'een' god? Dan is hij God. Ofwel: dit kan niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef sjimz het volgende:
Als Jol Sno uit laat groeien tot een volwaardige international dan is hij een god!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
'een' god? Dan is hij God. Ofwel: dit kan niet.
Mission impossiblequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef sjimz het volgende:
Als Jol Sno uit laat groeien tot een volwaardige international dan is hij een god!
Israël hier ver vandaanquote:
Lies !quote:
Nee, De Kromme zoekt weer aandachtquote:
Hmm Alderweireld zou mooi zijn als hij zich zou kunnen ontwikkelen tot basisspeler.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ik neem aan dat iedereen er wel over eens is dat van der Wiel dit jaar het talent van het jaar was, wie denken jullie dat volgend seizoen uit de jeugd zich in de basis zal gaan spelen?
Alderweireld inderdaad en misschien (hopelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ik neem aan dat iedereen er wel over eens is dat van der Wiel dit jaar het talent van het jaar was, wie denken jullie dat volgend seizoen uit de jeugd zich in de basis zal gaan spelen?
Nietszeggende kloteclubjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Silaz het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk loten voor de EL
Dat heeft hij toch echt gezegd, dat hij het wel ziet zitten in Sno, maar je mag het ook niet geloven.quote:
Tuurlijk, hij zou effe al spelers gaan afzeiken. Hij is nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch echt gezegd, dat hij het wel ziet zitten in Sno, maar je mag het ook niet geloven.
Zo'n iemand hebben we wel nodig, niet naar buiten toe natuurlijk, maar die ze intern ff goed afzeikt en de basis selecteert op inzet tijdens training etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij zou effe al spelers gaan afzeiken. Hij is nog niet eens begonnen.
Ik hoop op Alderweireldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Urby en Bodul mogen daar ook best bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat zou wel een mooi team met eigen jeugd-spelers zijn.
Stekelenburg, vd Wiel, Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld, vd Heijden, als die allemaal in de basis staan/komen.
quote:Sparta heeft zich verzekerd van de diensten van Donovan Slijngard. De verdediger, die al op huurbasis actief was voor de Kasteelclub, tekent in Rotterdam een contract voor drie jaar.
De 21-jarige Slijngard heeft bij Ajax één officieel duel achter zijn naam staan. Eerder werd hij verhuurd aan FC Groningen. Bij Sparta, dat hem transfervrij overneemt, speelde hij afgelopen seizoen 24 wedstrijden.
Ajax liet in een vroeg stadium al weten niet met Slijngard verder te willen. "Eigenlijk kwam de mededeling van manager technische zaken Danny Blind niet echt als een verrassing. Ik hoopte natuurlijk stiekem wel dat ik mocht blijven, maar ik ben nooit echt een basisspeler geweest, heb zelfs maar een keer meegedaan met het eerste", aldus de linksbenige verdediger.
Schaam je, Marco blijft een held en een echte Ajacied.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef De_kromme het volgende:
Ik zie net die kutkop van Van Basten in de OP, wie gaat dat aanpassen?
Bodul is net zo eigen kweek als Sulejmaniquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Urby en Bodul mogen daar ook best bij..
Ja maar via de ajax site is hij veraidsd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/ajax?blend=1&ob=4
Bodul speelt pas 1 jaar (hooguit 2) bij Ajax, kwam van Heerenveen over, dus die zie ik niet als eigen jeugd. En ik verwacht niet dat Urby in de basis staat volgend seizoen, eigenlijk, maar Sulejmaniquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Urby en Bodul mogen daar ook best bij..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schaam je, Marco blijft een held en een echte Ajacied.
Eens over Bodul, is idd geen echte jeugd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:10 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Bodul speelt pas 1 jaar (hooguit 2) bij Ajax, kwam van Heerenveen over, dus die zie ik niet als eigen jeugd. En ik verwacht niet dat Urby in de basis staat volgend seizoen, eigenlijk, maar Sulejmani
http://www.bild.de/BILD/s(...)der-vaart-holen.htmlquote:Bild: 'Jol wil Vd Vaart halen'
vrijdag 29 mei, door brttt, Mokum, 17:03u, Bild Zeitung
Voor zover Bild betrouwbaar is en voor zover Vd Vaart uberhaupt haalbaar is: Jol overweegt Vd Vaart te halen.
Volgens Bild hebben Rik vd Boog en Jol al over Vd Vaart gesproken.
Jol over Vd Vaart: "Ik heb altijd met Rafael contact gehad. Ik heb er groot respect voor dat hij blijft knokken voor zijn plaats bij Real Madrid. Wanneer zijn situatie bij Real duidelijk is, kan het misschien wat worden."
Vd Vaart is nu veelal reserve bij Real. Met het waarschijnlijke aantreden van Perez, de nieuwe voorzitter van Real die enkele grote sterren wil halen, is er vermoedelijk helemaal geen plaats meer voor - zoals ze hem in Hamburg lievenkozend noemden - "de kleine Engel". Vd Vaart kwam van z'n 10de tot 21e uit voor Ajax.
Kom maar op met het artikel/filmpje, ik heb namelijk het gevoel dat het uit je duim komt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch echt gezegd, dat hij het wel ziet zitten in Sno, maar je mag het ook niet geloven.
Dan weet ik wel wie er achter op mijn Ajax shirt komtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:30 schreef Jasza het volgende:
Versteeg rob?
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)der-vaart-holen.html
Zal wel niet haalbaar zijn, maar als het toch mocht gebeuren. Rafquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:30 schreef Jasza het volgende:
Versteeg rob?
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)der-vaart-holen.html
Enoh mag er toch ook wel bij, of Vertongen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eens over Bodul, is idd geen echte jeugd.
Maar v.d. Heijden in de basis is ook niet echt realistisch volgens mij. Wie gaat hij eruit spelen dan? Zeker als we een speler voor 't midddenveld gaan halen zoals vrijwel iedereen wil, wordt het voor hem een lastig verhaal om bij de eerste 11 te komen. Basis middenveld wordt denk ik Gabri, Aissati en aankoop met urby daarbij als het 442 wordt.
Helemaal eens! Door mannen als van Basten is Ajax...Ajax!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar afwisselen tijdens de blessures :-)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:37 schreef Frankz0rz het volgende:
VdV lijkt me niet haalbaar. En nog ALS hij haalbar was, wie zou dan plaats voor hem moeten maken? Aissati?
Wie wordt dan de leider op 't middenveld? Gabri spreekt de taal niet, Vertonghen heeft de ervaring niet, Aissati is te timide en Urby is gewoon geen leider met z'n handen ín z'n mouwen. Enoh zie ik er ook niet toe in staat, die is ook (nog) te verlegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Enoh mag er toch ook wel bij, of Vertongen.
Kutkop van Van Basten? En jij noemt jezelf Ajacied?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:02 schreef De_kromme het volgende:
Ik zie net die kutkop van Van Basten in de OP, wie gaat dat aanpassen?
Maar dan wel als speler van Ajax, dus in een voetbalshirt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
das behoorlijk afgebrokkeld. Het zijn niet je acties uit het verleden die tellen, maar de acties die je vandaag doet. 34 miljoen weggooienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:38 schreef soppa het volgende:
[..]
Helemaal eens! Door mannen als van Basten is Ajax...Ajax!
Dan gaat de Ajax vlag uitquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zal wel niet haalbaar zijn, maar als het toch mocht gebeuren. Raf
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.quote:'Strootman nadrukkelijk in belangstelling van Ajax'
In het programma FC Rijnmond op TV Rijnmond werd vandaag gemeld dat Kevin Strootman nadrukkelijk in de belangstelling staat van Ajax. Het talent brak dit seizoen door bij Sparta. Strootman zou bij Jol en Blind op de A-lijst staan van meest wenselijke transfers. AZ heeft ook belangstelling en heeft zich inmiddels al officieel gemeld bij Sparta. De 19-jarige middenvelder heeft nog een contract tot 2012.
Dat kwam puur door zo'n gebrek aan capaciteiten. Hij zal het beste met Ajax voor hebben gehad, hij is gewoon een slechte trainer/manager.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
das behoorlijk afgebrokkeld. Het zijn niet je acties uit het verleden die tellen, maar de acties die je vandaag doet. 34 miljoen weggooien![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.
Voor een leuk prijsje halen die jongen. Deze kan zich echt nog ontwikkelen.
Blind moet hem kennen, dus dan vertrouw ik er wel op.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Goeie spelert, technie en overzicht. Volgens mij heeft ie een keer in Vi al aangegeven vroeger voor Ajax geweest te zijn? Maar ik kan me vergissen.
Voor een leuk prijsje halen die jongen. Deze kan zich echt nog ontwikkelen.
VdVquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zal wel niet haalbaar zijn, maar als het toch mocht gebeuren. Raf
In ieder geval blij dat dat votje papier is aangekomen.quote:29-05-2009 AFC AJAX N V AJAX SEIZOENKAART 2009/2010 -407,50
JIj kan er tenminste één halenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
Damn, kan er ook nog wel bij in deze dure maand.
[..]
In ieder geval blij dat dat votje papier is aangekomen.
Hij kan niet blijven teren op prestaties in het verleden, hij heeft Ajax gewoon verneukt dit jaar, en hard ook. Je snapt het juist niet als je zoveel respect blijft hebben voor een spelert uit het verleden, nadat hij zo hard is afgegaan. Ik zeg alleen maar dat hij uit de OP kan, omdat hij daar als coach nog in stond, optieve met die vent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kutkop van Van Basten? En jij noemt jezelf Ajacied?
Wat een bullshit. Van der Vaart heeft veel meer betekent voor Ajax dan Ibrahimovic. Ik ben er trots op dat Ibrahimovic bij ons heeft gespeeld maar hij heeft niet overdreven veel gescoord en ging voor een appel en ei weer weg. Dat ie zo ging etteren tegen Van der Vaart om een transfer af te dwingen maakt hem voor mij alleen maar minder held, ik snap niet dat jij dat gedrag kennelijk wel kon waarderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
VdV
Ibrahimovic!
Zal t hem NOOIT vergeven. (Kan me even niks schelen wie toen gelijk had, Zlatan is koning boven allen)
Veruit de beste aankoop van deze eeuw voor Ajax.
(En waag het niet om Huntelaar te vergelijken met hem)
Serieus, jij snapt er he-le-maal niks van. Ik denk de hele tijd al dat je stiekem helemaal geen Ajacied bent, maar mocht je oprecht van jezelf vinden dat je het wel bent, dan ben je een wannabe.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je snapt het juist niet als je zoveel respect blijft hebben voor een spelert uit het verleden, nadat hij zo hard is afgegaan.
Lol dacht dat jij zuid 2 zatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar over te oordelen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Serieus, jij snapt er he-le-maal niks van. Ik denk de hele tijd al dat je stiekem helemaal geen Ajacied bent, maar mocht je oprecht van jezelf vinden dat je het wel bent, dan ben je een wannabe.
Vind dat wel meevallen. Bovendien heeft Zlatan ons erg veel plezier gebracht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Van der Vaart heeft veel meer betekent voor Ajax dan Ibrahimovic.
Nee en daarom zei ik dat niemand het moet wagen om hem te vergelijken met Huntelaar. Hij scoort dan wel minder maar de tegenstanders hebben 3 verdedigers nodig om hem tegen te houden. Hij is toch wel 1 van de beste spitsen op de wereld op dit moment. Hij is gewoon compleet.quote:Ik ben er trots op dat Ibrahimovic bij ons heeft gespeeld maar hij heeft niet overdreven veel gescoord en ging voor een appel en ei weer weg.
Achja wij zullen nooit echt weten wat er nou aan de hand was. Dus geef ik 'm (met alle plezierquote:Dat ie zo ging etteren tegen Van der Vaart om een transfer af te dwingen maakt hem voor mij alleen maar minder held, ik snap niet dat jij dat gedrag kennelijk wel kon waarderen.
Man hou toch op, je neemt nota bene onder de noemer 'humor' een naam en usericon van een Feyenoordicoon. Dat is eigenlijk al genoeg reden om je een stadionverbod voor het leven te geven wat mij betreft...Maar dat je dan zo praat over een echte Ajacied, iemand die Ajax in de tijd dat jij nog niet eens geboren was op de wereldkaart zette, zegt genoeg over jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar over te oordelen?Je moet Van Basten respecteren om een Ajacied te zijn?
Hou op gast.
Kom je nu mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Gewoon niet op De_kromme reageren.
Oh, oké. Dus je mag geen kritiek hebben op een trainer omdat hij vroeger één van de grootste Ajacieden ooit was. Ik weet niet waarom je nou ineens over zijn spelerscarriere begint, maar daar heb ik nooit aan getwijfeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Man hou toch op, je neemt nota bene onder de noemer 'humor' een naam en usericon van een Feyenoordicoon. Dat is eigenlijk al genoeg reden om je een stadionverbod voor het leven te geven wat mij betreft...Maar dat je dan zo praat over een echte Ajacied, iemand die Ajax in de tijd dat jij nog niet eens geboren was op de wereldkaart zette, zegt genoeg over jou.
Marco is één van de grootste Ajacieden ooit. Wie ben ik om daar over te oordelen? Dat maakt geen fuck uit, wie ben JIJ in godsnaam om zo'n bek te hebben over Marco van Basten? Sukkel.
Die pass op 1:33quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blind moet hem kennen, dus dan vertrouw ik er wel op.
Edit: Heb 'm ff door de youtube scouting gehaald:
Zlatan boven VdV ? No way....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:04 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
VdV
Ibrahimovic!
Zal t hem NOOIT vergeven. (Kan me even niks schelen wie toen gelijk had, Zlatan is koning boven allen)
Veruit de beste aankoop van deze eeuw voor Ajax.
(En waag het niet om Huntelaar te vergelijken met hem)
Kritiek mag je hebben, maar je zegt niet dat één van de grootste Ajax iconen delete moet worden uit een Ajax header omdat hij een kutkop heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, oké. Dus je mag geen kritiek hebben op een trainer omdat hij vroeger één van de grootste Ajacieden ooit was. Ik weet niet waarom je nou ineens over zijn spelerscarriere begint, maar daar heb ik nooit aan getwijfeld.
En oja:
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon een kut Feyenoorder die het niet meer zag zitten en daarom naar Ajax is overgestapt.
Waarom heb je niet overgeschreven naar een goedkoper vak?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef _Mike_ het volgende:
Kritiek mag je hebben, maar je zegt niet dat één van de grootste Ajax iconen delete moet worden uit een Ajax header omdat hij een kutkop heeft
Waarom flame je hem niet over zijn management en coach kwaliteiten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?
Z'n management is inderdaad niet z'n sterkste punt. Maar Van Hanegem is een goede trainer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waarom flame je hem niet over zijn management en coach kwaliteiten?
Maar Rafael komt wel terug bij Ajax mits het niet raar loopt, zo'n gevoel heb ik ook bij Chivuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
Bij van Bommel zag je hetzelfde als bij van der Vaart, die spelers komen pas terug naar Nederland als ze 33/34 zijn en overal flink gecashed hebben.
Het lijkt me alleen sterk dat hij op zijn 26e al terug komt, een leeftijd waarin een speler normaal gesproken ongeveer op z'n top zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Rafael komt wel terug bij Ajax mits het niet raar loopt, zo'n gevoel heb ik ook bij Chivu
Juist rond je 29e zit je volgens mij aan je top.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen sterk dat hij op zijn 26e al terug komt, een leeftijd waarin een speler normaal gesproken ongeveer op z'n top zou moeten zitten.
Nou ja, laten we zeggen dat de top van een speler in de leeftijdscategorie 25-29 zit, dat verschilt per speler, dan nog zie ik de noodzaak niet om nu alweer terug te komen voor vd Vaart.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Juist rond je 29e zit je volgens mij aan je top.
zeker als je dan met Jol en vd Vaart weer geen kampioen wordtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Vaart terughalen zou wel een geweldige stunt zijn
Dat is hetzelfde als dat een Ajacied groot fan is van Dirk Kuijt en zichzelf zo op een forum noemt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?
Hehe, eindelijk iemand die hetzelfe denkt over Sno als ik doe. Hoeplijk krijgt Jol het uit hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Wooldoor het volgende:
Ik schrijf Sno ook zeker nog niet af, fysiek is hij de man die Ajax op het middenveld zoekt. Als Jol hem voetballend nou ook eens beter kan maken heeft hij zeker nog wel kans van slagen.
Over Sno ben ik het wel eens, met de juiste instelling, en veel trainen op (handelings)snelheid kan hij best een goede speler worden. Hij denk alleen dat ie al het mannetje is, dat moet eruit. Het kan nog altijd wat worden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die hetzelfe denkt over Sno als ik doe. Hoeplijk krijgt Jol het uit hem.
Strootman lijkt me een goede aankoop gericht op de toekomst. Hij is wel jong dus mocht 'ie komen, dan maar een jaartje terug uitlenen aan Sparta want zo'n jongen moet wel aan voetballen toekomen.
En dan Van der Vaart. Het zou te mooi zijn, maar ik geloof er niet in. Daar moeten we echt nog een paar op wachten..
Ben wel benieuwd voor welke keeper Jol gaat kiezen, ik hoop Stekelenburg.
http://www.sportwereld.nl(...)Soprano_is_back.htmlquote:Als de jongens van Voetbal International me half juli bellen, zal ik voorspellen dat Ajax landskampioen wordt. Het is gebaseerd op het blinde vertrouwen dat ik in de vakman Martin Jol heb. Als het in 2010 niet lukt dan zeker en vast een jaartje later.
Er is geen speler die ooit geklaagd heeft over Martin Jol. Logisch, Martin is een warme man, al kan hij meedogenloos zijn. Niet wreedaardig zoals Tony Soprano hoor, maar figuurlijk rekent hij met een speler of makelaar keihard af als het moet. Ajax mag zich gelukkig prijzen met een zeer ervaren trainer die overloopt van het (zelf)vertrouwen.
Omdat ik het qua zicht top vind om daar te kijken. En 400 euro voor negen maanden Ajax bezoeken vind ik eigenlijk niet zo duur. En ik ben geen student hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom heb je niet overgeschreven naar een goedkoper vak?!
Zag die gast nog met ze broer op RTVNH paar weken terug, ze waren alletwee voor de kakkies, toen dacht ik gelijk laat die gozer maar snel weggaan.quote:Jeugdspeler Ajax naar Feyenoord
vrijdag 29 mei, door SP, Amsterdam, 14:52u, Gr8soccer/AS
Daan Rienstra (16) vertrekt komend seizoen naar Feyenoord. De middenvelder uit de B1 van Ajax komt volgend jaar waarschijnlijk in de nieuw te vormen A2 van de Rotterdammers.
Dit meldt gr8soccer, de zaakwaarnemer van Rienstra, op haar website. De kleine middenvelder speelde het afgelopen seizoen bij Ajax B1, maar kreeg tijdens het eindgesprek in april te horen dat hij moest vertrekken. Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Volgende week zal Ajax Showtime een overzicht publiceren met de nieuwe- en vertrekkende spelers bij de A-, B- en C-jeugd van Ajax.
Dus als je Ajax-fan bent mag oud-spelers van Feyenoord niet goed vinden? Wat is dat voor onzin zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat een Ajacied groot fan is van Dirk Kuijt en zichzelf zo op een forum noemt.
Neahh. Ik twijfel ook al veel langer of jij wel daadwerkelijk een Ajacied bent. Volgens mij ben jij één van de 2342352348923 typetjes die Loek zichzelf voor kan doen.
quote:"Trainer Moyes is een waardeloze vent"
Werkloos maar toch gelukkig
LIVERPOOL - Andy van der Meyde (29) is contractueel nog speler van Everton, dat vandaag de FA Cup-finale speelt tegen het Chelsea van Guus Hiddink. De ex-Ajacied is echter al op vakantie gestuurd door manager David Moyes. Bijzonder, want Van der Meyde stond aan de basis van de zege op aartsvijand Liverpool in de vierde ronde van de FA Cup. De vleugelaanvaller heeft een aflopend contract en nog geen nieuwe club. Ondanks alles is hij een gelukkig mens. Het gaat namelijk eindelijk beter met zijn dochter Dolce, die ruim twee jaar geleden veel te vroeg en met diverse complicaties werd geboren.
Het inmiddels 26 maanden oude dochtertje van Andy van der Meyde heeft sinds haar geboorte vaker in een ziekenhuisbed geslapen dan thuis. Dolce kwam onder andere met onvolgroeide longen ter wereld en had maandenlang 24 uur per dag speciale medische zorg nodig.
Haar voetballende vader hield de reden voor zijn door angst geteisterde dagen lange tijd geheim. Zelfs voor zijn trainer David Moyes, die hem afgepeigerd door het slaaptekort op het trainingsveld zag verschijnen. Terwijl zijn werkgever snakte naar de vleugelflitser die ze in 2005 met hoge verwachtingen van Internazionale hadden gekocht, leerden de geboren Arnhemmer en zijn Engelse vriendin hoe ze hun kind via een computer moesten voeden. "Een vreselijk moeilijke tijd, waarin voetbal voor mij totaal niet telde", blikt hij terug.
Omdat niemand de problemen van Van der Meyde kende, kwam de geruchtenmachine op gang. Hij zou de wallen onder zijn ogen oplopen in hippe uitgaansgelegenheden op Victoria Street, was het hardnekkigste verhaal. "Ik heb een tijd mijn mond gehouden, omdat zoiets toch niet geheim blijft als je een paar mensen inlicht. We wilden niet dagelijks met vragen en verhalen in de tabloids geconfronteerd worden", zegt Van der Meyde nu.
De achttienvoudig international stond er op het moment van zijn ontboezeming al niet zo goed op bij Everton. Hij pakte een domme rode kaart in zijn eerste derby met Liverpool, was vaak geblesseerd en in augustus 2006 belandde hij 's nachts op de EHBO.
Kwaadwillenden hadden volgens hem wat in zijn drankje gegooid. "Ik ontken niet dat ik af en toe graag de stad inga, maar het is onzin dat ik niet weet hoe een prof hoort te leven."
Nadat Van der Meyde Moyes vertelde over de situatie thuis, was er eventjes begrip bij zijn trainer. Toen hij vervolgens van de ene in de andere blessure viel, verdween de acceptatie. "Afgelopen zomer had ik een goede voorbereiding, maar liep ik vlak voor het begin van de competitie een scheur van zes centimeter in een hamstring op. Toen ik fit was, kreeg ik nauwelijks nog kansen. Meerdere malen kreeg ik te horen dat ik bij de groep zat, maar als ik in het stadion arriveerde, mocht ik op de tribune gaan zitten."
Enkele maanden geleden kreeg Van der Meyde te horen dat zijn aflopende contract niet vernieuwd zou worden. Aan het begin van vorige week stuurde Moyes hem al met vakantie. Slechts 24 keer in vier jaar tijd trok hij een wedstrijdshirt van Everton aan. Eén keer was zijn bijdrage echt relevant: hij gaf de voorzet waaruit Dan Gosling scoorde tegen Liverpool, in de verlenging van de replay in vierde ronde van de FA Cup van dit seizoen. "Dus ik heb toch een bijdrage geleverd aan het bereiken van de finale", zegt Van der Meyde schertsend. "Het is allemaal niet zo gelopen als ik had gehoopt, dat is wel duidelijk", vervolgt hij berustend. "Voor de fans en de spelers hoop ik dat Everton de FA Cup wint. Wat ik de trainer gun? Daar zeg ik maar niets over. Wayne Rooney heeft ook een keer iets over hem geroepen en kreeg een rechtszaak aan zijn broek."
Dolce is inmiddels een levendig kind. "Het gaat goed met haar. In de voorbije twee jaren is er een aantal clubs geweest die me wilden huren, maar we wilden het Dolce niet aandoen om van ziekenhuis en artsen te wisselen. Bij Everton hadden ze daar geen begrip voor, ze dachten dat ik bleef zitten voor het geld. Dat Dolce de reden was dat ik wilde blijven kwam blijkbaar niet in ze op. Inmiddels kunnen we met Dolce verhuizen. Alles is bespreekbaar, ook Nederland. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af."
Damn Andy, het zit hem ook niet mee hequote:
Niks aan verloren dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zag die gast nog met ze broer op RTVNH paar weken terug, ze waren alletwee voor de kakkies, toen dacht ik gelijk laat die gozer maar snel weggaan.
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet. Kan Cvitanich ook van profiteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef twi het volgende:
Ik vind het heel erg rot voor Van der Meyde, en ik kan er natuurllijk van ver amper over oordelen. Maar als een club miljoenen in je investeert en je licht de trainer niet in over de reden waarom je amper met je hoofd bij het voetbal is, kan ik op een gegeven moment wel begrijpen dat ze je laten vallen.
Als je dan zo rijk bent als hij, en de club wil je verkopen omdat je niks voor ze waard bent, maar je wilt niet... Tsja, dan lever je toch gewoon je contract in, in plaats van dat je zonder de reden te vertellen je geld op blijft strijken?
Het is een heel emotioneel en rot verhaal voor Andy, maar ik kan de kant van Everton wel begrijpen als ze weinig tot niks weten over je situatie...
De reden dat dit werd gepost is ongetwijfeld omdat je Andy dan naar Ajax kunt halen. Ik zou zeggen, llaat maar zitten.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet.
lekker basketbal blijven kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet. Kan Cvitanich ook van profiteren.
Sorry, maar ja. We hebben een targetman nodig, geen hardloper.KJH komt nog niet terug.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Spougle het volgende:
Koevermans ???Dat meen je toch niet serieus?
Nog last van dat gebroken sleutelbeen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong niet naar het jeugdtoernooi in Toulon. Allemaal prima, maar hij schijnt geblesseerd te zijn. Hoe en wat staat er dan weer niet bij. Iemand een idee?
Inderdaad, geef hem desnoods een prestatie contractquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:24 schreef VoreG het volgende:
Ik zou Mandy best graag naar Ajax zien komen, eindelijk weer een keer een rechtsbuiten die de bal goed kan voorgeven, waarom niet? We willen toch zo graag 4-3-3 met vleugelspelers spelen?
Ik vind dat je uit moet gaan met 4-3-3 indien dat mogelijk is met de spelers die je tot je beschikking hebt. Wat mij betreft kan dat met de huidige spelers en als je Mandy erbij haalt wordt dat alleen maar beter. Ik dnek wel dat hij z'n oude niveau kan oppakken. Daarnaast hoef je geen transferkosten te maken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol heeft juist gezegd dat 442 een optie is en dan willen jullie een speler die in de laatste 2 seizoenen nog geen 10 hele wedstrijden heeft gespeeld?
Ja. Op een prestatie contract kost het niks als het niks word. Die jongen heeft nog steeds potentie en is goed genoeg voor Ajax mits fit. En ik zie liever Mandy als 12e man dan Kennedy of Leo. laat het maar proberen zichzelf te bewijzen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol heeft juist gezegd dat 442 een optie is en dan willen jullie een speler die in de laatste 2 seizoenen nog geen 10 hele wedstrijden heeft gespeeld?
Maar volgens mij stelde Ajax van de week Martin Jol aan en niet VoreGquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat je uit moet gaan met 4-3-3 indien dat mogelijk is met de spelers die je tot je beschikking hebt. Wat mij betreft kan dat met de huidige spelers en als je Mandy erbij haalt wordt dat alleen maar beter.
Je kan iedereen wel een prestatiecontract geven, maar het uitgangspunt moet niet zijn dat iemand goedkoop is, het uitgangspunt moet zijn dat een speler Ajax direct moet versterken en zich in de basis kan spelen, zeker iemand van die leeftijd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja. Op een prestatie contract kost het niks als het niks word. Die jongen heeft nog steeds potentie en is goed genoeg voor Ajax mits fit. En ik zie liever Mandy als 12e man dan Kennedy of Leo. laat het maar proberen zichzelf te bewijzen zou ik zeggen
Ieder zijn mening uiteraard. Maar het lijkt me wel een goede gok. Al heb jij ook een punt natuurlijk, maar ik vind dat je voor sommige spelers uitzonderingen kan maken op dat contract.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan iedereen wel een prestatiecontract geven, maar het uitgangspunt moet niet zijn dat iemand goedkoop is, het uitgangspunt moet zijn dat een speler Ajax direct moet versterken en zich in de basis kan spelen, zeker iemand van die leeftijd.
Wat mij betreft hoeft er niemand bij, omdat je ook nog een stuk of wat jeugdspelers op die posities hebt lopen en de trainer wellicht liever 442 speelt. Zolang Suarez, Emanuelson, Kennedy, Rommedahl en Leonardo nog onder contract staan, is het laatste wat je moet doen een speler als Van Der Meyde halen, want zoveel beter dan de laatste drie is hij ook weer niet, dus de toevoeging zolang die er nog zijn, is nihil.
Belachelijke keuze uiteraard. Geef mij een prestatiecontract en ik zou het zo oplossen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar volgens mij stelde Ajax van de week Martin Jol aan en niet VoreG.
12 wedstrijden, 4 goals en 5 assists. Niet verkeerd dacht ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef kevin6188 het volgende:
D'r is van de winter al even sprake geweest van een terugkeer van De Mul. Maar denk niet dat je daar aan moet beginnen, bij RC Genk was het ook geen denderend succes, geloof ik.
Dat zou een goede zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Nashje het volgende:
Hou toch op zeg. Wil je vooruit als club of niet? Nee, dan moet je lekker De Mul halen.
Ajax heeft overigens de eerste gesprekken gehad met de zaakwaarnemer van Braafheid.
Klopt. Slechts 2 miljoen voor een goede backquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zou een goede zijn.
Groot en sterk en een linksback. Wat wil je nog meer!
Had een clausule voor 2 miljoen oid toch?
Goed nieuws, en mocht Vermaelen dan nog onverhoopt verkocht worden dan kunnen we altijd nog eventueel die Obradovic halen als hij echt zo goed isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Nashje het volgende:
Hou toch op zeg. Wil je vooruit als club of niet? Nee, dan moet je lekker De Mul halen.
Ajax heeft overigens de eerste gesprekken gehad met de zaakwaarnemer van Braafheid.
Nee, daar gaat Ajax beter van worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Nashje het volgende:
Heb je hem vaak zien spelen dan dat je dat kunt zeggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb liever Obradovic dan Braafheid, eigenlijk.
Op basis van wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb liever Obradovic dan Braafheid, eigenlijk.
En buitenlander he, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie keer zo duur, dus drie keer zo goed? Like duh
Geef mij dan maar een Nederlander. Makkelijker communicerenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
En buitenlander he, dan moet het wel goed zijn.
Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:25 schreef Frankz0rz het volgende:
Nee, ik heb hem niet zien spelen, maar ik weet wel zeker dat de meeste mensen die hier zeggen dat we Braafheid moeten halen hem ook niet schokkend veel hebben zien spelen
Ik zeg ook niet dat hij niks kan, maar voor alsnog lijkt het mij dat een jonge linksback gewild bij de halve Europese top dat ook kan. Maargoed, misschien hebben jullie wel gelijk, Braafheid is immer al 26, kost waarschijnlijk niet veel en is Nederlands.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.
Ik kijk eigenlijk niet zo veel basketbal. Naam is vrije vertaling van m'n achternaam en dat plaatje is toeval. Misleidend ik weet het. Ben veel meer voetbalkenner dan basketbal.quote:
Dat kun je niet zeker weten bij een overstap van Twente naar Ajax. Wielaert heeft ook nog niet kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.
Logisch als je bij zo'n zooitje als onze ploeg binnenkomt. Wisgerhof doet het bij Twente wel goed. En, dat komt niet alleen door Wisgerhof.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeker weten bij een overstap van Twente naar Ajax. Wielaert heeft ook nog niet kunnen overtuigen.
"zo'n zooitje"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Logisch als je bij zo'n zooitje als onze ploeg binnenkomt. Wisgerhof doet het bij Twente wel goed. En, dat komt niet alleen door Wisgerhof.
nou ja, ergens heeft barca wel gelijk. Twente was dit jaar meer team dan de elf veldspelers van ajax waren.quote:
Dat is een ander verhaal. Ik doelde meer op de spelers an sichquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
nou ja, ergens heeft barca wel gelijk. Twente was dit jaar meer team dan de elf veldspelers van ajax waren.
Mooi dat ze Chelski een poepie hebben laten ruiken.quote:Ajax A1 heeft het toernooi Gestion Copa Amsterdam overtuigend geopend. Tegen Chelsea won het team van trainer Frank de Boer met 2-0.
Na de toernooiwinst in Terborg staan de talenten van Ajax A1 dit pinksterweekeinde op het Gestion Copa Amsterdam toernooi. ,,Ik kijk tegen dit toernooi hetzelfde aan als tegen Terborg", aldus De Boer. ,,Het is een prestigieus toernooi en een fantastische ervaring voor de jongens om tegen andere grote clubs en verschillende systemen te spelen. Wij proberen het beste uit ze te halen."
En tegen Chelsea lukte dat uitstekend. ,,Wij keken niet op tegen Chelsea en speelden bij vlagen erg goed. Er lopen wel een paar goede voetballers bij de Engelson rond, maar wij lieten Chelsea niet aan voetballen toekomen door ze goed onder druk te houden. Alleen hadden we het bij 1-0 definitief moeten beslissen en moeten uitlopen. Nu bleef het lang 1-0 en had Chelsea nog de kans op 1-1 te komen, maar dat ging wegens buitenspel niet door."
Ajax A1 kwam in de eerste helft op voorsprong toen Johan Kappelhof met een diepe bal spits Geoffrey Castillion bereikte. Die stuitte nog op de keeper, maar in de rebound was de goed meegelopen Forian Jozefzoon alert en hij werkte de 1-0 binnen. In de tweede helft - de duels duren twee keer 25 minuten - schoot Marvin Zeegelaar met een diagonaal schot de wedstrijd op slot, 2-0. ,,De jongens verdienen een compliment," aldus De Boer. Zondag speelt zijn ploeg tegen Chivas Guadalajara, ook om 13.00 uur.
Juist niet mooi, nu willen ze dadelijk onze hele jeugd overnemen manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi dat ze Chelski een poepie hebben laten ruiken.
Alle talenten hebben toch al een contractquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Juist niet mooi, nu willen ze dadelijk onze hele jeugd overnemen man
Niet?!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Ik doelde meer op de spelers an sich
3 van de 7 zijn idd crap. Maar Oleguer(ja, ook hij) de belgen en Sulej zijn in vorm gewoon goede spelers voor Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet?!
Ik noem een Oleguer, Vertonghen, Vermaelen, Anita, Kennedy, Leonardo, Sulejmani.
Halen die gozer, en snelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben nu onderweg terug na 10 dagen Servie en heb die Obradovic zien spelen in de bekerfinale van Partizan tegen Sevojno.
Die gast is echt fucking goed. Echt een megatalent, daar was elke Partizan supporter het wel over eens.
Zeker een aanwinst voor ons achterin..
Die Ljajic die meespeelde was ook niet verkeerd trouwens.
AFC Ajax topic #1310: Geen prijs en geen trainerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand trouwens een linkje naar het Ajax topic waarin het bekend (het gerucht begon) werd dat Jol het wsl zou worden.
Wel zin om terug te lezen..
Welke vorm? Mijn buurjochie van 2 die in een G-voetbal pupillen team speelt is 1000x beter!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
3 van de 7 zijn idd crap. Maar Oleguer(ja, ook hij) de belgen en Sulej zijn in vorm gewoon goede spelers voor Ajax
Ja, zeker, je hebt gewoon gelijk man wow!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Welke vorm? Mijn buurjochie van 2 die in een G-voetbal pupillen team speelt is 1000x beter!
Dankquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1310: Geen prijs en geen trainer
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:26 schreef Nashje het volgende:
Waar is Dr.Daggla? Ben wel benieuwd wie hij nu ziet zitten..
En gelukt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dank
[..]
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was in Servie om de hand van m'n vriendin te vragen aan m'n toekomstige schoonvader..
Je bent er een beetje in blijven hangen?quote:en kwam zelf met het idee om Blind als rechterhand te vragen.
Ik zit al achterin de 20 he.. Bijna 30.quote:
Valt wel mee hoor, m'n vriendin is net 23quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:55 schreef Triptamine het volgende:
Daggla gefeliciteerd![]()
Maar wat zijn jullie allemaal oud mensen
quote:Cruijff: Jol moet Ajax naar zijn hand zetten
Volgens Johan Cruijff is het geen uitgemaakte zaak dat Martin Jol Ajax er volgend seizoen weer bovenop krijgt. Het clubicoon meent dat de organisatie van de club op de schop moet voordat er echt vooruitgang geboekt kan worden.
"Mij maakt het niet zoveel uit wie de trainer is", aldus Cruijff tegenover RTVNoord-Holland. "Het gaat om de organisatie en die is bij Ajax zwak tot zeer zwak. Laten we hopen dat Jol dat naar z'n hand kan zetten. Krijgt hij de kans niet dan zal ook hij stranden."
Volgens Cruijff moet er met name aan de jeugdopleiding van de Amsterdammers veel veranderen. "Het is gek dat over de hele wereld over de jeugdopleiding van Ajax wordt gesproken, terwijl er maar een paar spelers in het eerste elftal staan", vervolgt hij.
"Een Nederlandse club kan Messi niet kopen, maar je kunt hem wel fabriceren", concludeert Cruijff.
En uit Servie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, m'n vriendin is net 23.
quote:
Ik heb bij Cruijf altijd wel het idee dat het ongeveer klopt maar dat hij te breed denkt. En vaak in oplossingen die gewoon niet kunnen. Beetje wereldvreemd af en toe.quote:
En dan na 1 jaar weer verkopenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Rumille het volgende:
"Een Nederlandse club kan Messi niet kopen, maar je kunt hem wel fabriceren", concludeert Cruijff.
Als ik dat goed begrepen heb, ging het maar om 2 a 3cm verschil per leeftijdsperiode. Dat vind ik nou niet echt bijzonder. Alsof bij sneijder 2cm meer had uitgemaaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Barca het volgende:
Voorlopig doen we nog aan de kabouteracademie (lees Voetbal International), dus inderdaad ... een Messi kunnen we maken.
Soms wel 5 tot 6 cm. Maar, daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat erom dat we bij talentontwikkeling niet kijken naar talent maar naar leeftijd en de fysieke kracht op dat moment in plaats van de fysieke aanleg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Als ik dat goed begrepen heb, ging het maar om 2 a 3cm verschil per leeftijdsperiode. Dat vind ik nou niet echt bijzonder. Alsof bij sneijder 2cm meer had uitgemaakt
Opzich heeft die vent van dat artikel er helemaal gelijk in. Maar hij is ook een voorstander van meerdere jeugdploegen inrichten naar leeftijdsklasse, maar dat heeft dan toch het meeste resultaat als hetzelfde gebeurd bij de concurrentie, anders spelen ze alsnog tegen mensen die verder zijn in hun fysieke ontwikkeling. En ik denk niet dat iedere jeugdopleiding nu het kan bewerkstelligen om per jaargang 1 of 2 extra elftallen uit de grond te stampen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Soms wel 5 tot 6 cm. Maar, daar gaat het eigenlijk niet om. Het gaat erom dat we bij talentontwikkeling niet kijken naar talent maar naar leeftijd en de fysieke kracht op dat moment in plaats van de fysieke aanleg.
Een Messi kan je niet zomaar fabriceren, zelfs niet met de beste jeugdopleiding ter wereld. Daar komt ook een gigantische dosis geluk bij kijken. En mocht je 'm een keer fabriceren, dan ben je 'm na een jaartje wel weer kwijt. Dus deze man ijlt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Rumille het volgende:
Ik zag het net ook. Bij hockey gebruiken ze het inderdaad zelfs al bij een overtreding. Het is belachelijk dat dit bij de nummer 1 sport in de wereld nog niet geïntroduceerd is, gebruik het in iedergeval bij doelpunt of geen doelpunt denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:53 schreef Rumille het volgende:
Ik zie net bij Studio Sport bij een hockey wedstrijd hoe ze videobeelden gebruiken tijdens de wedstrijd. Er is gewoon een of andere vogel in een hokje met iets van 5 videoschermen en toen de ene partij een strafcorner kreeg toegewezen protesteerde de andere partij. Wel tevergeefs, maar in de tijd dat men bij het voetbal protesteert tegen bijvoorbeeld een penalty kan je makkelijk videobeelden bekijken en constateren of de penalty terecht is.
Ongelofelijk dat ze dit nog niet toepassen. Met een twijfelgeval als Suarez kan je bij elke vermeende overtreding een aanvraag indienen.
Een eerste grappige opmerking van Barcaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:50 schreef Barca het volgende:
de kabouteracademie VI
Dat sowieso.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef Radegast het volgende:
Als de bal niet rolt hebben we er allemaal vertrouwen in.
We moeten gewoon tot de aanvang van het seizoen stoppen met posten, denken, en praten over een eventueel kampioenschap. Elke keer maar denken dat je het word is volgens mij ook maar bad karmaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar het feit dat Ajax al 5 seizoenen droog staat geeft mij nog het meeste vertrouwen. Ajax kan simpelweg niet 6 seizoenen droog staan.. Toch?.
Hierdoor kom ik hier zeldenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:29 schreef Noshiba het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajax
mooi zo.quote:
Goed zo, als jij hier een vaste poster was zou ik deze topics helemaal niet meer kunnen bijhoudenquote:
Dat dacht ik bij drie al.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar het feit dat Ajax al 5 seizoenen droog staat geeft mij nog het meeste vertrouwen. Ajax kan simpelweg niet 6 seizoenen droog staan.. Toch?.
Pff, dan mag je inderdaad wel gaan klagen jaquote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij drie al.![]()
Moet je nagaan hoelang Marseille of een Liverpool al wachten op een volgend kampioenschap, bijna 20 jaar.![]()
Anders verneuk je de layout ffquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef w00h00 het volgende:
[..]
mooi zo.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaax!
Zodra hij haar zo leuk vindt dat hij terug komt naar Ajax is het interessantquote:Op zondag 31 mei 2009 01:52 schreef Chadi het volgende:
Die Sneijder en Jolante hebben dus echt wat. Waren net in Utrecht klef aan het doen in die BMW van hem
quote:'De Premier League spreekt me aan'
Thomas Vermaelen, nu nog in Japan, binnenkort mogelijk bij Arsenal
In afwezigheid van Kompany en Van Buyten is Thomas Vermaelen de leider van de Belgische verdediging. De kans is groot dat hij dat ook bij topclub Arsenal moet worden.
Thomas Vermaelen is nog maar 23, maar bij de nationale ploeg geldt hij als een van de anciens. 'Bij Ajax is dat ook zo. Als er wedstrijdjes worden gespeeld tussen jong en oud, dan zit ik altijd bij oud', blaast de linksvoetige verdediger met gespeelde verontwaardiging. Net om die ervaring is Arsenal van plan om een bod bij Ajax neer te leggen. De Gunners zijn intens gecharmeerd door de Ajacied. Vermaelen lijkt echter de opdracht te hebben gekregen om er niet te veel over te lossen.
Vind je het straf dat Arsène Wenger bij jou uitkomt?
'Dat lijkt zo te zijn. Dat is niet normaal, hé. Maar zelf weet ik er niet zo veel van. Ik ben bezig met mijn seizoen en na de Kirin Cup hoor ik het wel.'
Nochtans heeft Arsenal de gewoonte om spelers eerst te polsen naar hun interesse vooraleer ze een bod uitbrengen.
'Daar kan ik weinig over zeggen.'
Jouw glimlach verraadt veel.
'Ik kan niet alles prijsgeven. Het zou mooi zijn, maar ik zit er nog niet.'
Is de Engelse competitie altijd een stille droom geweest?
'Ja, dat wel. Al heel lang eigenlijk. De Premier League spreekt me aan. We hebben met Ajax tegen Aston Villa gespeeld en de manier waarop voetbal daar werd beleefd, vind ik schitterend. Voor het publiek is het de sport nummer een.'
Ondertussen is het bijna zeker dat Dick Advocaat de nieuwe bondscoach wordt. Wat denk jij over keuze?
'Moeilijk om te beoordelen, maar ik hoor toch binnenskamers dat het een goeie mens is.'
Jij kent de Nederlandse school. Marcheert dat in België?
'Dat denk ik wel. Nederlandse trainers houden ervan om een ploeg te laten combineren. Met het voetballend vermogen dat wij hebben, past dat. Zeker met de vele jonge jongens die we hebben.'
Kan het een cultuurshock zijn?
'In het begin misschien wel. Dat was toch hoe ik het destijds bij Ajax meemaakte, maar dat went snel. Voetbal is een internationale sport. Dat loopt wel los.'
quote:Wielaert: "Ajax wil zich revancheren"
Met Martin Jol als kersverse trainer kunnen de Ajacieden zich gaan richten op komend seizoen. Robbie Wielaert is van mening dat er voor volgend seizoen maar één doelstelling is. Kampioen worden, iets anders telt niet in Amsterdam.
"Als een ding duidelijk is, is het dat Ajax zich wil revancheren voor het matige seizoen", zegt de verdediger in gesprek met Voetbal Magazine. "Dat geldt voor iedereen, ook voor mij. Ajax hoort elk jaar mee te spelen om de landstitel, adel verplicht nu eenmaal. Het zal niet gemakkelijk worden, want ik zie PSV ook terugkeren aan de top. Zoals AZ en FC Twente zich natuurlijk willen handhaven en ook Feyenoord iets goed te maken heeft."
Nu de trainer bekend is, moet Ajax volgens Wielaert tijdens de voorbereiding grote stappen zetten. "Na vijf jaar zonder titel moet daar het fundament worden gelegd voor een ingespeeld elftal. We hebben ruim een maand om duidelijkheid te creëren. Voetballers die teamafspraken blijven schenden zullen een probleem hebben, want Ajax moet een hecht collectief worden, een ploeg die constant presenteert. En niet de ene week een acht en de andere week een vier."
De wedstrijden dat ze een 8 haalden is op 1 hand te tellen.quote:En niet de ene week een acht en de andere week een vier."
quote:
Lekker, hij zit er net een half jaar en zelfs voor hem is het blijkbaar al duidelijk dat spelers hun afspraken niet na komen..quote:Voetballers die teamafspraken blijven schenden zullen een probleem hebben
Dus geen extra kracht voor in het centrum of?quote:
Zelfs wij als toeschouwers zien dat toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[..]
Lekker, hij zit er net een half jaar en zelfs voor hem is het blijkbaar al duidelijk dat spelers hun afspraken niet na komen..
Toeschouwers hebben nogal eens de neiging om iets te geloven terwijl het helemaal niet waar isquote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zelfs wij als toeschouwers zien dat toch?
Mag toch echt hopen dat hij dat na een wedstrijd of 2 a 3 wel doorheeftquote:Op zondag 31 mei 2009 12:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[..]
Lekker, hij zit er net een half jaar en zelfs voor hem is het blijkbaar al duidelijk dat spelers hun afspraken niet na komen..
Omdat het precies een jongen is die we zoeken.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom wil iedereen hier Boulahrouz, die jongen speelt niet meer dan 10 wedstrijden per jaar
quote:‘Ik beschouw het verdedigen als een kunst en doe het op intuïtie en gevoel. De aanvaller maakt de eerste actie en ik anticipeer daarop. Door mijn inzicht probeer ik de aanval tijdig af te breken. De spits moet worden uitgeschakeld.
‘Voor de wedstrijd probeer ik zoveel mogelijk te ontspannen. Luister naar muziek, lees soms de koran. Een beetje met de bal kloten, gesprekken voeren met spelers over andere dingen dan het treffen. Stress wil ik vermijden. Voetballers die anderhalf uur voor de wedstrijd hun kicks aantrekken en nerveus met hun noppen op de grond tikken, daar houd ik niet van.
‘Als de wedstrijd dichterbij komt, focus ik op spelsituaties die zich kunnen voordoen. Soms ken ik de speelstijl van degene die ik tegenover me krijg. Ik moet weten hoe snel hij is, wat er kan gebeuren als hij de diepte ingaat.
‘Van nature neig ik ernaar te coachen in de achterhoede. De verdediging moet er zo goed mogelijk staan, zodat het moeilijk wordt voor de vijandelijke aanval. Dat doe ik in samenspraak. Het is namelijk ook een teamsport. Ik help spelers en zij helpen mij.
‘Mijn chemie moet oké zijn, ik moet me goed voelen. De aanvaller staat er om te scoren en hij zal het steeds proberen. Ik kan er niet op rekenen dat hij een slechte dag heeft, hij gaat het beste van zichzelf geven. Ik kan veel duels winnen, maar die ene die je verliest, kan een doelpunt worden. Daar word ik op afgerekend.
‘Met mijn tegenstander heb ik absoluut geen contact. Hij poogt mij uit de tent te lokken. Afhankelijk van het temperament van de aanvaller kan er veel gebeuren. Spitsen proberen in mijn ballen te knijpen, provoceren door me uit te schelden, delen elleboogstoten uit en spugen.
Ongelooflijk eigenlijk. Dat een speler van het kaliber Boulahrouz zo weinig heeft gespeeld.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:56 schreef thewishmaster het volgende:
Laatste vijf seizoen van Boulahrouz:
2004/05 Hamburger SV 24 1 Bundesliga
2005/06 Hamburger SV 28 0 Bundesliga
2006/07 Chelsea 13 0 Premiership
2007/08 Sevilla 6 0 Primera Division
2008/09 VfB Stuttgart 21 0 Bundesliga
Daar moet bij worden aangetekend dat hij bij Chelsea en Sevilla geen basisplaats had. Ik heb hem er graag bij omdat ik een echte killer in het centrum van de verdediging wil hebben, die zijn er nu niet.
Kan Cruijff niet even permanent z'n smoel houden? Ongelooflijk, calimero himself.quote:
Sunderland speelt dan ook in een aantrekkelijkere competitiequote:Op zondag 31 mei 2009 14:25 schreef BluesRebel het volgende:
Even een punt:
Ik lees net op VI.nl dat Mancini erg blij is met een aanbod van Sunderland. Ik riep een paar keer hier dat Ajax hem moest proberen. Blijkt maar weer dat alles mogelijk is. Denk toch echt dat Mancini liever Ajax zou willen trainen dan Sunderland. Achteraf gezien is t goedgekomen, maar dat Ajax t niet eens probeert zegt wel weer genoeg..
Zonder twijfel. Maar ik zeg niet dat hij zou komen of zou willen komen. Alleen zij proberen het gewoon en kijk 's aan. Ajax zit altijd achter de feiten aan. Bij potentiële aankopen is t ook om je dood aan te ergeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Sunderland speelt dan ook in een aantrekkelijkere competitie
Waarom zegt dat genoeg? Wat zegt dat?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:25 schreef BluesRebel het volgende:
Even een punt:
Ik lees net op VI.nl dat Mancini erg blij is met een aanbod van Sunderland. Ik riep een paar keer hier dat Ajax hem moest proberen. Blijkt maar weer dat alles mogelijk is. Denk toch echt dat Mancini liever Ajax zou willen trainen dan Sunderland. Achteraf gezien is t goedgekomen, maar dat Ajax t niet eens probeert zegt wel weer genoeg..
Zie boven je. Dat Ajax meestal niet snel(en goed) handelt. Je kunt op zn minst vragen of hij erin geïnteresseerd zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zegt dat genoeg? Wat zegt dat?
Hoe weet jij nou wat Ajax allemaal wel of niet heeft geprobeerd? Daarnaast zou een beetje realiteitszin wel passen natuurlijk, Mancini wil nooit naar de Nederlandse competitie en daarnaast zal Sunderland wel een betje veel meer kunnen betalen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie boven je. Dat Ajax meestal niet snel(en goed) handelt. Je kunt op zn minst vragen of hij erin geïnteresseerd zou zijn.
Omdat we het hier over Ajax hebben. Alles lekt uit en daar zouden we ook wel iets van gehoord hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat Ajax allemaal wel of niet heeft geprobeerd?
Ja maar nogmaals, we hebben het hier over Ajax. We hebben al een tijdje niks gewonnen maar zo kansloos zijn we echt niet hoor. Vooral niet in het buitenland.quote:Daarnaast zou een beetje realiteitszin wel passen natuurlijk, Mancini wil nooit naar de Nederlandse competitie en daarnaast zal Sunderland wel een betje veel meer kunnen betalen.
Hopelijk gaat ie naar ManU, is een veel leukere club dan Realquote:'United ziet Huntelaar als vervanger Tévez'
Manchester United heeft serieuze belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar. Volgens de Engelse krant The People is de spits de beoogde opvolger voor de zeer waarschijnlijk vertrekkende Carlos Tévez.
Alex Ferguson zou nog alle vertrouwen hebben in Huntelaar, die ondanks acht doelpunten in veertien duels geen basisplek heeft weten af te dwingen in Madrid. Volgens diverse Spaanse media zou Florentino Perez, die strijdt om het presidentschap van de club, van Huntelaar afwillen om zodoende meer ruimte te krijgen om nieuwe spelers te halen.
Manchester United is op haar beurt juist op zoek naar een nieuwe spits. De club lijkt Tévez te laten vertrekken omdat het aanhikt tegen de vraagprijs van dertig miljoen euro en is daarom bij Huntelaar uitgekomen. De Engelse topclub zou zo'n negentien miljoen euro over hebben voor de oud-Ajacied
Allemaal leuk een aardig, maar voorlopig speelt Ajax in de Eredivisie en niet in de Premier League. Ook het budget van Sunderland ligt waarschijnlijk hoger dan dat van Ajax.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Omdat we het hier over Ajax hebben. Alles lekt uit en daar zouden we ook wel iets van gehoord hebben.
[..]
Ja maar nogmaals, we hebben het hier over Ajax. We hebben al een tijdje niks gewonnen maar zo kansloos zijn we echt niet hoor. Vooral niet in het buitenland.
Ons centraal duo laat er even 4 door tegen Japan, snel verpatsen die Vermaelenquote:Thomas Vermaelen en Toby Alderweireld zijn er met het nationale elftal van België niet in geslaagd om de Kirin Cup te winnen. In Tokio gingen de Rode Duivels hard onderuit tegen gastland Japan: 4 - 0. Japan legde daardoor beslag op de Kirin Cup. De twee Ajacieden speelden de gehele wedstrijd.
Sorry hoor, maar alles lekt uitquote:Op zondag 31 mei 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Omdat we het hier over Ajax hebben. Alles lekt uit en daar zouden we ook wel iets van gehoord hebben.
[..]
Ja maar nogmaals, we hebben het hier over Ajax. We hebben al een tijdje niks gewonnen maar zo kansloos zijn we echt niet hoor. Vooral niet in het buitenland.
Mancini, die is echt niets beter dan Jol hoor...quote:Op zondag 31 mei 2009 15:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook altijd al gezegd dat hij beter naar Engeland kon gaan. Hopelijk doet hij dat ookquote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie naar ManU, is een veel leukere club dan Real
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:52 schreef Chadi het volgende:
Die Sneijder en Jolante hebben dus echt wat. Waren net in Utrecht klef aan het doen in die BMW van hem
Daar mag je wel met fakkels en ander vuurwerk klotenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Noshiba het volgende:
Al die fanatieke boys bij basketbal nu op NL1 allemaal ajax kleding aan.
Ja, die willen ook wel weer eens kampioenschap vieren aldus Radio1.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Noshiba het volgende:
Tof!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie naar ManU, is een veel leukere club dan Real
quote:'Jol blokkeert transfer Vermaelen'
Volgens het Britse tabloid Daily Star blokkeert Martin Jol vooralsnog de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal. De coach zou volgens de roddelkrant een stop op de transfers hebben gezet. Hij zou dan zelf eerst een beeld willen vormen van de selectie alvorens beslissingen te nemen over de selectie.
Wel slim, Vermaelen wil je sowieso voorlopig behouden totdat je een vervanger hebt. Iedere speler begrijpt dat een nieuwe trainer eerst alles wilt bekijken en zo koopt Jol wat tijd voor zichzelf en gaan de topclubs wellicht naar andere spelers kijken.quote:
Als dat echt zo is hou ik nu al van Jol. Je blijft maar lekker waar je zit, je hebt namelijk een contract.quote:
Dat is helemaal het uitgangspunt van Jol niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als dat echt zo is hou ik nu al van Jol. Je blijft maar lekker waar je zit, je hebt namelijk een contract.
quote:
8.57mln euro bodquote:Ex-Spurs boss to block Arsenal transfer deal?
Martin Jol's appointment as Ajax manager couldn't have come at a worse time for Arsenal.
Just as the Gunners get close to finalising a £7.5m deal to take Ajax centre back Thomas Vermaelen to the Emirates Stadium, the ex-Spurs boss arrives and puts a spanner in the works.
It's understood that Jol has spoken of his admiration of the 23-year-old Belgium international to his board of directors and consequently it looks likely that Vermaelen will stay put for one more year at least.
Nou bij Ajax kan het anders raar lopenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Een Braafheid haal je niet voor de bank. Obradovic ook niet.
Braafheid centraal zie ik ook wel zitten...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Een Braafheid haal je niet voor de bank. Obradovic ook niet.
veels te weinig. hij staat ook sowieso nog tot 2012 onder contractquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
8.57mln euro bodVraag me af wat daar van waar is.
een jaar houden en dan CL spelen levert meer opquote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
8.57mln euro bodVraag me af wat daar van waar is.
Jol doet dergelijke acties over het algemeen op de vraagprijs op te kunnen krikken. Je zult ook gaan zien dat hij bepaalde spelers op gaat hemelen. Hetzelfde gebeurde bij RKC.quote:
eerst maar eens kijken wat er op transfermarkt gebeurdquote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef bloodysunday het volgende:
Vraag me af wat de vaste opstelling is volgend seizoen..
Vraag me af of we al die slechte spelers kunnen slijten en wie er dan gaan komenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef bloodysunday het volgende:
Vraag me af wat de vaste opstelling is volgend seizoen..
Juah inderdaad, denk dat er maar 1 a 2 nieuwe spelers bijkomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vraag me af of we al die slechte spelers kunnen slijten en wie er dan gaan komen
Zoveel kleding was er nietquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Noshiba het volgende:
quote:Real Madrid, al enige tijd zeker van de tweede plaats in de eindrangschikking van de Primera Division, eindigde met negen man. Michel Salgado en Klaas-Jan Huntelaar kregen rood.
De Nederlandse aanvaller, net ingevallen voor Arjen Robben, werd vlak voor het eindsignaal uit het veld gestuurd.
Maar die Eriksen, die voetbalt toch in de B1 ofniet? of al overgeheveld naar de A..quote:Vroeg op de avond stelden de Ajacieden hun plek in de kruisfinales van de vijfde Gestion Copa Amsterdam definitief veilig. FCNH, een gelegenheidsselectie van amateurspelers, werd met 4-0 verslagen. Christian Eriksen opende vlak voor rust de score voor de Amsterdammers. Na de pauze scoorden Tayfun Candan en Lorenzo Ebecilio (2 maal). Afgelopen jaar sloot Ajax het toernooi af als nummer twee.
Speelde geloof ik al regelmatig bij de A1 mee, vanaf volgend seizoen definitief bij de A1.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:46 schreef Silaz het volgende:
Stuk over de A1 op ajax.nl
[..]
Maar die Eriksen, die voetbalt toch in de B1 ofniet? of al overgeheveld naar de A..
Klopt, hopelijk sluit hij snel aan bij het eerstequote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Speelde geloof ik al regelmatig bij de A1 mee, vanaf volgend seizoen definitief bij de A1.
volgens die rapportage in de vi mot dat dus niet, want daar krijg je dwergspelers van a la sneijderquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Klopt, hopelijk sluit hij snel aan bij het eerste
Nou is dat even mooi dat Eriksen volgens mij een stuk groter is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef s0k het volgende:
[..]
volgens die rapportage in de vi mot dat dus niet, want daar krijg je dwergspelers van a la sneijder
Hij is al 1,90 geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef s0k het volgende:
[..]
volgens die rapportage in de vi mot dat dus niet, want daar krijg je dwergspelers van a la sneijder
Iets groter dan Blind, dus zal wel rond de 1.80 zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij is al 1,90 geloof ikOf bovenin de 1,80 check maar hoe groot hij is in vergelijking met Danny Blind.
Maar dat was alweer 7 maanden geleden, hij zal vast wel wat gegroeid zijn en nog groeien, hij is 3 maanden 17quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Iets groter dan Blind, dus zal wel rond de 1.80 zijn.
Tikken uitdele Robbie.quote:Nu de trainer bekend is, moet Ajax volgens Wielaert tijdens de voorbereiding grote stappen zetten. 'Na vijf jaar zonder titel moet daar het fundament worden gelegd voor een ingespeeld elftal. We hebben ruim een maand om duidelijkheid te creëren. Voetballers die teamafspraken blijven schenden zullen een probleem hebben, want Ajax moet een hecht collectief worden, een ploeg die constant presenteert. En niet de ene week een acht en de andere week een vier.'
Ik ben 1 maand 17 en groei al een half jaar niet meer ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 23:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar dat was alweer 7 maanden geleden, hij zal vast wel wat gegroeid zijn en nog groeien, hij is 3 maanden 17
Ik ben over 1 maand 17 en ik groei nog genoeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ben 1 maand 17 en groei al een half jaar niet meer ofzo
Ga je dus een enorm bedrag betalen voor een speler uit eigen jeugd?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:48 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax zou een bod op van der Vaart kunnen uitbrengen volgens Jack alleen zie ik hem niet komen nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |