Suiker tekortquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef Michelle.. het volgende:
Echt eng; Ik ging net werken, en toen viel ik bijna flauw want ik ging heeeeel erg trillen en was draaierig en had hoofdpijn en misselijkheid enzoo![]()
Misschien de warmte?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef Michelle.. het volgende:
Echt eng; Ik ging net werken, en toen viel ik bijna flauw want ik ging heeeeel erg trillen en was draaierig en had hoofdpijn en misselijkheid enzoo![]()
En wel gegeten? Trillen e.d. zijn tekenen van een suiker tekortquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:23 schreef Michelle.. het volgende:
Haha xD nee ik hoef geen zwangerschapstest te doen xD
Jaa ik denk ook de warmte
maar Ik had vanochtend ook niks gedronken omdat ik me verslapen had
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
Michelle, zou je iets voor ons willen doen?
Een foto maken, weer met zo'n blaadje, en dan met de tekst:
VBL SC ROCKS!
En dan daaronder HOOLS SUCKS
Dan zou je ons zó blij maken, en dan ben je vanaf nu onze vaste mascotte![]()
Waar je nu zit is VBL SC, voetbal slowchat, en hools is iets waar allemaal van die oude vieze mannetjes zittenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:26 schreef Michelle.. het volgende:
1 boterham gegeten.
Haha ja is goed, maar uhh wat betekend dat allemaal dan denthemen?
Dat zou echt heel cool zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:24 schreef denthemen het volgende:
Michelle, zou je iets voor ons willen doen?
Een foto maken, weer met zo'n blaadje, en dan met de tekst:
VBL SC ROCKS!
En dan daaronder HOOLS SUCKS
Dan zou je ons zó blij maken, en dan ben je vanaf nu onze vaste mascotte![]()
hyperventilatie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef Michelle.. het volgende:
Als je met liefde maar niet playersgedrag bedoelt..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
Gaat het alweer Michelle.. ? Moet ik je troosten?
Ik doe het met liefde.
Met liefde bedoel ik: diepe genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander; soms ook voor een dier, zaak of voorwerp.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je met liefde maar niet playersgedrag bedoelt..
Ben verbrand man.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga jij nou maar met een peuk en snelbruiner in de zon liggen...
Drinken over mijn toetsenbord.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
Gaat het alweer Michelle.. ? Moet ik je troosten?
Ik doe het met liefde.
Burn M*therf*cker! Burn! Burn!!quote:
Waar staat dat 1e sterretje voor?quote:
Euj, chill ze .quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef Michelle.. het volgende:
Haha nouuuhouuu liefdoen!
Ik ga naar 't stranddddd![]()
xxxdoeeeeeeei <3![]()
Oke, zal je missen. hou heel veel van je. wij blijven altijd bij elkaar. WZNB ( wij zijn niet te brekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:09 schreef Breach het volgende:
Ze is toch weg zegt ze
Anywayzzz, ik ben ook weer verder chillen in de tuin.
Die ene gele. Die zat te shinen als een ekte.quote:
Heb hem gevonden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Die ene gele. Die zat te shinen als een ekte.
quote:
Hihi, wat leuk. Want je bent eigenlijk een gabber toch.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:42 schreef Robinhoo het volgende:
Ey weetje, in mijn avater met die koptelefoon. Staat rechtsonderin heel sneaky : I (L) Techno
hihi.
Ja, het is nu warm, maar toch deert me dat niet om mijn lonsdale jas aan te hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Hihi, wat leuk. Want je bent eigenlijk een gabber toch.
Die peuk was lekker. Alleen door die snelbruiner werd ik een beetje geel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga jij nou maar met een peuk en snelbruiner in de zon liggen...
Is het op de Beeb?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga lekker op bed liggen, pak een kop thee en ga Chelsea kijken, Ray.
* BliksemSchigt pakt de sushi en gaat ook op de bank kijken.
quote:
Ik ook. Ik ben fan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Breach het volgende:
Eigen wereld was echt een megagoed album. Damn wat heb ik die vaak geluisterd
Ik was bij hun laatste optreden in de vorm van Opgezwollequote:
Chill, waar was dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik was bij hun laatste optreden in de vorm van Opgezwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |