Heb je hem vaak zien spelen dan dat je dat kunt zeggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb liever Obradovic dan Braafheid, eigenlijk.

Op basis van wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb liever Obradovic dan Braafheid, eigenlijk.

En buitenlander he, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Drie keer zo duur, dus drie keer zo goed? Like duh

Geef mij dan maar een Nederlander. Makkelijker communicerenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
En buitenlander he, dan moet het wel goed zijn.

Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:25 schreef Frankz0rz het volgende:
Nee, ik heb hem niet zien spelen, maar ik weet wel zeker dat de meeste mensen die hier zeggen dat we Braafheid moeten halen hem ook niet schokkend veel hebben zien spelen

Ik zeg ook niet dat hij niks kan, maar voor alsnog lijkt het mij dat een jonge linksback gewild bij de halve Europese top dat ook kan. Maargoed, misschien hebben jullie wel gelijk, Braafheid is immer al 26, kost waarschijnlijk niet veel en is Nederlands.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.

Ik kijk eigenlijk niet zo veel basketbal. Naam is vrije vertaling van m'n achternaam en dat plaatje is toeval. Misleidend ik weet het. Ben veel meer voetbalkenner dan basketbal.quote:

Dat kun je niet zeker weten bij een overstap van Twente naar Ajax. Wielaert heeft ook nog niet kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb Eredivisie Live en heb Twente best vaak zien spelen, Braafheid behoort steevast tot de uitblinkers. Hij kan Ajax aan dat weet ik zeker.

Logisch als je bij zo'n zooitje als onze ploeg binnenkomt. Wisgerhof doet het bij Twente wel goed. En, dat komt niet alleen door Wisgerhof.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeker weten bij een overstap van Twente naar Ajax. Wielaert heeft ook nog niet kunnen overtuigen.

"zo'n zooitje"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Logisch als je bij zo'n zooitje als onze ploeg binnenkomt. Wisgerhof doet het bij Twente wel goed. En, dat komt niet alleen door Wisgerhof.

nou ja, ergens heeft barca wel gelijk. Twente was dit jaar meer team dan de elf veldspelers van ajax waren.quote:

Dat is een ander verhaal. Ik doelde meer op de spelers an sichquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
nou ja, ergens heeft barca wel gelijk. Twente was dit jaar meer team dan de elf veldspelers van ajax waren.

Mooi dat ze Chelski een poepie hebben laten ruiken.quote:Ajax A1 heeft het toernooi Gestion Copa Amsterdam overtuigend geopend. Tegen Chelsea won het team van trainer Frank de Boer met 2-0.
Na de toernooiwinst in Terborg staan de talenten van Ajax A1 dit pinksterweekeinde op het Gestion Copa Amsterdam toernooi. ,,Ik kijk tegen dit toernooi hetzelfde aan als tegen Terborg", aldus De Boer. ,,Het is een prestigieus toernooi en een fantastische ervaring voor de jongens om tegen andere grote clubs en verschillende systemen te spelen. Wij proberen het beste uit ze te halen."
En tegen Chelsea lukte dat uitstekend. ,,Wij keken niet op tegen Chelsea en speelden bij vlagen erg goed. Er lopen wel een paar goede voetballers bij de Engelson rond, maar wij lieten Chelsea niet aan voetballen toekomen door ze goed onder druk te houden. Alleen hadden we het bij 1-0 definitief moeten beslissen en moeten uitlopen. Nu bleef het lang 1-0 en had Chelsea nog de kans op 1-1 te komen, maar dat ging wegens buitenspel niet door."
Ajax A1 kwam in de eerste helft op voorsprong toen Johan Kappelhof met een diepe bal spits Geoffrey Castillion bereikte. Die stuitte nog op de keeper, maar in de rebound was de goed meegelopen Forian Jozefzoon alert en hij werkte de 1-0 binnen. In de tweede helft - de duels duren twee keer 25 minuten - schoot Marvin Zeegelaar met een diagonaal schot de wedstrijd op slot, 2-0. ,,De jongens verdienen een compliment," aldus De Boer. Zondag speelt zijn ploeg tegen Chivas Guadalajara, ook om 13.00 uur.

Juist niet mooi, nu willen ze dadelijk onze hele jeugd overnemen manquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Mooi dat ze Chelski een poepie hebben laten ruiken.

Alle talenten hebben toch al een contractquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Juist niet mooi, nu willen ze dadelijk onze hele jeugd overnemen man

Niet?!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Ik doelde meer op de spelers an sich

3 van de 7 zijn idd crap. Maar Oleguer(ja, ook hij) de belgen en Sulej zijn in vorm gewoon goede spelers voor Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet?!
Ik noem een Oleguer, Vertonghen, Vermaelen, Anita, Kennedy, Leonardo, Sulejmani.

Halen die gozer, en snelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben nu onderweg terug na 10 dagen Servie en heb die Obradovic zien spelen in de bekerfinale van Partizan tegen Sevojno.
Die gast is echt fucking goed. Echt een megatalent, daar was elke Partizan supporter het wel over eens.
Zeker een aanwinst voor ons achterin..
Die Ljajic die meespeelde was ook niet verkeerd trouwens.

AFC Ajax topic #1310: Geen prijs en geen trainerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand trouwens een linkje naar het Ajax topic waarin het bekend (het gerucht begon) werd dat Jol het wsl zou worden.
Wel zin om terug te lezen..

Welke vorm? Mijn buurjochie van 2 die in een G-voetbal pupillen team speelt is 1000x beter!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
3 van de 7 zijn idd crap. Maar Oleguer(ja, ook hij) de belgen en Sulej zijn in vorm gewoon goede spelers voor Ajax

Ja, zeker, je hebt gewoon gelijk man wow!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Welke vorm? Mijn buurjochie van 2 die in een G-voetbal pupillen team speelt is 1000x beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |