het is namelijk niet zo, en dat wil ik even benadrukken, dat Nadal geen wedstrijd kan spelen. Hij kon immers 2 partijen in 3 dagen spelen. Hij wil alleen niet naar Wimbledon gaan om in de eerste ronde naar huis gestuurd te worden.
Kortom, deze actie is gewoon niet goed te praten. Het is geen doodzonde, maar het is ook geen lullig toernooitje waar je de loting even van door de war schopt op een wel heel merkwaardig moment. Dan moet je niet vreemd opkijken wanneer er mensen zijn die die actie niet waarderen.
Dat is iets tussen Oom Toni en mij okquote:
Ok dan !quote:
wat waren zijn intenties danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Nare actie dus van Rafa, helemaal eens met bovenstaande. Afmelden 2 uur na de loting laat precies zien wat zijn intenties waren..
nee dat heeft ie niet maar ik heb geen zin in zo'n discussie als bij dat rolstoeltennisquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk.
Dat lijkt me toch wel duidelijk of moet ik het met plaatjes uitleggen zodat jij het ook snapt?quote:
Omdat je onder de tafel wordt geluld vanwege het feit dat je door een "Rafa"-brilletje kijkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nee dat heeft ie niet maar ik heb geen zin in zo'n discussie als bij dat rolstoeltennis
ben federer fan dus nee.quote:Omdat je onder de tafel wordt geluld vanwege het feit dat je door een "Rafa"-brilletje kijkt?
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Is al even bekend, ouders zouden in scheiding liggen.
Tja met gasten als Robredo en Ferrer weet je het nooit. Is het op gravel zullen ze wel doorgaan, is het op een andere ondergrond geef ik Duitsland met Haas en Kohli zeker wel een kansquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet ook niet mee aan Davis Cup, schijnt. In Canada zal hij weer mee doen, volgens de geruchten. Niet dat Spanje hem nodig heeft om Duitsland te verlsaan.
't Is thuis. Dus gravel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja met gasten als Robredo en Ferrer weet je het nooit. Is het op gravel zullen ze wel doorgaan, is het op een andere ondergrond geef ik Duitsland met Haas en Kohli zeker wel een kans
Ik vond net dit artikel: http://www.tennis.com/tou(...)ledon.aspx?id=179020quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet ook niet mee aan Davis Cup, schijnt. In Canada zal hij weer mee doen, volgens de geruchten. Niet dat Spanje hem nodig heeft om Duitsland te verlsaan.
Wat bedoel je?quote:
VS en Kroatië spelen tegen elkaar met Roddick en Karlovic in het team.quote:
En dat heeft te maken met Nadal, hoe?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
VS en Kroatië spelen tegen elkaar met Roddick en Karlovic in het team.
Voorts ook James Blake terwijl ze op gravel spelen
Ik ga alleen ff in op dat artikelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met Nadal, hoe?
quote:Nadal mikt voortaan op 4 grandslamtoernooien
Rafael Nadal is zijn blessures zo beu als koude pap. De Spanjaard zal voortaan minder toernooien spelen en pieken naar de topevenementen.
In een Spaanse krant heeft Nadal aangekondigd dat hij het geweer van schouder zal veranderen. Hij hoopt zo een einde te maken aan zijn grote hoeveelheid blessures, voornamelijk veroorzaakt door overbelasting. De 23-jarige Nadal revalideert momenteel op zijn thuiseiland Mallorca van tendinitis aan beide knieën. Door die blessure moest hij verstek geven voor het derde grandslamtoernooi van het jaar in Wimbledon.
Het zal zeker nog vier weken duren voor Nadal weer topfit is. Hij zou op 8 augustus zijn comeback maken op het toernooi van Montréal. Waarschijnlijk is Roger Federer tegen dan ATP-nummer 1. Zondag kan het al zover zijn als Federer Wimbledon op zijn naam schrijft.
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.quote:De Spanjaard zal voortaan minder toernooien spelen en pieken naar de topevenementen.
Ja, maar misschien wilt hij het in het gravelseizoen, verstandig genoeg, eens wat rustiger doenquote:Op zondag 5 juli 2009 10:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.
Nee, tot nu toe was het een volgepakt schema en dan maar door blijven ballen totdat de knieën stop zeiden, er een nieuw kuurtje gedaan moet worden of totdat je uitgeblust aan de US Open begint.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja daarom speelde hij alle (te veel) mastertoernooien waardoor hij geblesseerd was op de grand slams
Om de beste speler van de wereld te zijn moet je ook een heel seizoen aankunnen. Als dat de reden zou zijn dat Rafa de nr1 spot verliest aan bv Federer, dan is Federer simpelweg beter. Ook met een negatieve H2H.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Zou mooi zijn als dit er voor zorgt dat hij minder blessure's heeft. Alleen dan is er een kans dat hij in de ogen van anderen de beste van de wereld zou worden.
Ieder heeft z'n eigen criteria.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Om de beste speler van de wereld te zijn moet je ook een heel seizoen aankunnen. Als dat de reden zou zijn dat Rafa de nr1 spot verliest aan bv Federer, dan is Federer simpelweg beter. Ook met een negatieve H2H.
Het winnen van het aantal GS kan idd één van de verschillende criteria zijn ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Het winnen van 14 GS's bijvoorbeeld in plaats van 6?
Aantal weken op nummer één dan? Of Grand-Slam finales? Of halve finales? Of aantal toernooiwinsten? Of meeste gewonnen wedstrijden achtereen? Of alle Grand Slams in bezit?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het winnen van het aantal GS kan idd één van de verschillende criteria zijn ja.
Wat lul je nou over een spaanse bril? Ik geef alleen aan dat er ieder z'n eigen criteria daarvoor heeft. Dat lijkt mij iig zo anders had er geen discussie over geweest (en dan heb ik het niet over de discussie op fok).quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aantal weken op nummer één dan? Of Grand-Slam finales? Of halve finales? Of aantal toernooiwinsten? Of meeste gewonnen wedstrijden achtereen? Of alle Grand Slams in bezit?
Misschien moet je je Spaanse bril even afzetten.
Ik vroeg waarom je het over een spaanse bril had terwijl ik alleen zeg dat ieder z'n eigen criteria kan handhaven. Misschien dat je daar antwoord op kan geven.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Nou, noem jouw criteria dan eens.
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom je het over een spaanse bril had terwijl ik alleen zeg dat ieder z'n eigen criteria kan handhaven. Misschien dat je daar antwoord op kan geven.
Ik gebruik als criteria een mix van het volgende:
- Gewonnen GS.
- Weken op nummer 1.
- Concurrentie.
- Vertoond spel.
Uit beleefdheid zou ik bijna vragen wat jou criteria zijn maar dat interesseert me eigenljk helemaal niks.
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.
Dat zal ik me waarschijnlijk niet goed uitgelegd hebben of is m'n uitleg verkeerd begrepen. Ik vind Rafa op dit moment zeker de beste van de wereld maar dat betekent toch niet het zelfde als dat ik hem de beste uit de geschiedenis vind. Dat zou op deze leeftijd met de nog magere prestaties (t.o.v. anderen) belachelijk zijn, imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.
quote:Rentree Nadal laat nog even op zich wachten
LONDEN - Rafael Nadal keert voorlopig niet terug op de tennisbaan. De voormalige nummer één van de wereldranglijst heeft nog te veel last van een knieblessure.
Nadal heeft de training volgens zijn woordvoerder Benito Perez Barbadillo nog niet hervat. Hij staat wel veel op de golfbaan.
De Spanjaard heeft goede hoop dat hij eind augustus aan de US Open kan deelnemen.
Federer
Roger Federer heeft Nadal intussen als koploper van de mondiale ranglijst afgelost. De Zwitser won zondag de titel op Wimbledon. Hij was ook al de beste tijdens Roland Garros.
Nadal verdedigde nog wel zijn titel in Parijs. Hij verloor daar echter van Robin Söderling, die van de knieblessure van de Spanjaard profiteerde.
Het spel van Fed leidt niet tot blesures. Waarom dan toch nog Nadal tot de beste uitroepen?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zal ik me waarschijnlijk niet goed uitgelegd hebben of is m'n uitleg verkeerd begrepen. Ik vind Rafa op dit moment zeker de beste van de wereld maar dat betekent toch niet het zelfde als dat ik hem de beste uit de geschiedenis vind. Dat zou op deze leeftijd met de nog magere prestaties (t.o.v. anderen) belachelijk zijn, imo.
Oké, maar dan is Nadal nu sowieso niet de beste en zou je dat inderdaad achteraf pas bepalen. En wie weet. Als Nadals knieeën het houden kan hij Federer misschien nog wel voorbij. Maar goed, die discussie hoeven we pas te hebben als Nadal ook 15 GS'en heeft gewonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
O.b.v. z`n ontwikkeling afgelopen 3 jaar, z`n leeftijd, plannen kwa planning en behaalde resultaten denk ik dat het goed mogelijk is. Wat die ander zegt, op RG heerst hij nog steeds.
Dit vind ik altijd zo'n kansloze voorspellingen want het is van zoveel factoren afhankelijk:quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef danusz1986 het volgende:
AO zie k hem maybe nog wel 2 keer winnen, RG 4 keer, Wimbledon maybe 2 keer, UO 1 keer zou die ongeveer op 15 uitkomen. Mits ie fit blijft! Time will tell.
Waarom schrijf je die Engelse woorden ertussen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef danusz1986 het volgende:
AO zie k hem maybe nog wel 2 keer winnen, RG 4 keer, Wimbledon maybe 2 keer, UO 1 keer zou die ongeveer op 15 uitkomen. Mits ie fit blijft! Time will tell.
Inderdaad. En het geldt eigenlijk voor alle tennisvoorspellingen. Het is allemaal luchtfietserij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n kansloze voorspellingen want het is van zoveel factoren afhankelijk:
1. Blijf je blessurevrij
2. Blijf je zoveel beter dan de overige toppers
3. Krijgt één van die overige toppers ineens een enorme vormboost waardoor ie op gelijke hoogte met je komt te staan of je voorbij gaat?
4. Komt er iemand vanuit de jeugd die beter is?
5. De ondergrond van Wimbledon bijvoorbeeld is die snel of langzaam, dat kan nogal verschillen
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |