Ah, oke.... dan maar eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Ad_rem het volgende:
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.
Ik zit zelf in dezelfde situatie als jou namelijk. Unlocken is voor mij ook niet nodig aangezien we nog een hele tijd aan het abbo vastzitten. Als je windows gebruikt kun je alleen jailbreaken met redsnow.
Jaja, geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Locusta het volgende:
Ah, oke.... dan maar eens aan de slag![]()
*bibber*
Easy as pie tochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jaja, geluktHeb redsn0w gebruikt
![]()
Krijg wel een time-out (Unaible to load / Netwerk error) error bij Cydia trouwens
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ad_rem het volgende:
Easy as pie tochJa servers van Cydia hebben problemen op het moment.. Heeft iedereen last van.
helaas alleen met ABO en simlock.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef nelisb het volgende:
Ik ben nu in Barcelona. Eens kijken of er een 3GS te scoren valt,aangezien hij sinds gisteren in de verkoop is.
De post boven jou heeft dus niets met jailbreaken te maken.quote:QuickPwn wordt alleen gebruikt om de recovery mode te hacken.
Na een restore moet je alles opnieuw syncen ja, is dat zo'n probleem? Het duurt alleen even.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil mijn iPhone niet Jailbraiken, alleen updaten naar 3.0.
Inmiddels met hoop gestoei, hersteld en laatste herstelpunt erop gezet. Gevolg: iPhone = 3.0 al me telefoonnummers, SMS'jes en foto's zijn terug, alleen me 6 pagina's met applicatie's zijn verdwenen :|
Dan heb je die niet gesynchroniseerd. Kan je allemaal gewoon instellen in iTunes hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef Mascleta het volgende:
Hij zegt dat Sync is voltooid, Muziek enzo heb ik terug, Apps niet
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de foto's ook iets scherper genomen worden met 3.0
Dit is echt 100% onzinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:
http://www.wired.com/gadg(...)kes-camera-less-bad/
goed nieuws dus
nou, mijn t-mobile logotje is nog steeds prachtig.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Merkie het volgende:
Ander probleempje, de naam van de provider is waziger in 3.0. Screenshots ter verduidelijking:
2.2.1
[ afbeelding ]
3.0
[ afbeelding ]
Bij 3.0 is de afstand tussen de letters van "NL KPN" kleiner en lijkt de tekst waziger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |