quote:Op zondag 21 juni 2009 15:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
leuke poging, maar het is je wederom niet gelukt
volgende keer beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef plank_ het volgende:
TS, troost je, het had erger gekuntof half duits half limburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
great minds think alikequote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef _LotT het volgende:
als je oma duits was dan ben jij niet half duits maar kwart duits
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:12 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
great minds think alike
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:06 schreef plank_ het volgende:
TS, troost je, het had erger gekunthet kan nog erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Duitser zijn en in Limburg wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
het kan nog erger!
Een Duitser zijn en in Limburg wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Apart, zijn de regels van 't kofschip op de schop genomen gegaan?
Bedoelde hij: kondoliertquote:Op zondag 21 juni 2009 16:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Apart, zijn de regels van 't kofschip op de schop genomen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:56 schreef edwin999 het volgende:
ha ha ha help ik ben half duits .... dat zit zo mn oma was duits dus ja ik ben zeg maar een kruising tussen een nederlander en een duitser ....
Zegt idd veel over je Nederlands.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:35 schreef edwin999 het volgende:
offiieel ben ik inderdaad kwartduits ... maar ja het is nu net maar de vraag : welke genen overheersen ? in mijn geval : ha ha toen ik begon uit te rekenen dat ik deels duits was verklaarde dat opeens een hele boel .....
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:12 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
great minds think alike read before they post
ahahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:27 schreef edwin999 het volgende:
ik als jonge interlectueel maakte graag een grapje tegen haar om haar op de kast te jagen zeg maar
Ja, verdammt noch mal! Mischlinge! Wirklich, grauenhaft!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:27 schreef Rewimo het volgende:
100% Duitsers vallen best mee, maar die mengelingen
Oostenrijk is helemaal een pleurisland, nietszeggende wannabe-Duitsers.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben 1/8e belg, in Nederland geboren en woon/werk in Oostenrijk.So what?
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oostenrijk is helemaal een pleurisland, nietszeggende wannabe-Duitsers.
Vraag je oma of ze godverdomme die fiets nou nog eens terugbrengt.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:56 schreef edwin999 het volgende:
ha ha ha help ik ben half duits .... dat zit zo mn oma was duits dus ja ik ben zeg maar een kruising tussen een nederlander en een duitser ....
NSB'ers bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:07 schreef edwin999 het volgende:
de duitsers waren slecht maar de hollanders oei oei oei die konden er ook een houtje van ....
En apartheidquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef edwin999 het volgende:
het is niet echt dit topic ...maar de hollanders die hebben zowat de slavernij uitgevonden ha ha dat waren nog eens slimme handelslieden ha ha ha
Wow, anders neem je het topic even serieusquote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
NSB'ers bedoel je?
Je scheert nu trouwens wel ALLE Duitsers en ALLE Nederlanders over een kam
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Wow, anders neem je het topic even serieus
Klopt, en ook geen fangirl trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Top trouwens dat je geen Mac fanboy bent
Haha ja sorryquote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Klopt, en ook geen fangirl trouwens.
krijg je ook een macbook als je slaagt?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:50 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Haha ja sorry
Ik hoor morgen of ik over gakutkut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |