Dat is hetzelfde als dat een Ajacied groot fan is van Dirk Kuijt en zichzelf zo op een forum noemt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? Alleen omdat ik Willem van Hanegem een goede voetballer en een fantastische persoonlijkheid vind?
Hehe, eindelijk iemand die hetzelfe denkt over Sno als ik doe. Hoeplijk krijgt Jol het uit hem.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:57 schreef Wooldoor het volgende:
Ik schrijf Sno ook zeker nog niet af, fysiek is hij de man die Ajax op het middenveld zoekt. Als Jol hem voetballend nou ook eens beter kan maken heeft hij zeker nog wel kans van slagen.
Over Sno ben ik het wel eens, met de juiste instelling, en veel trainen op (handelings)snelheid kan hij best een goede speler worden. Hij denk alleen dat ie al het mannetje is, dat moet eruit. Het kan nog altijd wat worden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die hetzelfe denkt over Sno als ik doe. Hoeplijk krijgt Jol het uit hem.
Strootman lijkt me een goede aankoop gericht op de toekomst. Hij is wel jong dus mocht 'ie komen, dan maar een jaartje terug uitlenen aan Sparta want zo'n jongen moet wel aan voetballen toekomen.
En dan Van der Vaart. Het zou te mooi zijn, maar ik geloof er niet in. Daar moeten we echt nog een paar op wachten..
Ben wel benieuwd voor welke keeper Jol gaat kiezen, ik hoop Stekelenburg.
http://www.sportwereld.nl(...)Soprano_is_back.htmlquote:Als de jongens van Voetbal International me half juli bellen, zal ik voorspellen dat Ajax landskampioen wordt. Het is gebaseerd op het blinde vertrouwen dat ik in de vakman Martin Jol heb. Als het in 2010 niet lukt dan zeker en vast een jaartje later.
Er is geen speler die ooit geklaagd heeft over Martin Jol. Logisch, Martin is een warme man, al kan hij meedogenloos zijn. Niet wreedaardig zoals Tony Soprano hoor, maar figuurlijk rekent hij met een speler of makelaar keihard af als het moet. Ajax mag zich gelukkig prijzen met een zeer ervaren trainer die overloopt van het (zelf)vertrouwen.
Omdat ik het qua zicht top vind om daar te kijken. En 400 euro voor negen maanden Ajax bezoeken vind ik eigenlijk niet zo duur. En ik ben geen student hèquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom heb je niet overgeschreven naar een goedkoper vak?!
Zag die gast nog met ze broer op RTVNH paar weken terug, ze waren alletwee voor de kakkies, toen dacht ik gelijk laat die gozer maar snel weggaan.quote:Jeugdspeler Ajax naar Feyenoord
vrijdag 29 mei, door SP, Amsterdam, 14:52u, Gr8soccer/AS
Daan Rienstra (16) vertrekt komend seizoen naar Feyenoord. De middenvelder uit de B1 van Ajax komt volgend jaar waarschijnlijk in de nieuw te vormen A2 van de Rotterdammers.
Dit meldt gr8soccer, de zaakwaarnemer van Rienstra, op haar website. De kleine middenvelder speelde het afgelopen seizoen bij Ajax B1, maar kreeg tijdens het eindgesprek in april te horen dat hij moest vertrekken. Omdat Rienstra daarop wegliep uit het eindgesprek moest hij van Ajax per direct vertrekken.
Volgende week zal Ajax Showtime een overzicht publiceren met de nieuwe- en vertrekkende spelers bij de A-, B- en C-jeugd van Ajax.
Dus als je Ajax-fan bent mag oud-spelers van Feyenoord niet goed vinden? Wat is dat voor onzin zeg.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat een Ajacied groot fan is van Dirk Kuijt en zichzelf zo op een forum noemt.
Neahh. Ik twijfel ook al veel langer of jij wel daadwerkelijk een Ajacied bent. Volgens mij ben jij één van de 2342352348923 typetjes die Loek zichzelf voor kan doen.
quote:"Trainer Moyes is een waardeloze vent"
Werkloos maar toch gelukkig
LIVERPOOL - Andy van der Meyde (29) is contractueel nog speler van Everton, dat vandaag de FA Cup-finale speelt tegen het Chelsea van Guus Hiddink. De ex-Ajacied is echter al op vakantie gestuurd door manager David Moyes. Bijzonder, want Van der Meyde stond aan de basis van de zege op aartsvijand Liverpool in de vierde ronde van de FA Cup. De vleugelaanvaller heeft een aflopend contract en nog geen nieuwe club. Ondanks alles is hij een gelukkig mens. Het gaat namelijk eindelijk beter met zijn dochter Dolce, die ruim twee jaar geleden veel te vroeg en met diverse complicaties werd geboren.
Het inmiddels 26 maanden oude dochtertje van Andy van der Meyde heeft sinds haar geboorte vaker in een ziekenhuisbed geslapen dan thuis. Dolce kwam onder andere met onvolgroeide longen ter wereld en had maandenlang 24 uur per dag speciale medische zorg nodig.
Haar voetballende vader hield de reden voor zijn door angst geteisterde dagen lange tijd geheim. Zelfs voor zijn trainer David Moyes, die hem afgepeigerd door het slaaptekort op het trainingsveld zag verschijnen. Terwijl zijn werkgever snakte naar de vleugelflitser die ze in 2005 met hoge verwachtingen van Internazionale hadden gekocht, leerden de geboren Arnhemmer en zijn Engelse vriendin hoe ze hun kind via een computer moesten voeden. "Een vreselijk moeilijke tijd, waarin voetbal voor mij totaal niet telde", blikt hij terug.
Omdat niemand de problemen van Van der Meyde kende, kwam de geruchtenmachine op gang. Hij zou de wallen onder zijn ogen oplopen in hippe uitgaansgelegenheden op Victoria Street, was het hardnekkigste verhaal. "Ik heb een tijd mijn mond gehouden, omdat zoiets toch niet geheim blijft als je een paar mensen inlicht. We wilden niet dagelijks met vragen en verhalen in de tabloids geconfronteerd worden", zegt Van der Meyde nu.
De achttienvoudig international stond er op het moment van zijn ontboezeming al niet zo goed op bij Everton. Hij pakte een domme rode kaart in zijn eerste derby met Liverpool, was vaak geblesseerd en in augustus 2006 belandde hij 's nachts op de EHBO.
Kwaadwillenden hadden volgens hem wat in zijn drankje gegooid. "Ik ontken niet dat ik af en toe graag de stad inga, maar het is onzin dat ik niet weet hoe een prof hoort te leven."
Nadat Van der Meyde Moyes vertelde over de situatie thuis, was er eventjes begrip bij zijn trainer. Toen hij vervolgens van de ene in de andere blessure viel, verdween de acceptatie. "Afgelopen zomer had ik een goede voorbereiding, maar liep ik vlak voor het begin van de competitie een scheur van zes centimeter in een hamstring op. Toen ik fit was, kreeg ik nauwelijks nog kansen. Meerdere malen kreeg ik te horen dat ik bij de groep zat, maar als ik in het stadion arriveerde, mocht ik op de tribune gaan zitten."
Enkele maanden geleden kreeg Van der Meyde te horen dat zijn aflopende contract niet vernieuwd zou worden. Aan het begin van vorige week stuurde Moyes hem al met vakantie. Slechts 24 keer in vier jaar tijd trok hij een wedstrijdshirt van Everton aan. Eén keer was zijn bijdrage echt relevant: hij gaf de voorzet waaruit Dan Gosling scoorde tegen Liverpool, in de verlenging van de replay in vierde ronde van de FA Cup van dit seizoen. "Dus ik heb toch een bijdrage geleverd aan het bereiken van de finale", zegt Van der Meyde schertsend. "Het is allemaal niet zo gelopen als ik had gehoopt, dat is wel duidelijk", vervolgt hij berustend. "Voor de fans en de spelers hoop ik dat Everton de FA Cup wint. Wat ik de trainer gun? Daar zeg ik maar niets over. Wayne Rooney heeft ook een keer iets over hem geroepen en kreeg een rechtszaak aan zijn broek."
Dolce is inmiddels een levendig kind. "Het gaat goed met haar. In de voorbije twee jaren is er een aantal clubs geweest die me wilden huren, maar we wilden het Dolce niet aandoen om van ziekenhuis en artsen te wisselen. Bij Everton hadden ze daar geen begrip voor, ze dachten dat ik bleef zitten voor het geld. Dat Dolce de reden was dat ik wilde blijven kwam blijkbaar niet in ze op. Inmiddels kunnen we met Dolce verhuizen. Alles is bespreekbaar, ook Nederland. Ik sta iedere dag op de lopende band en ben topfit. Dat hoop ik nu eens een tijdje te blijven. Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af."
Damn Andy, het zit hem ook niet mee hequote:
Niks aan verloren dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 07:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zag die gast nog met ze broer op RTVNH paar weken terug, ze waren alletwee voor de kakkies, toen dacht ik gelijk laat die gozer maar snel weggaan.
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet. Kan Cvitanich ook van profiteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:20 schreef twi het volgende:
Ik vind het heel erg rot voor Van der Meyde, en ik kan er natuurllijk van ver amper over oordelen. Maar als een club miljoenen in je investeert en je licht de trainer niet in over de reden waarom je amper met je hoofd bij het voetbal is, kan ik op een gegeven moment wel begrijpen dat ze je laten vallen.
Als je dan zo rijk bent als hij, en de club wil je verkopen omdat je niks voor ze waard bent, maar je wilt niet... Tsja, dan lever je toch gewoon je contract in, in plaats van dat je zonder de reden te vertellen je geld op blijft strijken?
Het is een heel emotioneel en rot verhaal voor Andy, maar ik kan de kant van Everton wel begrijpen als ze weinig tot niks weten over je situatie...
De reden dat dit werd gepost is ongetwijfeld omdat je Andy dan naar Ajax kunt halen. Ik zou zeggen, llaat maar zitten.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet.
lekker basketbal blijven kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als we dan toch een rechts buiten kopen. Doe dan maar Tom de Mul. Zelden iemand gezien met zo een goede voorzet. Kan Cvitanich ook van profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |