Ja, maar nu ff nietquote:
Verbrand zijn ís niet kanker, verbrand zijn gééft kanker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Verbrand zijn is echt kanker, dan kan je niet slapen gek.
Dat bedoel ik johquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verbrand zijn ís niet kanker, verbrand zijn gééft kanker.
Hehe chill. Eeneiige tweeling ofzeau?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar een verjaardag toe! Ze is ook 18 geworden vandaag
.
Neuh, gewoon iemand waarbij ik in de klas zat. Vorig jaar samen in Berlijn jarig, men dat was grappig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe chill. Eeneiige tweeling ofzeau?
Jezus, wat een fuckin drama was dat. Mega druk, bijna alles was op, stond in een rij met een langzame kassahoer. Kan ik nu nog naar de plus voor bier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..
Zometeen toch maar even goed boodschappen doen, morgen en maandag AH dicht.
Was het een kassahoer? Hoe wist je dat, droeg ze geen rokje meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, wat een fuckin drama was dat. Mega druk, bijna alles was op, stond in een rij met een langzame kassahoer. Kan ik nu nog naar de plus voor bier.
Kut pinksteren.
Meneer kan door de migraine niet naar buiten, maar wel baggertopics openen achter zijn pc-tjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Door migraine niet naar het voetballen kunnen gaan
Gewoon. Dat vond ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was het een kassahoer? Hoe wist je dat, droeg ze geen rokje meer?
Serieus joh? De grootste in Rotterdam niet. Misschien in het centrum... Die AH to go's zijn wel open volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:11 schreef Suijk het volgende:
Hier is de AH morgen en maandag wel open. Vanaf 16.00 uur ofzo.
Is altijd nog beter dan op koffie en sigaretten moeten overlevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee weken geleden had ik het ook al bijna, ik dacht, laat ik het nu maar wel checken voordat ik de maandag op water, crackers en kaas moet doorkomen.
Waarom doen ze hier dan alles dicht vanwege pinksteren als het in sommige steden wel gewoon open isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Onze AH is van 12:00 tot 18:00 open morgen, het is btw ook koopavond hier. Maandag is die wel dicht.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan op koffie en sigaretten moeten overleven.
Ask God.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom doen ze hier dan alles dicht vanwege pinksteren als het in sommige steden wel gewoon open is.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Hallootjes, ik krijg me hier een hooikoortsaanval
Want?quote:
Geen idee.quote:
quote:
Lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
Denthemen, Houniet en Breach..
Zo wanhopig dat je nu ook zulke vrouwen achterna zit.
Ik moet zeg maar nu omkleden enzo. Ik zoek morgen wel. Hopelijk vanavond op dat feest even kijken naar wat ASSE heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan het aanzetten, gaat nu beginnen.
Duitse beker finale is er ook op trouwens, ARD.
Zou jij haar geven?quote:
Houniet begon!quote:
Mhwa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |