Oja niet vergeten Leverkusen te steunen. Hoe laat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Ik heb gelukkig sport1 voor nog een week dus ik kan wel kijken op tv.
Morgen trouwens ook de DFB Pokal finale.
20.00.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oja niet vergeten Leverkusen te steunen. Hoe laat?
OKee, gewoon op een open zender (ARD, ZDF, WRD)?quote:
ARDquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, gewoon op een open zender (ARD, ZDF, WRD)?
Die is idd geweldigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:00 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteravond naar Herman Finkers geweest in het theater. Wat een briljante voorstelling
Nu snel naar de Giro zappen.quote:
Zeker de finale al ongeveer?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu snel naar de Giro zappen.
Schitterende etappe
IDD ze beklimmen de Vesuviusquote:
de Giro is eigenlijk mooier dan de Tour qua parcoursquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu snel naar de Giro zappen.
Schitterende etappe
Het was iig een legendarische etappequote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Giro is eigenlijk mooier dan de Tour qua parcours
TROSmuziekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was iig een legendarische etappe
[TV-TIP] TROS Muziekfeest-Sterrencruise. NED-1.
Je moet de humor van het topic begrijpenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:11 schreef tong80 het volgende:
Bjoro als je dit nog leest voor half 3
Vanmiddag promotie/degradatie duel van mijn cluppie.
Duim voor ons zoals ik voor jouw cluppie deed.
Jammer tongquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Door migraine niet naar het voetballen kunnen gaan
5 minuten voor tijd stonden we met 3-0 voorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Jammer tong![]()
Cupfinal begonnen. Na 26 seconde 1-0 voor Everton.
en toen ????quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 minuten voor tijd stonden we met 3-0 voor
gaaf zeg....enjoy !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef golfer het volgende:
Ola!
Vanuit een zeer zonnig (30 graden) >Bracelona even een vllugge groet.
Al heel veel gezien en gedaan, de afgelopen 2 dagen, met voor mij toch wel als klein hoogtepuntje de rondleiding in Camp Nou, waar net de nieuw gewonnen CL-cup het stadion in werd gedragen om in het museum te worden bijgezet.
Foto´s volgen later als we weer thuis zijn, want kabeltje om mee up te loadenvergeten mee te nemen.
Lekker joh , doe de groetjes aan Bluezz.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef golfer het volgende:
Ola!
Al heel veel gezien en gedaan, de afgelopen 2 dagen, met voor mij toch wel als klein hoogtepuntje de rondleiding in Camp Nou, waar net de nieuw gewonnen CL-cup het stadion in werd gedragen om in het museum te worden bijgezet.
Foto´s volgen later als we weer thuis zijn, want kabeltje om mee up te loadenvergeten mee te nemen.
We hebben met 3-1 gewonnen en volgens de bronnen met mooi voetbalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en toen ????
Ik heb toch niet voor jan doedel zitten duimen he ?
Mooiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef golfer het volgende:
Ola!
Volgend jaar weer voor de hoofdklasse ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben met 3-1 gewonnen en volgens de bronnen met mooi voetbal
Mooie eerste klasser is ook leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar weer voor de hoofdklasse ?
Oe effe kijkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:03 schreef Ole het volgende:
Tong, die domme mutsen zijn weer. Kan gewoon niet geloven dat dit echt is.
Ik kijk nogquote:
Ach eens in de zoveel dagen last vanquote:
Bluezz wordt omaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef Grulez het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 10 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |