Ah, oke.... dan maar eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:01 schreef Ad_rem het volgende:
Ja je kunt nu gewoon dat programma uitvoeren en 5 minuten later heb je een gejailbreakte versie.
Ik zit zelf in dezelfde situatie als jou namelijk. Unlocken is voor mij ook niet nodig aangezien we nog een hele tijd aan het abbo vastzitten. Als je windows gebruikt kun je alleen jailbreaken met redsnow.
Jaja, geluktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Locusta het volgende:
Ah, oke.... dan maar eens aan de slag![]()
*bibber*
Easy as pie tochquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:23 schreef Locusta het volgende:
[..]
Jaja, geluktHeb redsn0w gebruikt
![]()
Krijg wel een time-out (Unaible to load / Netwerk error) error bij Cydia trouwens
Iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Ad_rem het volgende:
Easy as pie tochJa servers van Cydia hebben problemen op het moment.. Heeft iedereen last van.
helaas alleen met ABO en simlock.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef nelisb het volgende:
Ik ben nu in Barcelona. Eens kijken of er een 3GS te scoren valt,aangezien hij sinds gisteren in de verkoop is.
De post boven jou heeft dus niets met jailbreaken te maken.quote:QuickPwn wordt alleen gebruikt om de recovery mode te hacken.
Na een restore moet je alles opnieuw syncen ja, is dat zo'n probleem? Het duurt alleen even.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:18 schreef Mascleta het volgende:
Ik wil mijn iPhone niet Jailbraiken, alleen updaten naar 3.0.
Inmiddels met hoop gestoei, hersteld en laatste herstelpunt erop gezet. Gevolg: iPhone = 3.0 al me telefoonnummers, SMS'jes en foto's zijn terug, alleen me 6 pagina's met applicatie's zijn verdwenen :|
Dan heb je die niet gesynchroniseerd. Kan je allemaal gewoon instellen in iTunes hč?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef Mascleta het volgende:
Hij zegt dat Sync is voltooid, Muziek enzo heb ik terug, Apps niet
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef venomsnake het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de foto's ook iets scherper genomen worden met 3.0
Dit is echt 100% onzinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Knap opgemerkt, een google search leverde me dit op:
http://www.wired.com/gadg(...)kes-camera-less-bad/
goed nieuws dus
nou, mijn t-mobile logotje is nog steeds prachtig.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Merkie het volgende:
Ander probleempje, de naam van de provider is waziger in 3.0. Screenshots ter verduidelijking:
2.2.1
[ afbeelding ]
3.0
[ afbeelding ]
Bij 3.0 is de afstand tussen de letters van "NL KPN" kleiner en lijkt de tekst waziger?
Nog geen last vanquote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had het eerder ook al gemeld, maar krijg geen reactie.. dus nog ff keer proberen:
Ik heb een probleem met smsen sinds 3.0. Naar sommige mensen kan ik geen smsen meer sturen:
[ afbeelding ]
Bij het versturen van een sms krijg ik na een paar seconden een (!) naast het bericht. Als je daar op klikt staat dat het smsje niet verzonden is. In de afbeelding verstuur ik meerdere smsjes (die later allemaal niet verzonden zijn), maar ook als ik 1 sms verstuur krijg ik dit.
Als ik het gesprek van die persoon verwijder kan ik weer 1 a 2 smsen versturen voordat ik weer op hetzelfde probleem loop. Dit probleem had ik voor 3.0 nog niet.
Het raarste is wel dat ik dit probleem heb met de belangrijkste personen die ik sms, zoals mijn vriendin. Ik kan overigens gewoon smsen naar andere personen.
Iemand herkent dit probleem?
Bij de 3Gs welquote:Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef venomsnake het volgende:
Best goede kwaliteit geeft Cycorder..![]()
Ik mot dat ding toch maar even jailbreaken straks.
Echt debiel dat Apple deze functie niet gewoon zelf toepast.![]()
Het wachten is nu gewoon op het moment dat iemand cycorder gaat inpassen in de 3.0 software oid, en je hebt hetzelfde op de 3gquote:
Had ik al wel gedaan en ik heb vanmorgen al gejailbreakedquote:Op zondag 21 juni 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Lijkt erop dat je niet kunt jailbreaken als je al had geupdate naar 3.0
Pff lees nou eens gewoon;quote:Op zondag 21 juni 2009 13:19 schreef GoeRoe86 het volgende:
Lijkt erop dat je niet kunt jailbreaken als je al had geupdate naar 3.0
Sinds wanneer krijg je als je cycorder installeert er meteen een autofocus lens bij en een extra megapixel?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het wachten is nu gewoon op het moment dat iemand cycorder gaat inpassen in de 3.0 software oid, en je hebt hetzelfde op de 3g![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)3g-jailbreak-os-3-0/
Ja en ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Is die fokking jailbreak voor 3.0 er nou al of hoe zit dat? En als je hebt gejailbreaked, kun je toch ook nog apps kopen? TomTom ben ik van plan gewoon te kopen. Heb geen zin in dat gezeik met updates elke keer.
Voor de 1000e keer: jailbreaken voegt alleen functionaliteit toe, er wordt niks gewijzigd of weggehaald.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Is die fokking jailbreak voor 3.0 er nou al of hoe zit dat? En als je hebt gejailbreaked, kun je toch ook nog apps kopen? TomTom ben ik van plan gewoon te kopen. Heb geen zin in dat gezeik met updates elke keer.
Het enige wat jailbreaken doet is een extra icoontje op je homescreen plaatsen genaamd Cydia. Voor de rest verandert er weinig.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
Studentenkortingquote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
Achterlijke t-mobile. Nergens informatie te vinden over studentenkorting. In de winkel hebben ze geen folders en verwijzen ze je naar de site, maar je raadt het al...
Ik heb dit ook af-en-toe, opnieuw inpluggen lost het altijd op..quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef timbob het volgende:
Het knopje van m'n koptelefoon werkt vaak niet meer, en de mic daarmee ook niet, handig als je probeert te bellen... Ligt dit aan de koptelefoon, of kan die poort stuk zijn?
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben?
quote:
quote:
Ik zit nu in mijn vierde studiejaar en heb er nog nooit wat over gehoordquote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
Achterlijke t-mobile. Nergens informatie te vinden over studentenkorting. In de winkel hebben ze geen folders en verwijzen ze je naar de site, maar je raadt het al...
Daar is dus geen zinnig woord over te zeggen aangezien je nergens de voorwaarden kunt vindenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn vierde studiejaar en heb er nog nooit wat over gehoordEn volgens mij geldt studentenkorting niet voor iPhone abo's.
Voor mij maakt het niet zo heel veel meer uit, gezien ik in oktober afstudeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |