quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:33 schreef sunmoonstar het volgende:
Er is nu echte offline navigatiesoftware beschikbaar in de App-store, zo meldt iPhoneclub!!
Er is dus geen internetverbinding nodig om met deze software te navigeren!
Navigon MobileNavigator Europa
wacht ik toch liever op TomTom. Dan kan ik straks mooi vergelijken welke het beste is.
Prijs: 74,99 euro. (is een speciale introductieprijs tot 30 juni)
Ga jij maar wachten, geniet ik nog even van de rodesneeuwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef venomsnake het volgende:
Nou, komop met die PwnageTool voor Windows..
Fok, hoezo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:37 schreef Kremers het volgende:
Zeg, zit ik hier op fok of op tweakers.net
Juist ja, redsn0w is wel simpeler dat quickpwn, geen bin bestandenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:00 schreef Merkie het volgende:
Redsn0w is uit, is hetzelfde als QuickPwn alleen dan met een lelijke UI.
Waarom wil je terug?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier misschien een manier om de Iphone terug te zetten naar firmware 2?
Hmz,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef Merkie het volgende:
Met 0.7.1 kan je toch gewoon direct vanuit de GUI aan de slag? Je hoeft niet met cmd te rommelen volgens mij hoor.
1. Kan met redsn0w ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:16 schreef Skv het volgende:
Als ik een 3G heb zonder jailbreak met 3.0 en ik wil graag voor het eerst jailbreaken:
-kan dat met redsnow?
-raak ik gegevens (progs, instellingen etc) van m'n huidige iPhone kwijt?
-als ik mijn iPhone sync, maakt ie dan nog wel een backup van alle legale programma's?
-is de batterij dan niet tien keer zo snel leeg?
-is de jailbreak te verwijderen?
Sorry voor het aantal vragen, wil alleen niet straks allerlei rare dingen tegenkomen.
Je moet je APN username en password instellen, maar dat moet je kunnen vinden op de T-mobile site. Ik heb de mijne van Vodafone en dat zijn natuurlijk andere gegevens: (APN: live.vodafone.com, login: vodafone: pw: vodafonequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wat moet je daar instellen? Hiervoor had ik daar nooit wat staan en werkte het internet ook gewoon. Nu werkt hij alleen nog maar via WiFi.
Wel karig dat nu mijn tool (hood geloof ik) weg is waarmee ik snel internet aan en uit kon zetten. Ik kon daar ook altijd een soort E aanklikken om het internet werkend te krijgen en uit te zetten. Weet iemand waar deze snelkoppeling naar toe ging? Want ik denk dat daar het probleem zit. Dat ik hem nog heb uitstaan.. Dacht eerst dat het Data Roaming was maar als ik die aan of uitvink verandert er weinig.
Met herstellen ga je terug naar de fabrieksinstellingen. In iTunes kan je dan kiezen of je een reservekopie wilt terugzetten of dat je een nieuwe iPhone wilt configureren. De reservekopie is gewoon vanaf het laatste moment dat je synchroniseerde.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef Skv het volgende:
En als ik dat herstellen kies, zet ie dan niet een backup terug van het moment dat ik JB deed? In plaats van een laatste up to date versie?
Om navigon te kunnen gebruiken zonder 75 euro te betalen. Hoewel ik ook nog even moet uitzoeken hoe dat precies moetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb een legale iPhone 3G van T-Mobile. Waarom zou ik willen jailbreaken?
We weten het nou wel, illegale apps, AppSync 3.0, blablabla.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Om navigon te kunnen gebruiken zonder 75 euro te betalen. Hoewel ik ook nog even moet uitzoeken hoe dat precies moet
Evenals links openen in een nieuw venster.quote:
In het binnenland ook, moet nog altijd onbeperkt internet aanvragen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Je moet je APN username en password instellen, maar dat moet je kunnen vinden op de T-mobile site. Ik heb de mijne van Vodafone en dat zijn natuurlijk andere gegevens: (APN: live.vodafone.com, login: vodafone: pw: vodafone).
Jij moet T-Mobile inloggegevens hebben; daarmee moet je 3G netwerk weer gewoon gaan werken.
Data roaming zou ik uit laten staan tenzij je weet wat je doet; het kan bakken met geld kosten als je met die functie aan naar het buitenland gaat.
Dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:29 schreef Merkie het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, er staat een zeker AppSync programmaatje in de cydia.hackulo.us repository. Biedt dezelfde funcetionaliteit als de MobileInstallation patch voor 2.x.
www.appulo.usquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:25 schreef Roeni3 het volgende:
Ik heb een legale iPhone 3G van T-Mobile. Waarom zou ik willen jailbreaken?
Precies dezelfde programma's en codes en even makkelijk alleen iets minder aantrekkelijke uiterlijk. Niet zo bang zijn altijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:25 schreef Locusta het volgende:
Ik zat er net over na te denken om te gaan jailbreaken met Pwnage Tool of redsn0w, maar ik wacht toch maar ff totdat QuickPwn (voor de Mac) uitkomt. Die heb ik de eerste keer ook gebruikt en dat was easy-peasy![]()
Ik word toch een beetje zenuwachtig als ik lees over 1600-1604 errors enzoen ik ben dan ook weer niet zo'n held met apparaten
Oke... maar waar ik nog niet helemaal wijs uit word is dat ze niet altijd even duidelijk zijn (imho) wanneer je wel/niet kunt gaan jailbreaken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Ad_rem het volgende:
Precies dezelfde programma's en codes en even makkelijk alleen iets minder aantrekkelijke uiterlijk. Niet zo bang zijn altijd.
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Locusta het volgende:
[..]
Oke... maar waar ik nog niet helemaal wijs uit word is dat ze niet altijd even duidelijk zijn (imho) wanneer je wel/niet kunt gaan jailbreaken.
Ik heb een legale T-Mobile gesimlockte (2 maanden oude) iPhone 3G die ik dus net geüpdatet heb met de officiële OS 3.0 release (en die dus al een x eerder gejailbreakt is met QuickPwn). Die is dus prima met beide programma's te jailbreaken? Unlocken hoeft wmb niet.
n00b-vraag, ik weet het. Maar wil toch even duidelijkheid![]()
Ah, oke.... dan maar eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Ad_rem het volgende:
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.
Ik zit zelf in dezelfde situatie als jou namelijk. Unlocken is voor mij ook niet nodig aangezien we nog een hele tijd aan het abbo vastzitten. Als je windows gebruikt kun je alleen jailbreaken met redsnow.
Jaja, geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Locusta het volgende:
Ah, oke.... dan maar eens aan de slag![]()
*bibber*
Easy as pie tochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jaja, geluktHeb redsn0w gebruikt
![]()
Krijg wel een time-out (Unaible to load / Netwerk error) error bij Cydia trouwens
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ad_rem het volgende:
Easy as pie tochJa servers van Cydia hebben problemen op het moment.. Heeft iedereen last van.
helaas alleen met ABO en simlock.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef nelisb het volgende:
Ik ben nu in Barcelona. Eens kijken of er een 3GS te scoren valt,aangezien hij sinds gisteren in de verkoop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |