Het winnen van het aantal GS kan idd één van de verschillende criteria zijn ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Het winnen van 14 GS's bijvoorbeeld in plaats van 6?
Aantal weken op nummer één dan? Of Grand-Slam finales? Of halve finales? Of aantal toernooiwinsten? Of meeste gewonnen wedstrijden achtereen? Of alle Grand Slams in bezit?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het winnen van het aantal GS kan idd één van de verschillende criteria zijn ja.
Wat lul je nou over een spaanse bril? Ik geef alleen aan dat er ieder z'n eigen criteria daarvoor heeft. Dat lijkt mij iig zo anders had er geen discussie over geweest (en dan heb ik het niet over de discussie op fok).quote:Op zondag 5 juli 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aantal weken op nummer één dan? Of Grand-Slam finales? Of halve finales? Of aantal toernooiwinsten? Of meeste gewonnen wedstrijden achtereen? Of alle Grand Slams in bezit?
Misschien moet je je Spaanse bril even afzetten.
Ik vroeg waarom je het over een spaanse bril had terwijl ik alleen zeg dat ieder z'n eigen criteria kan handhaven. Misschien dat je daar antwoord op kan geven.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Nou, noem jouw criteria dan eens.
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom je het over een spaanse bril had terwijl ik alleen zeg dat ieder z'n eigen criteria kan handhaven. Misschien dat je daar antwoord op kan geven.
Ik gebruik als criteria een mix van het volgende:
- Gewonnen GS.
- Weken op nummer 1.
- Concurrentie.
- Vertoond spel.
Uit beleefdheid zou ik bijna vragen wat jou criteria zijn maar dat interesseert me eigenljk helemaal niks.
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.
Dat zal ik me waarschijnlijk niet goed uitgelegd hebben of is m'n uitleg verkeerd begrepen. Ik vind Rafa op dit moment zeker de beste van de wereld maar dat betekent toch niet het zelfde als dat ik hem de beste uit de geschiedenis vind. Dat zou op deze leeftijd met de nog magere prestaties (t.o.v. anderen) belachelijk zijn, imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op alle uitspraken in jouw laatste posts die impliceren dat jij Nadal op dit moment al de beste van de wereld vindt.
quote:Rentree Nadal laat nog even op zich wachten
LONDEN - Rafael Nadal keert voorlopig niet terug op de tennisbaan. De voormalige nummer één van de wereldranglijst heeft nog te veel last van een knieblessure.
Nadal heeft de training volgens zijn woordvoerder Benito Perez Barbadillo nog niet hervat. Hij staat wel veel op de golfbaan.
De Spanjaard heeft goede hoop dat hij eind augustus aan de US Open kan deelnemen.
Federer
Roger Federer heeft Nadal intussen als koploper van de mondiale ranglijst afgelost. De Zwitser won zondag de titel op Wimbledon. Hij was ook al de beste tijdens Roland Garros.
Nadal verdedigde nog wel zijn titel in Parijs. Hij verloor daar echter van Robin Söderling, die van de knieblessure van de Spanjaard profiteerde.
Het spel van Fed leidt niet tot blesures. Waarom dan toch nog Nadal tot de beste uitroepen?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat zal ik me waarschijnlijk niet goed uitgelegd hebben of is m'n uitleg verkeerd begrepen. Ik vind Rafa op dit moment zeker de beste van de wereld maar dat betekent toch niet het zelfde als dat ik hem de beste uit de geschiedenis vind. Dat zou op deze leeftijd met de nog magere prestaties (t.o.v. anderen) belachelijk zijn, imo.
Oké, maar dan is Nadal nu sowieso niet de beste en zou je dat inderdaad achteraf pas bepalen. En wie weet. Als Nadals knieeën het houden kan hij Federer misschien nog wel voorbij. Maar goed, die discussie hoeven we pas te hebben als Nadal ook 15 GS'en heeft gewonnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
O.b.v. z`n ontwikkeling afgelopen 3 jaar, z`n leeftijd, plannen kwa planning en behaalde resultaten denk ik dat het goed mogelijk is. Wat die ander zegt, op RG heerst hij nog steeds.
Dit vind ik altijd zo'n kansloze voorspellingen want het is van zoveel factoren afhankelijk:quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef danusz1986 het volgende:
AO zie k hem maybe nog wel 2 keer winnen, RG 4 keer, Wimbledon maybe 2 keer, UO 1 keer zou die ongeveer op 15 uitkomen. Mits ie fit blijft! Time will tell.
Waarom schrijf je die Engelse woorden ertussen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:50 schreef danusz1986 het volgende:
AO zie k hem maybe nog wel 2 keer winnen, RG 4 keer, Wimbledon maybe 2 keer, UO 1 keer zou die ongeveer op 15 uitkomen. Mits ie fit blijft! Time will tell.
Inderdaad. En het geldt eigenlijk voor alle tennisvoorspellingen. Het is allemaal luchtfietserij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo'n kansloze voorspellingen want het is van zoveel factoren afhankelijk:
1. Blijf je blessurevrij
2. Blijf je zoveel beter dan de overige toppers
3. Krijgt één van die overige toppers ineens een enorme vormboost waardoor ie op gelijke hoogte met je komt te staan of je voorbij gaat?
4. Komt er iemand vanuit de jeugd die beter is?
5. De ondergrond van Wimbledon bijvoorbeeld is die snel of langzaam, dat kan nogal verschillen
etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |