Officieel waren ze al uit elkaar. Maar tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam traden ze nog een keer op als Opgezwollequote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Breach het volgende:
Eigen wereld was echt een megagoed album. Damn wat heb ik die vaak geluisterd
Moet het nog doen. Maar Fakkelteit viel me wat tegen eigenlijk, dus ben ze beetje uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Idd. Iemand al dat nieuwe Fakkelbrigade album gecheckt? Is het wat?
Ja, lekker naar de BBC kijken. Oh, wacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga lekker op bed liggen, pak een kop thee en ga Chelsea kijken, Ray.
* BliksemSchigt pakt de sushi en gaat ook op de bank kijken.
A Ik zaptequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, lekker naar de BBC kijken. Oh, wacht.
Chelsea wint toch 2-0. En ik haat Chelsea.
Het staat 1-1quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Chelsea wint toch 2-0. En ik haat Chelsea.
Draai eens goede muziek dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:24 schreef koningdavid het volgende:
Donders... waarom gaan die &^%$^ I-pods van mij atlijd kapot.
Ik doe niet anders.quote:
Zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:28 schreef Robinhoo het volgende:
"Eigelijk wil ik het niet zegen, maar veel meisjes zijn sletjes".
dat is een songtekst schat.quote:
Je meent hetquote:
oohja je had het tegen Typhoon?quote:
quote:
Post niet teveel, straks ben ik plots geen gabber meer.quote:
Mwah.. Ik ben ook altijd een beetje tegen die Apple hype geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
Apple is heel goed in het hypen van hun spul. De iPhone bijvoorbeeld..
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Post niet teveel, straks ben ik plots geen gabber meer.
Vooruit, die 3g kan er mee door.. Maar de eerste iPhone werd gepresenteerd als het nieuwe wereldwonder terwijl het ding toen al zwaar verouderd was.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah.. Ik ben ook altijd een beetje tegen die Apple hype geweest.
Maar heb sinds kort een Iphone, en moet zeggen dat dat wel een heel geil dingetje is hoor.
Enige minpuntje is de camera die erop zit, maar voor de rest...
Nee man, dit was een foto van mij toen Denthemen nog niet tegen mij had gezegt dat ik geen roze shirts meer mocht dragen.quote:
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de 3gquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vooruit, die 3g kan er mee door.. Maar de eerste iPhone werd gepresenteerd als het nieuwe wereldwonder terwijl het ding toen al zwaar verouderd was.
Voor de markten buiten de US of A dan.
Hoeveel betaal je per maand nu meer dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de 3g.
Ik heb ook wat andere touchscreen telefoontjes in mijn handen gehad, maar het touchscreen van de Iphone is echt ongeëvenaard. Zo soepel en precies. Internetten etc werkt echt heerlijk op de Iphone, vooral het scrollen door de pagina's heen. Hij is alleen wat prijzig, maar mijn abbo liep af en heb gewoon hetzelfde abbo genomen voor 2 jaar, maar dan met de Iphone, die kreeg ik dus "gratis".. Wel een redelijk zwaar abbo.
Niks wat hij hield hetzelfde abbo?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je per maand nu meer dan?.
Zometeen toch maar even goed boodschappen doen, morgen en maandag AH dicht.
1,45 meer, door internet..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je per maand nu meer dan?.
Voor hoeveel minuten? Want dat is echt zwaar duur volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
1,45 meer, door internet..
¤ 31,45 PM
Dat is met onbeperkt internet.
Abbo bij KPN.
300 minuten en 600 smsjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor hoeveel minuten? Want dat is echt zwaar duur volgens mij.
Creative Zen Vision: M, al 3,5 jaar. En ik gebruik dat apparaat echt élke dag. En hij werkt nog steedsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
Mijn Ipod is 2,5 jaar oud en nooit problemen mee gehad.
Bel je zoveel dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn duurste rekening dit jaar was overigens 90+, mijn goedkoopste 69.nogiets.
Verbrand zijn is echt kanker, dan kan je niet slapen gek.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:08 schreef Breach het volgende:
Die 2 uurtjes in de tuin hebben me genakt, ben ook vebrand
En morgen mag ik lekker van 14h tot 22h in de zon staan op Dancetour.. Zal wel een begaaiing worden
Nee, heb nog geen huidkanker. Tis lichtjes, maar dat gaat morgen wel lekker fikken denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Verbrand zijn is echt kanker, dan kan je niet slapen gek.
Ik gok dat Aanvoerder de nodige ziektes uit zijn mond heeft laten komenquote:FT Slavia Prague [2 - 2] Liberec
21' [1 - 0] P. Grajciar
32' [2 - 0] M. Ivana
44' [2 - 1] A. Keric
90' [2 - 2] A. Keric
Doe gewoon je lonsdale vest aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, heb nog geen huidkanker. Tis lichtjes, maar dat gaat morgen wel lekker fikken denk ik
Nee, gewoon privequote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bel je zoveel dan?
Voor je werk zeker?
Ik heb die eigen stylo. Jeweetzelluf.quote:
Mijn style is jouw style toch.quote:
Dan gaat het hard ja.. Vooral als je veel naar het buitenland gaat bellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, gewoon prive. Mja, ik heb geen vaste lijn he, en dan bel ik vaak met mijn moeder, drie broers (waarvan 2 in het buitenland), vriendinnetje, vrienden - dan gaat het al snel hard.
Vorig jaar moest ik weer naar een full abo, dus zat ik sowieso al op +- 50 vast, en dan ga ik er gemiddeld nog een 20e overheen door buiten de bundel te bellen.
Ach ja, door mijn trip naar Argentinie twee volle belbundels opgespaard, dus dat probleem heb ik niet meer dat ik buiten die minuten raak, en vanaf komende maand ook weer naar simonly, dus flink geld besparen.
Casual boi, jwtzquote:
Ja, maar nu ff nietquote:
Verbrand zijn ís niet kanker, verbrand zijn gééft kanker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Verbrand zijn is echt kanker, dan kan je niet slapen gek.
Dat bedoel ik johquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verbrand zijn ís niet kanker, verbrand zijn gééft kanker.
Hehe chill. Eeneiige tweeling ofzeau?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar een verjaardag toe! Ze is ook 18 geworden vandaag
.
Neuh, gewoon iemand waarbij ik in de klas zat. Vorig jaar samen in Berlijn jarig, men dat was grappig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe chill. Eeneiige tweeling ofzeau?
Jezus, wat een fuckin drama was dat. Mega druk, bijna alles was op, stond in een rij met een langzame kassahoer. Kan ik nu nog naar de plus voor bier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..
Zometeen toch maar even goed boodschappen doen, morgen en maandag AH dicht.
Was het een kassahoer? Hoe wist je dat, droeg ze geen rokje meer?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, wat een fuckin drama was dat. Mega druk, bijna alles was op, stond in een rij met een langzame kassahoer. Kan ik nu nog naar de plus voor bier.
Kut pinksteren.
Meneer kan door de migraine niet naar buiten, maar wel baggertopics openen achter zijn pc-tjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Door migraine niet naar het voetballen kunnen gaan
Gewoon. Dat vond ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was het een kassahoer? Hoe wist je dat, droeg ze geen rokje meer?
Serieus joh? De grootste in Rotterdam niet. Misschien in het centrum... Die AH to go's zijn wel open volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:11 schreef Suijk het volgende:
Hier is de AH morgen en maandag wel open. Vanaf 16.00 uur ofzo.
Is altijd nog beter dan op koffie en sigaretten moeten overlevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee weken geleden had ik het ook al bijna, ik dacht, laat ik het nu maar wel checken voordat ik de maandag op water, crackers en kaas moet doorkomen.
Waarom doen ze hier dan alles dicht vanwege pinksteren als het in sommige steden wel gewoon open isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Onze AH is van 12:00 tot 18:00 open morgen, het is btw ook koopavond hier. Maandag is die wel dicht.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is altijd nog beter dan op koffie en sigaretten moeten overleven.
Ask God.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom doen ze hier dan alles dicht vanwege pinksteren als het in sommige steden wel gewoon open is.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Hallootjes, ik krijg me hier een hooikoortsaanval
Want?quote:
Geen idee.quote:
quote:
Lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
Denthemen, Houniet en Breach..
Zo wanhopig dat je nu ook zulke vrouwen achterna zit.
Ik moet zeg maar nu omkleden enzo. Ik zoek morgen wel. Hopelijk vanavond op dat feest even kijken naar wat ASSE heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan het aanzetten, gaat nu beginnen.
Duitse beker finale is er ook op trouwens, ARD.
Zou jij haar geven?quote:
Houniet begon!quote:
Mhwa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |