abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69551680
De Mul is natuurlijk wel een betere rechtsbuiten dan de rommel die er afgelopen twee seizoenen op die positie heeft rondgelopen.
pi_69552035
Inderdaad, Suarez
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:00:36 #128
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69552109
Talent dat gaat doorbreken het komende seizoen? Hm ... Blind?

Over Evander Sno: zou wel eens zo'n projectje als Khalid Boulah Boulah Boulahrouz kunnen worden. Immers, onze knuffelmocro werd voor Jol hem ging trainen ook niet gezien als een speler die goed genoeg zou zijn voor de eredivisie?

Raf vd V? Die hoeft niet IN PLAATS VAN Aissati te spelen. Die kan best MET Aissati spelen.

Zou Clarence 'baas' Seedorf ook graag terug zien.

Er zijn er wel meer ... maar die zijn daar zelf nog niet aan toe en hebben ook niet direct iets met Martin J voor zover ik weet. Te noemen: Wesley Sneijder, John Heitinga, Klaas-Jan Huntelaar.

Had Davids nou in Engeland wél onder Jol getraind? Ikkuh ff niet meer weet.

De zoveelste opstelling:

1. Stekelenburg / Vermeer;

2. Van der Wiel / Wielaert, 3. Wielaert / Boulahrouz, 4. Mathijsen / Wielaert, 5. Braafheid;

6. Sno (Heitinga zou ik graag zien terugkomen maar ...), 8. Lindgren;

7. Aissati/Beerens/Sahar, 10. Seedorf, 11. Van der Vaart/Pranjic/Elia/Sarpong;

9. Koevermans

[ Bericht 0% gewijzigd door Barca op 30-05-2009 14:06:30 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:09:37 #129
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_69552288
Koevermans ??? Dat meen je toch niet serieus?
pi_69552368
D'r is van de winter al even sprake geweest van een terugkeer van De Mul. Maar denk niet dat je daar aan moet beginnen, bij RC Genk was het ook geen denderend succes, geloof ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:15:15 #131
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_69552400
Jol kan ook best hard in de kleedkamer zijn, dus ik zal maar wegblijven mulletje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 30 mei 2009 @ 14:19:32 #132
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69552483
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Spougle het volgende:
Koevermans ??? Dat meen je toch niet serieus?
Sorry, maar ja. We hebben een targetman nodig, geen hardloper.KJH komt nog niet terug.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69552552
Jol is ook wel iemand van de targetmannen volgens mij. Koevermans met Cvitanich zou ik wel zien zitten. Mogen ze samen uitvechten wie de vaste spits wordt.
pi_69552755
Siem de Jong niet naar het jeugdtoernooi in Toulon. Allemaal prima, maar hij schijnt geblesseerd te zijn. Hoe en wat staat er dan weer niet bij. Iemand een idee?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69553174
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong niet naar het jeugdtoernooi in Toulon. Allemaal prima, maar hij schijnt geblesseerd te zijn. Hoe en wat staat er dan weer niet bij. Iemand een idee?
Nog last van dat gebroken sleutelbeen?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_69553757
Ik zou Mandy best graag naar Ajax zien komen, eindelijk weer een keer een rechtsbuiten die de bal goed kan voorgeven, waarom niet? We willen toch zo graag 4-3-3 met vleugelspelers spelen?
pi_69553779
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:24 schreef VoreG het volgende:
Ik zou Mandy best graag naar Ajax zien komen, eindelijk weer een keer een rechtsbuiten die de bal goed kan voorgeven, waarom niet? We willen toch zo graag 4-3-3 met vleugelspelers spelen?
Inderdaad, geef hem desnoods een prestatie contract
pi_69553815
Jol heeft juist gezegd dat 442 een optie is en dan willen jullie een speler die in de laatste 2 seizoenen nog geen 10 hele wedstrijden heeft gespeeld?
pi_69553921
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jol heeft juist gezegd dat 442 een optie is en dan willen jullie een speler die in de laatste 2 seizoenen nog geen 10 hele wedstrijden heeft gespeeld?
Ik vind dat je uit moet gaan met 4-3-3 indien dat mogelijk is met de spelers die je tot je beschikking hebt. Wat mij betreft kan dat met de huidige spelers en als je Mandy erbij haalt wordt dat alleen maar beter. Ik dnek wel dat hij z'n oude niveau kan oppakken. Daarnaast hoef je geen transferkosten te maken.
pi_69553930
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja. Op een prestatie contract kost het niks als het niks word. Die jongen heeft nog steeds potentie en is goed genoeg voor Ajax mits fit. En ik zie liever Mandy als 12e man dan Kennedy of Leo. laat het maar proberen zichzelf te bewijzen zou ik zeggen
pi_69554013
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vind dat je uit moet gaan met 4-3-3 indien dat mogelijk is met de spelers die je tot je beschikking hebt. Wat mij betreft kan dat met de huidige spelers en als je Mandy erbij haalt wordt dat alleen maar beter.
Maar volgens mij stelde Ajax van de week Martin Jol aan en niet VoreG .
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:33 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ja. Op een prestatie contract kost het niks als het niks word. Die jongen heeft nog steeds potentie en is goed genoeg voor Ajax mits fit. En ik zie liever Mandy als 12e man dan Kennedy of Leo. laat het maar proberen zichzelf te bewijzen zou ik zeggen
Je kan iedereen wel een prestatiecontract geven, maar het uitgangspunt moet niet zijn dat iemand goedkoop is, het uitgangspunt moet zijn dat een speler Ajax direct moet versterken en zich in de basis kan spelen, zeker iemand van die leeftijd.

Wat mij betreft hoeft er niemand bij, omdat je ook nog een stuk of wat jeugdspelers op die posities hebt lopen en de trainer wellicht liever 442 speelt. Zolang Suarez, Emanuelson, Kennedy, Rommedahl en Leonardo nog onder contract staan, is het laatste wat je moet doen een speler als Van Der Meyde halen, want zoveel beter dan de laatste drie is hij ook weer niet, dus de toevoeging zolang die er nog zijn, is nihil.
pi_69554036
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je kan iedereen wel een prestatiecontract geven, maar het uitgangspunt moet niet zijn dat iemand goedkoop is, het uitgangspunt moet zijn dat een speler Ajax direct moet versterken en zich in de basis kan spelen, zeker iemand van die leeftijd.

Wat mij betreft hoeft er niemand bij, omdat je ook nog een stuk of wat jeugdspelers op die posities hebt lopen en de trainer wellicht liever 442 speelt. Zolang Suarez, Emanuelson, Kennedy, Rommedahl en Leonardo nog onder contract staan, is het laatste wat je moet doen een speler als Van Der Meyde halen, want zoveel beter dan de laatste drie is hij ook weer niet, dus de toevoeging zolang die er nog zijn, is nihil.
Ieder zijn mening uiteraard. Maar het lijkt me wel een goede gok. Al heb jij ook een punt natuurlijk, maar ik vind dat je voor sommige spelers uitzonderingen kan maken op dat contract.
pi_69554117
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar volgens mij stelde Ajax van de week Martin Jol aan en niet VoreG .
Belachelijke keuze uiteraard. Geef mij een prestatiecontract en ik zou het zo oplossen!
pi_69554136
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef kevin6188 het volgende:
D'r is van de winter al even sprake geweest van een terugkeer van De Mul. Maar denk niet dat je daar aan moet beginnen, bij RC Genk was het ook geen denderend succes, geloof ik.
12 wedstrijden, 4 goals en 5 assists. Niet verkeerd dacht ik.

En dan in de beker nog 4 wedstrijden, 3 goals en 1 assist.
pi_69554271
Hou toch op zeg. Wil je vooruit als club of niet? Nee, dan moet je lekker De Mul halen.

Ajax heeft overigens de eerste gesprekken gehad met de zaakwaarnemer van Braafheid.
pi_69554377
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Nashje het volgende:
Hou toch op zeg. Wil je vooruit als club of niet? Nee, dan moet je lekker De Mul halen.

Ajax heeft overigens de eerste gesprekken gehad met de zaakwaarnemer van Braafheid.
Dat zou een goede zijn.
Groot en sterk en een linksback. Wat wil je nog meer!
Had een clausule voor 2 miljoen oid toch?
pi_69554434
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat zou een goede zijn.
Groot en sterk en een linksback. Wat wil je nog meer!
Had een clausule voor 2 miljoen oid toch?
Klopt. Slechts 2 miljoen voor een goede back
pi_69554678
quote:

Goed nieuws, en mocht Vermaelen dan nog onverhoopt verkocht worden dan kunnen we altijd nog eventueel die Obradovic halen als hij echt zo goed is
pi_69554750
quote:

Nee, daar gaat Ajax beter van worden.
pi_69554776
Ik heb liever Obradovic dan Braafheid, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')