Soms weet ik het ook niet, wat is nou weer een bigachemist ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Lastpost het volgende:
Best een leuk programma, m'n vriendin kijkt het geregeld en als ik dan merk wat zíj ook niet weet, damn.
Daar gaf Bridget het verkeerde antwoord. Ze zei dat je dan twee partners/huwelijken hebt. Dat kunnen er zelfs meer zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Soms weet ik het ook niet, wat is nou weer een bigachemist ofzo
Nee dan verdienen ze de Oscarquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef marcodej het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit niet gespeeld is?
Natuurlijk, er zijn veel domme mensen, maar dit is gewoon onwaarschijnlijk (en ook nog eens enorm slecht geacteerd...)
Maar dan zeggen ze :quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef YoshiBignose het volgende:
De vraag "de piano is een snaarinstrument" vond ik ook een beetje dubbelzinnig. Het is namelijk gewoon een toetsinstrument, maar natuurlijk OOK een snaarinstrument.
Ja daar was Pieter van Vollenhoven de uitvinder vanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat was wat mindermaar die ander wist wel weer wat een orgel was
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:34 schreef iBolt het volgende:
Omfgdat die wijven mogen stemmen zeg... mensen met zo'n kennis zouden NIET mogen stemmen... wat een randebielen.
hahahaha, mister casting director in de bocht.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef marcodej het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die geloven dat dit niet gespeeld is?
Natuurlijk, er zijn veel domme mensen, maar dit is gewoon onwaarschijnlijk (en ook nog eens enorm slecht geacteerd...)
Nou denk ik dat je misschien wel een onterechte link legt tussen algemene kennis en intelligentiequote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus niet dat er echt zulke domme mensen bestaan?
Nee? Een normaal mens (dus geen gehandicapte) heeft standaard genoeg IQ aanwezig om bepaalde dingen op te lossen en te begrijpen, maar waar we het nu over hebben is ALGEMENE KENNIS.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou denk ik dat je misschien wel een onterechte link legt tussen algemene kennis en intelligentie
ben het niet met je eens,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee? Een normaal mens (dus geen gehandicapte) heeft standaard genoeg IQ aanwezig om bepaalde dingen op te lossen en te begrijpen, maar waar we het nu over hebben is ALGEMENE KENNIS.
Iemand die een laag IQ heeft, die zal gewoon met alles meer moeite hebben. Mensen die weinig algemene kennis hebben zijn DOM.
Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd was dat eiland niet onbewoond geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd was hij ook nooit wiskundige/natuurkundige geworden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd was dat eiland niet onbewoond geweest
Sorry hoor maar ik noem deze dames met zekerheid domquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben het niet met je eens,
mensen die een lage algemene kennis hebben weten gewoon weinig, dus eerder een gebrek aan educatie. Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd was hij ook nooit wiskundige/natuurkundige geworden.
Amanda uit de Gouden Kooi heeft weinig algemene kennis door puur een gebrek aan algemene ontwikkeling vanuit een school o.i.d. Maar dom is zij zeker niet te noemen
Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd, na 30 jaar eindelijk een bootje had gemaakt en naar het vaste land was gedreven was hij alsnog net zo slim als hij anders was, qua intelligentie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mensen die een lage algemene kennis hebben weten gewoon weinig, dus eerder een gebrek aan educatie. Als Einstein op een onbewoond eiland had geleefd was hij ook nooit wiskundige/natuurkundige geworden.
Er zijn schaakgrootmeesters uit de sloppenwijken van India gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Amanda uit de Gouden Kooi heeft weinig algemene kennis door puur een gebrek aan algemene ontwikkeling vanuit een school o.i.d. Maar dom is zij zeker niet te noemen
Ze had een 3 voor Nederlands zei ze.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik noem deze dames met zekerheid dom
Hij had toch de Piano uitgevonden ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:10 schreef J.Herrer het volgende:
Pieter van Vollenhoven.. dat is die zwemmer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |