nee dat heeft ie niet maar ik heb geen zin in zo'n discussie als bij dat rolstoeltennisquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk.
Dat lijkt me toch wel duidelijk of moet ik het met plaatjes uitleggen zodat jij het ook snapt?quote:
Omdat je onder de tafel wordt geluld vanwege het feit dat je door een "Rafa"-brilletje kijkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nee dat heeft ie niet maar ik heb geen zin in zo'n discussie als bij dat rolstoeltennis
ben federer fan dus nee.quote:Omdat je onder de tafel wordt geluld vanwege het feit dat je door een "Rafa"-brilletje kijkt?
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Is al even bekend, ouders zouden in scheiding liggen.
Tja met gasten als Robredo en Ferrer weet je het nooit. Is het op gravel zullen ze wel doorgaan, is het op een andere ondergrond geef ik Duitsland met Haas en Kohli zeker wel een kansquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet ook niet mee aan Davis Cup, schijnt. In Canada zal hij weer mee doen, volgens de geruchten. Niet dat Spanje hem nodig heeft om Duitsland te verlsaan.
't Is thuis. Dus gravel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja met gasten als Robredo en Ferrer weet je het nooit. Is het op gravel zullen ze wel doorgaan, is het op een andere ondergrond geef ik Duitsland met Haas en Kohli zeker wel een kans
Ik vond net dit artikel: http://www.tennis.com/tou(...)ledon.aspx?id=179020quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Doet ook niet mee aan Davis Cup, schijnt. In Canada zal hij weer mee doen, volgens de geruchten. Niet dat Spanje hem nodig heeft om Duitsland te verlsaan.
Wat bedoel je?quote:
VS en Kroatië spelen tegen elkaar met Roddick en Karlovic in het team.quote:
En dat heeft te maken met Nadal, hoe?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
VS en Kroatië spelen tegen elkaar met Roddick en Karlovic in het team.
Voorts ook James Blake terwijl ze op gravel spelen
Ik ga alleen ff in op dat artikelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met Nadal, hoe?
quote:Nadal mikt voortaan op 4 grandslamtoernooien
Rafael Nadal is zijn blessures zo beu als koude pap. De Spanjaard zal voortaan minder toernooien spelen en pieken naar de topevenementen.
In een Spaanse krant heeft Nadal aangekondigd dat hij het geweer van schouder zal veranderen. Hij hoopt zo een einde te maken aan zijn grote hoeveelheid blessures, voornamelijk veroorzaakt door overbelasting. De 23-jarige Nadal revalideert momenteel op zijn thuiseiland Mallorca van tendinitis aan beide knieën. Door die blessure moest hij verstek geven voor het derde grandslamtoernooi van het jaar in Wimbledon.
Het zal zeker nog vier weken duren voor Nadal weer topfit is. Hij zou op 8 augustus zijn comeback maken op het toernooi van Montréal. Waarschijnlijk is Roger Federer tegen dan ATP-nummer 1. Zondag kan het al zover zijn als Federer Wimbledon op zijn naam schrijft.
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.quote:De Spanjaard zal voortaan minder toernooien spelen en pieken naar de topevenementen.
Ja, maar misschien wilt hij het in het gravelseizoen, verstandig genoeg, eens wat rustiger doenquote:Op zondag 5 juli 2009 10:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.
Nee, tot nu toe was het een volgepakt schema en dan maar door blijven ballen totdat de knieën stop zeiden, er een nieuw kuurtje gedaan moet worden of totdat je uitgeblust aan de US Open begint.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat deed hij in principe toch al? Meestal speelt hij de TMS, Grand Slams en een toernooitje als Barcelona en Doha.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja daarom speelde hij alle (te veel) mastertoernooien waardoor hij geblesseerd was op de grand slams
Om de beste speler van de wereld te zijn moet je ook een heel seizoen aankunnen. Als dat de reden zou zijn dat Rafa de nr1 spot verliest aan bv Federer, dan is Federer simpelweg beter. Ook met een negatieve H2H.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:46 schreef jojomen4 het volgende:
Zou mooi zijn als dit er voor zorgt dat hij minder blessure's heeft. Alleen dan is er een kans dat hij in de ogen van anderen de beste van de wereld zou worden.
Ieder heeft z'n eigen criteria.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:22 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Om de beste speler van de wereld te zijn moet je ook een heel seizoen aankunnen. Als dat de reden zou zijn dat Rafa de nr1 spot verliest aan bv Federer, dan is Federer simpelweg beter. Ook met een negatieve H2H.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |