quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:22 schreef Leonidas82 het volgende:
TE KOOP. Compleet met monitor, boxen, muis en toetsenbord. Windows XP zit erop. Ik zal vanavond ff een foto posten.
Het enige wat je moet doen is de computer formenteren (loopt wat traag) voor de rest een prima ding!
Prijs: 100 euro inclusief systeemkast, boxen, toetsenbord, monitor, bekabeling.
Moet je je voorstellen: dan ben je dus al zenuwachtig, en dan beginnen ook je oksels nog eens met elkaar te babbelen. Zit je er precies midden tussen. Gekmakend moet dat zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:54 schreef Locusta het volgende:
dus ik had wel even kletsende okseltjes aangezien ik goed de bok ben als er iets mis gaat![]()
Of je kijkt eerst naar een paar posts boven je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk een vervanger, een product dat mijn huidige dynamo kan vervangen. Is dit incorrect?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Fiets-dynamo vervanger met batterijen / accu?
Argh, dat vind ik echt één van de meest storende fouten, en tegenwoordig zie je het steeds vaker![]()
Even afgezien van het feit dat TS natuurlijk vervangen bedoelt
Moet natuurlijk echter zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:21 schreef Geqxon het volgende:
Het Duitse bedrijf Supernova maakt lampen die bij 7 a 8 kilometer per uur op volle sterkte schijnen, en een speciale condensator hebben voor bij stilstand.
Kost enkel wel 170 euro, heb ik er niet voor over.
Ja, want je had moeten schrijven: fietsdynamovervanger. Nu is het net of je de dynamo wilde vervangen door batterijen / een accu, en daarbij de fout maakte 'met' te schrijven i.p.v. 'door'.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk een vervanger, een product dat mijn huidige dynamo kan vervangen. Is dit incorrect?
Fietsdynamovervanger, een naar mijn mening belachelijk lang en onleesbaar woord. Maar als het moet, het zeikt zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, want je had moeten schrijven: fietsdynamovervanger. Nu is het net of je de dynamo wilde vervangen door batterijen / een accu, en daarbij de fout maakte 'met' te schrijven i.p.v. 'door'.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse ziekte (taal)
Het is vervangen door, niet met, voor of wat dan ook. Dat is waar ik me aan stoorquote:Op zondag 21 juni 2009 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk een vervanger, een product dat mijn huidige dynamo kan vervangen. Is dit incorrect?
Dit foutje had ik zelf ontdekt, maar omdat ik al gequote was heb ik niet de moeite gedaan het aan te passen:
[..]
Moet natuurlijk echter zijn.
De regels laten ruimte voor het invoegen van koppeltekens om de leesbaarheid te vergroten. Hoewel ik zelf fietsdynamovervanger prima leesbaar vind zou je er ook bijv. fiets-dynamo-vervanger van mogen maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Fietsdynamovervanger, een naar mijn mening belachelijk lang en onleesbaar woord. Maar als het moet, het zeikt zo.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:27 schreef edwin999 het volgende:
ha ha nog zo een komische ... mn moeder is dus geheel nederlands .... ik als jonge interlectueel maakte graag een grapje tegen haar om haar op de kast te jagen zeg maar
Op die manier. Ik had niet door dat dat een aanhaling was.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bedoelt: "op je falie krijgen"? Of "op je falie geven."
Oh, en falli als meervoud van het Latijnse fallus.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:54 schreef Loyalist het volgende:
De eredivisie begint dit jaar al in het weekend van 31 juli - 1 augustus - 2 augustus
De KNVB is echt DOM op deze manier lopen zij en de clubs zeker de eerste 2 en in vele gevallen wel 4 speelronden de inkomsten van de lossetverkoop mis omdat de helft van alle suppoersters van zo'n beetje alle clubs dan nog op vakantie zijn.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
Je weet toch hoe de crisis is ontstaan?
Ik, als acadeem, kan na 3 jaar werkervaring nog meer net een huis kopen van deze prijs hoor. Dus tja...
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:13 schreef jagermaster het volgende:
als je het oordeel van de docenten niet eerlijk vind gaan dan heb je het recht om hier tegen in beroep te gaan bij de examencommicie. Deze commicie kan dan eventueel een 3de persoon aanwijzen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Oeh snel even een TVP plaatsen en aangezien ik toch wel vind dat je nuttige tvp´s moet doen:
Eigen recht in hand nemen is nog altijd illigaal...
Stuur gewoon een rekening, opvolgend een aanmaning en schakel dan een incassobureau in
Je vind ? Een ontbrekende -t is lastig vet maken, maar toch.quote:
Als je dat ook al originele spelvauten vindt...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Kees22 het volgende:
Je vind ? Een ontbrekende -t is lastig vet maken, maar toch.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:20 schreef Pacmaniac het volgende:
[...]
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het is an sig geen probleem aangezien ik als ik gewoon mijn nest in duik nergens last van heb, maar de mate van schrikken (soms 10 tot 20 x in een paar uur tijd) is best wel bizar. Overdag als schrik ik vast ook wel eens ergens van maar totaal niet vergelijkbaar met dit.
Er staat geen 'an sich'.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:33 schreef RedBloodsucker het volgende:
Die acadeem is grappig![]()
@Lienekien: an sich, is dat fout? Een goede vriend van me studeert literatuurwetenschappen en ik zie hem af en toe an sich gebruiken. Lees dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ding_an_sich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |