Dus als dit topic snel volgepost wordt heeft hij maar een half uurtjequote:Op maandag 22 juni 2009 16:13 schreef Klonk het volgende:
je krijgt een topic de tijd om al je grote woorden waar te maken, nummer twee krijgt geen kans
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:12 schreef Druktemaker het volgende:
Interessant, TVP voor (eventuele) foto's.
Je weet dat je online credibility volledig naar de klote gaat als je deze dreigementen niet waarmaakt hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Oksel het volgende:
Gebeurt dit niet, haal ik een wiel onder zijn auto (Golf) vandaan, die ik vervolgens op E-bay zet,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:12 schreef Druktemaker het volgende:
Interessant, TVP voor (eventuele) foto's.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Je weet dat je online credibility volledig naar de klote gaat als je deze dreigementen niet waarmaakt hè?Wij zitten op een lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
Principesquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Oksel het volgende:
Weetje, om het topic wat snelheid te geven geef ik hem geen week, maar 3 dagen.
Niet als je student bent, en voor een tientje muurtjes aan het slopen bent, of aan het afstrijken bent.quote:
Boeiend.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Oeh snel even een TVP plaatsen en aangezien ik toch wel vind dat je nuttige tvp´s moet doen:
Eigen recht in hand nemen is nog altijd illigaal...
Stuur gewoon een rekening, opvolgend een aanmaning en schakel dan een incassobureau in
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
Oeh snel even een TVP plaatsen en aangezien ik toch wel vind dat je nuttige tvp´s moet doen:
Eigen recht in hand nemen is nog altijd illigaal...
Stuur gewoon een rekening, opvolgend een aanmaning en schakel dan een incassobureau in
mietje, nu al terug krabbelenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet als je student bent, en voor een tientje muurtjes aan het slopen bent, of aan het afstrijken bent.
En het gaat niet om het geld (ook wel een beetje), meer om het feit dat je zo niet met mensen omgaat.
't mooie is dat ik weet waar hij woont, maar hij niet weet waar ik woon.
Enige waar ik "bang" voor ben is het feit dat zijn auto altijd dicht bij zijn huis staat, en dat hij het gekraak van moeren gaat horen.
Maar vertel eens, waarom durf je je "vriend" niet gewoon op te wachten bij zijn voordeur en eis je het geld direct?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Oksel het volgende:
Oh, wees maar niet bang.. ik ben niet iemand van loze woorden en dreigementen..
En jullie moeten niet teveel spammen, anders krijg ik inderdaad niet die week die ik nodig heb..
En natuurlijk komen er foto's.
Weetje, om het topic wat snelheid te geven geef ik hem geen week, maar 3 dagen.
Heb je een contract? Of alleen een niet te bewijzen mondelinge overeenkomst? Bij dat laatste heb je best kans dat hij naar de politie gaat, en ja, dan ben jij de schuldige.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik vraag me af hoeveel de (Duitse) politie hiermee doet, als hij al naar de politie gaat. Iemand niet uitbetalen is illegaal.
dat wilde ik dus NET typenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heb je een contract? Of alleen een niet te bewijzen mondelinge overeenkomst? Bij dat laatste heb je best kans dat hij naar de politie gaat, en ja, dan ben jij de schuldige.
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar vertel eens, waarom durf je je "vriend" niet gewoon op te wachten bij zijn voordeur en eis je het geld direct?
Ow wacht.. Internetheld zeker
[ afbeelding ]
Je hebt het bij het verkeerde eind, bied je alvast je excuses aan voor je foute aannames? Per SMS:quote:Op maandag 22 juni 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat wilde ik dus NET typen
geweldig... stoere internethelden hier, maar durven nieteens iemand aan te spreken omdat ze bang zijn voor een grote bek of klappen
quote:Christian! I will pass by tonight @ 10 for the 80 euro. If you're not at home I will leave a note with my bankaccountnumber. Greetz, Oksel
speciaal voor mij?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zeker lekker wachten, voor een deur.
Maar weet je wat we doen? Om jouw blij te maken stuur ik geen e-mail maar rij ik er vanavond even langs. En maak een foto.
Per sms.. nee sorrie, geen excuses nogquote:Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je hebt het bij het verkeerde eind, bied je alvast je excuses aan voor je foute aannames? Per SMS:
[..]
Nee! Je zou dat wil jatten. Nu gaan we weer zitten wachten tot hij het gaat overmaken.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je hebt het bij het verkeerde eind, bied je alvast je excuses aan voor je foute aannames? Per SMS:
[..]
Ja, dat probleem voorzie ik ook..quote:Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef BroesWillems het volgende:
Dit topic is vol voordat die 3 dagen voorbij zijn...
Dan moet je ons allemaal maar per PM op de hoogte houdenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, dat probleem voorzie ik ook..![]()
Maargoed, dat zou geen schande zijn mits ik mij aan mijn woord hou. Toch?
Nee hoor, als hij er niet is laat ik mijn rekeningnummer achter, en SMS ik dat hij 3 dagen de tijd heeft. En dat ik een reactie wil als hij het heeft overgemaakt. Zou zuur zijn áls hij het overmaakt binnen 3 dagen, maar dat door vertraging zijn wiel toch verdwijnt.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee! Je zou dat wil jatten. Nu gaan we weer zitten wachten tot hij het gaat overmaken.
Ik ga alvast een mailingslist maken..quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moet je ons allemaal maar per PM op de hoogte houden
je belooft in de TT toch wat anders...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, dat probleem voorzie ik ook..![]()
Maargoed, dat zou geen schande zijn mits ik mij aan mijn woord hou. Toch?
Ik verwacht toch geen stormlooptopic?!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
je belooft in de TT toch wat anders...
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:14 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Je weet dat je online credibility volledig naar de klote gaat als je deze dreigementen niet waarmaakt hè?Welnee, die gast was ff op vakantie. Is het gewoon vergeten. Komt vanavond "oeps, sorry" dat geld brengen overmaken. Nachtkaars-optie dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
nope, 1 topic krijg jequote:Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga alvast een mailingslist maken..
Nee, dan mag ik een topic 1.5, vind ik.
Pick me!!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga alvast een mailingslist maken..
Nee, dan mag ik een topic 1.5, vind ik.
Ga je dit ook aan Christian melden?????quote:
Pas als hij op Ebay staat.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ga je dit ook aan Christian melden?????
je blijft kansloos terugkrabbelenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:46 schreef Oksel het volgende:
Oh.. "een" ontknoping staat er in de TT.. niet dé ontknoping..
Ik beloof vanavond een ontknoping.
Hij gaf zichzelf die ruimte al niet. Staat nogal duidelijk in de TT...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij geeft hem niet de ruimte voor een extra topic
soms is het leven als modje zo mooiquote:Op maandag 22 juni 2009 16:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij geeft hem niet de ruimte voor een extra topic
True, maar als het opeens wordt volgespamt (waar ik nu zelf ook mee bezig benquote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij gaf zichzelf die ruimte al niet. Staat nogal duidelijk in de TT...
Daar had ie toch zelf aan moeten denken?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
True, maar als het opeens wordt volgespamt (waar ik nu zelf ook mee bezig ben) is het vrij onmogelijk.
Ik ben studentquote:Op maandag 22 juni 2009 16:18 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet als je student bent, en voor een tientje muurtjes aan het slopen bent, of aan het afstrijken bent.
En het gaat niet om het geld (ook wel een beetje), meer om het feit dat je zo niet met mensen omgaat.
't mooie is dat ik weet waar hij woont, maar hij niet weet waar ik woon.
Enige waar ik "bang" voor ben is het feit dat zijn auto altijd dicht bij zijn huis staat, en dat hij het gekraak van moeren gaat horen.
Of zet je het op Fokquote:Op maandag 22 juni 2009 17:04 schreef Arn0 het volgende:
Als je zijn adres weet, bel je toch gewoon even aan?
Dus mijn antwoord:quote:I can give you another 50, don't know exactly when I will be there, maybe 12, 12:30. Or I can transfer it to you, but not today, maybe this week.
quote:I just want my money. ALL the money. I am tired of your incredible BAD COMMUNICATION. And more people are, btw. So, I'll give you tonight my accountnumber, and I give you THREE DAYS to transfer the 75 euro. Before friday I want a confirmation.
Ik zou dan trouwens wel 100 euro rekenen. Tenslotte kostte het eraf halen van dat wiel jou ook tijd (en dus geld)quote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Oksel het volgende:
Gebeurt dit niet, haal ik een wiel onder zijn auto (Golf) vandaan, die ik vervolgens op E-bay zet, met foto erbij. Die link stuur ik hem per e-mail. Hij weet niet waar ik woon.
Je faalt in je eigen topic. Het was 80 euro!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:12 schreef Oksel het volgende:
Ah, de eerste ontknoping! En dat binnen 1 topic. Mijn vorige SMS heeft (dit keer wel) gewerkt:
[..]
Dus mijn antwoord:
[..]
Daar heb je weer zo'n belastingmedewerkerquote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je faalt in je eigen topic. Het was 80 euro!
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je faalt in je eigen topic. Het was 80 euro!
Dude, hoe kan die anders nu wij hier dit topic zo kansloos zitten vol te tvp-enquote:
En wie mag jij wel wezen?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n belastingmedewerker
Degene die die blauwe brieven rond brengt. Degene die altijd dezelfde grap krijgt te horen: "diej'n blauwe meu'de houwe, postje."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |